Can , benm bildiğim bu ama başkada olabilir..Mehmet Gazihan yaptı mapi..
http://img11.imageshack.us/img11/512/ctm91213.jpg
Printable View
Can , benm bildiğim bu ama başkada olabilir..Mehmet Gazihan yaptı mapi..
http://img11.imageshack.us/img11/512/ctm91213.jpg
biyerlerden tanıdık geliyo:D
Stelio kendi 207 GT sini büyük turbo kiti kullanarak (Mitsubishi TD05-big16G.)
aşağıdaki değerlere ulaştı ;
With a maximum boost of 1.3bar and constant of 1.2bar, the engine produced 271hp at 5995rpm.
Maximum torque was 346,5Nm.
http://www.etuners.gr/userfiles/etun...it-1_2bars.jpg
ilgilenenler ve İngilizcesi iyi olanlar için...Konu burada :icon_tup::icon_tup::icon_tup:
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=204
stock turbosu neydi abi sizin araçların? güzel değer almışlar bence.kullandıkları turbolarda çok büyük olmamasına rağmen :)
Turbo da bu sanırım 195 usd civarı...
http://cgi.ebay.ca/TD05-BIG-16G-Turb...item5d27b171c1
yok yok.. onlar değil bu ;)
yavaş 300hp sınırını yaklaştırıyorlar 207 RC'yi çok Güzel. :)
o diil de,bu 207 rc kimin ya,özgürün yolladıgı sanıodum ben en güçlüyü,bu kimin araba
207 gt&rc artık hersey çözülüyor çok sevindirik =) thanks stelio ;))
adamlar baya ballandira ballandira anlatmis, stock motora max 1.3, surekli 1.2 bar basmakta sorun olmuyor, motor omrunu yemez diye..daha fazlasi zarar olur falan.. benzer basinclari bastiklarinda da turbo daha buyuk oldugu icin daha cok guc aldiklarindan bahsetmisler, fiyati da epey ucuz, 200 dolar civarina tum turboyu ve gerekli iviz zivirini alabiliyorsunuz..
orj filtreyle almislar, ekstradan downpipe yapmislar sadece.. bi yunanistan yapip gelinebilir bu is icin :D hazir elleri degmisken..
torklar arasında bi miktar fark var gibi ya,bi de birinin motor gücü,diğerinin tekerlek gücü,o yüzden eşit olmaz gibi karşılaştırma,ama değerler güzelmiş
bu yunanlıların tekerlek gücü ve torku neden böyle düşük çıkıyo,bilen var mı
bu araçla özgürün aracın denemesini görmek isterdim.baya zevkli olurdu.tarığın dediği gibi antalyalogy nin eğrisi çok düzgün.imkan olsada iki arabayı beraber bi görsek:)
Tarık bu bizim Kıvanç ın ( RCpower ) hayali idi adam belgeleri bile hazırlamıştı..
Gitmek yerine stelio yu buraya misafir edelim bence..Evet turbo 200 usd civarı ..Bence bu işlem taş çatlasa 600-700 , map hariç hadi ona da 400 de etti 1000 valla sudan ucuz..:icon_tup::icon_tup:
Benim ilk eğrim aynı buna benziyordu sonra Mehmet düzeltti sağolsun..
ilk hali aynı öyleydi işte , aradaki sıkışmayı görürsünüz..
http://img2.imageshack.us/img2/3242/dyno090909.jpg
Bu benimkinin son hali ;
[IMG]http://img11.imageshack.us/img11/512/ctm91213.jpg[/IMG]
Bu arada buda stock RC dynosu :D:D bilin bakalım kimin ? :soru::soru:
http://img15.imageshack.us/img15/573...cdynoshhet.jpg
Ha bu arada dynoda beygir almak çok kolay bir kaç ayarla.Mesela benim gördüğüm bildiğim üstten bir küçük vitesde yapılıyor ölçümler-yanlışım varsa düzeltin lütfen.Ancak o dyno 5. vitesde yapılmış biz 4 de kesici yapıp saldık onlar 5 de yapmışlar ölçümü.
