e haliyle :D
Printable View
e haliyle :D
Arkadaşlar Özay ın RC sinde TR de tek olarak orjin irmscher body kit olduğunu ve kendisinin emniyet kemerlerini komple kırmızı :icon_tup::icon_tup::icon_tup: olanlarla değiştirdiğini ve bunların hiçbirinin fotoğrafını bizimle paylaşmadığını biliyormusunuz?:D:D:D
Siyah duman sıkıntım katalizör ile çözüldü.. Dağılmış komple..
İptal etmicem şimdiden söyleyeyim :D
acil foto isterikk :):)
fotoları alalım :D
vay arkadas bugun arabanın sol tarafından gelen tak tak sesı bulamadık. sol kapıyı bıle söktuk öle teste cıktık. yok sesi bulamadılar. yarın salıncak ile aks deneyelım dedıler. alakası olmadıgını söyledım. aks tat tak dıye bır ses yapmaz zannetmıyorum. sanki sac parcasından gelıyormus gibi ses hem ıcerde sol far ayarının ordan net duyuluyor hem dısarda. anı dur kalklarda geri geri gitmelerde. 180 kmh giderken bıle yapıyor gaza basıp cektımmı :S :S :S
:rolleyes: ee hadi pejoculardan yapacak yok mu :)
http://i56.tinypic.com/2gt0l05.jpg
gt2876 falan mı bu acaba :) bide bu arabada ne beyin kullanmışlar acaba :)
ya gereklilik gereksizlikten cok filtre kutusunu sabitlemiş adam ee motor yükte arkaya doğru ciddi bi harekette bulunuyo ;) turbonun orası ne hale geliyo merakediyorum ..
inan anlamadım; hangi araca derken, eğer butün sayfaları tek tek okursan ya da aratırsan illaki görürsün sonuçta 2-3 sayfalık birşey değil sayfa no sunu hatırlamıyorum... bir arkadaş yazmıştı;ama sahibini tanıyanımız yok...bu arada kendi görüşümü yazdım gereksiz diye; ve hala da aynı görüşteyim...
Tarza göre bence.. Benim için gereksiz mesela..
Stock yazılımdayım.. DV ve filtre hariç Herşeyim stock.. Bugün emme egzantrik üstünde timing i kaçıran parçaları ve gergiyi değiştirdik. Timing 'azıcık' kaymıştı. Bu arada miller boru tipiymiş.. Şimdi şu güncel emme egzantriği daha ciddi düşünmeye başladım. Acaba kamları mı kayıyor mevcut olanın? :S Popaş tan net bilgi yok..
Öte yandan turbonun üzerindeki koruyucu yanlışlıkla deforme ettik alttan turboya dokunuyor.. Ses yapar diye düşündüm. Yaptı ama rahatsız etmekten ziyade kulakla nerdeyse turbonun nerde kaç bastığını kestirir oldum.
Stock yazılım arkadaşlardan da ricam var bu konuda.. Devirlenirken 4950 civarı turbo şarjı bırakıyor ancak 5150 gibi tekrar basmaya başlıyor %100 olmasa da.. Bu sırada ben araç torkunun çekişinin ataletinin azaldığını hissedebiliyorum. Şansıma da bugün otoyolda A5 geldi bir tane.. Rahat rahat deneme fırsatım oldu.. Son viteste bu devre gelene kadar ya yaklaşıyorum ya da aynı gidiyorum(geçmeye çok fırsatım oldu bilerek geçmedim, zaten arkamdan geliyordu yol verip önüme aldım) ancak bu devirden sonra A5 arayı açmaya başlıyor. Sizde de bu devirde böyle bir durum var mı? tekrar edeyim KN box ve s3 DV var..yazılım stock.
A5'in ne olduğunu göremedim .çok parlak led stop kullanıyordu okuyamadım arkasını ama gidişine göre bence 3.0tdi filandı. 2.0 tfsi ların ara hızlanmaları daha iyi..4 kapıydı.
hmm zannetmem 250'ye çok daha rahat çıkıyordu.. ama hiç 250 görmedi ara açılmaya başlayınca o da beni bekledi.. chip bnm de aklıma geldi ama ara hızlanmaları benden kötüydü.. Nerdeyse eve kadar beraber gittik kesin rastlarım bir daha o zaman dikkatli bakarım. Gözüm daha çok devirdeydi bir de ledleri gerçekten çok göz alıyordu.
Arabanın az yakmasını özlemişim :D 110 a sabitledim yol bilgisayarı anlık 5.6 dedi :D İstanbula bu şekilde gideceğim...
Bu arada son vites dip gaz yokuş yukarı 220 li süratlerde de 28 lerde dolanıyor.. 30 a dayar diye düşünmüştüm.
her dip yaptıgımda 30 u görüyorum :D
Gösterge yanılma payı da var tabii ki...
hız olarakmı diyorsun abi? bende kesici 7500'de ve gps ölçümümü yazdım. hafif meyilli yerde ztn ibre 240a geliyor. hata payı 5km falan.ama kırmızı noktada deviri kullanmak istemiyorum. yakıt tüketimindede ufak sapma var. 7,3 lt ortalama. depoyu fulleyip hesapladığımda 7.4lt hesaplıyorum.
arkadaşlar lastiklerden kaynaklı cok ses geliyor kabin içine bu bu tur sıkıntısı olan varmı özellikle yuksek süratlerde 200 km üstü baya artıyor gürültü kapı lastikleri falan sıkıntılı oalbilirmi