Tarkan emin ol Clio ile istanbul parkta zevk alamazsın. Performansı yetmez. Ya 4WD ya da RWD. İnan çok zevkli olur.
IN BOOST WE TRUST
Aracin hafifletildiginde dengesinin bozulacagina katiliyorum, birebir yasadigim olaylari anlatayim.mazda ile arka koltuklar ve komple doseme sokuk 'kendi capimda' denemelerde gordugum kadariyla cok cok dengesizlesiyo arabanin arkasi.keza alfadada oyleydi ozellikle arka koltugun sag kuleyle sol kuleyi birlestirdigi icin arka tarafin virajda stabilitesine katkida bulundugynu gozlemledim ki bitane 207 videosu vardi ordada sökuk 207 doludan daha dengesizdi ve pistte neredeyse 2saniye yavasti
bence subaru impreza gt alınıp vf35 turbo - şanzuman - fren ve coilover ile boşaltılıp gayet iyi iş çıkarır...
Abi dediğin ss works crx de bir parça listesi varki o parayla neredeyse nsx alırsın.crx alıp b16 swaplansa bolt on birşeyler yapılsa parkta yine yetmeyecektir.
Bütçeyi aşmıyorsa şuna bakılabilir aslında
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26016467/detay
TME ler evolar arasında en hafiflerdendir bu arada.
Buda bonus (biraz uğraşmak lazım)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26768377/detay
bütçe 30 bin tl
Haklılık payı var. FWD(polo) araçla 2 kez, 4WD(impreza) araçlada 2 kez çıktım FWD araçla pist bitmiyordu ahengide yoktu bence. İmpreza ile farklı bir pistemi çıktım acaba dediğim oldu. şimdi birde RWD ile çıkacağım kısmetse ilk iki org. kısmet olmadı bunlada bambaşka geleceğinden eminim.
Turbo Volvo'lar ve ya 2.8 Quattro A4 zevkli olabilir,birde şöyle bir ilan denk geldi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...91697881/detay
+Ford Mustang GT
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
Fwd ile performanslı fazla tur atamazsın abi. pozitif ve negatif güç aktarımı hep ön tekerde. çok çabuk ısınırsın. understeera diğer aktarma organlarından daha çabuk maruz kalmaya başlarsın.
Bence ilk önce nasıl bir sürüş tekniği istediğin ile bağlantılı aktarma cinsine karar vermen.
Halen turbo deniyor bana gore pistte sc is yapar turboyu unutmak lazim
“The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik
Abi bu arada bütçenden daha düşüğe rover 220 turbolar var amasyada bitane mavi gözüme çarptı 300+ beygir sahibindenden ilanı var bence kalan parayıda aracın bakımlarına güçlendirmeye harcarsın
Fwd için çok yorum var ama anlamadım neden beğenilmiyor.Biz kilitsiz rslerle viraj içi asıla asıla dönerken rwd bir araçla nasıl dönmeyi planlıyorsunuz mesela,yada rwd araçla kafadan kayma veya lastikte aşırı ısınma olmayacak mı?Çok güçlü değil çok iyi yol tutan ve 300hp 1300kilo civarı fwd bir araçla mükemmel şekilde dönülür istanbul park.Hatta kilo 1100civarına çekilir ve tork aşırıya kaçmazsa o zaman işte asıl bomba olur.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)