Naman ayrı satıldığını söylemişti artık...;)
Printable View
fk 3,5 yay ve sparco kule gergisinden sonra...
http://i.imgur.com/HSHWK.jpg
http://i.imgur.com/H51fm.jpg
http://i.imgur.com/dQt8e.jpg
http://i.imgur.com/8fj2G.jpg
http://i.imgur.com/I2Qs2.jpg
Fabrika cikisi olmasi gereken yuksekligine inmis arac :) Hayirli olsun parcalar
masallah güle güle kullan :)
Hayırlı olsun güle güle kullan abi:)
Emrah çım hayırlı olsun..
Kule gergisi ile izlenimlerini detaylı paylaşırsan sevinirim.Ona göre ben de karar vereceğim...
Bir de montajını nasıl yaptınız* komple ön takımlar söküldü mü? kaç vida sallasınız ?Keşke montaj aşamalarını fotoğraflasaydın...
Bunu da sana zahmet detaylı anlatırmısın rica etsem..
herkese tesekkurler,ozgur abi cepten giriyorum.eve gidince ayrintili yazarim
Kule gergisi ve yayı taktıktan sonra hem havaların yağışlı olmasından hemde benim işlerimin olması nedeniyle rc yi fazla süremedim. Fk yay 3,5 luk. ön süper düştü hatta gereğinden fazla düştü. lipi sürtüyor. ztn dikkatliyim, dahada dikkatli sürmem gerektiğini anladım. çukurlarda tabiki biraz daha sertleşti. yoldaki ufak zıplamalarda biraz daha konforlu oldu diyebilirim.
Özgür abi kule gergisi için 3+3 6 vida kullanıldı. 6 delik açıldı kulelere. (normalde 4 delik var 1 tanesi boşta kaldı) bizim kuleler aşırı sağlam, 3 tane matkap ucu değişti:D sonra normal vidalanıp ayar sıkıldı. fotoğraflardan görüleceği gibi sağ taraf plastiği kesildi.
kule gergisi ve yay kombinasyonu birleşince hoş bir viraj kabiliyeti çıktı :D direksiyon ani tepkilerinde araç yatmadan kalıp halinde dönüyor izlenimi veriyor. yol tutuş kesinlikle arttı. sadece 1 2 viraj denedim abartmadan. kule gergisi daha önceki 205gti aracımdada vardı.
daha önce 35bye plakalı arkadaşımız da bahsetmişti patinaj azalıyor diye. aynen katılıyorum
ilerleyen zamanlarda viraj ve esp testi yapacağım :)
bu arada şanzıman yağınıda değiştim. psikolojik olarak sanki uğultu var gibi geldi yaw:D
aklıma gelmişken ön takımlar sökülmedi. kule gergisi için montajı için zaten amortisörlerin çıkması gerekiyor. ayrıca amortisörleri sökerken benim akisleride söktüler. alt takım olarak başka birşey sökülmedi. yağ da akmadı.
Evet arkadaşlar, sorun çözüldü, tereyağ gibi akıyor yolda tabi karşılığında kredi kartı limitini bitirdi şerefsiz.
Amortisör arızalanmış, kaldırıma önden kayıp sol ön lastiği çarpmıştım uzun zaman önce, amortisör orada zedelenmiş, 15bin km. falan gitti o şekilde tabi sonra spor yaylar gelince artık iyice salmış kendini, oynama vardı kafasında, onun etkisi ile salıncakda da boşluk olmuş, o da değişti, bir de askı kolu hadi bakalım saç saç paraları!!!
Tabi ben bunlardan olacağını direk düşünmediğimden öncesinde de Sol Amortisör Takozu (Üstündeki civatasına kadar), alt Denge Kulağı ve Sol üst şanzıman Kulağını güncellenmiş parçalarla değiştirtmiştim, of offfff:(
Neyse geleceğe yatırım diyip kendimizi kandıralım bari :o
cook güzel olmuş iyi gunlerde kullan....
hadi gecmış olsun
geçmiş olsun, neyse yenilenen parçalarla herşey yoluna girmiştir
Strut brace Peugeot 207 1.6 Turbo 2007
bu arka kule gergisini nasıl getirtebiliriz?
e-bayda sataşı var omp ürünlerinin kendi sitesi var ama kargo delirtici cıkıyo:D
Hızır gibi yetiştim...
OMP 4-Point Strut Brace PEUGEOT 207 1.6 GT GTi TURBO - eBay (item 160476320571 end time Jan-30-11 13:07:45 PST)
yani kendi sitesinde daha ucuz..
http://www.ybracing.co.uk/page1.php?...rea=13&part=26
Kargo dahil alt kule gergisi ;
£179.16