söyle diyebilirim DS3 156 = 208 156, DS3R=208GTI
sente atlama problemi tarih oldu artık.
hassas nazik bir motor değil, hata affetmeyen bir motor diyebiliriz.
karakteristik olarka 207 serisi euro4, ds3 aynı motor ufak tefek güncellenerek euro5 normlarına uyduruldu. piston sekmen kol motor içi turbo vb hersey 207gt ile ufak tefek farklılıklar haricinde tamamen aynı. sanzıman 6 ileri, oda 4de 210km süratle zaten maxspeed e ulaşıyor, yani 5 sehir içi 6 şehir dışı ekonomi vitesi diyebiliriz.
belirttiğin setup ile orjinal turbosu dahilinde alabileceğin 210hp civarı max. o setup için DV almana gerek yok ama km bakımından düşünürsen yenilemende fayda var. sorun arıza yaşamaman için yazılımını iyi secmen gerekiyor. mekanik olarak stock yazılımla binersen sorun yasamazsın cat sensorunun verecegi hata ışığı haricinde onunda performansa etkisi yok.
en son olarak söyle özetliyeyim;
THP nazik değil ama hata affetmeyen, düzgün ellerde olabildiğine saglıklı yanlış uygulamalarda seni uyaran ama umursamamanda kusura bakma benden bu kadar diyen önü oldukça açık bir motor. yakıt olarak ortalama 6,5- 7 LT civarı kullanabilirsin, kullanıma göre oldukça değişkendir ama, gazlamanda içer sakinsen koklar.