@Ufuk mesaj kutun dolu cevaplayamıyorum
Printable View
@Ufuk mesaj kutun dolu cevaplayamıyorum
Arkadaşlar benim araçta 1800 rpm den 2400rpm ye kadar baya baya bir titreme var neden olabilir acaba?
Yazılım varmı aracınızda?
Evet yazılım var
Benim eski arabamda mazot çok açıkken aynı şekilde o devirlerde acaip titreme yapıyordu belki ondan olabilir?
Bildiğin dikiz aynasından bakınca arkadaki araçlar flulasiyor.
@mfk1980 Bence yazılımcınız ile görüşün biraz kıssınlar oyle deneyin yada orjinal yazılımı geri yuklesınler
süper konu olmuş emeği geçenlere teşekkürler benim tdi ında garantisi bitti artık kurcalama zamanı fikirlerinize ihtiyacım var .
Golf 7 midline plus sahibiyim, şimdiye kadar sadece megachipste yazılım yaptırdım bunun dışında aracım tamamen fabrikasyondur.
benzinli konusunda deneyimliyim ( gs 206 nın sahibiyim) fakat dizel konusunda acemiyim yarcımlarınıza ihtiyacım var.
Öncelikle aracı günlük kullandığımı belirtmekte fayda var buna rağmen yakıtı abartı arttırmayacak ne tür performans arttırıcı işlemler yapabilirim ve bunun öncelik sırası nedir ?
DP yap bırak ben dpf nin içini boşalttıp biliyordum sonradan DP yaptırdım aralarında baya bir fark var bana göre performans açısından demeyeyimde araba sanki hafifledi içi boş olsada dpf sıkıyor arabayı başkada bir sey yapmana gerek yok bende mk6 var mk7 ler bizimkilere göre baya baya atık zaten.
2012 Audi a3 1.6 tdi için dp ve 60lık egsoz arıyorum tanıdıklarınızda vs varsa yazarsanız sevinirim
Bu polonun sert bi araba oldugundan sadece benmi şikayetçiyim?
Arkadas özellikle arkalar kazık, türlü yaylar denedim olmadı gittim st x1 coil aldım bir nebze çözüm olsada
Yinede yeterli derecede degil, kazık bu araba.satmayı bile çok defa düşündüm.
Jantlarım 17" 205/45 jinyu lastik kullanıyorum,40 yanak kumho ku31 ler varken cok daha kötüydü ama rahatsız olunmayacak gibi degil???
Polo sert bir Araba degil aslinda,esik degeri cok dusuk darbe sonumlemede.Sonumleyemedigi anda bam gum vurmaya basliyor,hele orjinal hali yumusacik virajlarda falan hic guven vermiyor(esplisini kullaniyorum bazen sirkette) esp bile etkin calisamiyor yani fazla.
Calisma araligi/esigi dusuk amortisore ne takarsaniz takin calisma araligi iyice dusucektir oda bam gum vurucaktir yay markasi fark etmeksizin.Coiloverlada mukemmel konfor olucak diye birsey yok,sekmeler gider yaydaki o kadar...Burada saside onemli acida rol oynuyor rijitlik olara darbe emmede,polo sinifina gore iyi ama siz daha lnce c-d sinifi kullandiysaniz ve ona alistiysaniz araba sert geliyor,cok rahatsiz ediyorsa orjinal biniceksiniz
arkadaşlar herkese merhabalar.
2010 model 1.6 tdi jetta sahibiyim mk 5.5 diye adlandırılan kasa :) , araç 157000 km de bu güne kadar bir problem yaşanmadı ve oynanmadan orjinal olarak kullanıldı .
şimdi bu araçları kullananlar biliyor otoban kullanımlarında 5. vites 90 ila 110 km aralığı oldukça cansız o yüzden araca yazılım düşünüyorum , fakat çekincelerim var bu güne kadar sorunsuz kullandığım arabada sorun yaşarmıyım yoksa bu güne kadar neden yapmadım diye kendime kızarmıyım.
şimdi size sormak istediklerim şunlar , eğer yaptıracak olursam kimi tavsiye edersiniz , nasıl bir yazılım atılmalı ( ne kadarlık güç kazanımı ideal ) , araç sadece yazılım atılacağı için orjinal parçalarla kullanılmaya devam edecek fabrikasyon olan hiç bir parça iptal edilmeyecek bu konuda önerileriniz önemli
deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
saygılar ..
