Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Beyler ayna mahruti olayına şöyle bir yorum getireyim bende. Bizim 200-210 hp civarında 8500 devir çeviren tork fakiri ama kilosu hafif atmosferik araçlarda kullandığımız 17/77 kısa şanzımanı siz kilosu baya ağır olan turbodan dolayı torku fazla olan ve zaten çok kısa oranları yüzünden top speed'i düşük olan bir araca takarsanız sonuç hüsran olur.
1inci vitesinizde zaten ESP kapalı tutunmuyor. Komple iptal olur. 2 gene iptal olur. Hele birde Big Turbo yapacak arkadaşlar düşünüyor hedefiniz 3üncü viteside mi iptal etmek.Full Slick lastik ile tırmanma yarışına mı katılacaksınız. Ayrıca bütün hızları kısaltıp daha sorna top speed ölmesin diye uzun 5 takarsanız 4'ten 5'e atınca büyük turbo bile olsa arabanın devir ve çekişi olur.
Büyük turbo yapacak kişilerin oranları biraz uzatması lazım. Takribi 240-250 gibi 5inci vites bitecek şekilde bir uzun ayna mahruti takarsanız şehir içinde 2-3-4 vitesleri çok zevkli olur. Kolay kolay 5'e atmanız gerekmez otoban veya yavaş cruise mod dışında. 1inci vites dahi uzayacağı için ışıklarda felan yada düşük hızlarda gaza basınca tutunmanız artar ve 1inci vitesteki ataklığı daha yüksek bir hıza kadar korursunuz.
Uzun lafı kısası siz bence kısa şanzımandan uzak durun. 5inci vitese ellemeden ayna mahruti ile oranları uzatın.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
günaydın dostlar....
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Emir ama OZ'daki lastik yanağı 40 yani bu lastik daha ufak. 45 yanaklı lastikten 1 kg daha hafiftir. yani pejo jantıyla OZ jant arasında 4100 gram değil, 3100 gramlık bir fark var.
Custom rims, wheel tire packages for your ride - RIMSnTIRES.com
Günaydın gençlik
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
günaydın arkadaslar aracı alalı 15 gun oldu 1500 km yaptım herhangı bır sıkıntım yoktu ama sabah aracı çalıştırıp 200 mt gittiğimde araba gaz yememeye başladı arıza ışıgı yandı ve egzos emisyon hatası verdi (depollution system faulty ) hatası verdı kenara çektım zar zor aracı stop ettım 2 dk bekledım çalıştırdım arıza ışıgı yanmaya devam ettı ama gaz yedı ve 2 km kadar kullandım sorun ne olabılır arabada son susturucuya kadar düz boru var
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
günaydın hayırlı cumalar yenı rc gt sahıbı olan butun arkadaşlara kazasız belasız sürüşler rc gt listemizi guncelleyelım bu son ıkı ayda baya bır yenı arkadaşlarımız geldı benzinden yapabilir istanbulstock..........
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)