Bu hafta sonu hava serin olursa çok güzel süreler görebileceğiz bence. Sezonun sonları yaklaştı, herkes hava sıcaklığından şikayetçiydi.
Bakalım neler olacak.
Printable View
Bu hafta sonu hava serin olursa çok güzel süreler görebileceğiz bence. Sezonun sonları yaklaştı, herkes hava sıcaklığından şikayetçiydi.
Bakalım neler olacak.
http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA...UeSR8/$_12.JPG
Kullanan oldu mu? Sipariş etmiştim, kalipere yapıştırırken önemli husus var mı?
http://www.techturkey.com/forum/pist...bulpark-3.html
burada 29 ve 30 Ağustos süreleri paylaşılmıştı.
Haftasonu malesef burada degılım.
Bugra bayramı 9 gune cıkartmazlar dedı,ben o ıs olucak dedım ama ınanmamıstı...
Bosta olur seanslar :(
Neden ertemedı,bos gun bulunurdu.Hatta dıger pıstler gıbı hafta ıcı seanlar beklıyoruzzzz..............
Peki aracin Tuv Turk muayenesi olmasi gerekiyormu ?
Piste ilk kez çıkacak ve kendini geliştirmek isteyenler için yararlı olabilir diye düşünüyorum :)
http://arabalisozluk.com/pist-yarisl...-ve-tavsiyeler
Arkadaşlar şu ibiza cupra için semi slick yok bulamıyoruz ülkemizde. 215.40.17 gibi cins bir ölçüye sahip. Ben bunu 16 olarak degissem vede taban 225 olsa hangi kombinasyonu önerirsiniz. Teneke yada hafif 16 bulursam onlarla kullanayim diyorum. Yanak boyu artacagindan yatmada çok artarmi sizce?
215 45 17 sattım dün abi izmire, işine yarar mıydı ?
Yani yanak 45 e çıkınca surtme yapıyor diyen çok. Birde performans düşüyor. Ama en bulamadigimda ona yonelicem. Yalnız bu 16 inç ve geniş lastik işi eğer ölçü semi slick için daha iyiyse o da bir seçenek
Zeki duy sesimi. Elimde hepsi var de, beni uğraştırma :)
215 40 17 kumho v70a bulunuyordu, kullananlar vardi . Siz mi tercih etmiyorsunuz yoksa artik o da mi bulunmuyor ? Ben dunloplar bitince almayi dusunuyordum kumholari
Yok hiçbir markada şuan Türkiye de. 2 aydır heryere haber saldık
bi takım 16 nankang var elinde satmadıysa bende poloya almak için konuşmuştum , aracı stock halde gormeden almak istemedim şuan olcu kısmı muamma benim içinde
yay ve spacer takınca duruma gore karar vericem , bende resimleri var golf r 16 jant ile beraber takılı duruyordu
whatsapdan atmıştı bana abi istersen gonderebilirim
05549779947 bu speclerde lastik arayışımız sürüyor. Telimden bana ulaşabilirsiniz
Abilerim fikirlerinize ihtiyacım var,225/40/18 için lastik öneriniz nedir? Bi türlü lastik konusunda karara varamadık sizlerin fikirlerini almak istiyorum.
Aklımızda Trofeo,Cup2,Advan var.Pirelli çok çok iyi fakat çok pahalı ve bu ebatta yok o yüzden maalesef elemek zorundayız.
Geriye Cup2 ve Advan kalıyor,nedir önerileriniz şuna bi türlü lastik seçemedik ya :) Cup2 alcaz gibi duruyo fakat yinede bi sorayım sizlere dedim veya başka marka/model önerisi olan varmıdır?
Cup2 nin yanak,hamur,tutunma nasıldır.Önden çeker ve bu kadar torkla başa çıkabilir mi? Yoksa sonumuz Nankang veya Syron gibi olmasın..
O ebatta pirellinin fiyati nedir?
Nankangda ne gibi sıkıntı yasadiniz?
Nankang o araba için fazla ucuz, benim meggy'de bile 1 turun sonunda kendini salmaya başlıyor.
Nankang sadece eğlenmelik olur, süreye giden için hiç bir işe yaramaz. :)
Sizin tork canavarına cup2 hafif gelir :)
babaya söyle Advan a006t alsın, bak süre ne gelecek o zaman. Cup2 daha çok yol lastiği.
Abi aklımın hep bir köşesinde var a006t özellikle sözlükteki entrylerden sonra iyice yer etti kafamda,ama pist aracı olarak geçmesi kötü birazcık :)
Tanıdığım bir abim geçen ay piste Hankook'la çıktı aracı Mini GP2,Ventus TD sanırım modeli.Tutunmadan çok memnun kaldığını ve tabiki mecazlı bir söyleyişle frene hiç basmasına gerek kalmadığını söyledi,fiyatıda öyle çok ucuz değil 4 tanesi sanırım 3500 tl falan.Varmı Hankook ile daha detaylı bilgi sahibi?
polonun orjinal olcusunde kumho var normalde ama hiçbiryerde kalmamış çok garip ebat değişmekte istemiyorum ,takipteyim :)
Evet arkadaşlar cupra ve polo gti kanayan yarası bu slick lastiklere kim çözüm bulacak ?
Abi bende var dedim kimse dinlemedi jant lastik beraber var pist için aldım kullanamadım kullanılacak en uygun kombinasyon 16 janta geçmekti. Bendekiler 205-45-16 ve golf 6r jantı :) isteyene 1000km den fazla veya pistte kullanmadığım lastik jantı ucuza veriyorum maksat pistler canlansın :D
benim lastiklerim zaten kotu beğenmiyorum, 1 pist gününe daha girsem komple biticek zaten, en kotu gunluk , brigstone re050 veya s001 gibi bir lastik alıcam o olucak yani :D
ebat değiştirmek istemedim yoksa 16 lar çok mantıklı :)
Zeki ben yol tutuş artsın diye taban genislesin istiyorum. Sende taban orijinal halinden daha düşük. Sıkıntı yaratmasin
Yanak omuz dik olduğu için 215 e tekabül ediyor zaten. Semi için daha genişini bulsan sığmaz zaten abi pistte davlumbazı çamurluğu eğersin bende hesapladım zamanında hepsini :) en optimum ölçü hem başarılı tutacak hem sığacak hemde ucuz olan kombinasyon bu jant lastiği birlikte almaktı.
Onur re050 veya s001 alırsan yazık olur 2 bilemedin 3 seansta 3 er hotlapi ya çıkarır ya çıkarmaz gün sonu lastiğin çöp olur.
Büyük yorum hatası. lastiği koymakla iş bitmiyor. O lastiği ısıtacak ve tutmasını sağlayacak performansta olması gerekiyor arabada. Lastiğinde tutunmak için belli bir sıcaklığa ulaşması gerekir. Murat 124 ile sen o lastiği ısıtamazsın o nedenle de demir silindir üstünde gidiyormuşsun gibi bir performansı olur. Lastik üreticileri lastik ebatlarını üretirken de bunu göz önünde bulundurarak lastik üretiyorlar. Belli bir yüzey genişliği ve jant ölçüsündeki arabanın aşağı yukarı performansını bildikleri için lastiği verimli kullanamayacak bir araba için o lastiği üretmiyorlar. İkinci unsurda stoklama maliyeti ve o lastiğe oluşabilecek arz.
Lastik flan hikaye olay soforlukte biter. Pist olayi tr de yeni başladı. Su an sure yapanlar ya otomobillerin kabiliyetinden yada lastiklerin iyiliginden sure yapabiliyor. Ilerleyen yillarda bu surelerin cok daha iyi olacagina eminim. Surus kabiliyeti arttikca frenlere ve lastiklere binen gereksiz yukler azalacak bence. Tabi bu soyledigim ayni sureleri yapmak icin. Yoksa tecrube arttikca limitler iyice zorlanacak o zaman cok iyi lastik ve frenlere gerek duyulacak.Su an bence kimse lastige o kadar para baglamasin.illa rekor kiracam en hizli ben olacam diye kasmaya gerek yok. Onemli olan bence ayni sartlarda kendi rekorunu kirabilmek.
Ornegin tek marka kupalarinda herkes ayni sartta yarisacak. O zaman benim anlatmak istedigim daha net anlasilir.
İbo genelde semi slick lastik almanin amaci normal gunluk iyi lastikler 1 pist gununde cop olabiliyor agrasif kullanimda ben bir bakimada o yuzden aliyorum semi slick daha uzun gidiyor
Ya tabi cadde lastigi ile girin demiyorumda 4 lastik icin 5-6 bin lira para verilmez bence.
Lastikle çok alakası var. Önemli olan kullanıcısının araba ve lastik fren kombinasyonunun limitine gelebilmesi. Pist işleri 3 yıldır var hatta körfezi sayarsak daha da eski. Şu an oldukça güzel süreler çıkmaya başladı araçların limitleriyle kıyaslarsak mesela Onurun polo gti ile yaptığı 2.31,5 bunlara güzel bir örnek bence.
Yol lastiği ile piste çıkmak sahil turundan öte bir hedef varsa sadece maddi zarar risk ve hayal kırıklığı ile sonlanır. Re050 iyidir mesela ama ömrü pistte birkaç hotlapten öteye geçemez. Aynısı p zero conti sport vs türevi lastikler içinde geçerli.