her 300 km de 210 ytl mis...
nerdeyse pıyasadakı butun benzınlerı vagcom la her sılındır ıcın vagcom da knonk sensorden gelen verılere gore logladım ... 100 oktan shell de en az avans degerlerını elde ettım .... en bı guzelı 100 oktan ... arabayı kıstıgımda yıne kasmamak ıcın shell 97 alıom muayenehane yolundakı shell kasamıom yok total yok su yok bu .
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Ben 97 oktan alıyordum ama bana bazı insan 100oktan al diyor bazısı 95 al diyor bnde anlamadım bu işten bişey..Ben shell 97 oktan alıyorum.Petrol ofisinden al diyende oldu.S2k içn ne almak lazım sahipleri ne kullanıyor cevaplarsa sevinirim..
Baran ben NA iken 100 oktan shell kullanmaya başlamamla beraber tüketimim ciddi bir şekilde düştü. opetle 100km de ortalama 9.5-10 litre civarı yakarken shell ile tüketimi 8.5 lara çektim ama arabada kısa dişli cai header egzoz ve vafc ile ayar yapmıştım. Direk stock arabada ise shell le 10 litre yakıyordum en fazla
her zaman 100oktan yüksek sıkıştırmalı na veya aşırı beslenmiş araçlar için faydalı olmıcak mıdır avans açısından ve motor sağlığı açısından?
Sakin güç...
95-97 oktan benzinlere gore daha oktan sayisi daha yuksek oldugu icin segmanlariniz acisindan daha iyi bir secim;
benim arabada 95 oktana gore map var diyebilirsiniz, otobanda aldiginiz X benzin sonrasi piston erimiyecegi garantisi yoktur... 100oktan aldim kirilmaz sanmayin, sadece 100 oktan motorun tolerans esigini genisletir..
Experience is what you get when you don't get what you want.
Shell dışında 100 oktan var mı? Opette falan mesela
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)