aynı hata vardır da,"Intake Valve Control Selonoid Circuit Range/Performance" hatası "u" değil, "p" 0028'in tanımı. hatta p0028, dikine yerleştirilmiş V (veya boxer) motorlarda arabanın sağ tarafında kalan banktaki sorunun tanımı. çünkü tanımın sonunda "bank 2" olduğu belirtilmiş;
Diagnostic Trouble Code (DTC) P0028 Definition
demek istediğim şu ki, p0028 bizim arabalardaki gibi sıralı düz motorlarda değil, sadece V (veya boxer) motorlarda görülebilecek bir arıza. arabanda olduğunu düşündüğün sorun var olsaydı, arıza kodu p0026 olurdu, tanımın sonunda da "bank 1" yazardı.
arıza kodlarının başındaki harfin hangi gruba karşılık geldiğini ve p0026 ile p0028 arasındaki farkı buradan görebilirsin;
Brockway Engineering Digital Gauges
u0028 arızası gördüğünü yazmıştın, onun tanımı da şöyleymiş;
Diagnostic Trouble Code (DTC) U0028 Definition
bu karışıklığa rağmen boost solenoid değiştirmek istiyorsan ki bence gerekli değil, benden çıkma çalışan bir solenoid var arabanın torpidosunda.