saka maka konı taktım arabada basık fena yol tutuyr atmıyr yahu
saka maka konı taktım arabada basık fena yol tutuyr atmıyr yahu
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
konu hortlamışken astra j de çamurluk üstünden şaseye değmesine yarım santim kala coili bıraktık ,zaten dahada basamaz kimse
kıvılcım atıyor mübarek![]()
Livestrong
3 Tane araba değiştim ama hiç yaylı kullanmadım bindiğim araçlarda memnun kaldım şimdi bu planı artık gerçekleşsin istiyorum. Yay alabiliceğimiz bir yer önerirmisiniz astra j hangisi en uygun olur ? Bahçelievler taraflarında varmıdır.
astra ya kw takmışlardı konusu mevcuttu fotoğraflı bir kaç arkadaşın.Hr 4 cm kullanan da vardı.
edit: eibach 4 kullananda varmış.Fakat forumumuz astra konusunda daha çok air veya coilci![]()
What Goes Around,Goes Around
Aşk ön tamponunun yerden yüksekliginin 5 cm olması, her kasiste canının yanmasıdır....
BİSMİLLÂHİRRAHMANIRRAHİM 106...!!!!!!
Ve hepsinden önemli hızlı arabalar için şükürler olsun...
Gerek yayı kesmek, gerek ısıtıp presletmek, gerekse
aftermarket yaylarla aracı düşürmek yeni terimle basmak ! Hatta DİP BASMAK
İnanın hem arabanın canını almak hem kendi canınızı sıkmak.
Tamam görünüm çok güzel oluyor tadında basmanın ama
kullanımı hele hele bizim yollarımızda işkence.
Bunu ne zaman anladım biliyormusunuz ? CR-V alıp kullandığmıda.
Bunca sene hiç araba kullanmamışım dedim. Konfor, rahatlık, sessizlik, huzur...
Şu lanet olasıca plastik tümseklerden frene basmadan geçmenin zevki tarif edilemez.
Mesela önümde seke seke giden dipbasık bi aracı bu tarz bir tümseği geçebilmek adına
yavaşlaması ve arabayı kırıp yan geçirmek için kan ter içinde kalması... Ona kızamıyorum
o an neler çektiğini biliyorum çünkü.Ne kornaya basabiliyorum ne selektör yapıyorum.
Diyorum ki kendi kendime "Ulan Beynini ettimin, 40'ından sonra araba kullanmaya başladın"
O kadar diyorum yani.
Ha bi de aracın yaylanmasını sıfıra düşürüp sertleştiriyoruz ya Dip basarak, sağından
solundan kesilmek bilmeyen sesleri aramıyorum nereden geliyor diye. 2-3 ayda bir
ön takım yaptırmıyorum. Kafam o kadar rahat ki. Kırmızı ışık yandığında durmak için
freni pompalamak arabanın kafasının sandal misali suya batıp çıkar gibi yaylanması
bana orgazm keyfi yaşatıyor açıkcası
Aracımda 5 cm lik yay var yaklasık 7 cm civarı düşürdü 306 yayı oldugu için.kolay kolay altını sürmüyorum ama kasislerdende hızlı geçemiyosun coğu zaman arkandakiler deli oluyor yavaslayınca. altını taş catlasa 3-4 defa sürtmüşümdür oda 14ler takılıyken![]()
Sıfır Fiorino aldım 4 ay oldu böyle binicem huzurlu kendimi kasmadan sürtme derdi sıkıntı olmucak dedim. 4ay sürdü birazdan kargodan yaylarımı alıcam hemen taktırmaya gidicem![]()
Acayip sıkıntı çekiyorum konfordan yana çok şikayet ediyorum , her sette yavaşlamaktan, susturucuyu sürtmekten , yoldaki bozukluğu birebir yaşamaktan , istediğim kadar hızlı gidememekten bıktım. (basık araba yolu nası daha iyi tutuyo anlamış değilim benimki haddinden fazla basık diye sanırım bu sıkıntıyı çekiyorum)
Ama arabayı bi yere çektiğimde yoldan geçenlerin dönüp dönüp bakmasını , yanıma gelip hacı bu araba resmen yerde sen nası yürüyosun ? demesini , ufak çocukların ailelerine parmakla aracımı göstermelerini , yolda giderken yanıma yaklaşıp el işareti yaparak arabanın güzel olduğunu anlatmaya çalışan amcaları gördükçe tek bi kelime çıkıyo ağzımdan ;
Değer![]()
Real men use three pedals !
Supercharged e36coupe
Benim aracta özellikle önden cok basik. Mugen liple beraber yere çok yakın ama Hiç sürtmüyorum desem yeridir.. Otoban kenarında oturdugumdan fazla sıkıntı olmuyo ama coilover ların sertliginden cok yolların bozuklugu rahatsız ediyor.
3.5luk yay ile böyle diyorsanız diplenmiş araçla bozuk yolda ağlarsınız![]()
gerçi herşey alışmakla ilgili. aracı aldıktan bir süre sonra eibach 5 likle başladım zaten tekerlekler ufak yere epey yaklaşmıştı. Yani o zaman öyle hissetmiştim1-2 defa altını vurdum , sürttüm.
Sonra onun hiç düşürmediğini hissettim ve yerini H&R 5 lik aldı onunla daha çok dolandım fakat bir süre sonra o da yetmemeye başladı tabi bu arada çukurlardan vs. herşeyden kaçmayı öğrendim
H&R gitti yerini coilover aldı sıfıra sıfır yaptım ilk başta sonra kar gelince 1 cm kaldırmıştım kaldırmadan önce düz yolda giderken yumruk kadar taşa altını vurmuştum aracınİlk duyunca garip geliyor ama sonra gayet normal geliyor yani demem o ki o 3.5luk yay yakında 5 lik olur sonra preslenir ya da coilover a geçiş olur
Normal durumlar yani
Şimdi coiller gitti kişisel sebeplerden dolayı. Ama yine şeytan dürttü dayanamıyorum yüksek arabaya binesim gelmiyor gidip yay 5lik alıp ön 2.5 arka 1.5 cm presletip gül gibi bineceğim.
Basık araba hem çok güzel hemde çok büyük sabır işi bence.
'Bence en güzel artısı yolda giderken yola bakmadan yoldaki bütün çukurları görebilmektir'![]()
Semih Kurtulmuş
Adventurer Engineer
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)