Bununla ilgili açtığım bir konu var ona bak istersen :
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=29218
ordaki 4 no lu cevap herşeyi anlatıyor...
Bununla ilgili açtığım bir konu var ona bak istersen :
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=29218
ordaki 4 no lu cevap herşeyi anlatıyor...
http://videos.streetfire.net/video/2...day_182292.htm
bu video,dediğin videoyu bilmiyorum bakayım onada
Hee o video.Aga ben o işlemin sıcaktan dolayı çok sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.Bir de ülkemiz maalesef çok tozlu yollara sahip..Tırsıyorum ben açık hava filtreden yaa..
Ama keşke bir dyno da patlatsaydınız öncesi ve sonrası olarak iyi olurmuş..Ama rolling sonuçlarını da bekliyoruz...
Olsun aynı dyno da iki kere ölçtürsen sıcaklığın aynı olduğu iki gün fikir verir bee...
Aynı dert burda var.Dyno için İstanbul a mı gidicez Allah aşkına.??
Valla ne kadar yaktım bilmiyorum ama yol bilgisayarı 7.5 lt ortalama diyordu.Yol sırf otoban olduğu için acaip sıkıcı br yol çoğu yerde 110-120-130 gittim.İnan 90 la gitseydim 6 lt leri görmemek işten değil...
Merhaba arkadaşlar.. İsmim İnanç. Öncelikle Tr'de 207RC ile ilgilenen ve bilgi paylaşan bu kadar insanın olduğunu görmek cok güzel.. Ben de aracımı yaklaşık 5 hafta önce teslim aldım ve bugün itibariyle 3000km'yi doldurmuş bulunuyorum. Aranızda pipercross pk345 ya da aynı sekilde custom made intake deneyen oldu mu? 2haftadır buna kafa yoruyordum. Ve custom'a karar verdim. Filtre olarak simotanın light-weight karbon kevlar (medium) modelini kullanmayı düşünüyorum.
Cok memnun oldum Özgür. Senin yaptırdıgın viper kiti inceledim. Fakat bizim araçlarda filtrenin yeri halihazırda cok kötü seçilmiş. İncelediysen senin de görmüş olacağın üzere orjinal scooptan gelen hava sol farın arkasındaki plastik bir difüzör yardımı ile yaklasık 40cmlik bir hortum ile filtre kutusuna tasınıp yine tekrar aynı mesafeyi baska bir hortum ile katettikten sonra turbo intake'e giriyor. Fakat turbo intake ile scoop arasındaki mesafe sadece 15-20cm kadar. Pipercross pk345 bu açıdan güzel bir kit, fakat gerek sünger oluşu gerekse yerlesim sekli nedeniyle sıcak havayı engellemek adına geliştirilmeye açık. Ben bu nedenle özellikle carbon silindir içinde kağıt filtre olarak dizayn edilen simota light-weight'i tercih ettim.
GT sadece egsozla RCye denk gidebiliyor ozaman..
merhaba kardeşim,eski r53 s kullanıcısıydım şu anda gt sahibiyim,arabamda cat-back eksoz dışında herhangi bir parça yokken iki ayrı rc ile denedik,birini debriyajı bitik oldugu için 2 boy geçtim,diğer arkadaşımın rc ilede kafa kafaya gittik.Yani rc ile gt arasında çok büyük bir fark yok![]()
Şu an 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 konuk)