Stokta da yapiyor. Hatta orj dv nin yirtilmasini da hizlandiriyor
Bu kayip oyle cok abarti bi kacak gibi degil, farketmesi zor.
Geyc takip takip edin.
Printable View
Stokta da yapiyor. Hatta orj dv nin yirtilmasini da hizlandiriyor
Bu kayip oyle cok abarti bi kacak gibi degil, farketmesi zor.
Geyc takip takip edin.
tabiki turbo basarken istiyorda önemli olan havanın soğuk gitmesi bence çünkü soğuyan havada oksijen yoğunluğu artar ve karışımın yakışı da artar o yuzden ben havayı soğuk ve çabuk oraya götürmek istiyorum. deneyenlerden yorum çok önemli. sen nasıl memnunmusun var mı bi şikayetin ilgine teşekkür ederim
Erdem , Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok bence.:D Her halukarda soğuk hava çeken motorun performansı artar...Tarık ın kullnadığı yer motor soğukken artı sağlar ama zaten 10 dakikada fırın olan bizim kaput içinde orası filtre için uygun bir yer değil..:p:p
Çözüm ya akünün önüne ısı yalıtımlı bir kutu yapılıp , orjinal scoop dan çekilen temiz havadan fayadalanacak ya da sol farın arkasından yere boru uzatılıp tampon arkasından soğuk hava çekilecek ( ki bu ancak yazlık spec)..
aynen öle özgürüm katılıyorum ;) abi nasipse 1-2 haftaya filtre uygulamasını yapıcam usa den filtre getiricek ark ım yalıtım fln bitiricem bu işi fotoyuda koyucam değerlendiricez hep beraber.. buarada gecen buluşma için bi yorum yapmıstım tek bi cvp bile gelmedi ilginiz için coook tesekkürler saolun arkadaslar...
arkadaşlar lastik basınç uyarısı aldım, hakkaten 1 lastik patladı galiba 33e inmiş. tekrar şişirdim busefer 2 lastik uyarı verdi. aradan zaman geçti tekrar kontrol ettim. herşey normal ama 2 çapraz lastik uyarı veriyor. bunu engellemek için lastikleri sonuna kadar indirip tekrar şişirmemiz çözüm olurmu? geçmiş sayfalara baktım çözümünü göremedim
aynen öleeee:) ya benim derdim yaptıktan sonra süprizle karşılaşmamak dediğin gibi motor ısınıncaa bizim filitre alev almaya başlarrr:) aslında bööle fiberden bir kutu sonra onu ısı yalıtımı yapıcan scoopun oraya doğruda koucan onu tadından yenmezz valla hava direkt filitreye
Yine filtre meselesine donduk : )
Filtreyi temizleyecegim bugun, sonra yarin sanayiye gidip yalitimli bir kutu yapmaya calisacagim.. Kutuya bir delik acip asagidan boru da uzatabilirim belki.. Sonucta bir fark olur mu, o da hissedilecek kadar olur mu bilmiyorum ama kafam rahat olur belki..
Forge nin filtreyi koyduğu yer :D:D
http://www.forgemotorsport.com/images/blog/24.jpg
Peugeot 207 GTi Hard pipes and intake
03 June 2009
We had a 207 GTi in the workshop to look at replacing the very restrictive stock pipework from the turbo to the intercooler, and from the intercooler to the inlet manifold. We've come up with a design that not only looks good, but is functional too, being round mandrel bent pipe, offering far higher flow than stock.
We also addressed the problem of getting a good air filter setup in the restrictions of the 207's small engine bay. We've mounted the filter in the inner wing where it can get good cold air and is unaffected by the heat in the engine bay. The pipework is polished aluminium and complements our hard pipes. Both products available soon after some testing has been carried out.
