Hayirli olsun dostum
Printable View
Hayirli olsun dostum
cümlemize kazasız belasız sürüşler
ilk izlenimim dikkatimi çeken rc nin yol tutuşu gerçekten harikaymış
özellikle yüksek süratlerde acayip bi güven hissi veriyor
bir arkadaşımız kutu içi k&n satıyor, düşünen ulaşsın bana 120tl
Forge Motorsport | Alloy Fabrication ne dersiniz işe yararmı
Muzo da VAG için olanı var al dene dedi fırsat bulamadım takmaya istersen sen tak..
2 tip yayla geliyor biri daha sert yüksek barlarda kaçırmasın diye
Oluyor bir tek soket şekli farklı onu da uydurdu bizim elektrikçi sağlam bir şekilde.. Zaten bizdeki DV'ler de VAG DV si..
Yarın arabayı servise alıcam. Belki de denk geldi bilmiyorum ama DeCat lambasını söndüren yazılımdan sonra araba ciddi derecede gitmemeye başladı. Muzo buralarda değil o gelene kadar mekanik tüm aksamı kontrol edeceğim.
Yalnız fotoda başka 1-2 parça daha var onlar ne anlamadım.
Kat mevzusunda tek umudum bu yazılımdı... Buda olmadıysa katı takıcazmı yani:(
Bu yazılım dediğimiz şu an araçtaki yazılım bu DeCat lambası mevzuundan nerdeyse tüm Avrupayı dolandı. Arada bir aksaklık olmuş olabilir eski versiyonlardan biri gitmiş olabilir..
Daha önceki mesajlarda yazdığım gibi 4000'de birden bire torklanan bir yazılımdı bu ama şu an 4000e girdiğinde neredeyse peak yok cont gidiyor eğri..
He ama ışık kesinlikle yanmıyor. Ama ışık ne şekil yanmıyor buna yarından itibaren bakıcaz. Yani arıza yine oluşuyordur sadece mesaj vermiyor olabilir veya arıza hiç oluşmuyor olabilir. Decat le beraber başka bir arıza oluştuğunda ecu bunu da göremiyor olabilir vs birsürü senaryo var.
2011 MCS'e EP6CDTM motor koymuşlar :) benim de atladığım bir detay bu.. PSA'da da orada burada hep görüyordum bu motoru 156 nın robotize şanzımanlısıdır diyip geçiyordum meğersem Eu5 THP motorların 3.süymüş:
184 bg.. 0-100 7 sn. karmada sanırım 5.8 yakıyor.. 0-100 için bazı yerler de .6.8 sn demiş..
torku bilmiyorum ama 240-270 arasıdır.
bızımkılerden daha verımlı o zaman bu motor eu5 de yapmıslar
Aynen öyle..
naman : gecen hafta sonu 1. vitesde aniden gaza yuklendim 4500-5000 dd civarı kesılklık yaptı 1-2 sanıye sonra normale dondu over boost anlarında kacırma yapıyo sanırım yada baska bırseymı yazılımda etken olabılır valve ondan ılgımı cektı yukarda yazdığım
Abi 1. viteste hiçbir zaman böyle birşey yaşamadım ama sende stock valf varsa evet yapıyor onu Ama daha çok 3-4-5 te overboostta yapıyor ve ses olarak kaçırdığını duyuyordum ben.. Vuruntudan bağımsız bambaşka bir ses..
Bu sendeki bujilerle alakalı da olabilir sanırım senin bujiler seramikleri kırılanlardan..
5960.G4 takılan bujı bunlar
G4 ise OK'dir. Bende bir öncekileri kırıldıydı, parçayı da bulamadık gerçi çok ufaktı kat a kadar gitmiştir.
Akşam benim araba 3 de 6 bine yakın patırdama yapıp kesiklik yaptı sonra 4 e çektim gaz yemedi bende usul usul geldim eve (arıza ışığı yanıktı zaten)
Daha önce de buna benzer bir durum olmuştu o zaman üstünde jcw bujileri vardı ve birincin kırıldığını görüp stok bujiere dönmüştük acab gene mi cortladı bujilerden biri?
konu dısı ama gt yada rc sının ruzgarlıgını degıstırmek ısteyen arkadaslara cok guzel yenı bı model war elımde ısteyene her yere kargolanır ben foto ekleyemıyorum eklemyı bılen warsa msn den gonderırım
Muhtemeken arıza ışığı ile alakalı bir durum ama yarın sileyim bari ben onu ya;)..
Bu arada 207 dynamic yada RC/GT ızgara (alt üst 2 parça) arıyorum siyah plastik olanlardan..
Bir de siyah sis farı çerçevesi..Çıkma olursa iyi olur...boyatıcam ben bunları piano black e..:icon_tup:
bende konu dışı yazayim. sıfır fk yay var elimde 3,5 luk. fiyat 230 son fiyat
2.el eibach pro kit var 3cm oda 160 son
Aynısı bu akşam bende de oldu. Ayrıca alternatörde de sıkıntı var sanırım arabada elektrik kesilir gibi oldu. Sol far söndü bir de her nasıl olduysa saat durdu. Hangi dakkaya ayarlarsam onda kalıyor. Yarın bakıciiz.
Bu arada yazılım amacını aştı, hiçbir arızaya lamba yakmıyor :) Muhtemelen bujilerden biri gidik. Rölanti düzensiz, devirlenme dalgalı ve yük bindiğinde direk misfire sesi veriyor.
Servis yolu gözüktü bize desenize...
Özgür, arıza bujiden çıkarsa fotosunu çekip koyar mısın? Kırılma mı olmuş yoksa erime eğilme filan mı bi bakalım..
Evet, yine buji gitmiş..
2 no.lu silindir.. Giden buji 5960.G4 .. En günceli yani.. En azından parça koparmamış..
Ayrıca bobinden de kıllanıyoruz çünkü sürekli aynı silindirde bu durum oluşuyor. Ve de bundan dolayı araç şase yapmış, bu yüzden ampül gitmiş ve saat durmuş. Ayrıca JBL amfi de devre dışı kalmış, dün farketmedim hiç teybi açmadığımdan.
Bu arada diğer bujiler tertemiz en ufak bir kararma dahi yok.
Fotolar:
http://img692.imageshack.us/img692/5...c00021i.th.jpghttp://img26.imageshack.us/img26/4096/snc00020p.th.jpg
İkisi de aynı bujinin fotosu. Seramik kısmın konum farkı belli olsun diye iki kere çektim.
PSA Grubu akıllanmış sonunda DV'i ayrıca satmayı akıl etmişler: 0379.77
Buji değiştikten sonra hiç sorun kalmadı gram kesiklik yok direk 1-2-3-4-5 hızlanıp gidiyor. Ara hızlanmalar filan şahane yine.. Dolayısıyla bendeki ışık söndüren yazılımla bujinin tırtlaması zamanları denk gelmiş.. Fark atölyenin içinde getir götürlerde bile belli oluyor.
Başka buji :) Bobinlerde sıkıntı yok ise.. Şase yapması beni çok kıllandırdı bobin konusunda da..
Ben çok dikkat ederim sıkma torklarına, dediğin gibi Peugeot'nun da bu değerleri mevcut ve sürekli uyarız buna.
Sıkıntı montaj hatası değil ama. toprak kutbunda hiç fiziksel darbe izi vs yok.
arkadaşlar araca dun aksam fıltre taktım merak edıyordum ewde bosta duran ıkı tane fıltrem ve borum wardı dun aksam bızı bıraz ugrastırdı takması ama sonunda guzel bı ses cıktı ortaya ama daha ıyısını yapmak ıstedım bu yuzden turbonun cıkısına daha guzel bır sılıkon ıstıyorum turbonun agzına uyacak boyda (boyunu ebatını capını bılen warsa yardımcı olacak) sılıkon arıyorum capını yazacak olan warsa sewınırım we nerden temın edebılırım ??
@Naman;
Buji neden kırılır durduk yere, ya da ömrü biter erken km de? Hatalı üretim mi?
Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim;
207 RC'm olmamasına rağmen sayenizde bu topici zevkle okuyorum, ayrıntılı yazılarınız için ayrıca teşekkür ederim.