O aracın yürüdüğü videoları görmeden , sahibi ile konuşmadan pek inanamıyorum açıkçası
Konuşursam,görürsem de EyvAllah tebrik ederim yapanı ,yaptıranı ;);)
Dur tahmin ediim stock benim :)
valla sahibi yazmadan,ne desek boş gibi
stock rc memiş abinin.:)
abi bide benim stock gt nin dynosunu çıktısını koysaydınya :)))
İnançın koyduğu dyno hakkında biraz bilgi veriyim isterseniz.. Aracı biz yaptık ve aracta krom intake boruları, cupra intercoolerı downpipe komple eksoz ve bizim yazılımımız var.. Aracın sahibi öyle internette takılan veya sürekli öyle deneme yapıp video ceken birisi olmadıgı için böyle bir şansımız malesef yok. Aracın hazırlanması yaklasık 1 hafta surdu ve bütün geliştirmeler bu arac uzerinde yapıldı. Dyno üzerinde hazırlandı ve en ufak detayına kadar ölçüm yapıldı..
desene araç sağlammış:D
gt26 olsa patlarmı acaba :D özgür bey yorgolara bide onu sorsak
abicim yorgolardan gelicek hiç gelmesin yaparsa türk insanı yapar :D
sen biraz ugraşsan daha güzel bişiler takabilirsin ve yaparsında.mapperın var tamircin var sende parçalardan haberdarsın bu işi yaparsın 300hp RC istiyoruz
PZero kullanıyorum ben de.. Potenza'lar 25bin'den sonra benden bu kadar dediler.. PZero'dan çok memnunum ancak bir tek 160-170'ten sonra ıslakta gidiyormuşum gibi kanalları ses yapıyor.. 205/40-17 ebatlarım..
karsiyakaliozi, aygıtlara baktım.. Birini Siemens yapmış, diğer ikisini de Continental(Böyle bir firma varmış elektronik işi yapan, lastikten bağımsız).. Ancak ben yanlış ürünü getirtmişim..
Benim getirdiğimde Cd-changer'ın fişini çekmek gerekiyor çünkü bu alet CD-Changer'ın girşini kullanıyor. Kullanımı da daha sorunlu, evet, USB ve Apple İpod iphone gibi cihazlardan her türlü MIDI hariç dosyayı okuyor ve çalıyor ancak ekranda hala CD-changer'dan çalıyormuş gibi görünüyor. Ve tasarımı bu şekilde kullanma kılavuzunda da böyle olduğu yazıyor.
Asıl alet ise NOMAD v1/v2 teknik adıyla satılıyor.. WIP USB ve WIP Connect'miş ticari adları.. Bunlar CD-Changer'ı iptal etmeden tamamen ayrı bir 'source' olarak USB görselleriyle ekranda belirerek çalışıyor.. V2 olanında bluetooth var.. Ancak Aralık 2008 ve sonrası üretim araçlara takılabiliyormuş bu V2.. V1 hepsine takılabiliyor.. Şimdi bundan bulup getirticem bir tane..
Şu anki ucube aygıtı da söktürüyorum. Kullanması çok dert.. direksiyon arkasındaki kolun tuşları bile değişti.. Saçma sapan birşey..
Arkadaşlar aranızda son sürati arttırmaya yönelik(ivmeyi çok bozmadan) çalışma yapan var mı?
Ben stock halimden memnundum çok ama geçen gün 170'lik dizel bir octavia yokuş aşağı son süratte beni geçince canım sıkıldı :) İlk defa kesiciyi istemedim o akşam..
Kötü bir geceydi :D
ben parrot taktırdım bluetooth kıt son derece kulanıslı zaten bızım araclara oem olarakda parrot yapıyor tek sorun jbl donanımda sorun cıkardı onu cozemedıler fakat parrot yakın zamanda bizim araclar ıcın ilave parca cıkardı o sorunda cozuldu daha dun arkadasıma mki 9100 taktık ıpod gırışi ılave herturlu usb bellek destekleme ozellıgı var son derece kullanıslı oldugunu soyledı ayrıca ıstersen dıreksıyon kumandasını kullanabılecegın parcada var parotda yanı herseyı cozmus adamlar tek sorun fıyatları oldukca pahalı sanırım senin getirtecegin parcalarda pahalıdır cd changer cıkısını kulalnan cıhazlar hep problem 207oc de falan takan var baya herkes sıkayetcı nerdeyse aslında sorun peugeot fransa ve tr den kaynaklanıyo en azından ust segmentdeki modellerde tüm donanımlar gelse bluetooth veya ıpod sorunumuz kalmayacak selamlar
o konuda yunanlı arkadasların fantezi fikirleri var uygulamıslar bızden daha uygulayan yok beklıyoruz sen araclarlar devamlı içiçesin bu yontem tutarmı sence forumun 2-3 sayfa oncesınde var konu amcanın yaptıgı olayda bu http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=206 bak bakalım teknik detayda burada http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=189
cumartesi muhabbet olursa gündüzden arayın ben de gelirim