User Tag List

Sonuçlar: Pist ve hafta sonu kullanımı için hangi araç ?

Katılımcı sayısı
159. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Audi A3 1.8 T (AGU)

    19 11.95%
  • Ford Fiesta 2.0 ST (MK6)

    12 7.55%
  • Peugeot 207 RC/LeMans

    27 16.98%
  • Renault Clio 2.0 RS (172) (tipini hiç beğenmiyorum)

    10 6.29%
  • Renault Clio 2.0 RS (182)

    19 11.95%
  • Renault Megane 2.0 RS

    81 50.94%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
65 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Pist / Haftasonu Araç Seçimi

  1. #20
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Listeden Megan RS derim, liste dışından GC8/GF8 öneririm, it gibi gidiyor GC8 pistte
    Yaklaşık 1 sene 18G li GC8 kullandım. Standart şanzımanla pist tehlikeli Komple STI yürüyenli GC8 almak lazım. Zaten Subaru aşığı bir adamım ama düzgün bir STI alana kadar başka Subaru alıp binmeyi düşünmüyorum.

  2. #21
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e30 M50b25 veya b28 üstüne güzel bi setup mis gibi olur

    kalan paraya fren lastik yürüyene doldururum hem pistte hem yolda çok zevk verir en azından RWD

  3. #22
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Standart debriyajla kıramadım ben daha şanzımanı, tabakhaneye yetişir gibi kullanmama rağmen

    Kullanmadım ama Megane RS'ler oldukça başarılıydı pistte, oyum ondan yana o zaman

  4. #23
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ST'nin yedek parçası adam öldürür en kötü süründürür. Çok pahalı.
    Ben atmosferik makine olsun diye 172 isterdim. Geri kalanıyla herkes pist yapıyor, farklı olmak lazım
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  5. #24
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı volume81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e30 M50b25 veya b28 üstüne güzel bi setup mis gibi olur

    kalan paraya fren lastik yürüyene doldururum hem pistte hem yolda çok zevk verir en azından RWD
    RWD'ye çok uzağım hiç kullanmadım arkadan itiş araba. Bir de BMW bana pek hitap etmiyor. Yine de teşekkür ederim

    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standart debriyajla kıramadım ben daha şanzımanı, tabakhaneye yetişir gibi kullanmama rağmen

    Kullanmadım ama Megane RS'ler oldukça başarılıydı pistte, oyum ondan yana o zaman
    Tam Subaru'yu unutuyordum eşeğin aklına karpuz kabuğunu düşürdünüz

  6. #25
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ST'nin yedek parçası adam öldürür en kötü süründürür. Çok pahalı.
    Ben atmosferik makine olsun diye 172 isterdim. Geri kalanıyla herkes pist yapıyor, farklı olmak lazım
    ST'nin motoru Duratec değil mi, mondeoda da kullanılıyor sanırım. O kadar sorunlu mu yedek parçası

  7. #26
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lıstede golf4 gtı neden yok?
    Onu da pek beğenmiyorum hocam, onun yerine A3 1.8 T var listede

  8. #27
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Siz beni yanlış anlamışsınız..
    Fiesta ST : 22.000 veya 24.000
    Tuning : 8.000 tl civarı
    Toplam Maliyet : 30.000 tl civarı

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pist için hazırlanıcak araba için öncelikli yapılması gereken motor değil mekanik ve yürüyen aksam modifiyesidir. Bence megane rs listede en mantıklı seçenek,çok küçük mliyetle yeterli güçlere gelmesi avantajı.ama ilk yapmanız gereken mekanik kilit takmak sonra clubsport tarzı kamber kaster ayarı yapabilecreğiniz iyi bi coilover.kule gergileri ön ve arka,viraj demirleri ve bushingler.arkayı komple söküp ön 2 koltuğu bıraksanız yeter hem pistten çıkıncada arkaları takıp gündeliğede kullanabilirsiniz.hafif jantlar ve iyi bi semi slick lastik.çelik fren hortumu ve race compound bi balata alırsanız işiniz çözülür.ama bu dediklerimin size maliyeti biraz daha fazla olur neticede 30bin i sırf arabaya verseniz üstüne 15bin daha gider bu dediklerimle
    INFINITE PERFORMANCE

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altugkocer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önemli olan yedek parçası, mümkün olduğu kadar çok ve ucuz olursa iyi olur
    Bunu dememiş olsaydın Megane 2 RS derdim. Ama ucuz kelimesi ile Renault Spor kelimeleri aynı cümlede olamıyor. O yüzden 207 RC.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben hala st diyorm tarkan abinin konuda da diyodum takan olmadi.

    Arabayi 20kusure alip ustune kalan parayla yuruyene biseyler yapilip motorada feh egzantrik beyin yazilim vs yapilirsa tadindan yenmez cok zevkli olur
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  12. #31
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane rs zaten başta

    ikinci olarak rs172 diyorum zira listedekiler içinde en hafifi.

  13. #32
    altugkocer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.227
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz beni yanlış anlamışsınız..
    Fiesta ST : 22.000 veya 24.000
    Tuning : 8.000 tl civarı
    Toplam Maliyet : 30.000 tl civarı
    Siz yine iyi niyetli bakmışsınız Bence 30.000 i rahat geçer ama düşünülebilir.

