Forge filtre borusundan arıyorum,custom yapan veya elinde olan varmı?
http://i57.tinypic.com/qsnpja.jpg
Printable View
Forge filtre borusundan arıyorum,custom yapan veya elinde olan varmı?
http://i57.tinypic.com/qsnpja.jpg
Ahmet fidan kardeşim fidan egzost
Selamlar,
Listede 9 numarada adım kalmış. Satalı çok oldu kaldırmak daha doğru olabilir.
Selamlar tekrar,
Deniz
arkadaşlar hepinize merhaba. bu hafta rcz 200 için pazarlık yapıcam ancak ankarada thp motordan anlayan bir usta tavsiyesi verebilirmisiniz.birde bu araçla ilgili özellikle dikkat edilmesi gereken noktalar nedir, kronik sıkıntısı varmıdır? saygılar...
Bence servise goturun expr. Yaptirin ne var ne yok soyluyorlar zaten
Merhaba,
Aynı şekilde RC aracımda p0087 hatası alıyorum araç 2 bin devri geçmiyor, arızayı silince veya kontağı kapatıp açınca düzeliyor ama gaz tepkimelerinde yavaşlık hissediyorum. Arızayı silsemde bir süre sonra tekrar ortaya çıkıyor.
@aldatmaca arkadaşım bu sorunu benzin basınç pompasını değiştirerek çözdüğünü belirtmiş, acaba pompanın dışında başka bişe olabilir mi ? ***** pompa baya pahalı bir parça ancak sorun buysa mecbur değiştireceğim. Pompadan olduğunu daha net anlayabileceğim bir yol varmıdır arkadaşlar ? fikirlerinize ihtiyacım var. Teşekkürler
Pompanın basıncı rolantide çalışırken 600PSI yani 41 bar felan. Tam gazda denemedim ama deniycem, olmadı dediğiniz gibi serviste kontrol ettiririm.
Sorunumu çözmek nasip olursa sonucu burada paylaşacağım. Teşekkür ederim
Arkadaşlar pompa basıncına tekrar baktım hem rolanti hemde tam gazda ikiside normal. Rolantide 680-720psi yani 46-49 bar tam gazda ise dip gaz yapar yapmaz 1590 fırlıyor ve sonra 1730psi civarına kadar kademeli şekilde yükseliyor, yani @tuFAN arkadaşın dediği gibi 115 - 119bar arasında. Ben p0087 hatasını her zaman almıyorum sadece motor soğukken ilk kontakta bi öksürükle çalışıyor ve 1dk içinde hatayı verirse veriyor eğer vermediyse motor ısındıktan sonra kapatıp tekrar çalıştırsam bile araç olması gerektiği gibi çalışıyor. Acaba benzin filtrem kirlendiği için ilk kontakta böyle bir şey yapıyor olabilir mi veya "Benzin yüksek basınç algılayıcısı" arızalı olabilir mi ? Benim aklıma şuan için başka birşey gelmiyor.
istanbuldasın anladığım kadarıyla erkay olsun orhan olsun kalıtelı ustaları olduğunu zannedıyorum onlara bır danıs bence bır usta yardımıyla parcaları sok tak deneyebılırsın ..........
Arkadaşlar P0087 sorunun %90 pompadan olduğunu düşünüyorum. Şöyle anlatayım aracın normal rolantideki pompa değeri 600-700 PSI olması gerekiyor. Araci gün içerisinde kullanırken pompa değeri stabil ve hiç arıza yakmıyor, ancak park edip motor soğuduktan 6-7 saat sonra çalıştırdığımda ilk kontakta pompa değerim 80-100 PSI çıkıyor ve arıza yakıyor sonrasında araç 2bin devri geçmiyor ama aracı bir kez kapatıp tekrar çalıştırdığımda pompa değeri normale dönüyor ancak arızayı OBD ile silmeden arıza sönmüyor ama aracın gidişinde ve çekişinde sorun yaşanmıyor. OBD cihazım araca sürekli bağlı durduğundan arıza verdiğinde şimdilik aracı kapatıp tekrar çalıştırıyorum ve OBD ile arızayı siliyorum. Anlayacağınız pompayı değiştirmem gerekecek. Yardımlarınız için teşekkür ediyorum.
Beyler hayırlı akşamlar sormazsam çatlıcam 207 rc düşünüyorum kısmetse alıcam arac hakkında hiç bilgim yok donanım olarak harika bi arac ama aracın genel olarak sıkıntısı varmı dikkat etmemiz gereken şeyleri nelerdir motor içine girmede stage 2 veya 3 yapsak sıkıntı cıkarırmı acaba genel olarak bilgi vercek arkadaş varsa cok makbule geçer
sağlıklı bir araç bulursan düşünmeden al derim
Merhaba,
sıkıntılarla ilgili ilk sayfayı okusan THP motorlarda neler yasandı çözümleri ve neler çözüldü hepsi net açıklanıyor.
yinede okumam diyorsan kısaca ilk THP'lerde oluşan sorunlar 2008 sonrası araçlarda zaten güncellenerek çözüldü.
sağlıklı bir araç alırsan stage4de bile motor içine girmeden 280-300hp aralığında sorunsuz koşabilirsin.
örnek çok fazla var stage2-3 olarak. stage4de senelerdir motor içi yapılı olsun olmasın koşan araçlarımız var.
motor içine girilmiş DEV (RC) -VS (RC)
motor içi stock olan CTM (RC) - JN (GT) - YN (LeMans)
arkadaşlar merhaba ben de kısaca 208 GTİ için görüşlerinizi sormak isterim. 206 GTİ dan sonra biraz da aile tavsiyesi ile honda cıvıc aldım ama aklım ve gönlüm PUG da, bir çok kişinin Polo GTİ tavsiyelerine rağmen tekrar aslana dönüş yapıcam. 208 GTİ bakıyorum. THP 200 lerde motor içine girmeden alınan sonuçlar nedir? teşekkürler
polo GTİ < 208 GTİ always
Arkadaşlar öncelikle merhabalar hayirlisiyla bende araniza katılıyorum. 34uv3883 plakalı araç için bugün kapora verdim. Hayirlisiyla yarın satışını alıyorum. Fakat araçla ilgili kafamda soru işaretleri var.
1. Aracın geçmişini bilen eski sahiplerini tanıyanlar var mı ?
2. Aracın lambda sensör ışığı yanıyor. Sahibi peugeot berke ye götürmüş katalizator arizasindan yandığını söylemişler ?
3. Aracı sanki birsey sikiyormus gibi 175 hp nin hakkını veremediğini hissettim.lambda isiginindan kaynaklandığını düşünüyorum.
4. Araç çalışırken debriyaj a basmadigim zaman bir ses geliyor hafif çık çık diye hafiften ayağımı pedal degdirdigimde sesi kesiyor sebebi ne olabilir ?
Yardimci olabiliceklere şimdiden teşekkür ederim
merhaba,
simdiden hayırlı olsun diyelim. 208GTI sadece egsoz ile beraber 5hp güç alıyor hiç biseye dokunamdan, filtre dv ile desteklersen daha keyifli olacaktır.
yazılım konusunda ;sadece yazılımla tekerde 205hp(stock 170hp) yaklasık krankta 230hp, 315nm tork alınabilir kaliteli bir benzinle (98 oktan).
oncelikle hayırlı olsun
lambdadanda yapabilir, elektrovanalarınıda kontrol ettirmende fayda var(yazılımsız araç için konusursak, yazılım varsa yazılımdanda kesme yapabilir aracın, kasılıp yürümeme olayı). debriyajdan gelen ses motor alt takozu olabilir, bas çekte lık luk ses yapıyorsa.
selam arkadaşlar elimde 207 den çıkma arızalı pompa mevcut içine walbro tarzı yüksek basınçlı veya etanol destekli pompa takılarak ar-ge yapabilirsiniz uygun fiyata vericem bilginiz olsun.
Merhaba
arkadaşlar ds3 1.6 thp 2010 modeliyli 2011 de güncellenen modelin arasında cok fark var mı? motor içi farklılıklar war olduğu söylenmiş ?
s3 dv'yi at gitsin.. yazlım yoksa hiç gerek yok..
s3 komple dv olarakmı takılı yoksa içimi takılı? sadece içi takılıysa basınc tutamıyor malesef. komple dv olarak takman lazım. aslına bakarsan stock dv kullanman daha mantıklı, sorunsuz basınc tutuyor oda. tek problem yüksek basınçlarda ısıdan sertleşen diaframın yırtılmasıydı ki oda yazılımsız araçta uzun yıllar demek ;) stock dv'ye geç ;)
İlgi ve alakaniz için çok teşekkür ederim. Aracı almaktan expertiz sonrası vazgeçtim. Kısmet değilmiş. Rc lemans aramaya devam. Tekrar teşekkür ederim
Forge DV isteyen yok mu ?
-egzoz olarak kat iptali ile mi 5hp güç artışı sağlanıyor, peki +cat back olarak iyi bir egzoz kullanılsa sonuçlar nasıl olur?
-dv olarak öneriniz Forge mi yoksa HKS mi olur HKS nin daha sesli olduğunu düşünüyorum peki performans açısından tavsiyeniz ne olur?
-208 ler de interooler ın çok yetersiz olduğundan bahsediliyor std araca sadece Forge i.c ile +25hp alınabildiğini gördüm forgenin sayfasında. i.c için tavsiyeniz ne olur
turbo değişimi yapılsa motor içine girmemek şartı ile max tavsiyeniz ne olur?
teşekkürler
iyi geceler 207 rc orjinal alarm nasıl kapanıyordu ............
Alarmın 2 fonksıyonu var sessız alarm, seslı alarm anahtardan kapatabılırsın sessız konumdayken alarmın kırmızı ısıgından aktıf olup olmadıgını anlayabılrısın .
merhaba,
-komple egsoz olarak bahsetmiştim, dp+düz orta+son susturucu değişimi
-dv olarak hiçbişey önermem bana sorarsanız, stok yeterince güzel tutmakta stage3'e kadar, ama illa alınacaksa forge ve hks arasında seçimim forge olur.
-evet intercooler yetersiz, stage1 aracımda 3-4 gaza oturmamda 4 ortalarında 66C iat gördüm :) cooler cok kapalı yerde kalıyor. bana sorarsanız forge un sitesindeki hp değişimlerine okadarda inanmayın. cooler upgrade şart ama sadece cooler ile +25 hp alınabileceğini sanmıyorum, yarış yakıtı vb kullanılarak yapılan değerler gibi geliyor. 208'de intercooler biraz sıkıntılı ön tampon olarak baktığınızda hava alacağı yer çok fazla yok. ama forge sitili herhangi bir cooler iş görecektir diye düşünüyorum. seat sport biraz kesme biçme istiyor, halbuki custom sağlam materyalden güzel bir cooler yaptırabilirseniz tampon içinde yaklasık 9LT'lik bos alan var coolar için. seat sport 7LT olduğunu göz önünde bulundurursanız yeterince alanımız var ;)
-turbo değişiminde motor içine girilmeden Allure serisinde 280-300 hp aralığına ulasabilirsiniz (207 GT-RC-DS3 ile aynı altyapıyı kullanıyor motorda), GTI konusunda (yada THP 200'de) herhangi bir uygulama şuan için bilmiyorum.
THP motorlarda Benzin regülatörü ve yağ radyatörü tarzında bişeyler deneyen oldumu hiç veya nasıl sonuçlar verebilir ?
arkadaslar yeri degil belki ama aracim satiliktir ilgilenen olursa ozelden yazabilir hatasiz gt forged motorlu siyah renk detaylari telefonda gorusebiliriz foto ekleyemedigim icin konu acamiyorum
merhaba. 2008 mini s aracımda basınç sorunu yaşıyorum. aracımdaki ekstralar; alta intercooler-kn intake-hybrid gtx turbo-jcw bujiler-forge dv- custom dp- aem meth v2 var. basınç bazen direk kayboluyor atmosferik gibi oluyor arıza yakıyor. diğeri ise 2 de oturduğumda gaza ivme çok iyi 3 te öyle ancak 4 e attığımda arkadan biri tutmuş gibi güç aniden gidiyor ve arıza yakıyor. arıza kodu okunmuyor silince tekrar yürümeye devam ama 4. vites te hiç yürüyemedim henüz. aracın yazılımını özgün abi yaptı. motor içi sıfınlandı- sente yerinde- boost control valve değişti bir sürü parça sıfırlandı ancak hala çözemedim. bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Sinan yakıt basınç pompasına baktınız mı ? minilerde ve ds3lerde en sinsi arzıalardan biri..
eskiden biz ve benzer yaştaki arkadaşlarımız 106-206 GTİ kullanırdı(özellikle 1998-2004 döneminden bahsediyorum). O yıllarda araçlar çok pahalı olmadığı için üniversite sınavını kazanan babasına gidip karşılığını isterdi. Arabayı alınca da hemen K&N filtre + cat iptal + catback yapardı. Sonra hemen piyasaya :-) ancak özellikle son dönemde araç fiyatlarının artması ve ekonomik şartların zorlaşması ile son dönemdeki GTI kullanıcılarının birçoğunun daha sakin kullanımı tercih eden, aile babaları yada +35 yaş kullanıcıları olduğunu görüyorum :-)
sahibinden deki 208 GTI ların neredeyse hepsi ile konuştum çoğu std kullanıyor ve araçları çok zorlamadığını düşünüyorum. Dolayısıyla THP 200 ler için hard uygulamalar yapılmaması sebebini buna bağlıyorum.
aslında sadece i.c ile +25hp gerçekten iddialı bir veri ancak ben Forge nin sayfasında şunları okuduktan sonra +25 diye yazdım ki (200std+25) eğer gerçekten böyle ise olma ihtimali olabilir diye düşünüyorum. test aracı için 190+34 olmuş :-)
Product Description
The stock intercooler on the 208 GTi is the same compromised side mount intercooler used on the 207 GTi so we know its not up to the job even on a stock car. On a remapped engine with the stock intercooler we were seeing inlet temperatures of 105 deg C (215 deg F) – the highest we have recorded on any car ever! This has a huge detrimental effect on power and torque
Intake temperature dropped form 105 deg C to 45 deg C - a drop of 60 deg
Power went from 190bhp to 224 bhp – an increase of 34bhp
Torque went from 222 lbft to 244 lbft – an increase of 22 lbft
http://www.forgemotorsport.co.uk/Fro...uct--1030.html
şu plastik spiral şeklinde ki boru :soru:
http://www.lyonssystemsserver.com/br...0-11-PTIMG.jpg
yag buhar hortumundanmıymıs yanı aracın kasılması gitmemesi... ?
+21919 aynısını sorucaktım tam