Abi sen bunlarla msn de falan da gorusuyosunya baska yorum varmi gibisinden sordum
Printable View
Yok 207oc.com da konu açtım oradan geldi bu yorum ;
Login
İskender abi'den saat 21.00 gibi ciktim 70 mm downpipe (paslanmaz,sargılı)70 mm duz boru ve sonda hks 76 carbon : rolantide orjinal kadar sessiz,gazs dokundugunda kükrüyo diyebilirim :)
güle güle çatırdatırsınız artık.yakın zamanda aynı ıslemler ıcın bende ugrayacagım ıskendere :) ne kadar bi fiyat cıktı acaba bu işlemler için ?
Tskler, komple paslanmaz Oldugu icin ve sadece son susturucunun sıfırı 450 euro civari oldugu icin iyi tuttugunu soyluyebilirim ,rakam vermiyim tek sansim son susturucumu eski arabamdan sokmustum :)downpipe sargisi, yok flansi paa tutuyo amam sonuna kadar deger
yanlış anlaşılma olmasın tabi :) bende fiyat almıştım iskender usta'dan 63'lük boru + down pipe için karşılaştırmak için.yoksa iskender ustaya daha önce bir iş yaptırmıslıgım yok ama giden kişinin memnun olmadan çıktıgını görmedim duymadım:) sonuna kadar hakettıgıne emınım :)
33 gunde 1300 km yapmisim,mobil 1 esp 5w30 koydum ama ses hosuma gitmiyo rolantide doldurmuyo gibi geldi son 2 gundur,ne yag koyabilirz , 10/60 daha iyi olmazmi ?
Sakın ha..
Ben s3 te 10/60 kullaniyodm,typer ve wrx i olan arkadaslarimda 10/60 kullaniyo,bizimkinin farki nedir ?
Rolantide ozellikle cit cit seklinde ses ar sanki itecekleri tam doldurmuyomus gibi geliyo bana ,diger arkadaslarda dikkat eden yada ayni seyi yasiyan varmi bilmiyoum ama mobil 1 esp 5w30 tam bu arabaya uygun degil gibi geliyo bana sanki ince kaliyo :/
5-40 ile saran motor var arkadaşlar yapmayın etmeyin. 10-40 la da sarıyor. Yağ pompası bile sapıtıyor.
Hangi usta nasıl böyle birşeyi tavsiye edebilirki ben de bunu anlamıyorum..
rölantideki çit çit ses tamamen normal bir ses. Ama ilk soğuk çalıştırmada ilk 1 dk boyunca çok acayip bir şakırdama geliyorsa(devirle beraber artan bir ses) triger gergisinin 0829.G3 ile değişmesi gerekir. Ayrıca sente kontrolü de ister.
Bu motorlara uyan yağlar 0w30 ve 5w30'dur. Hatta sadece TAM sentetik yağlardan tercih edilmelidir. Yarı sentetiklerde de sübaplarda kavurma oluyor.
bu 207 gt ve rc ler bu kadar sorunlumu gerçekten ya veya nedir bu araçtaki bu kadar elektroniksel sorunlar... insanın gerçekten gözünü korkutuyo.
GAZ coilovers dan cevap geldi ,
533 sterlin ürün + 60 sterlin kargo.. 1.700 TL civarına geliyor ..
Bir de İngilizcesi iyi olan bir arkadaşımız aşağıdaki ürün açıklamasını çevirebilir mi?Benim anladığım kadarı ile arkayı ne kadar düşürmek istiyorsak ona göre bildiriyoruz o alçaklığa ulaşacak yayı takıp gönderiyorlar ?
Peugeot 207 GTi (incl RC) Gaz Road & Trackday Coilover Kit [GHA505] - £532.80 : Gaz Coilovers, Gaz Suspension, Gaz Dampers. Online Store
özgür gümrük vergisini unutma
üstad teşekkürler cvbın için,demekki biz şans eseri sorunsuz binmişiz,işin parasında değilim ama en pahalı en iyi yağları aldık tavsiye üzerine arabalarımızı seviyoruz çünkü ama hata yapmışız demekki,naman peki ben cumartesi genel bakıma giricem bana yağ markası ne numarasını tam olarak verirmisin,para hiç önemli değil...birde baskı balatamı değiştiricem parça numarasınıda verirsen sevinirim,şimdiden teşekkürler.
2 keredır 0/30 mobıl 1 kullanıyorum ama 5/30 daha ıyı olucak sankı surat gostergesindeki yag sıcaklıgı ıbresi sankı cabuk ortaya dayanıyor 0/30 da uzun sure yuksek hızlarda kullanınca gosterge ortada kalıyor ılerleme olmuyor ama gozum orda oluyor hep
Ben haftasonu yıllık bakımda mobil 1 5-30 kullanacağım.Tam adını o zaman yazabilirim..Ama galiba Mobil 1 ESP Formula 5W-30 idi
Abi ben google translatede bakmistim,kac cm dusurmek istyosan extra ucret odemeden ona gore yay yolluyolarmis galiba,birkactane alirsak fiyatta indirim yaparlarmi acaba ?
Bence herşeye rağmen yağ tesisatını 2 kere sirküle edin. Yani önce uygun bir yağ değişimi yapın aracı 5-10 dk çalıştırıp tekrar sıfır yağ ile değiştirin. %100 temizlik değil elbet ama en maliyetsiz yöntem.
Ben hep total kullandım. Zaten total'in tek tip 5w30'u var..INEO 9000 filan diye geçer. 0w30 da bu motora uygun ama Antalya'da bence gereksiz ince olur o iklimde.
Debriyaj baskı balata = 2052.p7 komple kit.. Genelde stok yapılan bir kit değildir önceden alo de istersen geliyorum diye.
Pahalı olan her zaman daha iyi değildir. :)
Abi bende de hep ortada, biliyon 5-30 total harici kullanmadım. Ama ne kadar sürede çıkıyor pek dikkat etmedim. Motor suyu sıcaklığının 90 seviyelerine geldikten bir 10 dk sonra filan sanırım ortayı buluyor.
Bu şakırdama çok bariz, dışarıdan da dikkat çekecek kadar çok ses yapan bir şakırdama ise, evet, değiştir. Ancak zaten aracın üstünde bu parça varsa değişime gerek yok.
Değişim yapılacaksa mutlaka ve mutlaka sente kontrolü de yapılmalı.. Nasıl yapılacağı konu içindeki mesajlarda yazıyor.
Zincir uzaması filan da bazen motorun tizden gürültülü çalışmasına sebep olabiliyor.
arkadaşlar elimde k&n açık hava filtresi var onu benim 207 gt ye en uygun şekilde oturtmak istiyorum. aklımdaki düşünce şudur; bizim araçlar soguk havayı solda akünün önünden alıyor bildiğim kadarıyla. ben filtreyi oraya direk turbodan silikon boruyla çeksem orda muhafaza etsem sağlıklı olurmu? birde benim araç 56 binde şuan debriyaj kalkarken titreme yapıyor fakat kaydırma falan yok. sebebi nedir ki acaba? şimdiden teşekkür ederim
Egzantrikleri senkron eden özel bir takım var. Buna sahip özellerde de yaptırabilirsin. Yetkilide işçilik ücreti yüksek çıkabilir. Parça 30-40 tl bişey ama işçilik süresi uzun olduğundan 250-300'den başlayan işçilik maliyeti çıkarabilirler. Üst kapak da açılmak zorunda bu arada bilgine.
Yapan var, oluyor. Filtre yukarıda olduğundan sesi de daha rahat duyuluyor. Ama randıman durumunu bilemiyorum. Benim kendim uyguladığım birşey değil.
Kaydırmadan titreme yapıyorsa ya baskıda yanıklar oluşmuştur ya da balata merkezindeki bilya kırılmıştır. İlk seri balatalarda sert kavramalarda torktan ötürü merkezi kırılabiliyor bu da balata üstündeki gerilimin yaylara iletimini zorlaştırdığından sarsıntılı kavramalar oluşuyor.
Maalesef debriyaj kitinin değişimi gerek.
Gerçi ben RC'ye göre yazdım GT'de de aynı mı mevzular bakmak lazım.
Yağla ilgili;
Forum Peugeot - Peugeot Motor Yağı Seçimi
yok sadece üçü
220 tl fiyat verdi bir arkadaşımın şirketi var pejo parçası üzerine fiyat çok uygun geldi bana hangi takımı önerirsiniz?
İstnbulda bu alete sahip pejo ozel servisi varmi bildiginiz ?Ust kapak acilmasi olayi buyultuyo ozman.orjinal baski balata kiti valeo mu ?
Üst kapak derken üstünde gri plaka bulunan kapak sadece silindir kapağı değil. Yani tepeden egzantriklerin bulunduğu alan açılıyor. Her arabada ota boka açılır :D
Fiyat güzel ama asıl önemli olan referans. Referans tam dediğim gibi olmalı..
2052.P7 olmak zorunda.. Muadili yan sanayisi yine aynı sıkıntıyı yaşatır.
Sonu P7 den farklıysa olmaz.. Eski jenerasyondur sıkıntı yaşarsınız.
Başında E harfi varsa olmaz, E'liler Eurorepar parçasıdır, orjinaldir ama kısa ömürlüdür 10-15bin km sonra biter.
Parçanın gerçekten benim dediğim parça olduğundan eminseniz fiyat güzel.
Dun aksam arabayı cooler ,debriyaj,alta kasnak 5.vites dislisi icin sokmeye basladik, bu kodlu baski balata rulman seti valeo markami ? Bende parcacidan alicam ,bide krank kasnagini degistirirken diger arabalarin disinda bu arabada dikkat etmemiz gereken bisey var mi ? Tsk ederim
Hatırlayamadım bunu ama sanki Valeo idi
dediğin koda sahip baskı balata kitini sipariş verdim, çıkardığım balatayı da bronz çaktırmak ıcın bıraktım, sıfır baskı ve bılya kullanmya gerek olmasada ıcım rahat etmedı,yarın aksam yetıstırebılırsek takıcaz yoksa pazartesıye kalıcak ,500 km rodaj yapmayı dusunuyorum cunku sonra yanma yapıyo ,
İsmail istediğin link aşağıda ;
http://www.techturkey.com/forum/1167256-post2507.html