    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pist için hazırlanıcak araba için öncelikli yapılması gereken motor değil mekanik ve yürüyen aksam modifiyesidir. Bence megane rs listede en mantıklı seçenek,çok küçük mliyetle yeterli güçlere gelmesi avantajı.ama ilk yapmanız gereken mekanik kilit takmak sonra clubsport tarzı kamber kaster ayarı yapabilecreğiniz iyi bi coilover.kule gergileri ön ve arka,viraj demirleri ve bushingler.arkayı komple söküp ön 2 koltuğu bıraksanız yeter hem pistten çıkıncada arkaları takıp gündeliğede kullanabilirsiniz.hafif jantlar ve iyi bi semi slick lastik.çelik fren hortumu ve race compound bi balata alırsanız işiniz çözülür.ama bu dediklerimin size maliyeti biraz daha fazla olur neticede 30bin i sırf arabaya verseniz üstüne 15bin daha gider bu dediklerimle
    Hepsini not aldım teşekkürler. Bütçemi zorlar ama uzun vadede yapılmayacak şeyler değil

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu dememiş olsaydın Megane 2 RS derdim. Ama ucuz kelimesi ile Renault Spor kelimeleri aynı cümlede olamıyor. O yüzden 207 RC.
    Bu bütün planları değiştirir yedek parça işi çok önemli. 207 pistte biraz zorlanır diye düşünüyorum hacmi küçük olduğu için.

    Alıntı Gko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hala st diyorm tarkan abinin konuda da diyodum takan olmadi.

    Arabayi 20kusure alip ustune kalan parayla yuruyene biseyler yapilip motorada feh egzantrik beyin yazilim vs yapilirsa tadindan yenmez cok zevkli olur
    İnsanın aklını çok kurcalayan bir araba Biraz da cesaret lazım tabi

    Alıntı İbrahim Erdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane rs zaten başta

    ikinci olarak rs172 diyorum zira listedekiler içinde en hafifi.
    rs 172 son ihtimal gibi duruyor bakalım

  14. #33
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı altugkocer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bütün planları değiştirir yedek parça işi çok önemli. 207 pistte biraz zorlanır diye düşünüyorum hacmi küçük olduğu için.
    Megane'a göre kesin zorlanır ama listedeki diğer atmosferik 2.0'lara göre asla zorlanmaz hatta üstün gelir performans olarak.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #34

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane'a göre kesin zorlanır ama listedeki diğer atmosferik 2.0'lara göre asla zorlanmaz hatta üstün gelir performans olarak.
    bilmediğimden soruyorum..

    1.6t araba pistte bi süre sonra şişmez mi ?
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  16. #35
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim ilk tercihim megane, o olmazsa 207 olurdu. rs 182 de zevkli olabilir, şu tarz biraz araç zevkli olacaktır ama maliyetini bilmiyorum

    750 Motor Club - Clio 182 Series

  17. #36
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmediğimden soruyorum..

    1.6t araba pistte bi süre sonra şişmez mi ?
    Büyük turbo ve buna uygun setup hazırlanmalı. Stock hali ile elbet şişer ama intercooler ve hattı doğru seçimlerle şişmeden keyifli pist günleri yaşatır diye düşünüyorum
    -Fırat

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    Milton Keynes
    Mesaj
    3.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Büyük turbo ve buna uygun setup hazırlanmalı. Stock hali ile elbet şişer ama intercooler ve hattı doğru seçimlerle şişmeden keyifli pist günleri yaşatır diye düşünüyorum
    büyük turboyla beraber maliyet artacaktır ama ve lag'ta olabilir ayrıca güc artarsa viraj çıkışlarında önden kayma çok yaşanabilir
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin gibi adamda kimbilir ne oynatıcılar vardır, bunu da indiriver

  19. #38
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle ben de aynı düşünce ve planlar arefesindeyim, aşağı yukarı benzer modeller listemizde, ben pug ya da ford hiç listeme bile almadım. Haftasonu ve piste yönelik bir egilimim olacagı için N/A hiç koymuyorum bile listeye.
    Benim listem MRS II , MK4 Golf GTI , 8L A3 1.8T ya da 8L S3 kışa bir hazırlık yapıyorum yıl sonu gibi ben de almayı düşünüyorum.

    A3 1.8T : 240-250 hp lere kadar çok masraf yapmadan gelebilir,yürüyene biraz yatırımla pistte keyif verir

    Hockenheim Short süresi 1:24.20 ( Lupo gti'ın da süresi aynı )

    burda da 200hp sularında bir a3 ring videosu var, 8.40 larda dönüyor.

    A3 1.8T nurburgring 08:40 BTG HD - YouTube

    BORKED


    Megane RS : a3'e göre daha yeni, tasarım olarak daha alımlı (kişisel görüşüm) Oda çıtır modifikasyonlarla 270-280 hp lere yaklaşır keyifli hale gelebilir. Yol tutuşu zaten stock olarak bile başarılı, biraz da yürüyene harcansa çok çok iyi yol tutacaktır.
    Ben alacagım vakit,büyük ihtimalle Golf gti ya da bir ihtimal de MRS' alacak gibiyim.


    Hockenheim Short süresi 1:17.30 ( 5sn ciddi rakam bu kadar kısa pistte a3'e göre )

    MRS yine a3'ten Jarama pistinde de 4 sn daha hızlı.

    Daha yeni Golf 5 gti' ın süresi bile MRS'den 2 sn yavaş hockenheim short'da.

    Buda MRS'in bir ring videosu , stock sayılır yine

    amg'yi epey zorladı virajlarda herkes izlesin bence

    Megane RS + Mercedes AMG SL 65 blackseries - Nürburgring Nordschleife Touristenfahrten - YouTube

    BORKED
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •