abi aslında biraz para harcansa volvolar çok iş yapar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26181735/detay
aynı şekilde nissan primera veya ford mondeo 2.5 v6 olanları sc ve hafifletme ile olabilir çok beğendiğim araçlar
abi aslında biraz para harcansa volvolar çok iş yapar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26181735/detay
aynı şekilde nissan primera veya ford mondeo 2.5 v6 olanları sc ve hafifletme ile olabilir çok beğendiğim araçlar
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Bütçe 40 ın biraz üzerine çıksa çok güzel Leon çupralar evolar sti lar var. Ancak o çıta benim yani ağırlıklı pist için kullanacağım araç için yüksek.
Bir alt çıtada megane rs ler, 2260 lı pd 1.9 tdi lar var.
onların bir altında impreza gt ler var, ancak herkes o şanzımanın iş yapmayacağını kırılacağını bilir.
en alt çıtada clio rs, pug grubu ve hatta 1.7 yüklü çorsalar mevcut.
Alt gruplar küçük pistlerde üst gruplar kadar iş yapar. Ancak üst gruplarda istanbulparkta affetmez. Buğra sezon tarihlerini açıklarsa bende süprizimi yapmayı düşünüyorum.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
minik bir açıklama; burada d ile gösterilen merkez kaç kuvveti. yani sizi virajın dışına iten kuvvet. m kütleniz(aracın kütlesi), v hızınız, r ise virajın yarı çapı. virajı pastanın bir dilimi olarak kabul edin. siz o dilimin en ucundan(en dışından) gidiyorsunuz.
yani kütleniz az olursa veya hızınız az olursa size etkiyen merkez kaç kuvveti de azalır. bunun yanında virajı ne kadar geniş alırsanız r yi büyütmüş olursunuz ve yine size etkiyen merkez kaç kuvveti azalır.
ben olsam mx5 veya 180sx alirdim
mx5 e yazin ustunu acar binersiniz 200sx ilede bi suspansiyon setuoi degistirip drifte katilirsiniz
aslinda corsa gsi yazilim egzoz coilover ve swaybarlarla fln hafifletilirse cok guzel pist kosuluyo.
su tarz
konusuda burdahttp://www.ukcorsa-d.com/forum/showt...ghlight=atkins
Çok teşekkür ederim.
Pazar günü çok gergindim. Kırmızı bayrak molasında sizin yanıma gelip söyledikleriniz gerçekten hem içimi rahatlattı, hem de çok mutlu etti beni.
Arkasından çıkıp tur zamanımı 15 saniye birden düşürdüm.
Daha tenha bir pistte görüşmek üzere.
(meydan okuma değil, emniyetli ve keyifli olması açısından)
200sx s14 tevsiye ederim, ağırlık merkezi yere yakın, iz genişliği fazla yumurta kasa coupelerden değil; ebayda ayarlı salıncak, sway bar gibi parçaların fiyatları uygun, istediğin zaman istediğin spec ayarlar pist drift tüm aktivitelere kullanırsın,
vakit harcanarak çok güzel şeyler çıkabilir aslında
tam projelik http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26912047/detay
tek sıkıntı otomatik bide şanzıman masrafı var
![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Aktarma konulari sikca geciyor, aktarma ne zaman onemlidir, yuksek gucte ve cok yavas oldugu virajlarin oldugu pistlerde fwdler tutunma problemi yasar, istanbul parkta 1-2 viraj disinda bu tarz karakterde bir pist degil, aracin genel agirlik merkezi. sase ozellikleri Aagirlik dagilimi onemli burada, 4 ceker olursada bisi degismez iyi zaman getirmez.
MEgan rs focus st disinda bolt on schagerli fiesta stde guzel is yapabilir,yurtdisinda pist sureleri ortada.
yada eski kasa 2.o focus sport trednd alip onada turbo yada chager isine girebilir, yol tutusunu bilenler bilir zaten.
Abi gc8 sanırım düşünmüyorsun ama görmeyenler için;
http://www.techturkey.com/forum/otom...baru-gc8i.html
Bu kadar temiz araba pist kullanımı için sökülürmü bilmiyorum ama..Hem hayırlı bir işte olur..
Serkan bende ST de vardı 2001 hahahhaha. Sayılan arabaların alayına en az 2 sene sahip olmuşum![]()
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
bir tek şahin slx tavsiye edilmedi sanırım?
görüldüğü üzere genelde çoğu üye olması gerekeni değilde, hoşuna giden aracı tavsiye ediyor.
Bunun birazcık ilerisinede fanatiklik deniyor.
pist er meydanıdır
ak ***-kara *** pistte belli olur.
*trafikte fena makas atarım kanka
*ben S virajına 150 ile girerim panpa
*6cm yayları kestik, sürüngenim ben o biçim yol tutarım baba
gibi kişisel hayaller pistte "yemez".
Pist hayal gücü ile araba kullananları kendine getirir, kesinlikle çok faydalıdır yani.
Pistte aracın gücü en son gelir
1. sırada kullanıcı gelir
2. aracın yol tutuşu, sağlamlığı, dayanıklığı ve frenleri
3. motor gücü
Farkındaysanız 2013 bize bazı farklılıklar getirdi
drag-rolling gibi çok önemli kavramlara birde PIST özelliği eklendi.
dragda çok başarılı yada rollingde çok iyi olabilirsin
ama pist başka
pist bütün herşeyin bileşkesi gibi, herşeyin yerli yerinde olması şart.
bu kavramlara umarım ilerde birde ralli eklenirse süper olur.
fanatiklik degilde insanlar genelde sahip olduklari araba ve araba markasini arastiriyolar. o yuzden verilen ornekler hep kendi arabalari genelde. mesela ben opel corsa kullandigim icin vaktimin cogu corsa ve opel forumlarinda geciyor. ordan aldigim deneyimle burda gelip corsa oneriyorum butcesininde icinde oldugunu bilerekten.butcem 100bin tl deseydi yine corsa onermezdim![]()
Elinize saglik
"'spor" arac denince zaten donen giden ve duran kavramlari var, bizde giden kavrami su ana kadar konusuldu rolling konularinin oturmasi 5-6 yil aldi, yol tutan kavramida o kadar olmasada handling ,agirlik transferi vs gibi konularin anlasilmasi birkac yil alicaktir, cokda guzel oldu bu sayede otomobil kulturu cok daha gelisecektir.
onun disinda bazi verilen orneklere bakiyorum yol tutmayla alakasi olmayan araclar var10 uzerinden 2 olan araci 7 yapabilirsin zama zaten 7 olan araci 9-10 yapmak daha kolaydir.
Bence konu icerisinden cikan sonuc sokuk focus st,sokuk megane rs,veya dogustan sokuk mx5 uzerinde yogunlasti.Hepside handling olayinda basi cekecek araclar.Gerisinin ucu bucagi yok zaten guc olsun fren olsun.Ama mantikli olan dogustan sportif karakterli bir arac uzerinde gelistirmelere gitmek bu sayede daha az maliyetle daha kisa surede daha dogru sonuca ulasilabilir.Istanbul park her ne kadar guc gerektirsede bi o kadarda mekanik yol tutusun one ciktigi virajlar olan bir pist.
+1
videolardan da izledigimizde zaten pist uzun gibi gözüksede virajlar daha önemli megane rs gibi araçlar kendinden çok daha guclu araçları virajlarda yakalayıp geçebiliyo. ama benim tavsiyem hala fiesta st. üstüne masraf yapılabilir max 30.bin butce oldugu için çok da zevkli olur megane'dan
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)