Umarım kendisinden başka insanların canını yakmaz...
Ceza fermanı olması bir ayrıcalık sanırım modifiye dünyasında:soru:
Printable View
Haluk hocam filtre , downpipe vb ekipmanları TR de custom yapmak bütçe açısından daha mantıklı.
Çünkü yurtdışında hazırı ile custom olanlar arasında dağlar kadar fark yok - işçilik çok pahalı oralarda.
Filtre olarak da bizim araçlar için en mantıklı çözüm sol arka far arkasına indirmek ( forge un sistemi yani)
İstediğin filtre,cap iptali ve egzost gibi soft tune ise markayı boşver derim.
Tabii yine sen bilirsin ama bence değmez..
Selam Özgür,
Evet haklısın tabii ki şu anda soft tune anca yapabilirim, hani arabayı doldurmak istesem de vaktim yok :(
Bana da forge'un sistemi mantıklı geldi, aslında pipercross pk345 alıp o bölümü custom airbox yapıp izole edebilir miyim diye düşünmüyor da değilim :beuj: Ama kit olmayınca da bu breatherdan yağ saçılması söz konusu :beuj: o da kafamı kurcalıyor...
Veya kn 57i-6035 alıp direk hiç uğraşmadan sağ üstten havayı almak var... Ters L şeklinde bir braket yapılıp hem su girişi önlenebilir hem de hava yönlendirilir ama onu da nasıl sabitleyeceğim... :beuj:
bu aracı tanırmısınız arkadaşlar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2749647/detay/
bu arkadaş benim 206 RC ye takas göndermiş bende neden olmasın biraz araştırayım dedim
Arkadaşlar yok mu intake konusunda yol gösterecek olan???
turbonun ağzına bitane T pipe ve ondan sonrada Aem Dry Flow akü önüne. arayada oil catch tank derim ben. yani en azından ben öyle kullanıyorum :cool::p yani en güzeli custom hazırlamak. bende pipercross viper istiyodum aslına bakarsan ama maddi yönden gereksiz uçuk bir rakam olduğu kanısındayım. pipercross kadar AEM'de dünya devi bence ve altta kalacağınıda hiç sanmıyorum.
bir aralarda çıkma kaput alıp R56 scoop'u ile mini tarzı bir havalandırma almak istemiştim. alta filtre kullandım onun için R56'nın kullandığı yerde, pek fark yoktu aslında ama en iyi yer yinede sol ön çamurluk içi güzel bir havalandırma için.
evet mantıklı görünüyor... sizin uygulamanızın bir fotoğrafı var mı ve bu parçaları nereden temin edebilirim (breather filter, oil catch can ve aem filitre). benim aklımda güzel bir malzemeden bir airbox yapıp mandrel ile filtreyi bunun içine sallamak... kutuya ısı izolasyonu yapılabilir ayrıca :soru:
_FrK_ ilanını paylaşmış olduğun araca birkaç kere denk geldim çok yorgun duruyordu. rengi matlaşmış, eksoz yerinden oynuyor ve fosur fosur sigara içiliyordu içinde.
valla catch can'i ebay'den aldım ben, diğerlerini bir arkadasımdan hazır set halinde aldım. ama aem dry flowebay formatlı türk sitelerinde 150 TL civarına satılmakta. T pipe 10-15$ biseydi ebay'de. sıkıntısız alışveriş yapılabilir bence. daha oncedende intercooler için silikon borular getirtmiştim, burda teki 150-200Tl iken 3tanesi 80TL civarına geldi ;)
yanlış anlama ama konuşma tarzın bana göre.çok itici
Yalın postuna cevap yazmış ve işyerinden yazmış . Yazdığı posta fotoğraf koymadı diye böyle laf sokmaya çalışırsan bu konudaki kimseden yardım görmezsin.herkezin işi gücü var tek derdimiz bu forum ve bu konu olmayabilir.
Biz 3 senedir tartışıyoruz senin sorduklarını amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok.
Aynı tarzı bana pm atarkende yaptın sesimi çıkarmadım.
kendi adıma söyliyeyim bana daha soru sorma lütfen , postlarıma da yorum yapmazsan sevinirim.
saygılar..
Hangi pm'de laf sokmaya çalışmışım ispatlar mısın?
Ben o arkadaşın işyerinden mesaj yazdığını nereden bilebilirim? Ayrıca neden fotoğraf koymadın diye arkadaşa kızmış mıyım? Rahatsız etmiş miyim?
Bazi araç sahipleri kaputlarını açıp motoru göstermezler (Ek bilgi)
Amerikayı ne şekilde yeniden keşfetmeye çalışıyorum ispatlar mısın? "Benim dediklerim kesinlikle doğru sizinkiler yanlış" demiş miyim?
Ayrıca bu forumda devrecilik mi vardır? Yeni gelenler bilgi edinmek için ne yapmalıdır? Eskilerin her söylediğine "evet haklısın" mı demelidir?
Bu bolum 3 senedir var ben 1 senedir aktif durumdayım.
Bana özelden desing yok design falan muhabbetine girdin,burası arkadaslarla bılgı paylasma yeri,millete laf sokma laf duzeltme alanı degıl,kımse hıcbırseye mecbur degıl (resım)v.s. Soru soruyosun ,cevap begenmiyosun pipercross bilmem ne,bu forumda ilk defa boyle muhabbetler oluyo nedense senden sonra basladı.devrecilik yok ,yeterki uslubuna dıkkat et. SAYGILAR İSMAİL
Pipercross bilmem ne nedemek onu anlamadım hangi marka iyidir diye bilgi almaya çalışıyoruz forumdan bunun nesi kötü? Her cevabı da beğenmek zorunda değilim ayrıca... Kendi fikirlerimi belirtirim, karşılıklı görüş alışverişi amaç burada...
Evet gözüme çarptı iyi niyetimle söyleyeyim dedim, sen de benim bir hatamı yazdın teşekkür edip düzelttim, ne var bunda pardon?
Şok geçiriyorum kötü niyetle bişey yapsam gam yemeyeceğim...:confused::confused::confused:
Burada rahatsızlık duyulan başka bir konu var ama çözemedim, çok da rahatsız oluyorsanız moderatöre şikayet edin incelensin mesajlarım (tarafsız incelenecekse tabii) banlanacaksam banlanırım umurumda değil...
arkadaşlar 200 lük rcz de neden yazılımdan düzgünce güç çıkmıyor ? üst devirlerde bi güç artışı yok ,5000 rpm e kadar stabil olan 275 nm tork , yazılımdan sonra dizel gibi oluyor 5500 devirden sonra yazılımla güç alınamamış.bu arabanın kapasitesi bu kadarmı ? bu araca göre üretilen takılabilecek parçalar varmı ? intercooler,forge wg gibi ?
mesela 175 lik mini den ne güzel güç çıkmış.Turbolar sizin gt lerle aynımı 200 rcz in ?
kardesim 200 lükleri bimiyorum ama 156'lıklar stage 1 için 98/100 oktan benzin(yurt dışı şartlarındaki 98/100 bu tabi :D ) ve stage 1 yazılımla aşağıdaki sonuçları veriyor.
Performance results
Maximum power (flywheel): 206 PS @ 4900 RPM
Maximum torque: 310 Nm @ 2500 RPM
...........................
[......................
mesela abi
http://superchips.co.uk/curves/RCZ%2...P%20200bhp.pdf
5 bg alınmış yani dizel gibi alt devirlerde tork gelmiş sadece
rcz in oranları çok kısa ve vites attığında 5000 devir civarına düşse orjinal rcz i geçemeyecek bu araç ?
selam arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum sayfayı kısmet bugüneymiş üye olmak 207 gt sahibiyim 1 yıldır keyfli sohbetler.
bildiğim kadarı ile superchips gibi firmalar oldukça soft yazılımlarla çalışmakta, sonuç olarak bölgesel atmosfer şartları (basınç, ortalama sıcaklık vb..) değişiklik göstermekte ve bu firmalar tüm dünyaya ürün pazarlamakta, dolayısı ile kullanıcılardan gelebilecek sıkıntılar özellikle araçlarında oluşabilecek mekanik hasarlar hem şirket ismini kötülemekte hemde açılabilecek dava vb durumlarda şirket zararına gitmekte. araca özel bir yazılım değil, seri üretim bir parça gibi düşünebiliriz. artık chipteki yazılımı neye göre yapıyorlar bilmiyorum ama tahminimce standart ortalama hava şartları ve stock araç setupları için.
fakat yapılabilecek özel remap'ler araç setup'ına göre hava şartlarına göre, benzin kalitesine göre vb şartlara göre özel düzenlenmekte olup sınırlar oldukça zorlanabilrmektedir, seri üretime göre kıyasala tabikide.
yani sonuç olarak kişisel setuplara göre yapılan remaplerle kıyasla superchips vb firmalar çok daha soft kalıyor.
özel bir yazılım yapılarak dahada üst seviyelerde performans sağlanabilir düşüncesindeyim.
göndermiş olduğun dyno sheet'de 200'lük motor standartta 227 bhp olarak görünüyor. varmı arkadaslar tanıdık stock dynoya cıkmış 200'lük RCZ? veriler doğrumu acaba? superchips'le 233hp görünüyor. 200lük motoru düz 200 desek 33hp güç artışı sağlanmış ama 227 dersek dedğin gibi 5hp komik duruyor :D hava filtresi taksan alırsın o gücü :P :P
Amin kardeşim teşekkür ederim arkadaşlıklar sohbetler çok hoşuma gitti inş hep böle sürer.
.......................
...............
.................
s3 dump valve ile forge dump valve arasındaki fark nedir ? birde bunların adaptörü veya içi gibi parçaları var açıkçası kafamı çok kurcaladı bu konu, hangisini kullanmalıyız? maliyet açısından hangisi uygun olur ?
[QUOTE=buraktelek;6604763]s3 dump valve ile forge dump valve arasındaki fark nedir ? birde bunların adaptörü veya içi gibi parçaları var açıkçası kafamı çok kurcaladı bu konu, hangisini kullanmalıyız? maliyet açısından hangisi uygun olur ?[/QUTE]
forgenın 2 tıpı var adaptor gıbı olan pek işe yaramıyor ben s3 kulalnıyorum ıc mekanızma değiştirilip takılıabiliyor zaten sokunce bızımkının dandıklıgını goruyorsun ben s3 öneririm
1000 km kullandım heralde en fazla s3 dumpvalve hiçbir skıntı yok
tamamen ses için değişikliktir. 100 tl ye vericem maksat birinin işi görülsün,audi şenyıldızlardan almıştım ( nihat abimden forge'u aldım)
Ismail kardeşime 300km yol yapmamış port polıshlı jcw manıfoldu ve forge ses kıtı ve hortumlarıyla bırlıkte dumpvalve kıtını satmış bulunmaktayım,hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan hayrını gör :) 207'ciler sağa çekilin :)
birazdan paketliyorum ve kargoluyorum