Yazılım da sizin Ankara şubesinde yapılmıştı. ;)
Printable View
Avrupalı ustaya saatlik 60 Euro para ödüyor siz ustaya el emeği deyip saatlik maks 50tl arada 4 katı fark var.
Avrupalı sökülen karbonu yok bilmem ne aşamasından geçmeli çevre kanunları var deyip birde onun için para ödüyor, bir yallah deyip çöpe atabiliyoruz.
hal böyleyken adam gibi gidip 200-400tl para verip adam gibi dpfsini,emme manifoldunu,egr valfini,egsoz manifoldunu,turbo kanatlarını ortaya çıkarıp adam gibi temizleme ile tamamen temizlemek yerine gidip yarardan çok zararı olan carblon clean tercih edildimi içim yanıyor be kardeşim.
ha illa carbon clean tercih edeceksende elbetdeki bakımdan önce yapacaksın,sonrasında değil.
mehmetim saygılar :)
benim golf 138.000 km oldu ( golf 6 90lık ) hava toparlansın yağı filtresi değişecek debriyaj değişecek. Bu arada buna carbon clean yaptırayım mı ? gerekli midir yada işe yarar mı ?
birde bunun ortalaması 8,5 ların altına hiç düşmüyor ekranda bu normal mi ?
Saygılar bizden müdür,
Emme manifoldun çamur içindedir, sökülüp bi temizlensin. sonrasında EGR yi contayla körletebilirsin, tekrar kurum birikmesin.
Carbon Clean özellikle yakıt sistemi kondisyonunu diri tutar. Sende yaptır bence.
90hp Golf6 çok yakar, habire gaza bastırır sana.. EGR nin kapatılması şehir içi tüketimine pozitif etki eder. Muhtemelen 1-1.5lt yakıtı partikül filtresi temizliği(rejenerasyon) için harcıyorsundur.
Eyvallah babacım,
Yağı değiştrirken emmeyi söküp temizleteyim. EGR yi kapattıktan sonra yazılımsal vs bir şeye gerek var mı kapatınca iş bitiyor mu ? birde bu carbonu bu tarafta nerede yaptırabilirim var mı tavsiyen yada sana mı geleyim :)
Arabamı yeni aldım 1.6 tdı 110luk.450km'ye geldi.Daha hiç gazlamadım bile.İdeal rodaj nasıl olur?Nasıl yapmalıyım sizce.
Sıfır A3 o kmlerdeyken top speed yapmıştım ben alıp götürme esnasında yolda :)
2 hafta önce arkadaşa Golf 7 TDi aldık biz de, 250-300 km geçtikten sonra esneklik ile hızlanmaya başladık, 1000 e yaklaştı 4000 devri 2-3 defa geçmişizdir toplamda. Şu havalarda araba ısınana kadar %30-40 gaz oranını geçmeden manuel modda 1600-2600 devir aralığında kullan derim bi süre daha sonra sıkıştırmaya başla ufak ufak..
A3 ten hatıra :) 507. km deymişiz
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...b4&oe=5735F893
Keyif bir yana, Sırbistan'ın, Bulgaristan'ın uzun tır kuyruklu sollamalı, tek gidiş-tek geliş yollarında çok ekmeğini yedim, son hız kasmayacağım için hız limitörü iptali yaptırmadım, benim meselem ivmelenme ile ilgiliydi, soft bir yazılımla 2013 Ekim ayında 41.000 kmde iken işi halletmiştik Ankara'da.
İşlemi ben başka bir işim için yine yurtdışına çıktığımda dayıma yaptırtmıştım, yani şubenize hiç gitmedim, EGR de kapatılmamıştı sanırım, olmazsa bi uğrasam garanti :) kapsamında yapar mı şubeniz? Yani yapmam gerekir mi?
Şu an kullanımım genelde şehiriçi ve Erzurum'dayım. Yaklaşık 2000m rakımda basınç azaldığından 1 ve 2'nin alt devirleri çok tatsız. (Siz bu konu içinde daha evvel "uğrayıp basıncı açtırın" demiştiniz fakat Ankara'ya gitme fırsatım olmadı henüz.)
Ek olarak tüketimim zaten kış dolayısıyla arttı ama normalde de şehir içi biraz yüksekti bu yaz bu şehirde.
Onun dışında soft yazılımdan memnunum, 170'lik Suberbin kapışma sonrası ışıklarda camı indirip kaçlık bu diye sorduğu bile oldu.
...
Haftaya planım; Ankara'ya gidip CClean, 90bin bakımı ve Megachips'e uğramak. :)
EGR iptali iyidir,
https://www.google.com.tr/search?q=e...CJC9wQ_AUIBigB
motorunuzun temiz hava girişinde bu manzaralar oluşmaz.
merhaba bir sorum olacaktı aracım polo 1.6tdi hararet göstergesi yok bu araçta, ben gösterge takmak istiyorum ama sensörü tam olarak nereye koymalıyım aşağıdaki resimde işaretlediğim yere taşırma kabının ince hortumundan T boru ile montajlasam olur mu acaba :)
http://i.hizliresim.com/O7ln10.jpg