Euro4 olan 140 ve 150 bg olan motor. Adı EP6DT
Euro5 olan 156 bg adı da EP6CDT
Güle güle kullanın
Printable View
Euro4 olan 140 ve 150 bg olan motor. Adı EP6DT
Euro5 olan 156 bg adı da EP6CDT
Güle güle kullanın
valla süper görünüyor,birkaç sorum olucak sana,
1-dahada düşürme şansımız varmı yoksa coiller şu an diptemi?
2-çok sert olduğu söyleniyor racelandların yorumun?
3-ayar konusundada sıkıntı yaratabildiği söylenmişti forumda sence?
yorumların çok önemli benim için....sağol şimdiden
1.Var şuan 3 cm önden payım var ama çamurluklara sürtme yapıyo 1cm daha düşürünce bide alta kule gibi bişey var 2cm bırakınca çakıl taşına bile sürtüyo alta çok yakın oluyo oyüzden3cm'de bıraktım.
2.Kişiye göremi diyim bilmiyorum coilden önce 4-6 FK yay vardı süperdi ama çok düşmemişti onla kıyaslayınca sert ilk defa coil kullanıyorum bide kıyaslıycak durumum olmadı ama benim icin iyi bi kaç arkadaşımda kullandı onlarda beğendi. 207 lemans'lı halil arkadaşımız siteden ve çorluda oda kullandı haftasına onada taktık raceland onun tahminimce 2 cm bıraktık görürse oda yorum yazar.
3. önleri jantları almadan indirip kaldıramıyoruz ama arkalarda sıkıntı yok kaldır gir altına ayarla garaj olayından dolayı bi iki sefer indirdim kaldırm şuan hep böle kullanıyorum garajım çok meyilli böle rahat girip çıkıyo.
Raceland coiller o kadar sert degil.. Ben Turkay'in araci surup aldim.. Ancak ayda 4000 km yapiyorum, insin diye aldim(ben 1 cm pay kalana kadar indirdim), indide ama zorluyor:) kaldirip surcem, yada satip voglandlari takcam 5cmlik.. Ama rakama gore iyi bir coil..
Gencliiiiiiiiiiiiikkk...
Gunaydınlaaaarrr.....
işte size cumartesi süpriziiiiiiiiiiiiiiiii... :D :D :D :D
http://bidepo.com/images/imag0408.jpg
http://bidepo.com/images/imag0410.jpg
http://bidepo.com/images/imag0411.jpg
http://bidepo.com/images/imag0407.jpg
Kaplama işi için Cem Adalı beye
Hediyesinden dolayıda CHARE arkadasımıza ayrıca cooooooooooooo...k tesekkurler!!!....
çok güzel olmuş, Ahmet bey de harika şekilde yapmıştır :)
evlat evlat :) maşallah
bu kırmızı fotolarda mı pembeye çalıyor, yoksa gerçekte te öle mi :S
Makinanın ve monitörün renk ayarlarından kaynaklanıyor o :)
8 saatlik detailingin sonucu :)
senın yarım saate geliyorum dediğin... normal ınsanlara göre 2 saat olduğuna göre sen bu arabayı bizim hesaplarımıza göre 2 saatte yıkamışsındır kardeş...
ellerıne sağlık kardeşim... :)
göktan, bir iki gün önce 5m'den otogara doğru yardırışlardaymışsın haberlerin geldi :D
göktan cım kırmızıda bi başka güzelmiş beaaa:)))) arkadaşlar bu arada 208 gtı eylül sonu en geç istanbula geliyormuş dün normal 1.4 dizel ve 1.2 benzinli modellerine bakma şansım oldu.1.4 dizel olan versiyonunda iç dizayda ön konsol kısmında tuş takımı fazlalığını ortadan kaldırmışlar dokunmatik ekran olayı şahane olmuş cd alma yeri torpido içinde.direksiyon biraz daha ufak ve tarz duruyor.satış danısmanı 4 gün önce gtı ile test sürüşü yaptıklarını 207 ye göre 6 ileri şanzıman olayının fark yarattığını 136 kg gibi bir agırlık farkının ortadan kalkmış olduğunu ve bunun dışında vs vs..bilgiler verdi (alev kırmızısı yeni renk paketınde yok bunun yerıne fiestadaki kırmızı rengıne daha cok benzer bır renk olduğunu test sürüşüne gelen aracın kırmızı olduğunu söyledi)normal 208 göre 208 gtı bıraz daha yuksek olduğunu söyledi metalik renk fıyat farkı cıkabılecegini belirtti.bir ihtimal lansman için otokoç gtı müsterilere tanıtmak için getirebilecegini belirtti ve bekleyişe gectim:)))
Bu araba GTi değil. Sadece -şu an için- en güçlü motor seçeneği olan 208 modeli..
GTi olacak olan araba daha tamamlanmadı. Zaten 200 bg olacak GTi. Size bahsedilen 156bg. 207 GT'deki motorun Euro5 ve 6 ileri hali.. Ama tabi kg avantajı sayesinde 207 GT'den 1 sn erken hızlanıyor ki bu da şu anki 207 RC ile hemen hemen aynı değerler:
207 GT: 8.4 sn
207 RC: 7.1 sn
208 156bg: 7.3 sn
208 GTi: en kötü 6.5 sn.
Big Turbo Kitler den ne haber beyler? Hic ses cıkmıo bu aralar...
zaten fransa peugeot sıtesınde 208 gti olarak tasarım dızayn asamasında dıyor 200 hp motor ve kg avantajı ıyi olucak gibi rcz deki motor sanırım
GTi'inki benim tahminim bu arada. Yukarıda aceleden yazdım belirtmedim bana ait tahmin olduğu.
Biraz muadili DS3 Racing'inki 6.5 sn örneğin. Bu araç ta 200bg ama bizim motorun farklı bir varyasyonu var. Euro4 EP6DTS motor yine. Ve öğrenebildiğim kadarıyla olası 208GTi'dan yine rahat 100 kg filan daha ağır.
6.5'tan daha iyi değer olursa da bunun 6.3 veya altına ineceğini sanmam ticari sebeplerden dolayı.
deniz abi kesinlikle bu konularda senin cevren ve bilgi birikimin önemli ve dikkate aldığım birisin ve bu devam ediyor. bana dedikleri şuanki 3 farklı konsep olduğu bunun en yüksek motor seceneği olarak alure olduğu ve bunun da 208 gtı olduğu bende inanmadım ama.(özellikle sordum satış danışmanına bana bahsettiğiniz alure gtı mı yoksa hani bizim 207 lerdeki sportium gibi mi olacagı buyuk ihtimal daha bılgıleri yok )hatta ve hatta gtı 200 bg olarak cıkacagını duyduğumu belirttim beni yedi o zaman.:(
Çıkması yakındır.. Spyshot lar için Mulet Peugeot 208 GTi Blanc Banquise - 001 - Photos Peugeot 208 - Féline 208
selam arkadaşlar elinde fazladan kullanmayan 207 5 cm yay olan arkadaşlarımız varmı öğrenci işi uygun :)
öncelik : eibach H&R 5 cm
tampona devam etmeyen dodikler sadece benim mi gözümü tırmaladı?
Evet aynen dediğin gibi.. Allure bu araba. Allure'da 3K 5K diye seçeneklemişler..
Donanım gayet iyi.
Ancak,
-Normalde 208'e CD çalar tasarlanmamış..
-Aracın iç tasarımı dokunmatik ekrana göre yapılanmış.
-Eğer dokunmatik ekran yoksa, yerine gelen teybin ekranı kendi üstündeymiş. 207 gibi paylaşılan bir ekrandan gelmiyormuş teyp bilgileri.
-Dokunmatik ekran geldiğinde yanında 2 adet USB portu geliyor. Biri multimedia dosyaları için(resim ve müzik açıyor, video açmıyor deniyor ama kırılır o), diğeri de 3G/WiFi vb aksesuarlar ve/veya ekrana yeni 'app'lar uygulamak için kullanılıyor.
-Buna rağmen CD çalar istiyorsanız, torpidoya CD çalar geliyor, ki Türkiye ürün gamında bizim millet CDci olduğundan orta paketten itibaren CD çalar standart olmuş.
-Zaten 206/207 gibi geniş bir torpidosu olmayan 208'in torpidosunu iyice kuşa döndürmüş.
-Öte yandan Allure'a Navigasyon opsiyonu da gelmiş. İstiyorsanız alabiliyorsunuz.
-Full Deri veya adını unuttuğum bir malzemeden koltukları kaplatabiliyorsunuz.
-Deri direksiyon bir tek Allure de standart ki bence orta seviye olan Active e de koymalıydılar bunu.. Klasik bir Renault taktiği olmuş bu.
-Xenon 208'de de yok. Ama led imzalar gelmiş.. Üstelik iyi de gelmiş. 508'deki gibi papatya değil, daha Audivari düz buzlu led gelmiş. Neon LED filan diyen var bunlara.
- Aslında bir de 1.2 Turbo gelecek 120 bg civarlarında 8,5-9,5 sn arası 0-100 ü olur bunun manuelinde bana göre. Yine 3 silindir olması lazım. Yine PSA & BMW
Aslında Türkiye ürün gamı için elimde tam doküman da var ama önce birilerinden izin almam lazım, yetkim olmayan bir dökümanı elimde tutuyorum(Peugeot TR'den okuyan çok burayı, kimse yollamadı girdim PLMS'den kendim aldım :D) aslında mühim bir içeriği yok ama etik olarak distribütörden beirilerini haber etmeden paylaşmam doğru olmaz. Onda tüm donanım seviyeleri jant, renk, döşeme, görselleriyle birlikte anlatılıyor.
GTi'dan Peugeot TR eğitim merkezinde satışçılara bahsetmezler hatta buna özellikle dikkat ederler. Bir takım uluslararası standartları var ve anlatmamaları da daha doğru zaten. Satış Temsilcisinin otomobillere kişisel merakı olmadığı sürece GTi bilgileri yok seviyesindedir. Satış sonrası eğitimlerinde bahsedilir çünkü satış sonrası eğitimleri çok daha teferruatlı ve zor eğitimlerdir. Ürün satışa çıkmadan evvel tüm eğitimlerinin ve pratiklerinin yapılmış olması gerekmektedir.
O yüzden satışçılar bilmiyorlarsa üzerlerine bence gitmeyin. Bir kısmı sıkma yöntemine kullanabilir, normal karşılamak lazım.
GTi kesin çıkacak. Ama Türkiye'ye gelir mi gelirse ne şekilde gelir, seri üretime geçecek olan iç mekan olarak konseptine benzer mi oralar bilinmez.
Örneğin DS3 Racing dediğimiz araba(turuncu/siyah olan) Türkiye'ye -bildiğim kadarıyla- sadece 5 adet geldi.
gibi..
Selamlar,
208 gt/ gti yine arkalar torsiyon değilmi :(
207 GT/RC torsiyon muydu ki?
doğru söylüyosun abide,belim koptu,bacaklarım ve kollarım ağrıdı 2 gün valla...ama değdi işte ilk denemem makineyle :) bidahakine senide kitliycem haberin yok :D
usta Antalya'da amma küçükk :D
5 lik eibach var
ben coil alıyorum belki satabilirim konuşuruz
naman yine 10 numara yazı olmus kutlarım kardeşim su işi tr de bayi caplı araştıran 1-2 insandan birisindir herhalde sektörden cıkman büyük kayıp bence ,fransa peugeot sıtsınde dun baktıgımda 208 gti üzerinde calısılıyor gibi algıladım bugun yarın cıkar donanım ıyı olmus bence ama xenon olmalıydı cd kaldırılması ıyı fıkır benım gibi kullanmayan çok insan vardır sanırım bluetooh ve diğer teknolojık oyuncaklar ulasabılır fıyat olmalı gps mutlaka olmalı en azından ust donanımlarda fıyat ayarlanması ıyı olmalı 55-60 aralığı makul fıyat olur bence ds3 racing gibi fantazi yapmazlarsa iyi olur :)
Yahu içi ne kadar güzel süperse dışı o kadarda çirkin ve itici. Yok böyle birşey. Halbuki ne güzel. Hem kilosu hafif. Hem güçlü 200 hp. Hemde 6 ileri. Tam arabamı bana unutturabilecek özelliklerde ama o dış tasarım çok kötü. :)
Bence motordu sorun :)
gençlik slmmmmm....
ya postlarda aradım ama tam emin olamadım yinede kucuk bir sorum olucak...
gelecek hafta intercooler projesine el atmaya karar verdim bi takalım artık yatıp duruyo ewde, yoksa buzdolabının arkasına takıcam :D
artık isin icine yazılım mazılımda yüklü girince buji sart olucak gibi?
thp 200 bujileri GT lere uyuyormu ve kodu nedir yada ne tavsiye edersiniz arkadaslar?
yardımlarınız icin simdiden tesekkurler herkeze
Citroen İstinye Bayraktar Otomotive sipariş vermek istemistim bi ara. 34.500 Euro fiyatı ve bu parayı sipariş basında pesin verip 3 ay bekliyosun. Araç Mini John Cooper Works' e muadil üretilmiş zaten. Ama Tr deki Jcw satış adedi ile Ds3R satışı adedinin alakası yok:soru:
Yaklasık 75 000 tl yi gözden çıkarsanız hangisini tercih edersiniz?