Hayırlı olsun abi ,guncel mod resim ve videolarini bekliyoruz
Printable View
İsmail in verdiği linkten iletişim bilgilerine mail atmıştım corbymotorsport un ;
Şimdi son durum şöyle ;
GAS marka sertliği ayarlanabilir Peugot 207 RC/GT modeline özel coiloverın üreticinin site fiyatı ; 532£
Corbymotorsport da 490£.
Ben grup alımı yapıcaz özel indirm yaparmısınız demiştim.Gelen cevap şöyle ;
Hi
Total price incl shipping would be £454.= 1271 TL civarı
Let me know if you wish to go ahead and i will set your forum/club up on
our system at that price and send you the link.
Regards
Mike
Yanlışım varsa düzeltin kargo bedeli dahil 454 sterlin demiş ilgilenirsek siteye özel indirim linkini atacak :)
Kargo işi kolay İngiliz yerel postası ile 1er hafta ara ile gönderiririz en fazla PTT ye %10 harç ödeyip alırız.
Ne diyorsunuz..?Bana gayet cazip geldi bu coillerin feedbackleri de fena değil..
akşama gelde konuşalım abi projeleri.... :)
Abi fiyat gayet guzel bu konuyu netlestirelim benim en onemli eksigim o suan :)
Denemeyi yaptık.Ben 5 e atana kadar 1 boy önde oluyorum benim 5 e attığım sırada kankim
( fmic+cai+downpipe+meth+yazılım 2008 cooper s) 6 ya atıyor ve geliyor yanıma 220 gibi kafa burun oluyoruz. Mini cooperımıza da MaşAllah bir kaç ufak dokunuşa ihtiyacı var.:icon_tup:
6 vitesin rollde çok avantajı var onu da görmüş olduk.
Aracımda cut-out sökülmüş halde orj son susturucu ile denedik. 5-6 deneme oldu 1 lt meth/su bitirmişim.
Hafta içi Baştaş da Erkan Ustam yeni cut out ı (önceki yerinden daha spirale yakın) monte edecek ve stage 3 yazılım yapacağım.
Arkadaşımın müsait olduğu bir gece yine deneyip sonucu buraya yazarım.
Şu anki hali de çok iyi MaşAllah.Umarım daha iyi olur.
Yazdım forum indirimi ile ilgileniyoruz diyerek..
evet akşam tatlı tatlı bır rollıng oldu çok da zevklıydı fakat şu type-r ve spec c subaru bız rollıng yaparken bize saplamasalardı hıç yoktan taş yememiş olurduk bilmem anlatabildim mi :) özgür kardeşimin arabası 2-3- ve 4 vites gerçekten çok etkılı daha sonrasında kendım bızzat kullandım arabasını eğer rollıngden önce kullansaydım denememıze gerek kalmazdı :) fark barız hıssedılıyor zaten.Özgüründe dediği gibi ne zaman istersek yıne deneriz arabalar bizim :)
Bu arada rollıng yapıpta bırbırırıne atar yapmayan nadıde üyelerdenız :) kardeşim çok güzel olmuş aracın kazasız belasız cezasız günlerde kullanman dileğiıyle...
Özgür abi aracına mahşallah diyerek cesaretinden ötürü kutluyorum..Rc ye biyerine bişe olurmu arıza çıkarır mı diye korkmadan stage 2 stage 3 yazılımla uğraşıyorsun...
Bu arada birşey dikkatimi çekti sanki satılan rc lerin çoğu Antalya ve İzmire satılmış..07 plaka rc ve gt çok piyasada. :)
S.a Herkeze merhabalar
İsmim Osman Yelgeç Konyalıyım 33 yaşındayım 2008 model beyaz Rc sahibiyim.
Aracıma İlk olarak İzmir Bestservis Muzaffer abiye chip yaptırdım. Chipden sonra araç 1 ve 2. vitesde 4000 devirden sonra kudurmaya başladı deyim yerindeyse :) 1. vitesde 4000 devirden sonra 2 ye atmak için nerdeyse vitesi zor yakalıyorsun. Sadece Chip yükli iken aracımı denemek için 2010 model seat cubra ile deneme yaptık. Seat cubrada chip ve eksoz var nasıl bir eksoz var onu bilmiyorum. 5-6 deneme yaptık 400 metre seat cubranın 0-400 metre standart stock araç için sanırım 14.3 olması lazım ve f1 vites.
Denemelerim sonuncunda 1 ve 2. vites sonunda 1,5 boy geride kalıyor 3. vitese ben atar atmaz yaklaşıyor ve 400 metreye bitiminde ibiza 1 metre kadar önde bitirdi.
dünde aracıma kat iptali ve eksoz yaptırdım. Aracım belli derecede 1-2 ve 3 vitesde daha cabuk topladığını farkına vardım. ama cumra ile deneme fırsatım olmadı henüz.
araştırmalrım sonuncunda 1 ve 2. vitestedi gibi aracın sünmesi için şanzımanın kısatmam gerektiği söylendi sizinde fikirlerinizi almayı düşünündüm.
Bu arada ayın 27 sinde yarışlar var konyaya gelen arkadaşlar olursagörüşürüz. aracımı 13 saniye felan düşürebilirsem bende katılacağım yarışa.
Herkeze teşekkürler şimdiden.
Arkadaşlar video falan yok mu hiç? Bi seslerini duyalım araçların. Ya da egzoz yaptıranlar video çekip eklesin biraz canlansın ortalık :)
Şu jantlarım satılsa direk İskendere gidicem airmassı takmaya...
bir müsait olup video çekip koyabilsek süper olucak ama malesef:(
Aracınızın şanzımanını elletmeyin derim.Drag için yanlış araç seçmişsiniz bence..
Aramızdan kimse bugüne kadar drag spec RC/Gt hazırlamadığı için cevap gelmemiş olabilir.
Ancak sitede project cars da konusu olan RCkid nickli Mustafa arkadaşımız 206 RC (şanzımanı 207 rc ile aynıdır) drag kovalamıştı ondan yardım isteyin derim..
Katiliyorum,1300 kilonun ustunde bizim arablar,herseyini sokmek lazim toprpido koltuklar bakalitler fiber bagaj kaput,1/2 disli bronz balata belki ozmaan biseyler olabilir,ne yaparsan yap 90 model honda crx gelir 800 kusur kilo araba deler gecer soluyim malesef :)
Şu an stage 3 yazılımı atıyorum ....
http://img607.imageshack.us/img607/2416/stage3n.jpg
Ben sanzimani dunyada kimsenin zorlamadigi kadar zorlamisimdur. 40000kmdir turbo haliyle dolasiyorum ki 4 drag da yasadi sanziman bence 450hplere kadar sapasaglam sorunsuz bir sanziman:)
kirdigim anda araba hic olmadigi kadar gucluydu:)
Yükledim , kısa bir tur attım.Bir önceki stage 2 göstergem hatalı göstermiyorsa(onu da lionheart ile yolda laptop bağlı iken kesinleştireceğim) 1.1 peak atıp 0.9 cont. diye gidiyordum.
Stage 3 de 1 ve 2 1.0 peak atıyor 3 de 1.2 peak 4 ve 5 de 1.4 peak yapıyor cont a bakamadım yol müsait değil di..
Evet etuners in yazılımı kendilerinin geliştirdiği bir program (flasherTHP) ile yazıyorsun yazılımı.Mehmet in yazılımı ile 2 sene yürüdü aracım en ufak sıkıntı yaşamadan TR deki herkeze de tavsiye etmişimdir ve ediyorum MegaChips i :icon_tup:
Ben İstanbul da olmadığım için Mehmet ile yazılımı geliştiremedik maalesef.
O yüzden hazır yapılmışını aldım Stelios dan..:D
95 oktan (onlardaki 98-100 oktan bizde olmadığı için özellikle ben öyle istedim) ve methanole göre stage 2 + ve stage 3. Orj. turbo ile yürüyebileceğinin en iyisi TR benzini ile şu anki hali.
İddaalı RC ve R56 s lerle Antalya ya yolları düşerlerse deneyelim ;);) (stock turbo olacak ama)
Yazılım işini gözünüzde büyütmeyin buyrun örnek video ;
etuners FlasherTHP - Peugeot 207 1.6 Turbo - reading ECU - YouTube
Önümüzdeki günlerde kamerayı güzel bir açı ile monte edip çekerim.Şu anda bir tek cut-out montajı kaldı.
Birde filtre borum işlevsel olarak iyi ama görüntüsü içime sinmiyor , forge tarzı krom yapsam iyi olacak ama :soru:
Valla bende etuners stage 2 + vardı bu bile 4-5.viteslerde missfire yapıyordu rollerde rahat rahat basamıyorduk tüm keyfim kaçmıştı.
Ufak ilizyondan :D sonra stage 2 ile Cuma akşamı sonuna kadar (top speed) bastık 4-5 kez hiç bir sıkıntı yok Allahıma şükür.
Bugün yüklediğim daha önce yükler yüklemez eskisine döndüğüm stage 3 .(aşırı missfire yüzünden)
Bunda da sıkıntı yok gibi - çok deneyemedim ama
Şunu belirtmeliyim agresif tabir edebileceğimiz bir yazılım için FMIC (intercooler uptade ) şart. Sonra düzen tutmuyor araç yürümüyor demeyin :)
Yok yani versiyon derken sonuçta bunlar sıfırdan yazılma map'ler değil. Baz olarak aldığı fabrika mapleri var. 3-5 ay evvel de yeni fabrika mapleri çıktı bu stage 3 acaba onun üstüne mi yapılmış onu merak ettim.
Şu yeni fabrika mapini merak ediyorum aslında ben. Ama bu map e geçersem sıfırdan yazılım araştırmasına geçmek zorunda kalıcaz diye üşeniyorum.
Abi bu missfare ne oluyor ateşleme ile alakalı birşey mi ?
Yusuf olay bu ; zamanında yazmıştım ;
Stelios mail atmış ,
Missfire problemine şöyle yaklaşıyor .
Bu problem bize aracın üstündeki malzemeler ile limitlerini aştığını gösteriyor .Yeni nesil 1.6thplerde bu problem valve float (=misfiring) yok !! Sebebi de son subap yaylarının daha farklı bir sertlikte olması.
Biz daha önce aftermarket ateşleme sistemi test ettik , farklı bujiler test ettik ama sonuç değişmedi .Tek çözümü subap yaylarının yeni olan seri ile değişmesi..
Bir diğer çözüm de büyük turbo .Büyük turbo iyidir egzoz gaz akışı ve bu tür problemlere yol açmaz demiş.
Bu da valf yayının gezinmesi - valve float =missfire videosu ;
Valve Float - YouTube
Gerek yok Peugeot OEM olarak çözüm üretmiş zaten şuraya bir bak ;
etuners : Technical File
Yay misfire konusunda büyük bir etken olsa da tek etken değil tabi.
Bazı koşullarda çözüm getiremeyebiliyor.
Bujiler bobinler egsoz flow(turbodan ötürü) herşeye rağmen yetersiz. 200'lüğün bujisi de bence bu noktada çözüm değil.
Şu DS3 Racing'in motoruna el atmak lazım Internetten ama vakit yok o kadar maalesef.