Filtrenin bu hale gelmesi normal mi ? daha 4-5 bin km'lik olmasi lazim :soru:
http://i26.tinypic.com/2m4zj4g.jpg
http://i32.tinypic.com/2zg90r9.jpg
http://i28.tinypic.com/2jwk1k.jpg
filtrenın halı normal deyıl bence sankı erimiş gibi
Normal tarık bendede aynı filtreden var 3000km falan oldu takalı direk aynı renk seninkiyle o siyah olan yerler hava girişinin karşısına gelen yerler büyük ihtimalle benimde hava girişinin oraya gelen yeri kararmıştı diğer yerlerine bişey olmamıştı.Alıcaksan pipercorss veya aem dryflow al geçirgenlik oranları kn den daha iyi.
Tarık gelince yazar :) bugün uygulama yaptık şahsi fikrim aracın çok güzel bir wastegate sesi olduğu gerçekten blow off u aratmıyor :) 2. viteste arabada ekstradan 2 tane İRİ insanla bile sarması beni baya etkiledi :)
Ben bu gün denedim aem dry flow şiddetle tavsiye ediyorum yer olarakta sol farın arkasında orjinal filitre hava alma yeri var tam onun arkasına koyduk bi aparat yaptırıpta uzattık biraz filitreyi valla arabanın gidişi ciddi değişti ve blow off sesi inanılmaz sanki gerçekten blow off takmışım gibi:) uygulamayı paşaoğlu yaptı şu anlık tık yok bayağı bi zorladım arabayı bakalım daha taze:)
http://i27.tinypic.com/r8i5jn.jpg
http://i27.tinypic.com/2w34xw6.jpg
http://i26.tinypic.com/2pyw40i.jpg
Dun roll izleyecegiz diye M3'lerin evo'larin pesinden gazlaya gazlaya gezerken ortalama 9.3 yakmisim.. Onceki filtreyle bu sartlarda 10'un altina inmiyordu.. Sehir icinde test edemedim henuz..
Filitre için çok güzel çalışma ama bunun kışıda var abi yağmuru var çamuru var:) sol farın arkasında tam scoop un olduğu yer var orayaı iptal edince tampondan gelen hava direk oraya geliyor hiç aşşağıya inmeye gerek kalmıyor. araba inanılmaz rahatladı ben şaşırdım bu kadar fark ediceğini düşünmüyordum ama sol far arkası çok ii yermişş zaten orjinalinden da motora hava ordan giriyor. bir faydasıda scoop varken hava direkt boruyla filitreye gidiyordu şimdi motorun içinede hava geliyor bi nebze rahatlıyo diye düşünüyorum:)aman nazar değmesin maşallah diyin:)
o dedigin yer BURASI mi? burasi degilse dedigin yeri tam anlamadim,pasaoglu'nda yaptirmissin, oraya ugradigimda sorarim nereye yaptilarsa ki$lik spec oraya alirim filtreyi :)
bu haliyle ya kisin kullanmayacagim ya da eski sisteme geri donecegim yagmurda kullanacagim zaman..
Erdem foto isterükkkkkkkk!!:D:D
http://cgi.ebay.co.uk/OMP-Front-Stru...d=p3286.c0.m14
gt&rc için strut brace
en kısa zamanda koyucam inşallah ama fotoda bi cacık yok kardeş.bende seninki gibi öle jan janlı borular yok tornacı sağ oldun yaptı bide güzel siyaha boyadı:) filitreyi sol farın arkasına doğru uzattık sadece ordaki detay scoop un orda olup orjinalden hava alma yerinin de orası olması. biraz yoğunluğum var koyucam inşallah fotoları tez zamanda:)
kullandığım filtre kiti buydu tam scoop ağzında ;)
http://i32.tinypic.com/315zvxh.jpg
bu filtre direk sıcak havanın göbeğinde kalmış .... ciddi anlamda keser arabanın gidişini
Arkadaşlar rc ile gt 'nin 5.vites 2000 ve 3000 devirde kaç km'de seyrettiklerini söyleyebilir misiniz acaba ? Tabi birde o hızlarda ne yakıyorlar sabit cruise'larda..