User Tag List

Sayfa 7/37 İlkİlk ... 5678917 ... SonSon
685 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: 2010 Audi A5 1.8 TFSI 170Hp

  1. #115

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonunda titreşimsiz şekilde jant yay spacer 3'lüsünün sonunda geldim.
    Kuzey rot balansta hazır bulunan aluminyum spacerlar ile işim tamamen çözüldü.




    uzun uzadıya anlatmaya gerek yok, kafamı kurcalayan ana sıkıntı titreşimdi, bundan sonrası çorap söküğü gibi gelecek zaten panjuruydu ızgarasıydı difüzördü marşpiyeldi derken yaza doğru güzel bir şey ortaya çıkacak gibi hissediyorum.





    göbekleri de şunlarla değiştirdim ( biraz fazla tek düze oldu gibi, bu göbekleri de değiştirmeyi düşünüyorum kırmızı vossen logolu olanlar ile)



    şu anda önde 20 arkada 15mm spacer var. (ön jant genişliği 8,5 arka 9,5 olduğu için bu şekilde. bu hesaba göre arkalar 8mm daha dışarıda.)
    bir ara arkalara da 20mm takıp görüntüye tekrar bakacağım, sanki bir tık dışarıya bir tık daha çıksa daha hoş olacak gibi.

  2. #116
    CNR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    28
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    893
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah araç çok güzel duruyor, son jantlar bence tek kelimeyle efsane olmuş

    Yerinizde olsam audi göbeklerinden vazgeçmezdim, vossen yada yazısız göbeklerle araba hiç kaliteli durmuyor bence.Panjur olarak yerinizde olsam s5 panjur alır sinyallere us spec folyo ardından farın üstüne komple şeffaf film çekerdim, s5 difüzör ve arkada yazı iptalleri ile dahada ellemezdim

  3. #117
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abı jantlar çok güzel olmuş , eline saglık.sorunun gıderılmesıne sevındım.

    fakat eskı jant göbekleri sanırım audı logolu.Öyle kalsa daha iyi duracak gibi.Aynalar da gövde rengine dönmeli diyorum ben (:

  4. #118

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CNR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah araç çok güzel duruyor, son jantlar bence tek kelimeyle efsane olmuş

    Yerinizde olsam audi göbeklerinden vazgeçmezdim, vossen yada yazısız göbeklerle araba hiç kaliteli durmuyor bence.Panjur olarak yerinizde olsam s5 panjur alır sinyallere us spec folyo ardından farın üstüne komple şeffaf film çekerdim, s5 difüzör ve arkada yazı iptalleri ile dahada ellemezdim

    teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.

    audi göbekleri birebir uyumlu değildi, tam hoşuma giden bir audi göbeği bulursam yeniden onlara da dönebilirim. deneyerek bulacağız

    panjur olarak s5 panjur istiyordum baştan beri, ama eninde sonunda jantlar aynalar cam çerçeveleri koyu temaya döneceği için, komple siyah rs5 panjuru düşünmeye başladım.
    us spec sinyal işini hiç sevemedim. amerikadakilerin çoğu da eu spec yapıp turuncudan kurtulmaya çalışıyor
    s5 difüzörü hiç beğenmiyorum, 3.0 tdi 'ın difüzörünü alıp 90mm siyah egzos uçları alacağım bu ay içinde bir ara.

  5. #119
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her arabanız gibi bu da çok hoş, maşallah.
    Benim tek negatif gördüğüm jantlar. Ben sevemedim, elbette zevk sizin
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  6. #120
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wolkanku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.

    audi göbekleri birebir uyumlu değildi, tam hoşuma giden bir audi göbeği bulursam yeniden onlara da dönebilirim. deneyerek bulacağız

    panjur olarak s5 panjur istiyordum baştan beri, ama eninde sonunda jantlar aynalar cam çerçeveleri koyu temaya döneceği için, komple siyah rs5 panjuru düşünmeye başladım.
    us spec sinyal işini hiç sevemedim. amerikadakilerin çoğu da eu spec yapıp turuncudan kurtulmaya çalışıyor
    s5 difüzörü hiç beğenmiyorum, 3.0 tdi 'ın difüzörünü alıp 90mm siyah egzos uçları alacağım bu ay içinde bir ara.
    Bence bu jantlar efsane durmuş sizde düşünebilirsiniz. Passat niyetim var. Alırsam direk takarım marka modeli nedir?

  7. #121

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bu jantlar efsane durmuş sizde düşünebilirsiniz. Passat niyetim var. Alırsam direk takarım marka modeli nedir?
    bu jant bence epey kötü bir jant. sizi ebatı, rengi ve arabanın basıklığı etkilemiş olabilir .. 20".
    türkiyede 20" takmak büyük cesaret.
    marka modelini bilemiyorum yardımcı olamayacağım.

  8. #122
    Sezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence bu jantlar efsane durmuş sizde düşünebilirsiniz. Passat niyetim var. Alırsam direk takarım marka modeli nedir?
    vossen cv5 ' e benziyor.

  9. #123
    GKS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wolkanku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.

    audi göbekleri birebir uyumlu değildi, tam hoşuma giden bir audi göbeği bulursam yeniden onlara da dönebilirim. deneyerek bulacağız

    panjur olarak s5 panjur istiyordum baştan beri, ama eninde sonunda jantlar aynalar cam çerçeveleri koyu temaya döneceği için, komple siyah rs5 panjuru düşünmeye başladım.
    us spec sinyal işini hiç sevemedim. amerikadakilerin çoğu da eu spec yapıp turuncudan kurtulmaya çalışıyor
    s5 difüzörü hiç beğenmiyorum, 3.0 tdi 'ın difüzörünü alıp 90mm siyah egzos uçları alacağım bu ay içinde bir ara.
    bu fotodakinin aynısını yapın bence en güzel hali bu

  10. #124
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    1 Ünal turan

    2 Volki








    Valla bu sefer içime sindi tam.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  11. #125

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RS5 ızgarasına karşı hep önyargılıydım , ancak geçtiğimiz hafta rs'e çevirilmiş bir a5'i canlı canlı incelerken ızgaranın tel ızgara gibi değil de , 3 boyutlu petekleri olduğunu görünce , fotoğraflardakinden farklı olduğunu gördüm
    krommuydu, siyahmıydı, çerçeve krom içi siyahmıydı derken , komple parlak siyah olanın, ilerideki aşamalar için doğru olan olduğuna karar verip aldım ve cumartesi sabahtan arkadaşımla montajını yaptık.

    son görünüm bu şekilde oldu;




    farlardaki ledlerin renk farkına takılacaksınız, aracın değişen parçası yok.
    10 a5'in , 6-7 tanesinde farların ledlerinde bu renk farkı olayı var, hatta usa'dekilerde daha da sık görülüyor, valeo firmasının üretim bandındaki bir problemden kaynaklandığını yazmışlar ama genel problem olduğunu görünce tam detayını araştırmadım.
    ledlerin tipini buldum, yaza doğru farları açtığımda onlar da düzeltilecek



    bu fotoğraftan sonra adını EYŞAN koydum

  12. #126
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    42
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jant ve Panjur çok güzel olmuş hayırlı olsun. Panjuru takarken tampon sökülüyor mu yoksa direk tak çıkart yöntemi var mı?
    Life is Too Short To Stay Stock

  13. #127

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mr.Bilal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Jant ve Panjur çok güzel olmuş hayırlı olsun. Panjuru takarken tampon sökülüyor mu yoksa direk tak çıkart yöntemi var mı?
    tampon sökülüyor, tamponu sökmek çok basit.
    sol çamurluğun içinde 2 vida var, sağ çamurluğun içinde 2 vida var.
    üstten tutan totalde 6 torx vida var.
    tamponun altında da 4 vida var.
    toplam 10 dakika sürmüyor yani sökmek.

    panjuru takmak da çok basit.
    zor olan kısım, tamponu yerine taktıktan sonra kaput tampon ayarını yapmak için bir kaç deneme yapmak gerekiyor o kadar.

  14. #128
    Mr.Bilal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2016
    Yaş
    42
    Şehir
    Sivas
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wolkanku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tampon sökülüyor, tamponu sökmek çok basit.
    sol çamurluğun içinde 2 vida var, sağ çamurluğun içinde 2 vida var.
    üstten tutan totalde 6 torx vida var.
    tamponun altında da 4 vida var.
    toplam 10 dakika sürmüyor yani sökmek.

    panjuru takmak da çok basit.
    zor olan kısım, tamponu yerine taktıktan sonra kaput tampon ayarını yapmak için bir kaç deneme yapmak gerekiyor o kadar.
    Eyv. Bende panjuru degistirmeden bilgi sahibi olmak istedim. Teşekkür ederim
    Life is Too Short To Stay Stock

  15. #129
    driver_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    1.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Panjur bu şekilde çok şık olmuş.Krom olarak pek sevdiğim söylenemezdi.O şekilde tercih etseniz hayal kırıklığı olabilirdi.

  16. #130
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    159 ile a5 arasında ki genel olarak farkları yorumlayabilir misiniz ?
    Elleme Sekelesin...

  17. #131

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul / Caddebostan
    Mesaj
    2.768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Canselmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    159 ile a5 arasında ki genel olarak farkları yorumlayabilir misiniz ?
    alfistiturkeyde de soranlar olacağı için yazmıştım, buraya da kopyalayayım. özet bir kıyaslama olur

    konfor;
    çıtasız camlara, panoramik tavana , 255 30 19 ebadındaki lastiklere rağmen , 159'dan kat kat sessiz. neden kat kat diyorum, çünkü yıllar içinde araba içinde alışık olduğum bir konuşma ses düzeyim vardır, a5'de bu düzey çok yüksek kalıyor, bu düzeyi epey bir aşağı çekmek durumunda kaldım , alışmakta zorlandım ilk başta .
    bu aracımda yay yok ancak ön 15 arka 20 mm spacer var, konfor düzeyi yıllardır aradığım düzeyde diyebilirim. yaysız 159'dan da yumuşak. yaylı 159 ile kıyaslamak zaten manasız. sokağımda her zaman geçtiğim, ezbere bildiğim çukurları sanki onlar orada hiç yokmuş gibi sarsılmadan geçmek gerçekten çok keyifli.

    ( buraya 13.11.2017 editi gireyim; prokit yaylı a5 ile, prokit yaylı 159'u kıyasladığımızda ( iki aracında yaşları ve km'leri çok yakın) , a5 yine daha konforlu kalıyor ancak prokitle dahi o ilk baştaki yumuşacık pamuklar üstündeki hali hemen kayboluyor. kısacası yay konforu bozuyor buna diyecek bir şey yok )

    direksiyon , durduğumuz yerde çok yumuşak, park manevraları eforsuz gerçekleştiriliyor, arabanın manevra kabiliyeti çok yüksek, dönüş açısı hiç ummadığımız kadar yüksek, zira 159'dan 14 cm büyük olan bu araba, 159'la 2 manevrada döndüğüm yeri tek manevrada rahat rahat dönüyor.

    malzeme kalitesi;
    klasik bir audi. kötü ya da ucuz plastik kullanılmış diyebileceğimiz tek bir nokta yok aracın içinde. kapı içlerindeki bardaklıkların altında bile özenli poliüretan malzemeler mevcut. tuşlar çıtırdamıyor tıkırdamıyor. trim sesi asla yok, sadece panoramik tavanı açtığımda ayaklarından çok nadiren çıtırtı geliyor , onun da bakımını yapınca tamamen geçeceğini biliyorum. iç mekanıı tavan , taban halıları, konsol dahil bej renk, bana kalırsa S-line'ın simsiyah boğuculuğndan ziyade bu bej renk ,cam tavan ile birlikte çok havadar bir ortam sunuyor. dıştan basık gözüken bu arabanın içi zaten epey geniş. arka koltuk brera gibi bir coupe ile kıyaslandığında dizler 3-4 parmak, tavan mesafesi de yaklaşık 1 yumruk kadar daha fazla alan sunuyor. doğru sürüş pozisyonunda , benim arkamda, 159'dan daha fazla diz mesafesi kalıyor.

    sürüş dinamikleri;
    170 hp'lik motor çok canlı. 8 oranlı multitronic vites (CVT) sarsıntısız ve hep düşük devirde aracı kullandırmak istiyor, bu arabayı alıp da sağda solda gazlayıp apaçilik yapanı anlamakta çok zorlandım, hiç öyle bir karakteri yok aracın , sakin dingin bir sürüşü var, ancak arkanıza birisi yapıştığında direksiyondaki kulakçıklardan 2 vites küçülüttğünüz anda ( devir yükseltmek aslında daha doğru olur CVT için) gazladığınızda çok iyi kaçıyor, Qtronicteki hantallık kesinlikle yok. Şanzıman yağı değişiminden sonra bunun biraz daha canlanacağını düşünüyorum.

    Yol tutuş konusunda ise, 159 , önden çeker a5'e göre çok daha üstün. gerek yaylı, gerek yaysız olsun, nankang lastiklerin takılı olduğu 159, yepyeni dunlop sportmaxların takılı olduğu a5'e göre çok daha iyi yol tutuyor. quattroda durumun farklı olacağı aşikar ancak 2.0t quattronun herşeyi 1.8'ten farklı, bakım masrafları , yakıtı , vergisi , kaskosu , trafik sigortası herşeyi daha yüksek olacağından ben ayağımı yorganıma göre uzatıp 1.8t 'yi tercih ettim. yol tutuş isteyen paraya kıymak isteyen 2.0tq tercih etmeli.
    yol tutuş konusunda direksiyonun bir yapaylığı da var, yani 80 ile 120 km arasında direksiyon sertliği konusunda belirgin bir sertlik farkı var, bu biraz yapay hissettiriyor.

    Yakıt tüketimi,
    bayramda boş istanbulda 9 litre yukarısında çıkmamıştı, ancak istanbulun tamamen düzene oturması ile full dur kalk trafikte ise 11.9'un üstünü hiç görmedim.. üstelik bunların hepsi her sürüşte sıfırlanan yol bilgisayarı bilgisi ile aldığım veriler.. uzun dönemli ortalaması 9.5 . 1450 kg 170 hp için bence normal değerler, zaten bunu bilerek yola çıktım.
    kaç kuruş yakıyorcular için , 100 liraya 150 km gidersiniz.

    aklıma gelen temel şeyleri yazdım, aklında sorusu olanları yine cevaplarım.

  18. #132
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.806
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Şu arabaya yazılım yap ta rahatlayım ben sıkıldım "AMG" E63 Estate.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  19. #133
    SkY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    5.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah son hali baya güzel olmuş..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •