Hiçbir ekstra parçaya gerek yok .. Chip tuning uygulaması ile bu güçler alınıyor.. Çok keyifli oluyor.
Chiptuning 600-800 tl arası maliyeti olur.
Printable View
200 hp civarı için yazılım dp + ne gerekir arkadaşlar ?
110 luk Golf 7 ile 90 lık Golf 7 arasında mekanik anlamda hiç fark yok.
316i - 320i ED arasındaki dp çapı ve yağ soğutucu gibi minimal fark kadar bile fark yok. O yüzden o kadar rahat geliyor güç..
Hybrid veya büyük turbo + sağlık açısından intercooler.
Motora girmeden max ne alımıyor manuel bu arada benimki
Abi bahsedilen güçler zaten motor içine girilmeden alınan güçler.Sadece yazılım ile çok soft 140 hp orta şeker 150 dumanlı 160 alınır.Ben olsam 150-155 aralığında bırakır daha sağlıklı olması açısından dp ve ic yapardım.O şekilde fabrikasyon gibi kullanırsın.Yalnız baskı balataya dikkat etmek gerekir.
Forumda Mehmetmert var manuel golf 7 tdi yazılımlı kullanıyor ona pm atabilirsin,yardımcı olacaktır abi.
Edit:Ben soruyu yanlış anladım galiba 1.6 tdi blok kol piston 300-320 hp güce kadar dayanıklı diye biliyorum.Turbo enjektör ic dp diye gider yakıt pompasına gerek kalmaz sanırım dizel olduğu için yeterli basınca sahip olur.
Otomatik dizel araç arayışındayım 0 1.4tdi lar yazılımla 1.6tdi lar kadar gidebilir mi? yoksa 1.6tdi otomatik polo mu almalıyım? Alırken nelere dikkat etmeliyim ?
110 luk 140, 136 lık 160 hp civarı oluyor deniliyor internette. bence fark vardır, opel'den @erh anlar, sorun derim :)
Dün aracıma yazılım yaptırdım. Aracım 1.6tdi dsg leon
golf7 1.6tdi dsg ile 50-170 arası yaptıgım denemede 170gibi aramızda 8-9 boy, belki daha fazla fark oluyor.
tamam aracta ciddi bi degisim var hissediyorum fakat merak ettigim konu stock dsg leon ve stock dsg golf7 arasında gidis olarak bi fark olup olmadıgı?
eger stock olarak ikisinin de gidisi aynı ise şuanki durumdan fazlasıyla memnunum :D
aslında daha saglıklık sonucu leon dsg ile deneyerek alabilirim ama fırsatım olmadı henuz.
Revo 90 lığı 135 den fazla olmayacağını söylüyor
135 riskli olmadığı için mi limitte bırakmışlar acaba
muayeneye giderken dp yi sökmek gerekiyor değil mi ?
13 Model Polo TDI aldık 87 binde. Soft bir chipten ve belki ufak bir egzoz sisteminden sonra dikkat etmemiz gereken noktalar var mıdır ilerleyen km'lerde ?
Daha önce Focus TDCİ' a yaptırdığımızda sanırsam egr dolmuştu serviste hallettiler yazılım da silinmişti
Revoluyorum bende şuan 135 hayırlı olsun :)
Beyler golf 7'den sadece yazılımla da 150 hp çıkar, ama daha sağlıklısı downpipe yapmak, dpf off + egr off yapmaktır, çünkü sadece yazılımlı araçta, babam gibi minnoş bir tdi kullanıcısı degilseniz, doldurursunuz dpf leri.
Ben sadece yazılımla kullanıyorum. Hiç böyle bir sorunum olmadı. Hatta ben tavsiye etmiyorum CLH için konuşuyorum. Arıza ışığı yakabiliyor kafasına göre + kat iptali epey eziyetli + muayeneden geçmiyor uğraşmak gerekiyor. Şahsen CLH'larda tavsiye etmiyorum ben... Aşırı elektronik golf7'ler ...
Abi selam bende orjinal serviste satilan yaylardan var,ben konforundan cok memnunum 2.5cm indirdigi icin cok degismiyor zaten konfor.Ben eibachli mk7 ye binmedim ama mk6mda vardi 3.5 biraz sert kaliyor serviste satilan spor yaylara gore.
Mk7nin serviste satilan yaylari eibach degil, en buyuk oem yay ureticisi mubea marka(orjinal suspansiyonlarin yayida mubea)
Sizde olmaması olmayacağı anlamına gelmiyor, zaten ben olmaz demedim, daha 'sağlıklısı ' dedim. Arızaya düşüyorsa araba kuvvetle ihtimal yazılımsal sıkıntılar vardır,giderilebilir. Muayene konusunda haklısın,
7'ler mk6'lardan biraz daha minnoş daha elektronik, bende de mk6 var 2013 den bu yana, dynamics 142hp'lik değerler yürüyor dpf üstünde,hala dolmadı.
Arabanınnn kaderi değişti be kafama edeyim keşke daha önce yaptırdaydım
135 hp bana yetti ;)
Ben almanya servisinden(dortmund) 140€ ya almistim,su an serviste 900kusur lira sanirim,ikinci el kovalayabilirsin abi.
Tekrar soyluyorum servisteki mavi yaylar mk7 icin olan "Mubea" markadir "eibach" degil.
Ayrica 2.5-3 cm arasinda(model/motor/sanzuman) arabayi yere dusurur yazar kullanma kilavuzunda
900lira verince coilover gibi dusurucek diye birsey yok,aksesuar oldugu icin pahali
Ikinci el kovalamaya bak abi
Leon ile golfun ayni motor/sanzumanlilari arasinda 80kg fark var diye biliyorum.1 bilemedik 2 boy max. Bence
Mavi yaydan ziyade şu jom blue coil daha mantıklı gibi
Bu aksam bıraz daha net sonuc gormus oldum.
Yazılım oncesı b8 1.4tsı dsg 125lık+yazılım passat ıle denemıstım, 180e kadar 10-11 boy onumde yuruyodu, araya tır sokuyodu 2 tane.
Yazılım sonrasında 200 gıbı 1-2 boy ondeyım. Ben bu kadar fark edecegını tahmın etmezdım.
Sanırım suanda 145hp 300tork cıvarındayım.
Bu arada 2 aracın da yazılımı aynı marka
yazılımı yaptık,dp yaptık egr iptal ettik diyelim.son susturucu iptalı de yapılmalı mı performans açısından ? oem kalması daha mı faydalı olur ?