User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 39 ile 54 arası

Konu: Nasıl Bir Gc8 Almalı

  1. #39
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapılı araba alıp rahat rahat bin. Unutma , GC8 aldığın zaman , o GC8'i alacak paran kadar bir miktar daha kenarda olmalı.

    imza : 8 yıllık GC8 kullanıcısı...

  2. #40
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapılı araba alıp rahat rahat bin. Unutma , GC8 aldığın zaman , o GC8'i alacak paran kadar bir miktar daha kenarda olmalı.

    imza : 8 yıllık GC8 kullanıcısı...
    Futbolun yazılı olmayan kuralı " atamayana atarlar " gibi " GC8'i alacak paran kadar bir miktar daha kenarda olmalı "

  3. #41

    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    6.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dursun81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok hocam lafım sana değil zaten bende bu forumda bu modelle ilgili yorumları araştırdım bir ara çoğu subarucu arkadaş olmadığını idda etmiş ondan dolayı öyle söyledim.
    Dediğin gibi daha önceden tartışılmış

    http://www.techturkey.com/forum/sohb...sorgulama.html
    Okumadan imzalamam.....

  4. #42

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emregc8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam bende hayalim olan GC8 i aldım işi bilenler 99 ve üstü al dediler bende öyle yaptım ama 3. hafta doldurup kalkarken 3. dişli ve prizdirek kırıldı

    2500 tl ye 1 haftada toplandı komple şanzuman aldım. STi olsa kırılmaz diyorlar ama Ankarada STİ kıran da varmış. Yağpompasını duymadım ama hararet çabuk yükseliyor dikkat etmek gerek.
    Ankara da kim kırmış ?

  5. #43
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sti sanzimanin da olsa olsa senkromec arizasi olur herhalde. Ben hic disli kiranini duymadim. 2de doldurup kaldirmaya calisirken aks kesen varmis zamaninda sti da. Ankara efsanelerinden
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  6. #44
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dayı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankara da kim kırmış ?
    gt42 muadılı turbosuyla BTU48 kırmıstı dayı

  7. #45

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O ankara arabası mı ?

  8. #46
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gurcell acik ve net anlatmis herkes birseyler soyler kirilmaz yaa kullan vs. Bi an gelir kirilir. Sti kirilmaz diye birseyde yok sahsi hatandan da kirabilirsin ama sti sanzimani ciddi manada telafi eder bir cok hatayi. Standart gc8 alinca sanma ki 1 gun kullanicaksin ve gazlamicaksin motorlarin km leri yuksek o yuzden bilinen bir garajda yapilmis bir araba almayi tercih et. Stock sanzimanla korka korka, urkek urkek kullanacagina sti yuruyenli bir gc8 al (sanziman, diff, akslar, saft vs) rahat rahat gazla, sifirdan kalk. Kisacasi arabanin keyfini cikart

  9. #47
    Fatih_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Asmalımescit
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kırma ihtimali varken ve bu kadar çok kıran insan varken olayı şansa bırakmamak lazım diye düşünüyorum.
    Ben olsam sadece 30.000 tl bütçe ile dediğiniz şekilde bi gc8 almazdım.
    Kenarda 2-3 bin civarı bir param olucak onu ilk heves gezmek isteyeceğim için benzin parası olarak düşünmüştüm ama duruma göre değişecek sanırım

    Alıntı dursun81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende stock gc8 kullanıcısıyım ve emin olun kısa süre sonra mıncıklama isteğı oluşuyor insanda.benimde size tavsiyem referanslı alt yapısı iyi bir gc8 almanız.ben şu ana kadar pek sorun yaşamadım ama keşke yüklü birşey alsaymışım diyorum hep.şöyle 400 hp lerde sti şanzımanlı bir gc8 yapmanın maliyeti şu dönemde en az 40 bin lira masraf demek.şimdiden hakkınızda hayırlısı.
    Haklısınız fakat ben 1.6 115hp araç kullanmış biriyim kalkıpta 400hp makinayı kolay zaptedebileceğimi sanmıyorum gerçekçi olmak lazım kırma korkusuyla kullanmak var evet ama ilk defa 4 çeker 400 hp arabaya bindiğimde o arabay nereye doğru gider belli değil zamanla güçlendirmek istiyorum

    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Subarularin motorlari ve sanzimanlari da hepimizde olan olusan kaniya ragmen saglam. Ancak 4 ceker aracta hondalar daki gibi hasin bir sekilde 1'den 2ye atildigi zaman zamanin da verdigi yorgunluk onceki sahiplerinin hasin kullanimi bu araclarin 2 viteslerinin kirilmasina yol aciyor. 3 ve 4 de arac cok guclendiginde gene zamanin verdigi yorgunluk ocesindeki hasin kullanimla beraber torktan kirilabiliyor. Bu araclarda sanziman dislisi uzerinde cok daha fazla stress var diger 2 cekerlere gore.

    Ancak herkez kirilan ornekleri konustugu icin kirilmayan orneklerde konusulmuyor. Etrafimda bir cok subaru 5 ileri sanziman kullancisi araclarinin viteslerinin hatir hatur atmasina ragmen kirilmiyor. Araclarin bakimli olmasi sanziman yaglarinin kaliteli yaglar ile degistirilmesi vs gerekiyor... Sahibinden sevkat gormus Subaru ciddi saglamdir.

    1999 sanzimanlar oncesine gore bir tik daha saglam olabilir...
    Geçen yıl 2. vites dişlisini kırdı bildiğim kadarıyla araç sahibi bunu saklamaya gerek yok

    Alıntı HondatugraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla gc8 alıpta sakin binebilceğinizi hiç sanmıyorum. Babam bile abimin gc8 ını kullandığında şehir içi 160 la geziyor ki biz Antalyadan Artvine giderken bile ip gibi yollarda kendi civicinde 140 ı geçmiyor. Sonrada bana dönüp " yaa bu abinin arabasıyla sanayiye gitmek çok kısa sürüyor " diyor. Bu yuzden alıcağınız gc8 le gazlamamanız nasıl mumkun değilse ufaktanda olsa gazladığınız gc8 de şanzımanı kırmamanız da okadar mümün değil. Şahsen abim çok dikkat etmesine rağmen 2 kere kırdı. Şuan alt takım komple sti yürürlü araba kendine geldi aklımızda en ufak korku veya soru işareti kalmadı. Bence forget ve sti yürürlü olmasına dikkat edin başınız ağrımasın
    Anlıyorum fakat sahibinden de de gördüğüm üzere arabaların çoğu motoru oynanmış listeleri okuyorum hep motorda ekstra var ama kimse şanzıman için birşey yazmamış bu yüzden kırmak daha olası ama standart bir motorda bu kadar kolay kırılabileceğini düşünmüyorum.

    Alıntı eran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gc8 alınır, cok da güzel gazlanır .. Stock kullanan cok arkadasım var .. Hepsi gayet memnun, arkadasım vf35 turbo stock motor cat cut gidiyo, bitek 2. Vitesi kırdı, 1500 liraya herşey dahil yaptırdı onu da .. Sanzıman kırcak diye de insan hayalinden vazgeçmemeli .. Ben aldım, zorunluluk sebebiyle sattım, kısmetse ilerde yine alıcam .. Gc8'in en önemli özelliği referans olmalıdır, arastırın sorun soruşturun .. Siz nasıl kullanırsanız, o da o yönde tepki verir ..
    Hayalimden kesinlikle vazgeçmeyeceğim o kesin

    Alıntı emregc8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam bende hayalim olan GC8 i aldım işi bilenler 99 ve üstü al dediler bende öyle yaptım ama 3. hafta doldurup kalkarken 3. dişli ve prizdirek kırıldı

    2500 tl ye 1 haftada toplandı komple şanzuman aldım. STi olsa kırılmaz diyorlar ama Ankarada STİ kıran da varmış. Yağpompasını duymadım ama hararet çabuk yükseliyor dikkat etmek gerek.
    Körfezde stı şanzıman dişlisi kıranda olmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapılı araba alıp rahat rahat bin. Unutma , GC8 aldığın zaman , o GC8'i alacak paran kadar bir miktar daha kenarda olmalı.

    imza : 8 yıllık GC8 kullanıcısı...
    Abi iyi hoş diyorsunda bana adam akıllı bir tane yapılı gc8 gösterin
    sahibindede 30 ilan varsa 25 i direk fotolardan belli ediyor kendini diğerlerindede temizler motorları biraz oynanmış ama şanzıman namına birşey yok

    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gurcell acik ve net anlatmis herkes birseyler soyler kirilmaz yaa kullan vs. Bi an gelir kirilir. Sti kirilmaz diye birseyde yok sahsi hatandan da kirabilirsin ama sti sanzimani ciddi manada telafi eder bir cok hatayi. Standart gc8 alinca sanma ki 1 gun kullanicaksin ve gazlamicaksin motorlarin km leri yuksek o yuzden bilinen bir garajda yapilmis bir araba almayi tercih et. Stock sanzimanla korka korka, urkek urkek kullanacagina sti yuruyenli bir gc8 al (sanziman, diff, akslar, saft vs) rahat rahat gazla, sifirdan kalk. Kisacasi arabanin keyfini cikart
    Yukardada belirttiğim gibi yazdıklarınızı okuyunca gözümde canlanıyor aynen aynen diyorum böyle olmalı . Sonra sahibindeni açıyorum sonuç yok temiz olanların sayısı bir elin parmağını geçmez onlarında ne akdar temiz olduğunu Allah bilir hepsinini açıklamalarını neredeyse ezberledim stı turbo var iridyum buji var yazılım var cart var curt var forget motor var 1 barda vs vs ama şanzımanla alakalı hiçbirşey yok.
    Kaç tane stı yürülü gc8 var ki şuan satılık ?
    Olanlarında fiyatları 50 binlerde tamam hakları o fiyat ama o kadar parayıda benim şuan bulmam imkansız.

    Diğer yandan 50 bine stı yürürlü yapılı bir gc8 alacağıma 30 bine alıp 10 bin civarı kendim stı yürür yaptırır en azından tertemiz orjinal ve stı yürürlü arabam olur tabi 50 bin lira param olsa

    Herkese yorumları için çok çok teşekkür ederim bu akşam aracı alıp almayacağım netleşecek hayırlısıyla alırsam forumdaki subarucu abileri bol bol rahatsız edeceğim
    34 TE 3516

    Para için değil , mutluluk için çalış

  10. #48
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sti yuruyen bulman zaten skıntı bıde komplesını 10 lıralara bulman zor.ıscılıgı vs cok cok daha fazla fıyatlara cıkar sana bu ıs.

    Bencede sti yuruyenlı , motor ıcı yapılı bı arac bulup almanda fayda var.
    Dr.Ecu

  11. #49
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GC8 pişmanlıktır
    çok keyıfli ama masrafları insanı gercekten yoruyor bende aracımı masraflarından dolayı zararına bakmadan vermek zorunda kaldım o kadar sevmeme rağmen

  12. #50
    Aps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sti yuruyen deyince tuylerim diken diken oluyor akkom

    hem pahalı hem de bulmak cok sıkıntılı..

  13. #51

    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim bende sürekli olarak 4,5 tonluk kamyonet kullanan birisiyim zaten aracı alınca stock bile olsa tepkilerine alışmadan gazlamanı tavsiye etmem.ama senin yerinde olsam biraz bekler ve takip eder dogbox lı veya sti yürürlü bişey alırım.geçen yıl ben gc8 i alırken dogboxlı forged motorlu bir gc8 30 bine satıldı araçta sahibinin söylediğine görede orj.di.he şöyle bir durumda var piyasada gerçekten orj stock bir gc8 el değiştirdi alan adam kısa süre sonra motor yaptırmak zorunda kaldı.bildiğim kadarıyla da öyle fazla gazlayan roll e. Falan giden biriside değil.gc8 işi tamamen şans bence.benim stock motor 120 bin civarı her bindiğimde sıkıyorum hamd olsun sıkıntı çıkmadı henüz.inşallahta çıkmaz bu gün orj motor bile yapsan nerden baksan 10bin gider.

  14. #52

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    44
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    12
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Subaru pişmanlıktır :)

    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GC8 pişmanlıktır
    çok keyıfli ama masrafları insanı gercekten yoruyor bende aracımı masraflarından dolayı zararına bakmadan vermek zorunda kaldım o kadar sevmeme rağmen
    Kardeşime katılıyorum, Subaru yürüken tam bir keyif arabası ama ustaların tamircilerin eline düşersen pişmanlığın dibidir.

  15. #53
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...ml#post7201052

    Şu konuda da paylaşılmıştı, özellikle Ozans 'ın istanbul parktaki kullanımından sonra benim içim rahatladı şanzıman konusunda..

  16. #54

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.326
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dayı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O ankara arabası mı ?
    TOR 48 de kırdı diye biliyorum ama ne şekilde oldu bilemiyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •