Aracın yağ zamanı gelmiş kullanmam gereken burada gördüğüm kadarıyla Mobil1 5w30 sanırım ?
Nerden temin edebilirim bunu ? Filtrelerde değişecek toplam 4.5 L gerekli oluyor sanırım buda doğrumudur ?
Aracın yağ zamanı gelmiş kullanmam gereken burada gördüğüm kadarıyla Mobil1 5w30 sanırım ?
Nerden temin edebilirim bunu ? Filtrelerde değişecek toplam 4.5 L gerekli oluyor sanırım buda doğrumudur ?
BP' mobil ile anlasmali BP'den bulabilirsin.
4 litre motor icin.
250 gr'mda filtre icin toplam 4,250 lt.. yagin tarihini kontrol et yeni tarihli olsun.
Mobil 1 esp formula 5w30 kullan.
Benzin hava filtrenide degisiver.
Benimde merak ettiğim bi konu var.
Bizim arabalarda kronik bi problem varmış gergiden bahsediliyor,kendini salıyormuş falan belli bi zamandan zamana değişmezse iş motor yaptırmaya kadar gidebiliyormuş.
Bu problem nedir varmı bilen kimse?
sente atlama problemi vardı, 2008 ve sonrası araclarda sorun ortadan kalktı.
yinede içinin rahat etmesi için zincir setini değiştirebilirsin, gergileri somunları vb kıl tüy bi ton parcası var 8-10 tane. totalde 300-350 tl civarı bi rakam tutuyo malzemeler.
aynı zamanda senteninde ayarlanması lazım tabi set değişirken. ama yüklü araclarda timing ufak ufakta olsa kayma yapabiliyor, 30.000 de bir kontrol ettirmekte fayda var.
farklı bir konu olarak aynı sekilde intake valflerindeki kurumlarında 30.000de bir temizlenmesi tavsiye ediliyor motorun rahat nefes alabilmesi için!...
NOT: ayrıca o STI avatarıda yakışmıyor bir 207 sahibine :P :P
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
kimdi hatırlamıyorum ama biri demişti, her servisin elinde olmuyomus o aparattanTR'de bi kac tane servsiin elinde varmış, gerektikce servisler arasında aparat döndürülüyormuş
![]()
komediyiz valla yaaa...
eskiden citroene aracımı servise götürdüğümde karşılastıgım bi goruntuden bahsedicem size;
bitane C5 var, sahibi diyorki önden biyerden ses geliyor yokusta tumsekte.
servis bi turlu bulamıyor, yaptık diolar ama arac sahibi halen ısrarcı sesin geldiginden.
en sonunda uzeri atletli bi arkadas kaput üstüne yatıyor ve yokus assagı yukarı bi iki tumsekten ileri geri inip cıkıp sesin nerden geldigini kestirmeye calısıyordu![]()
bunu yapanda yetkili servis
gülüyoruz acınacak halimize valla..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Orhan benim aracın sentesi Peugeot berkede güncel parçalarla yenilenmişti ben aldığımda ,ama 3000 km sonra iki diş nasıl olduysa sente kaymıştı... tekrar acıkıp bakıldığında yetkili servisin yanlış müdahale ettiği söylendi bana istanbulda iki yetkili servise gittim ikiside birbirinden kötü Anadolu yakasında bir usta bulmak lazım
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
sente kontrolü için bildigim kadarı ile külbütor kapagının açılması lazım.
kontolü şu millerin üzerindeki aparatlarla yapılıyor, o aparatların kafa kafaya oturması lazım, bu resimde kayma var.
kapak açılınca contanında degismesi lazım tabiki...
yanlışım varsa düzeltin lütfen, işlem bu şekilde diye biliyorum ben..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)