böylesi daha güzel boşver keyfini ala ala
ilk hedefimiz antalyalogyy özgüüüür :D :D :D
Printable View
böylesi daha güzel boşver keyfini ala ala
ilk hedefimiz antalyalogyy özgüüüür :D :D :D
@Low-Rider,
Abi bi kıvılcım bekliyodum zaten girişmek için , bi anda baktım ustalar yanıbaşımda daha fazla uzatmaya gerek yok diye düşündüm :D
Ben kıvılcım beklerken eksozlu RC yangın etkisi yarattı bende :D
Allah nasip ederse ufaktan ufaktan başlicam artık :)
İnşAllah Schumi görüp cevap verir :icon_tup::icon_tup:
Şimdiii;
RC ye 47x35 5.vites dişlisi kullansak son hızımız 262 oluyor.Ama 185 de 5 e atınca bayağı bir boşluk oluşacak haliyle.
Bunu azaltmak için aynı şanzımanı kullandığımız 206 rc lerde çok kullanılan 17X77 ayna mahruti -son dişli oranı (4.529) kullansak hem ilk 4 vitesimiz hemde 5.vitesimiz kısalacak.
Artısı eksisi ne olur acaba ?
47X35 yerine 44x35 (244 km son hız) da kullanılabilir 4.529 final drive ile :soru::soru::soru:
Sonuçlar şu şekilde çıktı...
Bu orjinal hali ;
http://imageshack.com/a/img560/4278/0a5n.png
Bu orj 5. vites dişlisi ve 17x70 (4.529) son dişli ile :D:D
http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/546/rhnc.png
4.529 son dişli ve 44x35 5.vites dişlisi ile (normalde 244 yaptıran dişli)
http://imagizer.imageshack.us/v2/800...0/835/todd.png
Zamanında şöyle bir postu vardı Şuayip Hocanın ;
Bunu da bir araştırmak lazım bence..
Son dişliyi 47x35 veya 44x35 yapıp - 1-2-3-4 orantılı bir şekilde uzatılsa :soru:
Kafama göre dişlileri yazdım örnek olması açısından , dişlileri bu şekilde ( buna yakın düzenlenmiş halde ) olan bir şanzuman oluşturursak nokta olur bence..
http://i.hizliresim.com/em46Ey.jpg
Ulan bı yavas ben kaldım :D
Hayırlısı ile guEl sonuclar alacagız brolar durmk yok yola devam.
Bnde dun ayna mahruti dişlilerini parcaladım fazla geldı guc :D yarın tedavıye baslayacagız.
Beyleeeerrr.. araci az once Mehmet ustaya teslim ettim, eti onun kemigi benim :) proje baslamistiiiiir!!! Hayirlisi ile cumartesi teslim alicam aracimk Allahtan bi mani cikmazsa..
Abiler antalyada yetkili servise expertizden citroen c2vts baktırabilme gibi bir olanağımız var mı ?
Bir araç düşünüyoruzda :)
Cumleten Selamun Aleykum, 207 rc için önerebileceğiniz hava filtresi hangisidir? Benim bildiğim ağırlıklı olarak BMC Carbon kit kullanılıyor bu filtreyi nereden bulabilirim?
Tamam cumartesiye cikar dedin ya s.ctik 15gun de sen ona.ya bi yazma şöyle arkadaşım :D
RC de 1 ve 2 . Vitesi uzatmak arac eger o uzayan devir bandini dolu dolu cevirecek gucte degilse cok gereksiz bence, opc ile denediginizde ne oluyor adamin devir bandi kisa hizlanmasida ona orantili cok iyi.
5. Vites dislisini uzatmakta beklemti ile alakali kanimca. 220 yapmis 260 yapmis fark nedir? Yani 7/24 roll de yada top speed de yada uzun yolda tasarrufta degiliz sanirim.
Ki emin olun iyi bir ustayla temiz 2. El disliler ile komple revizyona gitmek maliyetli bir olay degil.
13/61 in sonuna 307 nin 5. Vites dislisini takip son hizi 245 yapmistim zamaninda iscilik ve disli 50 tl vermistim.
Gidip 0 disli alip komple sanzuman olusturmak maliyetli olabilir belki.
Ama diger postlarda konustugunuz gibi ds3 sanzimani gayet iyi bi fikir gibi bulunabilirse tabi.
Benim gorusum sanzimani uzatmaya calismak yada 1-2. Vitesi uzatmayi istemek gereksiz ( stocksa )
Beyler bahsettiğim şanzıman oranalrını değiştirme işini hatırlarsanız bir araç paylaşmıştım full sökük, pist odaklı yapılan 207 GT.O amcam yaptı videoları tekrar paylaşacam birazdan..
Mehmet serviceboxdan BE4 lerin ilk 5 ve son dişli oranları ile ilgili bir araştırma yapıp alternatifleri belirleyecek.
Ben diyorum ki orj i 175 hp olan bir aracı biz 310-320 lere taşıyacağız.Bunun şanzıman oranlarını aynı bırakmak bence aracın gerçek performansını törpüler..
en uygun oranları bulursak şanzıman yerdeyken hemen aksiyon alacağız..
bitane yıkık rcm var bi fotoda bnden olsun
http://i.hizliresim.com/eyN0zk.jpg
Günaydınlar millet!!!..
Yalın abi hayirli olsun proje baslamis,bakalım td05 Li gt nasil olacak merakla bekliyorum.
Günaydın td05 kardeşliği hayırlı haftalar
herkeze iyi haftalar arkadaşlar...
hayırlı işler günaydın..........