User Tag List

Sayfa 41/117 İlkİlk ... 3139404142435191 ... SonSon
2220 sonuçtan 761 ile 779 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #761
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sımdı remap mı daha ıyı chıp mı arasındakı farkalr ne?
    chipten kasıt hazır program remapten kasıt aracın modifikasyonlarına gore özel program ise ,remap daha iyi tabiki Aslında 2 side aynı şey

    Selpak = peçete gibi

  2. #762
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Multijet araçlardaki geberik alt devirlere birde turbo büyütülerek iice dezavantaj oluşuyorsa, bu işlemlere hiç girilmez. Çünkü 2500dd altı gerçekten çok kötü, ne yokuş çıkıo nede düşük viteste ilerlemeye imkan verio.
    desene bnm arac super 1500dd kadar dusmeye ızın verıyo 1500dd de turbo actıgı ıcın 1500dd cıvarı her turlu topluyo kendını

  3. #763
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    chipten kasıt hazır program remapten kasıt aracın modifikasyonlarına gore özel program ise ,remap daha iyi tabiki Aslında 2 side aynı şey

    Selpak = peçete gibi
    şu chıpı bı yaptıramadım gıttı yahuu :d bende remap yapacak modıfıye yok zaten ozmn

  4. #764
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piyasada markalı olarak satılan hazır yazılımlardan ziyade custom yazılımlar daha mantıklıdır bence arkadaşlar.. Çünkü çok çok az da olsa hava sıcaklığı nem şehir rakımı gibi detaylar aracı mutlaka etkileyecektir.. Hazır olarak gelen bi yazılım sizin memleketinizin şartlarına göre hazırlanmadığı için custom yazılımdan daha az tepki verecektir muhakkak.. Aracın speclerine göre ve hava şartlarına basınca vs. göre yapılacak olan bi yazılım sizi mutlaka daha fazla tatmin edecektir.. Turbolu araçta custom yazılımdan şaşmayın derim ben..

  5. #765
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    desene bnm arac super 1500dd kadar dusmeye ızın verıyo 1500dd de turbo actıgı ıcın 1500dd cıvarı her turlu topluyo kendını
    ben önceden HDİ kullanıordum. Turbonun geliş hissiyatı multijet kadar değilsede, çok daha aşağıdan alıordu, hatta rolantide 4. viteste bile gidebiliordun. Ancak şimdi Multijet resmen 3. vitesle 20 lere düşsen hoplamaya başlıo, iğrenç bir his
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #766
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 52 2 85 3 125 4 165 5 221 e kadar izin veriyo ama 205 yaptım bikez haricinde 195 i geçmedi 3 kişi + bagaj + klima açık şekilde 190km @ 4500 rpm 5200 çeviriyor aracım.
    acaba hakkaten devrin altlarda kesilmesiylemi alakalı? çünkü 4500 civarlarında kesiyo benimki.(dizelde devir kesici olmaz diyenler için 4500 de kalıyo diyim) bu şanzıman oranlarıyla 5200 devire çıkabilseydi hız kaç olurdu nası hesaplanır?

  7. #767
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben önceden HDİ kullanıordum. Turbonun geliş hissiyatı multijet kadar değilsede, çok daha aşağıdan alıordu, hatta rolantide 4. viteste bile gidebiliordun. Ancak şimdi Multijet resmen 3. vitesle 20 lere düşsen hoplamaya başlıo, iğrenç bir his
    yok valal benımkı okdr toplamıyo 2.vıtes 10kmh de falan oldugunu dusun yuklenmıyorum toplasın dıye zaten bısı farketmıo yavastan dokunuyorum sonradan bırden atıo kendını
    ama sunu soylıyım dızele bındıkten sonra benzınlıden sogudum bıraz

