Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı
Valla benim araç bayrama kadar yatışta.
Tesko yaptırıyorum.Ne yapalım benzin çok pahalandı sağdan yavaş yavaş gezeriz..
Öteki taraftan test yazılımı nedir nediğildir avans vuruyor mu falan yanıma bir kişi alıp bakmam lazım ama artık bayramda da yıllık izne çıkacağımdan Eylül ün ilk haftası hallederiz gibime geliyor.O zaman kadar da yeni turbo ceketim gelmiş olur (ötekiler yalan oldu ) .
Halen iat sensörünü filtre kitine dahil edemedik.Başkaca da bir eksik gediğim kalmadı Allahıma bin şükür..(coili saymıyorum)
Peugeot RC ye mantık çerçevesinde ve fiyat/fayda endeksine göre TR şartlarında yapılabilecek her şeyi yaptım ;
-Filtre
-Buji
-Büyük intercooler
-elektrikli cutout
-büyük turbo
-yazılım
-tüm hava borularının daha büyük olanları ile değişimi
-spor yay
-methanol kit
-Audi S3 DV internalleri ile güncelleme
-basınç-egt-afr göstergerleri
-elektronik basınç kontrolörü
-cat iptali
Bunlara ilaveten çok paranız varsa dereceli egzantrik takılabilir , daha da büyük bir turbo , kilitli difransiyel tercih edilebilir. Özel egzost manifoldu imal ettirir iseniz büyük turbonun twin-scrool olan modelini de kullanabilirsiniz. (aslında mantıklı alt devirleri kaybetmemek için )
Yalnız şöyle bir geriye bakıyorum da arkadaşlar tuning işine girmeden çook araştırıp sizin aracınızın modelinde tecrübesi olanlardan akıl alıp,iyi bir ustaya denk gelmeden başlamayın.
Ne kadar acele ederseniz o kadar çok yanlış paralar ve zaman harcıyorsunuz.