gt sahibi arkadaşlar vites oranlarını bılen varmı kacıncı vıtes kacta kesıcıye gırıyor ?
Printable View
gt sahibi arkadaşlar vites oranlarını bılen varmı kacıncı vıtes kacta kesıcıye gırıyor ?
Şu k sabiti yüksek sübap yayı olayına fikri olan yok mu? :(
Diğer yandan Cat-turbo contasını değiştirirkene Cat ın da delindiğini farkettik. Cat boşaltma işlemi sonrası atılan kaynakta oluşan bir hata.. Kaynak yeri açılmış. Ancak patlamadan ziyade eriyerek olmuş. Bu da acayip bi egsoz gazı ısısına işaret.
Bir de Turbo çıkıp IC'a giden boru hattının Turbo ağzındaki 10 cmlik boru da yine yüksek ve sıcak basınca bağlı olarak patlamış. Bu yüzden stock ta üst devirleri çevirememe sorunu yaşıyormuşum. Borunun aynından Türkiye'de yokmuş muadil birşeyler yaptık araç normale döndü üst devirlerde.
İşin *** tarafı kapak üstünde çok çok hafif bir yağlanma görüyordum, bunu hep alttaki terlemenin ısıyla buhar olarak yukarı çıkması olarak yorumluyordum meğersem bu patlak borudan kaçıyormuş. ***** o hattın içinde ince bir tabaka yağ buharı+yağ var. Daha da *** tarafı Turbonun sesini duyardım hep. Bu ses kesildi. Sesi 30bin km'dir duyuyorum. Evet, sinirliyim. Ama şerefsiz boru da en kör noktadan vermiş patlağı, kimse farketmedi. Boruyu merak edenler servicebox'tan aratabilir :1440.q5 .. Screenshot la uğraşamayacak kadar 1500'üm.
Tüm bu yazdıklarım turbo nun basıncının yükselmesiyle meydana geldiğini düşünüyorum. Turbo 1.4lere kadar banamısın demiyor burası kesin. Ancak turbonun arkası turbonun ürettiği bu basınca mukavemet gösteremiyor, buna motor dahil. Egsozu bilmiyorum. Yarın komple konsültasyon yap/(tır)ıcaz herşeye rağmen egsoza..
Kullandığım maplerde 1450 mbar peak turbo basıncı gördüm astmosferi de 1010 olarak eklersek 2460 absolute ediyor. Hangi yazılımda bu deformasyonlar oluştu kestirebilmek güç. Ama görülen odur ki 1100-1200 cont çalışan araçların boru hatlarını sabitlemelerini güçlendirmek şart. IC'ın bir direnç oluşturabileceğini zannetmiyorum. ama bakmak lazım onun da en azından datalarına.
Stelios un şu valf yayı işi de hammaliyesi olmasa cezbediyor aslında beni bu yüzden. Diğer yandan yeni kasa RC'lerde RCZ enjektörlerinin kullanıldığını farkettim bugün yaylara bakarken. Bunu da keza araştırıcam çünkü bu RC'lerin ECU'ları ve emme egzantriği filan da farklı. Yaylar da bu yüzden farklı olabilir zaten.
Şimdilik bu kadar :D
abi bugün aliyle konustum aracın üstünden hiçbir parça sökmeden satıcakmış,sıfırdan alıcaz parçaları kısaca,kat iptalini sordum hiç arıza ışığı yaktımı diye çünkü onda yazılım yok,hiç yakmadığını söyledi cuma yada cumartesi buluşup nasıl yapıldığına bakıcam,bu arada lip işini çözelim....
rc için en verimli kutu içi filtre hangi marka ve nreden alınır bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirm.
yarın rc ye down pipe yaptırıyorum ve cut out da hemen çıkışına vericekler dezavantajı varmıdır bu işin
naman o boruları komple sılıkon yapmak en ıyı cozum bence aklımda var benım hep ama paraya kıyamıyorum bır turlu sacma fıyatlar cıkıyo
Aynen saçma fiyatlar çıkıyor.. Yerli yaptırmanın alternatifine de bakıyorum. Orjinali de 55 TL borunun.. 3-5 fazla veririm silikon olur.
özgür lip ten bende istesem?? bilgi verebilirmisin azıcık ?
montajı ne kadar sürüyo biliyomsnz
s3 valve de bişey yok sadece iç kısmı değiştirdim ben 5 dk
yazılımdan snra mutlak değişmesi grekio deniyo dğrumudr
bence yazılım olmadanda değişmesnde fayda var sokersen anlarsın parcanın ıc yapısı cok basıt kalıyor zaten vv grubu o valvı 4-5 kere guncelledı
rc için uygun olan s3 dv nin parca kodunu bilen varsa yardmcı olabilirmi yada yazılım yapıck arkadaşlar bilirmi
bu baslıkda vardır aratırsan cıkar servislerde bılır cupra valve desen anlarlar
tşk yardmlarn için
Abi rica etsem eğer izolasyonluysa fotoğraf alabilirmiyim bu hafta filtre ve yay takıcamda elimde fotoğraf olursa daha iyi olur yanlış birşey yapmamış olurum
Scoop un oraya izolasyonlu bir filtre kiti yaptırcam ben. Aşşağıya sarkıtmak biraz sakat geliyo bana.Çünkü ben birde günlük biniyorum ve çok km yapıyorum.
Elinizde buna örnek olacak bir fotoğraf varmı arkadaşlar?
Silikon boru için bir üretici ile görüştük. Verdiğimiz speclerde ***** yer için(1440.q5) mevcut bir borudan eserek verdi. Orjinal kelepçelerle sabitledik.. 1440.q5 türkiye'de yok zaten.. Bakalım 1-2 hafta test edicem.. Oldukça sıcak ve yağlı bir hava geçiyor içinden. Bugünkü gözlemim oldukça iyi olduğu yönünde.. Sıcağa mukavemeti şahane.. Gevşemiyor. Ayrıca çok çabuk soğuyor.. Bizim testlerden geçerse tam spec verip kalıp olarak çıkarttırıcam. Renk tırt yalnız : Kına rengi :D
Şu an için maliyeti ultra aşırı düşük duruyor. Eğer başarılı bir malzemeyse diğer motorlar için bile hazırlatıp satmayı düşünüyorum. Bir tek Filtreden turboya buharla birlikte gelen Y boru üzerinde çalışılması gerekiyor.. Bu boru RC'lerde sensörlü..
Yırtılanla yerine taktığımızın görsellerini ayarlicam.
fmic dediğin bişeyin kısaltmasımı abi anlmadım
Front Mount Inter Cooler.
Öne takılan intercooler anlamında.
yok ben o kadar aşmıcam:)down pipe snrası cut out yazılım ve s3 dv gerekliyse birde buji
Maşallah çok güzel:)
bende yarın alıcam servisden s3 dv yi...şart oldu :)