User Tag List

Sayfa 196/1195 İlkİlk ... 96146186194195196197198206246296696 ... SonSon
22691 sonuçtan 3.706 ile 3.724 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #3706
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RC_MAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0tfsi valfi ile degistirsem sonuç alabilirmiyim
    dostum bütün sorunlarını bu valfe bağlamak yanlış olur. sonuç alırsın abi üst devirlerde kaçırma olmaz ama arıza lambanda sönmez bence
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  2. #3707
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Silindir Düşük(referans değerin çok altında anlamında) basınç neticesinde oluşan timing arızası.. Çoğunlukla anlıktır.. Dolu dolu hızlanmalarda 3-4-5'in son devirlerine doğru nükseder, sallamayıp gazdan ayak çekilmezse sorunun yaşandığı silindirlerin enjektörleri hemen hemen işlevini durdurur(safe mode'un biraz ileriki bir safhası) O zaman bırak 1.4'ü hiçbir şekilde hızlanamaz araba. 1. viteste dahi kaldıramazsın ve rölanti de ciddi sarsıntılı çalışmaya başlar, motor yerine susturucu sesi duyarsın. Bu safhada motor kulakları çok zorlanır.

    Tekrar marş yaparak dediğin gibi düzelebilir ama %100 düzelmez RC'den ziyade GT imiş gibi bir performans sunar, lamba yanık kaldığı sürece ve en ufak nüksetmede tekrar safe mode a geçer. Işık sönene kadar -ki bu yaptığın km ve geçen sorunsuz zamana göre değişecektir- sakin kullanmanı, agresif hızlanmalardan kaçınmalı, 5500'den sonra da yarım gaz hızlanmanı ama mümkünse o devirlere hiç çıkmamanı tavsiye ederim. Bir yerde rodaj yapıyormuş gibi yani..

    Safe mode tan ötürü zarar vermez ama safe mode olmasaydı çok sert vuruntular oluşurdu.

    Tüm bunları serviste 2 tık 1 enter a para vermemen için söylüyorum. Ayrıca şu 25 dolarlık OBDII Interface leri ve düzgün bir PC yazılımı ile arızaları kendin de silebilirsin.
    Her gün kullandığını varsayarak ışık bir hafta içinde sönmezse ara ara hissetmesen de nüksediyor demektir, servise gitmelisin. Ama yazılımı görürlerse bıdı bıdı yapabilirler.




    PM..
    Geçen tırmanma yarışındaki çıkışlarımızdan bir tanesinde (videosu olan) sona doğru muhtemelen bu arızayı verdi Turbo gitti 1,6 atmo olarak devam ettik zorlamadan 2-3 dakika sonra turbo yine geri geldi..Zaten etap da bitmişti..

    Işık yanık,turbomuz devrede olarak fazla zorlamadan günü bitirdik..Ertesi günlerde kendiliğinden gitti arıza ışığı..

    Ellemedim bende..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #3708
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aku kablosunu sökup taksaydın turbo yıne devreye girerdi bro

  4. #3709
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aku kablosunu sökup taksaydın turbo yıne devreye girerdi bro
    Ya dediğim gibi 2-3 dakika sonra girdi devreye..

    Bu arada water/meth in deposuna yer açmak için aküyü bagaja , stepnenin yerine koymayı düşünüyorum..Başka önerisi olan var mı?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #3710
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akü kablosunu ellemenizi pek tavsiye etmem.. Sökerseniz de en az 10 dk bekleyin ECU'yu sıfırlicam diye BSI'ye zarar verebilirsiniz.

  6. #3711
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  7. #3712
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akü kablosunu ellemenizi pek tavsiye etmem.. Sökerseniz de en az 10 dk bekleyin ECU'yu sıfırlicam diye BSI'ye zarar verebilirsiniz.
    Yani aküyü taşımanın yolu nedir?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  8. #3713
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akü kablosunu ellemenizi pek tavsiye etmem.. Sökerseniz de en az 10 dk bekleyin ECU'yu sıfırlicam diye BSI'ye zarar verebilirsiniz.
    206 için güvenli şekilde BSI'ı shutdown yapıp aküyü sökme ve yeniden softboot yaptırma talimatları var nette. Sizde 207 için paylaşırsanız arkadaşların işine yarayacaktır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #3714
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Silindir Düşük(referans değerin çok altında anlamında) basınç neticesinde oluşan timing arızası.. Çoğunlukla anlıktır.. Dolu dolu hızlanmalarda 3-4-5'in son devirlerine doğru nükseder, sallamayıp gazdan ayak çekilmezse sorunun yaşandığı silindirlerin enjektörleri hemen hemen işlevini durdurur(safe mode'un biraz ileriki bir safhası) O zaman bırak 1.4'ü hiçbir şekilde hızlanamaz araba. 1. viteste dahi kaldıramazsın ve rölanti de ciddi sarsıntılı çalışmaya başlar, motor yerine susturucu sesi duyarsın. Bu safhada motor kulakları çok zorlanır.

    Tekrar marş yaparak dediğin gibi düzelebilir ama %100 düzelmez RC'den ziyade GT imiş gibi bir performans sunar, lamba yanık kaldığı sürece ve en ufak nüksetmede tekrar safe mode a geçer. Işık sönene kadar -ki bu yaptığın km ve geçen sorunsuz zamana göre değişecektir- sakin kullanmanı, agresif hızlanmalardan kaçınmalı, 5500'den sonra da yarım gaz hızlanmanı ama mümkünse o devirlere hiç çıkmamanı tavsiye ederim. Bir yerde rodaj yapıyormuş gibi yani..

    Safe mode tan ötürü zarar vermez ama safe mode olmasaydı çok sert vuruntular oluşurdu.

    Tüm bunları serviste 2 tık 1 enter a para vermemen için söylüyorum. Ayrıca şu 25 dolarlık OBDII Interface leri ve düzgün bir PC yazılımı ile arızaları kendin de silebilirsin.
    Her gün kullandığını varsayarak ışık bir hafta içinde sönmezse ara ara hissetmesen de nüksediyor demektir, servise gitmelisin. Ama yazılımı görürlerse bıdı bıdı yapabilirler.




    PM..

    bilgilendirme için teşekkürler. kimse kızmasın ama bu kadar elektronik anlamda tetikte bekleyen sistemler insanı modifiyeden soğutur...

  10. #3715
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilendirme için teşekkürler. kimse kızmasın ama bu kadar elektronik anlamda tetikte bekleyen sistemler insanı modifiyeden soğutur...
    Fabrikaların müşterileri modifiye yapsın diye değil olası sorunlarda kendini koruyan ve masraf çıkartmayan gerekirse yolda bırakmayan sistemlere odaklanması çok normal.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #3716
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben çok fazla mecbur kaldım aküyü söküp söküp takmaya ems bağlarken, hiçbir prosedürde izlemedim. gerçi yemişim BSI'yi göstergeler çalıştığı sürece sorun yok göstergeler de çalışmaz duruma gelirse racepack dash alırım


    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilgilendirme için teşekkürler. kimse kızmasın ama bu kadar elektronik anlamda tetikte bekleyen sistemler insanı modifiyeden soğutur...
    Arabanın elektroniğinden benim kadar çeken yoktur ama isteyince herşey halloluyor
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  12. #3717
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben çok fazla mecbur kaldım aküyü söküp söküp takmaya ems bağlarken, hiçbir prosedürde izlemedim. gerçi yemişim BSI'yi göstergeler çalıştığı sürece sorun yok göstergeler de çalışmaz duruma gelirse racepack dash alırım
    Zaten nadir rastlanan bir durum BSI'ın bozulması. Ama cırt cırt yaparken gidebilme ihtimali var. Ayrıca dediğim gibi senin için daha hayırlı olur. Orjinal ECU, BSI her bişiyi söker yerinede bir tane digidash felan takarsın aynen devam.

    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın elektroniğinden benim kadar çeken yoktur ama isteyince herşey halloluyor
    En büyük örneği sensin. Üzerinde büyük garajların çalışıp etüt yapmadıkları bir aracın karmaşık elektroniği üzerine ciddi bir proje yaptın ve Allah'ın izniyle başarıyla yürütüyorsun.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #3718
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada water/meth in deposuna yer açmak için aküyü bagaja , stepnenin yerine koymayı düşünüyorum..Başka önerisi olan var mı?
    Depoyu bagaja koysan?

  14. #3719
    BlackEmperor
    Misafir
    herkes elektronik arızalarda bu kadar şanslı veya bilgili veya sabırlı olamayabilir. neyse uzatmiyim konu dağılmasın.

    Fransızlar tasarım yapsın japonlar devre almanlarda şase motoru bi şekilde herkes yapıyor.

  15. #3720

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Depoyu bagaja koysan?
    kesinlikle katılıyorum;durduk yere iş çıkmamış olur...

  16. #3721
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten meth deposu bagajda daha iyi olur güzel bi paslanmaz malzemeden ayak yapıp dikey vaziyette kenara köşeye bi yere koymakta fayda var

  17. #3722
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Depoyu bagaja koysan?
    Çok uzun olur borusu ya vakumlarken falan problem olur mu acaba?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  18. #3723
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok uzun olur borusu ya vakumlarken falan problem olur mu acaba?
    filtre yerıne koyma ımkanın ? kazanı komple sökup

  19. #3724

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    filtre yerıne koyma ımkanın ? kazanı komple sökup
    bu da mantıklı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •