User Tag List

Sayfa 864/1195 İlkİlk ... 364764814854862863864865866874914964 ... SonSon
22691 sonuçtan 16.398 ile 16.416 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #16398
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce OZ ları tartmıstım ama RC lerı tartmak bugun nasıp oldu 2 hassas tartı ile tarttım.

    207 RC JANT 205 45 17 FABRİKA CIKISLI POTENZA LASTİKLER... VS 17 oz ultraleggera 205 40 17.

    bu nedir ya bu jant lastikle araba yürürmü arkadas. OZ larla tek jant lastikte 4.100 kg var aralarında 4 jant lastikte 16.400 kg yapar. bu nedir yavv..




    Emir ben senin yerinde olsam tanıdığım denk bir araç ile bir o.z. larla roll yaparım bir de stok jantlar ile fark daha net anlaşılır.
    Fark illaki vardır ama ben atmosferikdeki gibi beklemyiorum çok olmasını
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  2. #16399
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim Mehmet in önerdiği katkı maddesi değil yalnız o nüans önemli.
    Su gibi bir görünümü var ve o şekilde akışkan..
    Würth de ayrıca yağ katkısı var bahsettiği o değil.Motor içine kalmasına imkan yok yoğunluğu yağdan çok az..
    tamam abi o zaman mehmet baskanın dedigi gibi devam

  3. #16400
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emir ben senin yerinde olsam tanıdığım denk bir araç ile bir o.z. larla roll yaparım bir de stok jantlar ile fark daha net anlaşılır.
    Fark illaki vardır ama ben atmosferikdeki gibi beklemyiorum çok olmasını
    abi yürüyenden atılan 16 kg farklı bu ya

    valla bende cok merak edıyorum denemekte fayda var. öncesi sonrası yapar koyarım abi buraya. ama en az 4 boy diye düşünüyorum ya

  4. #16401

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bro gaz basincla dumduz egsoz kanalinda ilerlesin diye oyle yaptik, diger turlu son susturucuya dogru daha cok gaz yollariz gibi dusunuyorum tahliye bu sekilde sanki daha saglikli olur?
    ileride kelebeği bozmasın diyorum ama siz hesabını yapmışsınızdır

  5. #16402
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öncel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ileride kelebeği bozmasın diyorum ama siz hesabını yapmışsınızdır
    Yok be bro, bizlik diil erkan abinin icadi
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  6. #16403
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce OZ ları tartmıstım ama RC lerı tartmak bugun nasıp oldu 2 hassas tartı ile tarttım.

    207 RC JANT 205 45 17 FABRİKA CIKISLI POTENZA LASTİKLER... VS 17 oz ultraleggera 205 40 17.

    bu nedir ya bu jant lastikle araba yürürmü arkadas. OZ larla tek jant lastikte 4.100 kg var aralarında 4 jant lastikte 16.400 kg yapar. bu nedir yavv..




    Aaah aaaaahhhh, nerde benim team dynamicslerim takamadim 207 me, neyse o olmasa turbolayamiyodum aracimi.. 4 boy hizlanmaktan fedakarlik edip 14 boy hizlanacagim bi yolu sectim
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  7. #16404
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öncel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ileride kelebeği bozmasın diyorum ama siz hesabını yapmışsınızdır
    bro kelebek bozuk zaten kaçırıyor
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  8. #16405
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler ayna mahruti olayına şöyle bir yorum getireyim bende. Bizim 200-210 hp civarında 8500 devir çeviren tork fakiri ama kilosu hafif atmosferik araçlarda kullandığımız 17/77 kısa şanzımanı siz kilosu baya ağır olan turbodan dolayı torku fazla olan ve zaten çok kısa oranları yüzünden top speed'i düşük olan bir araca takarsanız sonuç hüsran olur.

    1inci vitesinizde zaten ESP kapalı tutunmuyor. Komple iptal olur. 2 gene iptal olur. Hele birde Big Turbo yapacak arkadaşlar düşünüyor hedefiniz 3üncü viteside mi iptal etmek. Full Slick lastik ile tırmanma yarışına mı katılacaksınız. Ayrıca bütün hızları kısaltıp daha sorna top speed ölmesin diye uzun 5 takarsanız 4'ten 5'e atınca büyük turbo bile olsa arabanın devir ve çekişi olur.

    Büyük turbo yapacak kişilerin oranları biraz uzatması lazım. Takribi 240-250 gibi 5inci vites bitecek şekilde bir uzun ayna mahruti takarsanız şehir içinde 2-3-4 vitesleri çok zevkli olur. Kolay kolay 5'e atmanız gerekmez otoban veya yavaş cruise mod dışında. 1inci vites dahi uzayacağı için ışıklarda felan yada düşük hızlarda gaza basınca tutunmanız artar ve 1inci vitesteki ataklığı daha yüksek bir hıza kadar korursunuz.

    Uzun lafı kısası siz bence kısa şanzımandan uzak durun. 5inci vitese ellemeden ayna mahruti ile oranları uzatın.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #16406
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler ayna mahruti olayına şöyle bir yorum getireyim bende. Bizim 200-210 hp civarında 8500 devir çeviren tork fakiri ama kilosu hafif atmosferik araçlarda kullandığımız 17/77 kısa şanzımanı siz kilosu baya ağır olan turbodan dolayı torku fazla olan ve zaten çok kısa oranları yüzünden top speed'i düşük olan bir araca takarsanız sonuç hüsran olur.

    1inci vitesinizde zaten ESP kapalı tutunmuyor. Komple iptal olur. 2 gene iptal olur. Hele birde Big Turbo yapacak arkadaşlar düşünüyor hedefiniz 3üncü viteside mi iptal etmek. Full Slick lastik ile tırmanma yarışına mı katılacaksınız. Ayrıca bütün hızları kısaltıp daha sorna top speed ölmesin diye uzun 5 takarsanız 4'ten 5'e atınca büyük turbo bile olsa arabanın devir ve çekişi olur.

    Büyük turbo yapacak kişilerin oranları biraz uzatması lazım. Takribi 240-250 gibi 5inci vites bitecek şekilde bir uzun ayna mahruti takarsanız şehir içinde 2-3-4 vitesleri çok zevkli olur. Kolay kolay 5'e atmanız gerekmez otoban veya yavaş cruise mod dışında. 1inci vites dahi uzayacağı için ışıklarda felan yada düşük hızlarda gaza basınca tutunmanız artar ve 1inci vitesteki ataklığı daha yüksek bir hıza kadar korursunuz.

    Uzun lafı kısası siz bence kısa şanzımandan uzak durun. 5inci vitese ellemeden ayna mahruti ile oranları uzatın.
    O zaman Mustafa nın gündeme getirdiği her vitesteki hızı %10-12 uzatacak bir ayna mahruti bizim ilacımız.

    Teşekkürler..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #16407
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler ayna mahruti olayına şöyle bir yorum getireyim bende. Bizim 200-210 hp civarında 8500 devir çeviren tork fakiri ama kilosu hafif atmosferik araçlarda kullandığımız 17/77 kısa şanzımanı siz kilosu baya ağır olan turbodan dolayı torku fazla olan ve zaten çok kısa oranları yüzünden top speed'i düşük olan bir araca takarsanız sonuç hüsran olur.

    1inci vitesinizde zaten esp kapalı tutunmuyor. Komple iptal olur. 2 gene iptal olur. Hele birde big turbo yapacak arkadaşlar düşünüyor hedefiniz 3üncü viteside mi iptal etmek. full slick lastik ile tırmanma yarışına mı katılacaksınız. Ayrıca bütün hızları kısaltıp daha sorna top speed ölmesin diye uzun 5 takarsanız 4'ten 5'e atınca büyük turbo bile olsa arabanın devir ve çekişi olur.

    Büyük turbo yapacak kişilerin oranları biraz uzatması lazım. Takribi 240-250 gibi 5inci vites bitecek şekilde bir uzun ayna mahruti takarsanız şehir içinde 2-3-4 vitesleri çok zevkli olur. Kolay kolay 5'e atmanız gerekmez otoban veya yavaş cruise mod dışında. 1inci vites dahi uzayacağı için ışıklarda felan yada düşük hızlarda gaza basınca tutunmanız artar ve 1inci vitesteki ataklığı daha yüksek bir hıza kadar korursunuz.

    Uzun lafı kısası siz bence kısa şanzımandan uzak durun. 5inci vitese ellemeden ayna mahruti ile oranları uzatın.
    kesİnlİkle..

  11. #16408
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    19/75 orjınalimiz.
    Secenek ne olabilir 19/77 oda 306 gti ile 206 rc lerde var sanırım.

  12. #16409
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günaydın dostlar....
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  13. #16410

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günaydın dostlar....
    günaydın bro

  14. #16411
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce OZ ları tartmıstım ama RC lerı tartmak bugun nasıp oldu 2 hassas tartı ile tarttım.

    207 RC JANT 205 45 17 FABRİKA CIKISLI POTENZA LASTİKLER... VS 17 oz ultraleggera 205 40 17.

    bu nedir ya bu jant lastikle araba yürürmü arkadas. OZ larla tek jant lastikte 4.100 kg var aralarında 4 jant lastikte 16.400 kg yapar. bu nedir yavv..
    Emir ama OZ'daki lastik yanağı 40 yani bu lastik daha ufak. 45 yanaklı lastikten 1 kg daha hafiftir. yani pejo jantıyla OZ jant arasında 4100 gram değil, 3100 gramlık bir fark var.

    Custom rims, wheel tire packages for your ride - RIMSnTIRES.com

  15. #16412

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Günaydın gençlik
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  16. #16413
    İstanbulStock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günaydın arkadaslar aracı alalı 15 gun oldu 1500 km yaptım herhangı bır sıkıntım yoktu ama sabah aracı çalıştırıp 200 mt gittiğimde araba gaz yememeye başladı arıza ışıgı yandı ve egzos emisyon hatası verdi (depollution system faulty ) hatası verdı kenara çektım zar zor aracı stop ettım 2 dk bekledım çalıştırdım arıza ışıgı yanmaya devam ettı ama gaz yedı ve 2 km kadar kullandım sorun ne olabılır arabada son susturucuya kadar düz boru var

  17. #16414
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İstanbulStock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günaydın arkadaslar aracı alalı 15 gun oldu 1500 km yaptım herhangı bır sıkıntım yoktu ama sabah aracı çalıştırıp 200 mt gittiğimde araba gaz yememeye başladı arıza ışıgı yandı ve egzos emisyon hatası verdi (depollution system faulty ) hatası verdı kenara çektım zar zor aracı stop ettım 2 dk bekledım çalıştırdım arıza ışıgı yanmaya devam ettı ama gaz yedı ve 2 km kadar kullandım sorun ne olabılır arabada son susturucuya kadar düz boru var
    gunaydın kardesim. katalizor iptalse bu hata ondan kaynaklanabilir ama limp moda a geçmiyordu diye hatırlıyorum katalizorden hata verince.. :S gecmis olsun sotum. depollution faulty hatasının milyon tane sebebi var işin kotusu :S
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  18. #16415
    aldatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günaydın hayırlı cumalar yenı rc gt sahıbı olan butun arkadaşlara kazasız belasız sürüşler rc gt listemizi guncelleyelım bu son ıkı ayda baya bır yenı arkadaşlarımız geldı benzinden yapabilir istanbulstock..........

  19. #16416
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gunaydin arkadaslar. accayip enerjikim bugun.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •