https://www.lingshondaparts.com
Bu siteden almıştım ben :)
Printable View
https://www.lingshondaparts.com
Bu siteden almıştım ben :)
buundugum ülkede geçen trafkte füme rengini gördüm.bu kadar güzel bir rengin Tr ye gelmeesine anlam veremedim.
Aslında kırmamış olduğu rekoru, golf clubsport s kırmış.
https://arabalisozluk.com/volkswagen...ti-clubsport-s
https://www.youtube.com/watch?v=01vtxvGuHdg
https://www.youtube.com/watch?v=01vtxvGuHdg
400tane sınırlı üretim olmasa iyiymiş tam gt3rs kafası manuel, arka koltuk vs yok mis gibi :)
Keşke gelse ben de alırım, type r'ı sattım cupra280'e geçtim bu arada :)
Eskiden VW gti görünce hemen anlardın kırmızı şeritler vb. çok seksi olurlardı. baktınmı uzun uuzn bakardın. peki bu nasıl gti? :) dizelinden farklı görünmüyor :(
bende var don lastigi oldu
Daha 1200km'deyim ve tamamen şehir içi kullandım, son 1 haftası zaten seramik vs gibi ıvır zıvırlarla geçti. Type R'ı neden sattım? Cevabı; ben araçları hafta sonu/hafta içi iş/özel diye ayırt etmeden kullanmayı tercih ediyorum. Type R'ı hergün kullanmak biraz yorucu olabiliyor, süspansiyon sertliği günlük kullanım limitlerinin biraz üzerinde. Gerçi üniversite zamanları kullandığımız beton gibi araçları da düşününce onlardan daha iyi kalıyor ancak ben her gün kullanmaya devam edersem belim çok daha ağrırdı o bir gerçek(patlak fıtıklarım var belde). Kullandığım süre boyunca virajlarda oldukça keyifliydi, en son downpipe, cooler,dv ve soft bir yazılım ile kullanıyordum takriben 360hplerde. Aslantepe'nin oradaki U dönüşü virajını 105 ile dönüyordum en son, önden çeker bir araç için oldukça iyi bir sürat ki kopma hiç yaşamadım, belki daha iyi şöförlüğü olanlar çok daha agresif dönebirler orayı. Şehir içinde, en yoğun trafikte dahi 12.5 litreyi hiç geçmedi ki bence oldukça ekonomik bile denebilir. Yol tutuşu güzeldi, viraj kabiliyeti çok iyiydi, manuel olmasının avantajlarını sonuna kadar kullanabiliyordum, frenleri zımba gibiydi ki Cupra'dan daha iyi duruyordu, bunu söyleyebilirim. Motoru için şunu söyleyebilirim, kesinlikle yüksek oktan benzin istiyor o motor ki çok daha verimli oluyor, tepkiler değişiyor,standart pompa benziniyle bir sıkıntı yaşamadım ama araç katalitik konvertörü sökünce rahatlıyor, kat üzerindeyken çok sıkıştırınca motorun sıkıldığını anlıyordum. Cadde kullanımında bir sorun yaşatmaz ancak o haliyle ***** pistte çok rahat etmeyebilir :) Ben VP Racing kullandım, sorun yaşamadım, Torko kullananlarda memnun.
Cupra'ya gelince; Kesinlikle günlük kullanıma çok daha uygun, konforu oldukça yüksek, dsg olmasının rahatlığı çok güzel. Şuan için 1000km'deyim çok fazla viraj denemedim ancak type r ile 105 ile döndüğüm yeri 95 ile dönebildim şuana kadar ve şunu söylemeliyim, dsg'de vitesler çok kısa, Type R 2. viteste 105/107 yaparken Cupra 90larda kalıyor ve biraz deazvataj oluyor böyle oyunlar yaparken. Muhtemelen kesiciyi uzatınca bu durum ortadan kalkar. Şuan için araç stok, nasıl bir setup yapacağıma karar vermedim henüz. Yeni yeni ürünler giriyor piyasaya, en son TTE550R diye bolt on bir turbo var, plug&play şeklinde 550ps güç verdiğini iddia ediyorlar belki direkt ona geçerim yada 380/400hp'Lik revo stage 2 gibi bir set up'a geçerim, tam karar vermedim. Aracın üzerindeki kilit Type R gibi hissedilmiyor, devreye girdiğinde yarı mekanik yarı elektronik birşeyler oluyor gibi hissediliyor. Type R bildiğin tutunduğu tekeri anında kilitliyordu, bunda biraz varyasyon var gibi yada ben alışadım. Yakıt tüketimi bence şuandan sonra oturur, şehir içi orta 10'larda dolandı 1000km boyunca. Aracın motoru teknoloji ürünü, 8 enjektörlü hem emme'den hem de direk enjesiyondan işeme yapabiliyor ayrı ayrı ve yer gelince homojen çalışıyor. Biraz daha vakit geçirince yol tutuşu hakkında bilgi verebilirim ancak şunu söylemem gerekiyor ki, 2 araç da çok güzel ancak Cupra daha bi salon arabası, Type R daha bi yırtıcı görünümlü ve genç işi. Cupra'nın motor performansını ilerleyen günlerde piste çıktığımda tecrübe edeceğim ve izlenimlerimi paylaşırım.
Ne olursa olsun leon golf falan dışardan bakınca babaanneyi gezdirme aracı gibi duruyor hiç heycan yok ruh 0 kıyaslama bile yapmam
sw olanın kaput far çizgisi orjinalinden iyi duruyor :D tam anlamadım mevzuyu
Sw daha bi tehlikeli,daha bi keskin duruyo sanki :D
reklam kokan hareketler bunlar
golf reklamı :)
https://www.youtube.com/watch?v=zYpt1NFKyGQ
Yeni civic hatchback görmesem ben de inanırdım belki. Dodik, kanat bu kadar fark var type r'da dıştan o kadar. Bunlar supersport mu ki farklı body olsun.
Type-R'ı haftasonu ters şeritte duran trafikte 500 metre öteden görebildim.:)
https://www.youtube.com/watch?v=T8YdW7bie8g
Burada ne hikmetse Golfu TypeR geçiyor video hile simi ? golg ıcın 245 kw typer ıcın 228 kw yazılmıs
SW olanda bi çirkin çekiciliği var.
Hani bazen olr ya çok güzel bi kız değildir ama farklı bir çekiciliği vardır aynı öyle olmuş.
Ben SW tercih ederdim :)
#6549
Post'daki GOLF GTI.Benim eklediğim GOLF R.
kireçburnunda duran gp plakalı araç, foruma üye mi ?
her geçtiğimde aynı yerde görüyorum da, ondan soruyorum.
Şimdi böyle düşünürsek konu uzar gider.
Biri manuel diğeri DSG otomatik'e doğru.
ingiliz stili düşünmek lazım.ingiltere'de 35.000 siterlin limitlerinde bu iki arabada alınabiliyor diyor.
Hangisi avantajlı onu gösteriyor.
Honda civic'de 4X4 yapabilirdi.Alman mühendisler japonların kafasına silah dayanmamıştır sanırım 4x4 yapamazsın yaparsan seni vururuz dememiştir. :)
İzmirin muhteşem asfaltında Type-R la gazlayamadıktan sonra ne anladım ben 310hp arabadan. 4'e kadar sarar çevreyolu hariç.
Muzdaribiz abi AWD şehri o yüzden :D
RWD araba alalım dedim keyifli olur kıçı kırık 210hp arabayla bile arkası geliyor..
Honda Civic Typer ik çıktığından beri ön çeker, yani Typer"ın belli bir çizgisi var.
Nasıl Mazda MX5 Miata her zaman belli bir bir çizgide üretiliyorsa Honda Civic Typer"da böyle üretiliyor.
0-100 ü 6,9 sn olan araba İzmir asfaltında 10sn üstü oluyor