  8. #768
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Multijet araçlardaki geberik alt devirlere birde turbo büyütülerek iice dezavantaj oluşuyorsa, bu işlemlere hiç girilmez. Çünkü 2500dd altı gerçekten çok kötü, ne yokuş çıkıo nede düşük viteste ilerlemeye imkan verio.
    Multijet demişsinizde hangi multijet? Şahsen benimki egzoz sisteminden önce 1600dd den sonra kendini acaip topluyordu. Egzozdan sonrada 1750 lere falan çıktı peek değerinide 2200 lerde alıyoruz. Genede çok iyi bir değer. 2500 e kadar çok fazla geldi bana.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  9. #769
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Palioyu kastedioyorum. Hatta bu şikayeti gene bu forum başlığı altında dile getirmiştim normalmidir diye. Herkeste taksicilerde bu alt devir problemindne şikayetçiler die cevaplar gelmişti. 90-105 hatta 120 hp lik örneklerinde nasıldır bilmem. Ancak 70 hp lik versyon çok ama çok kötü.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #770
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladım demekki onlarda öyle bir problem var. Benimki 1.6 105hp liklerden. Stok halinde benimki 1900-2500 arasında gidiyordu bi tek öyle söyleyim
    Orda başlıyordu 2500 den sonrada yok gibi bişeydi ondan çok şaşırdımda
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  11. #771
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    murat 105 lik 290 torkmuydu??ümitköyün orda mesadan bi önceki ışıkta bi fiat bayii vardı.İlk çıktığı zamanlar bi testine gitmiştik , hızlı yavaş herşekil kullandım ama çekiş olarak 290ı tam olarak dolu dolu hissettirmemişti o an bana.Tamam güzel gidiyodu ama koltuğa yapıştırma hissi 290 kadar değildi sanki.Belkide torku en başta tavan yaparak değilde kadene kademe veren bi motoru vardır diye yorumlamıştım kendi kendime.Stock hali ile ilgili düşüncen ne?

  12. #772
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok halinde şuydu motor.
    1000-1700 dd tamamiyle bitik
    1700-1900 dolmaya başlıyor artık yokuş çıkabilcek hızlanabilcek düzeyde ama yeterli değil
    1900-2500 290nm gelse gelse bu aralıkta geliyordur Bu aralık sadece çok tatmin edici.
    2500-4500 hiç boşa bu devirde kullanma nasılsa gitmiyor boşa mazot harcamaya değmez

    Yani stokken sadece 1900-2500 arasında bişeye benziyor. Diğer hiç bir aralıkta beş para etmez.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  13. #773
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıyıde cok kotu snn soyledıgıne gore?
    bende bak 1.9dti 98bg. 1500e kadar bos 1500 2000 arası dolmaya baslıyor 2000 den 4000e kdr tatmın edıcı bu stock halınde ama chıp gerek o baska

  14. #774
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok kötü değil....Stok hali iğrenççççççççççççççççççççççççç
    Arabayı 2 el aldım
    İlk gün gezdim. Akşamında arabayı bakım için servise bıraktım.
    Servisten aldım gitiğim ilk yer erhandı. Yani yazılım attırdım. Yeterince açıklayıcımı bilmiyorum
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  15. #775
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok duman atıyormu pekı yazılımdan oncekıne gore?

  16. #776
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesela bnde bayagı az duman atıyor sadece yokusta dıp gazda bırazcık 1. vıteste oda.yoksa arkadasta 1.9 pastt tdi var dıo baya az onunda bellı edıo baya duman attıgını

  17. #777
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi o sizin ne istediğinize bağlı .
    Bi abimize yaptık dumansız istedi sıfır duman var arabada. Eskisine göre çok keyifli oldu arabası. 1700-3500 arasında gidiyor güzel keyiflice.
    Bende egzoz var ve ben dumanlı yazılım istedim gayet sadece performansa yönelik dedim Benim arkamdan gelen ben basınca bana kesin sövüyordur. Hele beyazsa renk deiştirebilir. O derece dumanlıyım. İz bırakanlardanım.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  18. #778
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçi dızelde duman olur orjınalde var demek zararı yok ben netten arastırdım 120 bg 250 torka cıkıyor benımkı stabıl degermıs duman olmaz herhalde:d kac dd arası daha ıyı olur okdarınıda bılmıyorum bıraz para bulayım cebıme koyayım onuda ogrenmıs olurum

  19. #779
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.793
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gercı snde buyuk ıntercooler de var 150 hp vardır herhalde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •