Bahsettiğim yazıyı buldum kesiklik sorunu ile alakalı ,
Stelios mail atmış ,
Missfire problemine şöyle yaklaşıyor .
Bu problem bize aracın üstündeki malzemeler ile limitlerini aştığını gösteriyor .Yeni nesil 1.6thplerde bu problem valve float (=misfiring) yok !! Sebebi de son subap yaylarının daha farklı bir sertlikte olması.
Biz daha önce aftermarket ateşleme sistemi test ettik , farklı bujiler test ettik ama sonuç değişmedi .Tek çözümü subap yaylarının yeni olan seri ile değişmesi..
Bir diğer çözüm de büyük turbo .Büyük turbo iyidir egzoz gaz akışı ve bu tür problemlere yol açmaz demiş..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
kazasız belasız hayırlı olsun
çok ve faydalı olur hatta ilk sayfaya GT - RC ve RC - Le Mans arasındaki farkları yazsak da iyi olur sürekli sorulan sorular gibi
özgür Savaş Motorsport Topkapı bizim arabaları avucunun içi gibi biliyor düzgün ve temiz işçiliği var
bizim arabalarda kullanılması şart olan sente sabitleme aparatı dahi var ki daha geçen gün bir tane Le Mans'ın motorunu yaptı sübap artı sübap yayları da değişmişti o aracın
Sorun çözülmüştür. Bujiler 0.65 den 0.90 a cıkmış. Bujiler yenilenip 0.65 ayarlnıp takıldı hersey normale döndü.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)