ehheemmm:confused: cok ucmayalım Fatih ağırrrr olalım... Bakalım sonuclarımız nası olcak:soru:
Printable View
Abi ben zaten son suratçi değilim bu arabayı istememin nedeni şehir içi kısa mesafelerde 2-3-4 vites arası iyi hızlanması içindi:confused: abi kafam karıştı şimdi ya kendi kendi me diyorum 175 tane beygir bu araba iyi yürümesi lazım böyle siz falan hızlanması iyi değil falan deyince arada kalıyorum...
Hafta sonu için abi bu aralar bizim okul baya yoğun cumartesi de çalışıyorum ***** dönem sonu anlaşılan sen arabayı ustadan alınca gelicem.. Haydi ustam haydi diye tempo tutalım artık:D
Yooo bize bakma biz iyininde iyisini yapmaya calısıyoruz performans acısından. Bi süre sonra insan makineye alısıyo dogal olarak ve yeni tatmin süreci baslıyo. Binip kullanınca inmek istemezsin, öyle diyim sana cok keyifli ve tatmin edici 207 RC. Ben 2 gun kullanmıyım deli gibi özlüyorum makinayı:D:):D
boyasız lemans isteyen olursa ulaşsın bana 34tl
arkadaşlar s3 dv ve seat sport intercooler takmayı düşünüyorum sizce bana + ne olur araç 207gt ayrıca boost pıpe yapmalımıyım ?
şuan üzerindekiler
forge dump valve
iskender down pipe kat iptali düz boru
hks hı power susturucu
aem cai
arkadaşlar ep6dt ve ep6dts motorlara uzun bir süreliğine veda ettim. ama konuyu hala takip ediyor olacağım. şimdiye kadarki bütün fikirleriniz/yardımlarınız için teşekkür ederim. arabalarınızla mutlu mesut birliktelikler dilerim...
buralarda olacağım, görüşürüz yine. ,)
evet sattım, bence bir arabanın "ekonomik" ticari ömrü 5 yıl cıvarında sona eriyor.
arada kaynadı sanırım bu 5.vites dişlisi bizim araçlarada uyar mı ? 210u ne yapsam geçemiyorum.
arkadaşlar benim sorumda ara kaynamasın lütfen biraz daha bilgi ve düşünce lazım :)
Arkadaşlar ben de 31 Aralık 2011 tarihi itibariyle bayiliği devrederek şahsen sektörden çekiliyorum.
Peugeot kullanmaya, RC kullanmaya kısmetse devam edeceğim Ancak profesyonel olarak bu sektörde bir aktivitem olmayacak.
2012 ile birlikte devralan ve zaten hali hazırda Peugeot Bayii olan arkadaşlarıma oryantasyon süreci boyunca yardım edeceğim, ancak yetkili ben olmayacağım. Benim haricimde hemen herkes aynı lokasyonda aynı hizmeti sunmaya devam edeceklerdir.
Gizlilik sözleşmesi sebebiyle bir takım şeyleri artık paylaşamayacak ama kendi kişisel fikirlerimi ticari kaygı sansürü uygulamadan yazabiliyor olacağım.
Yine buradayım, buralardayım, otomobilden otomotivden tam anlamıyla kopmam mümkün değil 3 yaşımda rallikros pistlerinde araba kovalardım.. Bir ihtimal motorsporlarına dönüş te yapabilirim.
Bu bir veda değil sadece bilgilendirmedir, hala duyulmadıysa önce benden duyun istedim.
Bu karar benim kararım da değildir, ancak pozisyonum gereği uymam gerekmektedir.
Sevgiler
Herseyin hayirlisi dostum
Sevgili Deniz ,
Sen bugüne kadar bu foruma marka ve modele spesifik yetkili ağızdan en doğru bilgileri veren kişi oldun bana göre.
O kadar işin gücün arasında biz delileri :D:D idare ettin , sabırla cevaplar verdin.
Seni sadece bu foruma yazdığın kadar tanıyorum ama farketmez sözler kişinin aynasıdır derler.
Allah bundan sonra her ne iş yapacaksan eğer muvaffak etsin İnşAllah..:icon_tup:
Deniz Bey bu konuya gerçekten katkınız çok büyük çoğu arkadaşa çok yardmcı oldunuz Allah yapacağınız işlerde bol kazançlar nasip etsin.Forumdan kopmayıp bilgilerinize paylaşmaya devam ederseniz bizi mutu edersiniz...
