User Tag List

Sayfa 9/11 İlkİlk ... 7891011 SonSon
209 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: Revo stage 1 Problemi

  1. #153
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aman Allah korusun.
    Neyse asıl konuya gelirsek ne durumda şimdi araba, yüklettin mi yazılımı tekrar..
    aslında bi ara gelsende senle tekrar denesek, ne kadar hızlandığını görürüz.
    Abi arabayı daha dün akşam aldım servisten. Yazılım yükletemedim Switch cihazım yok ayın 16 sında gelcekmiş...
    Arabayı henüz deneme şansım olmadı şimdi teste çıkıcam ardından vagcomdan loglar okuncak vs vs...
    İnşallah bi aksilik çıkmassa abi ayın 19 20 21 inde Fuarım var oraya gelicem arabayla geleyim diyorum...

  2. #154

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    ist
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zafa sen bi seylık var bence elını neye atsan bozuluyo

  3. #155
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugun 2 aracin denemesi ayni sartlarda yapilmistir. Benzin degisimi yapilmistir. Ilk denemede cupra 2 boy ilerde 2. denemede kafa kafaya 3. denemede polo GTI 1 BOY gecmistir.
    Araclari dinlendirdikten sonra Cupra ilkinde 1 boy ikincisinde yarim boy ilerde gidiyor sorun intercooler yanmasi yani yetersizligi ve benzin olarak bulunmustur. Cooler takildiktan sonra Cupranin 2 3 boy kadar daha hizlanacagi soylenmektedir.
    Cupranin ilk stock gitme problemi ise benzin degisiminden sonra duzelmistir...
    Not cupra 40070 KM de (Revo stage1 orta ayarda yazilim+Revo kutu ici filtre+Orta iptali)
    Polo GTI ise 12650KM dedir Stock

  4. #156

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugun 2 aracin denemesi ayni sartlarda yapilmistir. Benzin degisimi yapilmistir. Ilk denemede cupra 2 boy ilerde 2. denemede kafa kafaya 3. denemede polo GTI 1 BOY gecmistir.
    Araclari dinlendirdikten sonra Cupra ilkinde 1 boy ikincisinde yarim boy ilerde gidiyor sorun intercooler yanmasi yani yetersizligi ve benzin olarak bulunmustur. Cooler takildiktan sonra Cupranin 2 3 boy kadar daha hizlanacagi soylenmektedir.
    Cupranin ilk stock gitme problemi ise benzin degisiminden sonra duzelmistir...
    Not cupra 40070 KM de (Revo stage1 orta ayarda yazilim+Revo kutu ici filtre+Orta iptali)
    Polo GTI ise 12650KM dedir Stock
    video var mı?

  5. #157
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video var bir tane cekebildim o da 2 boy gectigim denemenin videosu. yuklemeye calisiyoruz.

  6. #158
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  7. #159

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçlara maşallah.

  8. #160
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Musait oldunuzda bende denemek isterim

  9. #161
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki aynı şekilde Mert abinin cupra nasıl sorunsuz yürüyor yaptıgınız işin biyerinde sorun var ? Bahsettiğin bocanegra Mer22 Plakalı olanıdır kesin onun sorunu ün saldı zaten onun yüzünden kimse stage 2 yapamıyor...
    aynen mer22

    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işine gelmediği için insanlar susuyor bu konuda, öyle bir konuşulmuşki sanırsın tüm revolu araçlarda bobin sorunu var ama ben stage2 ile nedense hiç yaşamadım, üstelik mer22 ile beraber ilk stage2yi yaptıranlardan biriyim, bende extradan forge twincooler vardı o arabaya göre..
    bu arada cai'yi söktük demişsiniz ama mer22'de benim gördüğüm şeyse cai fln değildi, normal bir borunun ucunda duran filtreydi tamamen el yapımı.
    safa 260hplik tsi benmişim, artık modlu typer s2000 kovalıycam, polo gtilar rakibim değil
    bakış açısına göre değişir. short ram diyelim ortada buluşalım

  10. #162
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basinc cok fazla...
    Bukadarini kaldiramiyor.
    En buyuk sorun bu yazilimda,cok kez karsilasilasilan bir durum malesef...
    yazılımı bilmiyorum, tork limitöre girdiğinde nasıl arıza kodu veriyor bilmiyorum ama,

    25kv civarı ateşlemesi var bobinlerin hesaplamayla bulduğum ateşleme yetmiyor fln tamamen hikaye bence,

    knock yok, afr güzel, iat yüksek onada intercooler küçük dedik, egt aşırı yüksek e hadi yeni arabalar öyle diyelim

    bence tork limitöre giriyor arabalar,

  11. #163
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımı bilmiyorum, tork limitöre girdiğinde nasıl arıza kodu veriyor bilmiyorum ama,

    25kv civarı ateşlemesi var bobinlerin hesaplamayla bulduğum ateşleme yetmiyor fln tamamen hikaye bence,

    knock yok, afr güzel, iat yüksek onada intercooler küçük dedik, egt aşırı yüksek e hadi yeni arabalar öyle diyelim

    bence tork limitöre giriyor arabalar,
    Ya coolerla falan alakasi yok tamamen lim.ler ve ayarla alakali cooler taktik olctuk ettik bi moka yaramadi
    Herturlu revoluyla deniyelim farki gorelim...

  12. #164
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu Ozgur acikca yazmis...
    Denensin gorulsun...

  13. #165
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen coolerin pek bi yarari yok turboyu buyutmedikce uzun gazlamada sismeyi engeller ancak

  14. #166
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fazıl T. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen coolerin pek bi yarari yok turboyu buyutmedikce uzun gazlamada sismeyi engeller ancak
    Araba 3. gazlamada kendini kesiyor direk buda 1,4 un dezavantaji yazilim yapmis ve cooleri olmayan arkadaslar 3 4 defa bi arabayla gazlayinca dususu gozlemleyebilirler... Cooler sart -20 olsa bile hava sicakligi turbo yaniyor

  15. #167
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her turlu testini,farkli benzinlerle 50-150/100-200km hizlanmalarini Pboxda defalarca olctum...
    Ancak havalar sicakken faydasi gorulebilir...
    Turbo upgrade guzel sonuclar veriyor...

  16. #168
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba 3. gazlamada kendini kesiyor direk buda 1,4 un dezavantaji yazilim yapmis ve cooleri olmayan arkadaslar 3 4 defa bi arabayla gazlayinca dususu gozlemleyebilirler... Cooler sart -20 olsa bile hava sicakligi turbo yaniyor
    Valla ben 20 defa gazliyorum her seferinde sure ayni oluyor

  17. #169
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TFSİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zafa sen bi seylık var bence elını neye atsan bozuluyo
    Zuahahhahahaaa gecen ps3de bozuldu walla cope attik dedigin dogru olabilir

  18. #170
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rakim farki ve oksijen duzeyide etkiliyor olabilir birde bnm aracim 40 bin km de

  19. #171
    Fazıl T. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendede pek bi sisme olmadi suana kadar her denememde,turbo upgrade zor biraz bence dsg nin beynini guncellemek lazim nekdr upgrade olsada beyin kisio arabayi ,dsg guncelleme die bisey duydum ama pek bi bilgilm yok bu konuda

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •