User Tag List

Sayfa 4/8 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
149 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: İstanbul Park Tüyoları

  1. #58

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/Istanbul
    Mesaj
    2.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    40lt, 2seans arti 320km yaptim.

  2. #59
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15litre ortalama?? çok iyimser..
    gerçi sizinkiler hacim + aşırı beslemeli

    30 lt desek yazdığım x 2, 10 lt civarı minimum tüketim olur pist üzerinde geçilecek mesafe sonrası tek seansta

  3. #60

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de çok fazla tur atmadım ama aklıma gelen birkaç noktayı paylaşayım. Öncelikle aracın gerçekten piste hazır olması gerek. "Balatam bitmek üzere pist sonrası değiştireyim"," lastikler kötü ama idare edeyim" gibi düşünceler çok tehlikeli... Sahil yolunda gezer gibi pistte dolanmayı düşünmüyorsanız aracı güzelce kontrol ettirmenizi öneriyorum.

    İkinci olarak, tabi ki apexi tutturup dönmek isteyeceksinizdir ama örneğin 8. virajı oluşturan virajları dönerken öncelikle ilk iki virajı dıştan değil ortadan dönmeyi, sadece en sondaki virajda sağa doğru dışa açılmayı, böylece sola dönüşte içte kalmayı öneriyorum... Bunun dışında ben 11. virajı full throttle dönmeyi başardım Z3 2.8 otomatikle ama diğer araçların dönüp dönemeyeceklerini direksiyondakilerin deneyip görmesi gerekiyor

    Son olarak da virajları nasıl dönerseniz dönün tabi ki nerede fren yapacağınız çok önemli ama asıl önemli olan viraj çıkışı nerede gaza basacağınız... Ben yine otomatik araçta bu konuda çok çektiğim için konunun önemini çok iyi biliyorum Gaza oturmanız gereken yerde oturmadığınız taktirde büyük zaman kaybınız olacaktır...

    Alıntı Rawr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz z3 le 40ın üstünde tur attık hiç yoktan , akşam saatlerine doğru arka balatalar öldü -yaklaşık 8-9bin km civarında balatalar-. Ön balatalarda öyle abartı bir aşınma yoktu.

    Balata tamamen bittiği için diskte değişti
    Bu disk ve balatalara imzamı atabilirim heralde
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  4. #61
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ortalama yarım depo benzin yakmışım

    bakırkoyden gidiş pistte 20dk dolanma geri donuş 70tl civarı 160 km toplam yol

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #62
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    start finish sonunda ki viraja kaç km hızla giriyorsunuz ?

  6. #63
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her aracin optimum cizgisi farklidir. Pistin fiziksel dogru cizgisi var,onu tutturmak onemli.
    Her aracin her viraj giris-cikis hizlari farkli olucagi gibi her pilitun ayni aracda yine farklidir.
    Fren ve gaza oturma noktalari aracin mekanik durumuna gore,pistin ogunku tutunmasina gore farklidir.
    İst park in trik noktalari cok var. Benim ilk video ve son video cizgi-fren ve gaz noktalari farkli. Cunku sartlar farkliydi.

  7. #64
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Yahu zaten 458 yada ss'ler için sormadım aşağı yukarı binek otomobillerde belli olur merak ettiğim için sordum

  8. #65
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de baskıya ihtiyacım var. yarı bronz çakabilecek yer var mı istanbul'da ? ya da sıfır satan var mıdır e36 m3 için ? varsa alayım yoksa çakalım geçelim.
    M. The most powerful letter in the world.

  9. #66
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu zaten 458 yada ss'ler için sormadım aşağı yukarı binek otomobillerde belli olur merak ettiğim için sordum
    çok havadar fazla salınımlı bir aracınız yoksa 90-110 gibi girersiniz s/f sonunda.
    M. The most powerful letter in the world.

  10. #67
    azrail - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    start finish sonunda ki viraja kaç km hızla giriyorsunuz ?
    http://www.youtube.com/watch?v=oFf0bS_gqQU


    BORKED

  11. #68
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 458 icin yazmadim ki,genel bilgi,her arac icin.
    S/f duzlugun sonundaki viraja standart bir aracla 100 ile giremezsiniz

  12. #69
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 458 icin yazmadim ki,genel bilgi,her arac icin.
    S/f duzlugun sonundaki viraja standart bir aracla 100 ile giremezsiniz
    standart bir focus hb 90 civarı girer diye düşünüyorum. veya mini.. yanılıyor muyum ? bi polo gti daha hızlı girer diye düşünmekteyim
    M. The most powerful letter in the world.

  13. #70
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 458 icin yazmadim ki,genel bilgi,her arac icin.
    S/f duzlugun sonundaki viraja standart bir aracla 100 ile giremezsiniz
    Ben zaten kesin şu hızla girersiniz diye bir yorum beklemiyorum.Bir hız aralığı olur aşağı yukarı ona göre girilir bu binek araçta 80 olur spor araçta 90-110 olur vs, neyse aldım ben cevabımı diğer arkadaşlardan

    Ayrıca sorum direk kişilere yöneltilmişti,kaç km hızla girilirdeğil kaç km hızla giriyorsunuz yani ben şu arabayla şu hızla girdim denmesi yeterliydi..

  14. #71
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok iyi yol tutan Gti tarzi arac ile max 100 ancak cok iyi pilotaj,dogru fren vs...
    Ancak 80-90 arasi guvenli sinir diyelim.
    Fakat iki ayni arac,farkli surucu ile bile 10-20 km fark olur. Yada aracin durumu,pistin o gunku durumu,hatta lastik havasi bile....

  15. #72
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok iyi yol tutan Gti tarzi arac ile max 100 ancak cok iyi pilotaj,dogru fren vs...
    Ancak 80-90 arasi guvenli sinir diyelim.
    Fakat iki ayni arac,farkli surucu ile bile 10-20 km fark olur. Yada aracin durumu,pistin o gunku durumu,hatta lastik havasi bile....
    Teşekkürler..

  16. #73
    bugramutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Bolu
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt cevapları iyi oldu demekki 10 litre bi seans için yeter bana

  17. #74
    Dem-Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    56
    Şehir
    34
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bir konu açmışsınız.
    Çıkacağınız aracın ilk evvela fren balatalarına dikkat edin.Eğer performans tipi bir kit kullanmıyorsanız en azından race tipi balata takın derim.EBC nin blue yada orange serisini yada feredo nun 2500-3000 serisini kullanın yada daha iyi ısıya dayanıklı balata bulabilirseniz alın.Normal balatalar birkaç tur sonra çok ısısnıp yanmaya hatta kömürleşmeye başlıyor ve fren bitiyor.
    Mümkünse amartisörleri coilover yada race tipi amartisör kullanın.viraj demiri kullanmanızı tevsiye ederim.lastikleriniz daha az aşınacak ve çok daha iyi yol tutuşu sağlayacaksınız.Normal amortisörler 1-2 tur sonra hamur gibi yumuşayacağından lastiklere virajlarda çok daha fazla yük binecektir.
    Mümkünse fren hortumu ve dot 5 ve üstü fren yağı kullanın derim.Bunlar hem güvenliğiniz hemde keyfinizi artıracaktır.
    Mümkünse en iyi lastiklerle çıkın hatta semi slic lastik alabiliyorsanız alın.lastiğe vereceğniz paraya üzülmeyin aracınıza vereceğiniz en küçük zararla lastiklerin bedavaya geleceğini unutmayın.
    Soğutma sistemi çok önemli.mümkünse aracınıza şanzuman ve motor yağı radyotörleri taktırın.motora vereceğniz zarar bunlara vereceğiniz paranın yanında çok cüzzi olacaktır.
    Eğer bunları yapamıyorsanız çok dikkatli ve temkinli kullanmanızı öneririm.çünkü normal araçlar track day ler için üretilmediğinden size sorun yaşatması kaçınılmazdır.
    Team PAŞAOĞLU
    MAGIC Performance

  18. #75
    eser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    4.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim disklerim kotu,balatalarim bitikti yarisa baslamadan once amac pisti tanimak oldugu icin degistirmedim 20 dk sonunda degilde pistten cikip eve geldigimizde bitmisti
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka fotoyla alakası yok,araba canlı bakınca sıfır gibi.2012 model 106 gti

  19. #76
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik havalarını normalden yüksek mi yoksa düşük mü basmak lazım?
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •