Özgür yarın sabah S3 dump ı takıp ona göre basınc ayarı yapıcaz anlasılan. Tekrar turbo keserse egzosu bidaha gözden gecirmekte fayda var. Tesekkurler...
Printable View
Tolga ertem arkadasım sorunun ekzos değil. baska yerde aramalısın. Supersprint bugun bulabılecegın en iyi ekzoslardan bırı. Programı kontrol etmenızde fayda var. Bu arada yanıltıcı cok basarılı olmuyor maalesef.. Beyinden o2 delete yapmanız daha saglıklı olur..
Secondary O2 Delete yapılabiliniyor mu RC beyninde ?
fotoların hepsi cortlayan dandik japon malı ngk orjinal bujilerdir. yazılımsız olarak 40.000km de bir değişmesi gerekiyormuş, aracımı gereksiz sıkıştırdırmadığım halde bana yazılımlı olarak 10.000km bile dayanmadı. (toplam 25.600km de cortladı)
tırnağın karşısındaki sivri metalin etrafındaki halka oynuyor... (4ve5 inci resimler)
resimler:
[URL=http://imgur.com/1aVzA]http://i.imgur.com/1aVzA.jpghttp://i.imgur.com/ADDNq.jpghttp://i.imgur.com/Ofk5G.jpghttp://i.imgur.com/IFfq6.jpghttp://i.imgur.com/fAAXP.jpghttp://i.imgur.com/QRbPu.jpghttp://i.imgur.com/Uzh0s.jpghttp://i.imgur.com/9Nybm.jpghttp://i.imgur.com/eKIsb.jpg
Bende biraz bakındım valfler ciddi şekilde kurum bağlamış yurt dışındaki bir çok arabada.Hiç kendi valflerini kontrol eden var mı?
seafoam diye bir ürün var sanırım peugeot'un sattığı ile benzer ürün yurt dışı fiyatı 20 dolar civarı ondan getirilebilir.
1-2 foto
http://i98.photobucket.com/albums/l2...d/fdee9eac.jpg
http://i.imgur.com/pCfiA.jpg
mini sahibi çekmiş valflerin hali içler acısı
YouTube - ‪1424581R.AVI‬‏
YouTube - ‪Intake Valve Carbon Buildup After 50k Miles‬‏
Detaylı okumak isteyenlere.
Picture Of My Valves......Before SeaFoam - North American Motoring
Excessive carbon build-up in engine - North American Motoring
Bu araç hakkında fikir sahibi olan varmı acaba ?
Peugeot 207 RC 1.6 THP 2009 Model 35.000 TL Sahibinden satılık ikinci el Beyaz renk
valve leri temizletmek gecici cözüm gibi zaten ucuz bı uygulamada deyıl anladıgım kadarıyla belkı muadıl ucuz urun bulunabılır ama yıne tekrar kurum bağlar bu sistem olduğu sürece tahliye valvi yardımıyla fazla buharı atmosfere vermek belkı daha mantıklı olabılır
Deniz bu her araçta fix oluyor mu abi ben onu anlamadım? Öyleyse garantide neden yapmadılar kontrolünü?
bir dostuma rc tamponu arıyoruz uygun fıyatlı sıyah olursa tadından yenmez baska renkde olabılır sorun deyıl herkez bakınsın sağa sola
Benim öğrenmek istediğim servislere şu km deki thp lerde bu valve leri kontrokl edin talimatı geldi mi gelmedi mi?Diyelim ki kontrol edildi temizlenmesi gerektiği görüldü bunun ceremesini neden ben çekiyorum sonuçta üretici hatası gibi???
Son raddeye geldiğinde motor arıza ışığı yakıyormuş kompresyon oranı düşük arızası veriyormuş.Spreylerle temizlemek geçici çözüm zaten temizlendikten belli bir süre sonra tekrar arıza ışığı yakanlar olmuş çözüm olarak oil catch can veya metanol kullanın demişler.
Üst kapağı söküp temizletip sonrada oil catch can veya methanol edinmek en sağlıklısı herhalde.
catch can konusu.
BSH catch can and dual boost port install - North American Motoring
Görseldeki mavi boru a kelepçesinden açılıp oradan içeri sallandırılıyor. Tüp sprey.. ama ucu yaklaşık 1 metrelik incecik bir boru.. 1 tüp boşaltılıp adımlar uygulanıyor sonra aynen diğeri..
Bu işlem sırasında motoru çalışır durumda tutmak oldukça güç.. Ve egsozdan şu belediye sinek ilaçlamaları gibi yoğun bembeyaz bir duman atıyor. Bu yüzden 2. tüpü sokakta uyguladık, atölye 15 dk durdu.
Valf kurumlarını temizliyormuş.. Ama araç sahibi hissedilir fark olduğunu söyledi ki öyle psikolojik etkileri elimine edecek biridir kendi
Bazı semptomları var bu info flash ın..
Info flash lar tüm araçlar için uygulanması gereken zorunlu bir prosedür değil.. Sıkça karşılaşılan durumlar için üreticinin oluşturduğu bilgilendirmeler sadece.. Garanti de olsa da olmasa da uygulanıyorlar bedava(garantideyse) veya paralı..
Info Flashlarda spesifik şasiler gibi bir liste de yoktur. Belli başlı semptomlar vardır detaylı tanımlı.. Araç bu belirtileri gösteriyorsa uygulanır..
Örneğin, bu konuya konu olan Info Flash ECU'da P1385 arıza kaydını şart koşuyor. Araç garantideyse bu kodun o araçta varlığının DiagBox çıktısı alınıyor ve Peugeot'ya gönderiliyor, Peugeot ondan sonra garanti kapsamında müdaheleye OK veriyor.
Araç garanti dışındaysa müşterinin insiyatifinde üretici tavsiyesi işlem olarak sunuluyor.
Özetle, spesifik bir şikayet olmadığı sürece Info Flash'lar kollanmaz. Info Flash'lar rutin işlem değildir.
Her RC'de P1385 oluşmuyor. Bende oluşmuştu ama o zamanlar bu Info Flash yoktu 'Araştırılıyor' statüsündeydi. O yüzden ben uygulamadım. Şimdi tüpleri ucuza maledebilirsem KESİN uygulicam.
P1385 - Süper Vuruntu:
D6AX01MBP0 Bilgiler : Hata kodu P1385 (Motor kontrol beynİ)
Motor kontrol beyni BOSCH MED17.4
Hata kodu P1385
Hata kodunun satış sonrası servis başlığı Süper vuruntu teşhisi : Belirgin değil
Diyagnostik işleminin açıklaması Süper vuruntu algılaması tarafından istenen enjeksiyon kesintisi
Diyagnostiği devreye sokma koşulları Şu koşullar sağlanmalıdır
- Vuruntu ayarı aktif olduğu zaman tam uyanma evresinde
- Motor devir sayısı 520 dev/dak’dan büyük
- Motor yükü dinamiği ; Motor yükü bir eşik değerden büyük
- Motorun sıcaklığı 40 °C’den daha yüksektir
Hatanın ortadan kalkma koşulları:
Silindir kırılmasından sonra arıza silinmesi
Hata varsa arıza modları Enjeksiyonun bazı silindirlerde kesilmesi
Yakıt zenginliği ayarının devre dışı kalması
Süper vuruntu ayarının devre dışı kalması
Kanister boşalma kontrolünün devre dışı kalması
Egzoz sıcaklık regülasyonunun açık devreye geçişi
İkaz lambasının yanması ve/veya uyarı mesajı: -
Başlıca olası müşteri şikayetleri:
Güç eksikliği
Şüpheli bölgeler:
Yağ seviyesi
Soğutma hortumu
Radyatör
Su pompası
Aksesuar kayışı
Elektrik kablo demedi
Elektronik kumandalı termostat
Yakıtın cinsi ve kalitesi
Vuruntu sensörü
Aşırı besleme hava soğutucusu
Hava emiş hattı
TolgaErtem, uyarı lambası ile birlikte araç performanstan düşüyorsa, bunun katalitikle alakası olduğunu düşünmüyorum ben. Uyarı lambasını yakan hata kodunu öğrenebilirseniz daha detaylı konuşabiliriz zannediyorum.
Katalitik yokluğunu şu an yazılım müdahelesi olmadan -ama tamamen şans eseri- çözebilen bir ben varım sanırım. Herhangi bir yanıltıcı kullanmıyorum. Yazılımda da katalitik yokluğuna dair bir müdahele yok ancak bir kaynak hareketi ile bir şekilde sensörün ölçtüğü değerler nominallerde kaldığından lamba yanmıyor. Zaten katalitikte sadece lamba yanar araç kendini kısmaz.
Bundan dolayı da lamba yanıyorsa bence yanıltıcılarla vakit kaybetmeyin, yazılımsal olarak lambayı söndürttün. En rahat, maliyetsiz ve risksiz çözüm bu. Ben boy boy yanıltıcı denerken sensörün bulunduğu yer kırıldı. Kaynaklandıktan sonra da bir daha lamba yanmadı :)
Böyle bir talimat yok. Zaten valfleri dediğin şekilde detaylı şekilde kontrol etmek için silindir kapağını açmak gerekiyor. yayların ordan fenerle filan olacak birşey değil bu.
Kaldı ki Peugeot hiçbir zaman bu tip direktifler yollamaz. Eğer bir duyuru yapacaksa bu Geri Çağırma Kampanyası şeklinde olur. Bunda da zaten şaseler bellidir ve araç garantide olsa da olmasa da kampanyanın içeriği araca dünyanın her yerinde ücretsiz uygulanır.
Örneğin geçenlerde bana bir 308 geldi.. Rusya çıkışlı.. üzerinde 2 tane kampanya var.. Dökümanları da sadece Rusça.. Tercüme ettirip yaptık. Adam da şaşırdı bizim Pejo Turco da şaşırdı :D