User Tag List

Sayfa 221/1195 İlkİlk ... 121171211219220221222223231271321721 ... SonSon
22691 sonuçtan 4.181 ile 4.199 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #4181
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şekil araba şekillll..Deniz ne zaman döneceksin İzmir e ve ne zaman dolduracaksın aracı
    Sanırım 10 güne dönüyorum. Baya bir liste yaptım zaten ama önce şu güç kaybı sorununa göre güncellenen parçalardan yürüyüp deneyecem. Selenoid valfi de yapabilir deniyor şimdi.. O da kafamı karıştırdı.
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sürekli değişken sübap zamanlamasının adı vti değilmi?
    bu kaynakta 207rc sürekli değişken sübap zamanlaması var gözüküyor deniz?
    http://www.upload.gen.tr/d.php/s14/k...C_Foy.pdf.html
    Aslında bildiğin BMW'deki VALVETRONIC.. Ama ticari teliflerden ötürü V-Vti gibi birşey kullanılıyor.

    Peugeot Türkiye'yi neden eleştirdiğim daha iyi anlaşılıyordur

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/d...1103281940.pdf

    Linkteki dosya kaynağın kendinden Euro5'ler hariç tüm Prens motorlarının hikayesini detaylı ve İngilizce olarak anlatıyor. Güzel bir makaledir. Şurdan şu gücü almak için şurda şunu yaptık şeklinde anlatıyor. Sayfa 5 ve 19'un 2. paragrafında belirtildiği üzere ve ayrıca en sonda speclerde yazdığı üzere EP6DT ve DTS'lerde valvetronic yok. Peugeot Türkiye sanırım laf ebeliği yapıyor. Ayarlanabilir intake camshafti sanırım değişken sübap zamanlaması olarak yazıyorlar.

    Daha da detaylı bilgiler için: http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/en-gb

    adresi çok şahane bir adrestir

  2. #4182
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen servisten biri RCZ lansmanına katışmış birisi dedi ki motorda 3 egzantrik var nasıl yani dedim 3.sü subapların açılıp kapanmasını kontrol ediyor gibi bir şeyler söyledi
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #4183
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım 10 güne dönüyorum. Baya bir liste yaptım zaten ama önce şu güç kaybı sorununa göre güncellenen parçalardan yürüyüp deneyecem. Selenoid valfi de yapabilir deniyor şimdi.. O da kafamı karıştırdı.


    Aslında bildiğin BMW'deki VALVETRONIC.. Ama ticari teliflerden ötürü V-Vti gibi birşey kullanılıyor.

    Peugeot Türkiye'yi neden eleştirdiğim daha iyi anlaşılıyordur

    http://www.psa-peugeot-citroen.com/d...1103281940.pdf

    Linkteki dosya kaynağın kendinden Euro5'ler hariç tüm Prens motorlarının hikayesini detaylı ve İngilizce olarak anlatıyor. Güzel bir makaledir. Şurdan şu gücü almak için şurda şunu yaptık şeklinde anlatıyor. Sayfa 5 ve 19'un 2. paragrafında belirtildiği üzere ve ayrıca en sonda speclerde yazdığı üzere EP6DT ve DTS'lerde valvetronic yok. Peugeot Türkiye sanırım laf ebeliği yapıyor. Ayarlanabilir intake camshafti sanırım değişken sübap zamanlaması olarak yazıyorlar.

    Daha da detaylı bilgiler için: http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/en-gb

    adresi çok şahane bir adrestir
    tamam şimdi netleşti teşekkürler
    AmcaPolo

  4. #4184
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bayramdan sonra ön tampon çıtası-ön ve arka logo-sis farı çerçeveleri piano black olacak , ızgaramız da mat siyah ..

    elimiz değmişkem yan çıtayı da siyah mı yapsam diyorum ne dersiniz?







    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #4185
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yan cıtaları elleme bence.güzel durmayacagından emınım. jantlar ne alemde pianomu? bendde düşünüyorum ön tarafı ve jantları

  6. #4186
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yan citalar bence de orijinal kalsin boyle yandan guzel duruyor

  7. #4187
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok aklını kurcalıyorsa siyah kaplamayla deneyebilirsin

  8. #4188
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yan cıtaları elleme bence.güzel durmayacagından emınım. jantlar ne alemde pianomu? bendde düşünüyorum ön tarafı ve jantları
    Beyaz RC im olsa 5 dk düşünmeden yapardım bro.Yine OPC nin Artric diye bir serisi var fabrika çıkışı öyle (aynalar ve jantlar -spoiler ide kaplatırsın olur biter)
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  9. #4189
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne oldu ses seda yok kimseden...?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #4190
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne oldu ses seda yok kimseden...?
    nasıl bır ses beklıyorsun bro. beyaz rc vardaa yapacak ımkan yok suan kurcalamyorum fazla arabayı.

  11. #4191
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl bır ses beklıyorsun bro. beyaz rc vardaa yapacak ımkan yok suan kurcalamyorum fazla arabayı.
    Bro tabii ki egzost sesi hem de en cut-out undan...

    Zaten forumda bir beyaz Rc sen kaldın..2 gün sonra satmazsın İnşallah..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  12. #4192
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bro tabii ki egzost sesi hem de en cut-out undan...

    Zaten forumda bir beyaz Rc sen kaldın..2 gün sonra satmazsın İnşallah..
    Bro daha cut out yapamadım. satmayı düşünmüyo değilim heran satabılırım.

