uğur doru valla benzer seyler![]()
uğur doru valla benzer seyler![]()
Draglarda Aybek in aldığı birincilikler unutulmaz. Aybek namağlup 2sezon noktaladıktan sonra geriye ba$ı çeken 4 araba kaldı. Bunlar :
Proshopun 2 106sı , Crm perf. Not plaka 106 ve pa$aoğlundan Crx ti.
Not dı$ında diğer araçların hepsi 1.8di. Aybekin aracıda 1.8di bu arada. Vti sahiplerinin aracına kıyamaması söz konusu değildiGAyette yüksek sıkı$tırmalarla yürüyordu araçlar. Crx hatta son olarak sıralı $anzımanla yürümeye ba$lamı$tı. Bunlar bir yana o 1.6 olan 106 156hp çıkarmasına rağmen yakın kilodaki 200+ hp crx le çok yarı$ ba$ba$a gitti kimi zaman geçti kimi zaman geçildi.
Birde modifiye konusuna gelince Honda modifiyesi her zmn çok daha iyiydi. Aftermarket
ürün bolluğu hiç bir markada yok . I$letim olarak 106lara pek fazla seçenek yokken , vtec makinalara istenildiği gibi müdahele edilebiliyordu. Bu yüzden Honda nın bu konuda hiç bir handikapı olmadı .
Genel görü$üm kısa mesafede 106 hep üstündür , uzun mesafede vtec alır gider.
görkemin dediklerine katılıyrm hepsi doğru ayrıyetten stock vtec altlarda hiçbir şekilde stock gti geçemiyo eskiden acaib denendi bunlar üst hızlarda anca varlık gösteriyo bunlar denenip görülmüş şeyler o zaman stock araba boldu![]()
+1905
ayrıyetten 106 ların döneminde öyle parça bolluğu yaşandıki 10 numara 106 lar hazırlandı ve belli bir dönem 1. liğe ambargo koydular, o dönemde vetek yokmuydu vardı ama modifye sıkıntısı vardı söylermisiniz o dönemde 07 vy den başka ciddi yürüyen varmıydı ? vardı... ama 106 ların modifiye tatlısına doydukdan sonra gelmeye başladı parçalar... şuan veteğin envayi çeşit setupları mevcut... işin özü şudurki o dönemde fransayı 106 keşfetti, şimdiki dönemde vetek keşvetti japonyayı...
hatırlarmısınız bilmem 106 ların olduğu dönemlerde futbol maçı gibi tribün kültürü oluşmuşdu pugcular ve hondacılar, biri susardı diğeri bağırırdı ne gülerdik yaw![]()
ya zaten piyasada ole aşırı yuklu 106 pek yok en fazla uyguladıkları olay cip filtre egsoz yaygın olarak ama suanda vtecin modifiye edilmesi daha yatkın sınırsız listesi var konu zaten stock arac kısada hiç bir sekilde şansı yok 10 kere denensin aynı arac ve aynı pilotaj hiç onemli deil rolde de 170 e kadar 106 yine onde goturur top speed de vtec alır bunu herkez biliyo aslında160 diye gecen vtecin avantajıda son suratlerde işe yarıyo
stocktan kastınız ikisindede egzost filtre vardır artık öle olamayan arabamı kaldı,bnm de bugüne kadar gördüğüm eğer alt devirde basarlarsa ve vtecte kısa yoksa çok geride kalır ama top speed e geçio o ayrı öle bariz bariz geçmio ama
mesela bizim muratla denediğimiz 225 ten sonra geçmeye başlıodu
Team PAŞAOĞLU
iyiki konuyu aştık bitmiş muhabbet dedim ama hala kuyruk acısı olanlarda var sanırırım
kızışsın ortalık
VTEC & 106?!?!?!?!
avcı
hatırlarmısınız bilmem 106 ların olduğu dönemlerde futbol maçı gibi tribün kültürü oluşmuşdu pugcular ve hondacılar, biri susardı diğeri bağırırdı ne gülerdik yaw
trıbun olayı guzeldı![]()
2 güzel araba birbirine kırdırmayalım bence...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)