ESP'li RC'de fren hidroliğini komple değiştirip hava alma işleminde sıkıntı yaşayan oldumu. ServiceBox derki hava alma işlemi PeugeotPlanet 2000 ile yapılması lazım. Programda girdik baktık öyle bir bölüm var ama vakum makinasını bağlıyın diyor. Vakum makinası olmadan bilgisayar ile tek başına el yardımıyla alınmıyor mu bunun havası ?
Valla öyle bir alet var ama antika statüsünde.. 96'dan kalma.. 1-2 kez kullandık ve pratik te değil. O zaman diag cihazı bile yoktu doğru dürüst. Ufak bir akü diag cihazı gibi bir alet vardı. O şu an bizim cep telefonlarının yaptığı işi yapıyordu sadece. Hata kodu bul & sil.
Bizimkiler teker rekorlarını söküp ordan tüm hidroliği boşaltıyor. Sonra da tepeden yeni hidrolik koyuyor.
Bizim için hep daha pratik bir yöntem oldu bu.
Tüm 207 RC severlerin yeni yılı bol modifiyeli ,çok +hp li, arıza ışığı yanmadan, polissiz,cezasız dertsiz tasasız geçsin :)
Benim zincir 2 diş atmış.. Her 10bin de bir kontrol ederiz ilk kez atıyor o kadar agresif yazılımlara rağmen. Zincirde ölçüme gerek kalmaksızın bir uzama görülebiliyor. Ptesi iyi fiyat veren bir serviste değiştirecem :)
Herkese sağlıklı mutlu ve huzurlu seneler dilerim
Ben emme egzantriği haricinde o bölgedeki tüm parçaları güncellenenleriyle değiştirmiştim bir fark görmedim açıkçası.
Ama tabi egzantriği de günceliyle değiştirince belki bir fark oluşuyordur.
Zincir konusunda tek tavsiyem, değişimden sonra ayarı sentesi yapılırken MUTLAKA yeni yöntemin kullanılması.. Stelios'un gösterdiği yöntem(burda da paylaşılan Info Flash) güncellendi ve çok daha kesin sonuçlar veriyor, insan hatasını sıfıra indiriyor.
Öte yandan en son yapılan Aralık Teknik Gelişmeler toplantısında bizim motorların bir kısmı için stock yazılım güncellemesi yapıldığı söylendi. Yakında info flash ı yayınlanır. Bu yeni yazılımın amacı zincirin operasyon süresini uzatmak sente atma riskini azaltmakmış.
benı suan en cok düşündüren parca emme egzantrigin dişlisi fark olup olmamasının. yeni sente ayarlama yöntemin serviste dogru uygulanabılecegınden emın değilim acıkcası. yazılım ile bir fikrim yok ne kadar dogru olabılır. 2007 08 09 model model yazılım farkı oldugunu dusunuyorum acıkcası.varmıdır böyle birsey :soru:
Daha yetkileri kaldırmadılar yayınlansın o zaman bakalım bence yazılım için detayları orada yazar
Dişlilerin arasında fark var mıydı yokmuydu hatırlayamadım :(
kardeşim deniz artık kardeşim dıyorum şu izmir çukurumda benim kahrımı ceken her derdime kendi derdiymiş gibi ilgi gösteren maddi manevi acıdan beni hic sıkmayan başka insan bulamam herhalde bundan sonraki iş hayatında sevdiğin işlerde başarılı olmamı dilerim tüm yaptıkların içim de teşekkür ederim.
arkadaşlar motor yağı 0,40 mı yoksa 10,40 mı kullanıyorsunuz
ben 0/40 kullanıyorum
teşekkürler...
geçen değişimde 10,40 koymuşlardı bu sefer bende 0,40 koydurmayı düşünüyorum...
marka tavsiyeniz nedir peki 0,40 için castrol / motul
Üreticinin önerdiği dışında yağ koymayın derim. Yada koyuyarsanız neye gore hesapladığınızı paylaşın belki bizlerede faydası olur.
bu motora yarı sentetik 10-40 yağı hangi servis ne diye koyar merak ettim ?
kullanma kitapçığında 5-30 (sadece A5 özelliği olan) yada 0-30 yağ kullanın yazmışlar
0-40 5-40 vs. vs. kesinlikle kullanmayın diye özellikle belirtmişler
Evet aynen 0-30 veya 5-30.. 10-40 bir servis için çok büyük hata
karsiyakaliozi, abi ne demek elimden geldiğince herzaman. Asıl ben teşekkür ederim. Bu arada sende 0-30 Mobil olması lazım abi öyle kaldı benim aklımda.