Kendi 1.6 tdi polom ( megachips ) ve babamın 1.6 tdi jettasın da ( ecutuned ) yazılım var, çok uzun km'lerdir ikimizde sorunsuz kullanıyoruz ikisinden de çok memnunum. Sadece yazılımla 140-150 hp bandına alınabilir. İstanbuldasınız gördüğüm kadarıyla, megachips 'i önerir, yardımcı olabilirim düşünürseniz.
evet istanbuldayım ve anadolu yakasında ikamet ediyorum
peki sence bu km için abartı bir risk oluşurmu , bana sorsan 150.000 km henüz bir araç için çok bir km değil ancak sonuçta yazılım işi olunca benim ilgi alanımın dışına çıkıyor
birde yardımcı olabilirim demişsin megachips konusunda , biraz bu yardımı detaylandırırsan sevinirim :)
biraz araştırdım ilginç bir piyasası var gazihana sormadım ancak 500 tl ile 1250 tl arasında rakamlar isteniyor açıkçası bu farklar nereden oluşuyor bilemiyorum ancak ilk planda gene güvenilir bir firma olması öncelik
Madem İstanbul'da sin madem orjinal kullanacaksın git revo yaptır başın ağrımasın ha revo diye kendi yaptıkları yazılımı da yuklemesinler.130 hp civarı güç taahhüt ediyor revo bin paşa paşa.turkiyedeki arkadaşlar custom yazılım yapmıyorlar.yaparlarsa da dayno üstünde yapıyorlar.
Fiyatlar için : Bir reyonda 10 marka peynir var, 10'nunda fiyatı farklı. İnternette bedava yazılım paylaşan forum siteleri bile var. Ama beyine müdahele edilen bir dokunuşu mutlaka alanda kendini kanıtlamış bir firma yapmalı. Megachips, Dr. Ecu, Pasaoglu ve bir kaç marka daha var, onların dışına yönelmek riskli. Her markanında fiyatlandırma politikası farklı. Yardım için de, binlerce km 'dir yazılımlı gezen bir sürü arkadaşım var. Kendi aracım 140bin sularında, gelip görmek isterseniz bir gün buluşmamıza davet ederim sizi,yazılımlı araçları incelersiniz.
anlıyorum seni ancak biraz daha açarmısın meseleyi , istanbulda kimler yapar ve maliyeti nedir , ayrıca kendi yapıp yapmadığını nasıl anlayacağız sonuçta hazırlanan bir dosyayı araca yükleyecek bu farkı biz anlayamayız yani güvenmekten başka şansımız yok
muhtemelen 130 hp ve bu doğrultuda düzgün alınabilecek maksimum tork işimi görecektir ancak burada önemli olan aracın bu güçleri üretmesi değil önemli olan düzgün üretip aracın motor devirlerine sağlıklı dağılması , buradada işi yaptıran ve memnun kalan birazda olsa bu işlerden anlayan kullanıcılar referans olacaktır o yüzden araştırıyorum.
-Her turbo motorda olduğu gibi tdi için de , turbo sağlığı açısından yağlama için başlangıc ve stop öncesi beklemelisiniz
- Yazılım, downpipe, (isteğe bağlı ) düz boru yapılıp kickdown lar için keyifli bir ses alınabilir.
- Yakıt olarak shell' en rizikosuzu ve başarılısı bence,
- Yağ olarak tam sentetik 5w30, mümkünse luqui moly ya da motul
- Katkı olarak würth ve luqui moly nin yakıt katkıları var ama gündelikte gerek yok.
- Araç yazılım,dp olduktan sonra sogutma ihtiyacını karşılamak için intercooler upgrade gerekiyor, aksi halde üst üste gazlamalarda şişmeler oluyor yazın :)
- Bakımlarını 6000k civarı yapmakta fayda var, yağ yakan eksilten bi yapısı yok,
- Frenler oem olarak bile yetersiz, güçlü set uplarda frene çok güvenmemeli ya da gti, golf r ' set uplarından birini direk geçirip rahat etmeli. Brembo vs markaların performans ürünleri var.
- Debriyaj çabuk bitebilir kullanıma bağlı, 160 hp den sonra organik olarak ya sachs kullanmalı ya da bronz.
- rcd510 güzel bir ürün, bulursanız ondan takın keyifli hale gelir, ya da çok güzel android ürünler var, obd üzerinden teyp de anlık veri okursunuz.
Var da var .. daha sayfalarca yazılır, takıldıkça buraya yazın, ben çok bakacak vakit bulamıyorum sene içinde ,ama bir sürü tecrübeli arkadaş var.
Enjektor tamiri yaptıran var mi arkadaşlar aramızda?
Kusura bakma geç gördüm şimdi dyno üzerinde yapılırsa yazılımın yapan arkadaş değerleri göreceği için yazılım daha stabil ve sağlıklı olur ama sen diyorsun ki araba 130 hp olsun yeter git revo ya yaptır kafan rahat eder dedim daha fazla güç istersen custom yaptır bu işlerde Özgün ve gazihan var.hangisi kafana yatarsa ona yaptır.
2011 polo tdi kullanıcısıyım.aracımda yazılım ve dp mevcut. su eksiltme sorunu mevcut. yardımcı olabilecek varmı ?
Golf 7 tdi 90hp lik için
Motora girmeden ne yapılıp kaça yapılıp kaç hp alınır