  13. #4193
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu farklı şanzıman yağı kullanan arkadaşlar neden farklı yağlar tercih ediyordu?
    Neydi o yağlar?
    Bir de bu farklı yağlarla yanlış vitese geçiş hadisesi oluyor mu?

    Teşekkürler

  14. #4194
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites geçişlerindeki cırtlama sebebiyle farklı şanzıman yagı kullanılıyodu... yanlış vites olayına şanzıman yagının çözüm üretecegini sanmam

  15. #4195

    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçen hafta yüksek devirli kullanımda arabayı aldığımdan beri ilk defa arıza ışığını yaktı (antipollution faulty)

    savaş ustaya gittim hatayı söndürdü ve hata olarak da yüksek basınç diye bir hata vermişti

    neyse sildik aradan bir hafta geçti normal sakin kullanımda hiç bir arıza ışığı uyarı yok
    bu gece devirli kullandıktan sonra yine arıza ışığını yaktı ve sürekli yanıyor
    kontağı açıp kapattım hala yanıyor demek hafızaya almış arızayı
    neyden yapabilir bir fikri olan varmı?

    ilk arıza ışığını yaktığında depoda würth'ün enjektör temizleyici katkısı vardı

    katkıyla alakalı bir durum olabilirmi ateşlemeye yani bujilere falan bir zarar vermiş olabilirmi acaba yoksa tesadüfen katkıya mı denk geldi ?

  16. #4196
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu farklı şanzıman yağı kullanan arkadaşlar neden farklı yağlar tercih ediyordu?
    Neydi o yağlar?
    Bir de bu farklı yağlarla yanlış vitese geçiş hadisesi oluyor mu?

    Teşekkürler
    Bizim kullandığımız yağ bu

    http://www.mobil.com/USA-English/Lub..._LS_75W-90.asp

    Kullanma sebebimiz 2 . viteste hızlı atışlardaki cırtlama problemi idi..Genel olraka başarılı buluyoryum..



    Ben de RCkid den öğrenmiştim yağı o da kullanıyormuş.Motula o kadar para vermeye gerek yok bence...
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  17. #4197
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçen hafta yüksek devirli kullanımda arabayı aldığımdan beri ilk defa arıza ışığını yaktı (antipollution faulty)

    savaş ustaya gittim hatayı söndürdü ve hata olarak da yüksek basınç diye bir hata vermişti

    neyse sildik aradan bir hafta geçti normal sakin kullanımda hiç bir arıza ışığı uyarı yok
    bu gece devirli kullandıktan sonra yine arıza ışığını yaktı ve sürekli yanıyor
    kontağı açıp kapattım hala yanıyor demek hafızaya almış arızayı
    neyden yapabilir bir fikri olan varmı?

    ilk arıza ışığını yaktığında depoda würth'ün enjektör temizleyici katkısı vardı

    katkıyla alakalı bir durum olabilirmi ateşlemeye yani bujilere falan bir zarar vermiş olabilirmi acaba yoksa tesadüfen katkıya mı denk geldi ?
    Araç full stok mu acaba? kat iptalinden sonra %100 yakıyor sinirli kullanımlar sırasında eninde sonunda..Gidişine bir zararı yok..Silmesende olur..Kat arızası için dediğim..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  18. #4198
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vites geçişlerindeki cırtlama sebebiyle farklı şanzıman yagı kullanılıyodu... yanlış vites olayına şanzıman yagının çözüm üretecegini sanmam
    Hmm cırtlama olayı bende yok..
    hehe yağdan sonraki yanlış vites olasılığını kastettim Bazı yağlar vites ayraçlarını kayganlaştırıyor bazı şanzımanlarda 4-3 yapiym derken 4-5 yapıp kuş gibi kalabiliyosun ortada
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçen hafta yüksek devirli kullanımda arabayı aldığımdan beri ilk defa arıza ışığını yaktı (antipollution faulty)

    savaş ustaya gittim hatayı söndürdü ve hata olarak da yüksek basınç diye bir hata vermişti

    neyse sildik aradan bir hafta geçti normal sakin kullanımda hiç bir arıza ışığı uyarı yok
    bu gece devirli kullandıktan sonra yine arıza ışığını yaktı ve sürekli yanıyor
    kontağı açıp kapattım hala yanıyor demek hafızaya almış arızayı
    neyden yapabilir bir fikri olan varmı?

    ilk arıza ışığını yaktığında depoda würth'ün enjektör temizleyici katkısı vardı

    katkıyla alakalı bir durum olabilirmi ateşlemeye yani bujilere falan bir zarar vermiş olabilirmi acaba yoksa tesadüfen katkıya mı denk geldi ?
    Araçta herhangi bir yazılım yoksa ve genelinde stock ise;
    1. elektrovana kontrolü
    2. dump valve kontrolü gerektirir..

    Bunlar Peugeot'nun sırasıyla tavsiye ettiği prosedürler yüksek basınç arızası için.. Arıza saliselik bile olsa ışık 3-4 gün yanmaya devam eder ve araç kendini kolayca güvenli mod a alıp kasılmaya başlayabilir.. buji enjektör zararı olduğunu düşünmüyorum ben şahsen. Araç garantideyse yukarıdaki prosedür dahilinde parçaları değiştirirler.. Özellikle elektrovanayla çözülmezse turbo değişimine gidilebilir, duruma göre Peugeot karar verir.

  19. #4199

    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç full stok mu acaba? kat iptalinden sonra %100 yakıyor sinirli kullanımlar sırasında eninde sonunda..Gidişine bir zararı yok..Silmesende olur..Kat arızası için dediğim..
    VAG DV bide BMC Kutuiçi Filtre var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •