User Tag List

Sayfa 4/22 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
403 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: B.Aktepe Civic EKK2 K24A All Motor..

  1. #58
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi pek verimsiz olmuyor h22 de 12.5 cr vardı tüm band ta 15 hp ye yakın artış elde ettik skunk2 manifold üzerine benim speclere çok yakın specler bende markalar farklı birde itb var v8 sesi istiyorum
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  2. #59
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç devir dönücelcek bilal abi niye sordum rahat vites geçisi açısından.

  3. #60
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç devir dönücelcek bilal abi niye sordum rahat vites geçisi açısından.
    8500 rev limit olucak efecim.
    Failure is not an option.

  4. #61
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/atmo...ller-cams.html

    sayfanı boşa meşgul etmemek için sitede bi araştırayım dedim bu vtec killer için. paylaştığım linkte yorumları okudum da önce çıkan sonuç özgünün yazısının ardından vtec devrinin egzantrik ile ortadan kalkması ve her devirde vtec performansı almaktı dedim.

    devam edip yorumları okuyunca toda vtec killer uyarısı gözüme çarptı tool'un yorumunda. RACING USE ONLY! Makes power from 5000rpm+ yazıyor yorumda ilk sayfada. o zaman ne farkı kalıyor ben bunu 5000+ da kullanıcaksam ?? yorumlarda zaten pek bilinçli değilmiş. nedir bu vtec killer bilal abi bi açıklar mısın mümkünse basit bir dille

    edit: 5000+ performansı verir mi demek istemiş ???
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  5. #62
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onatcım powerband denen bir olay var

    hiç bir arac rolantide 500 hp olmaz illaki bir devre gelmesi lazım gerçek gücünü verebilmesi için

    Vtec killer yapmanın mantıgı direk vtec gibi olması degil

    Eger öyle olsaydı 106 ları vteclerin hiç geçememesi lazımdı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  6. #63
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi pek verimsiz olmuyor h22 de 12.5 cr vardı tüm band ta 15 hp ye yakın artış elde ettik skunk2 manifold üzerine benim speclere çok yakın specler bende markalar farklı birde itb var v8 sesi istiyorum
    Komple sistem uzunluğunu (borazanlar dahil)??. Dinamik cr niz nedir biliyormusunuz?

    kötü güç değil komple bant derken egzantirik full güç ürettiği yerden başlayarak sona kadar 15 hp mi eğer öle ise 12.5 ten fazladır o cr kapak vs vs

    Not:sırf cr ilede bitmiyo port dinamiği thorat dinamiği port cc vs vs h22 de 12.5 cr coğu yeri sıkıştırıyor bu saydıklarım vs vs vs gider.dinamik cr nizi sistem uzunluğunu tam sölerseniz hesaplanabilir..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  7. #64
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    egzanrtik lobe larım haala 3 adet, single değil. Vtec sistemine geri dönüşüm basit. vtec killer ile benim beklentilerim başka miniks hilminin söylediği gibi

    Dyno üzerinde deneyip görüceğiz. Günlük kullanımda ben çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum.
    Failure is not an option.

  8. #65
    onat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onatcım powerband denen bir olay var

    hiç bir arac rolantide 500 hp olmaz illaki bir devre gelmesi lazım gerçek gücünü verebilmesi için

    Vtec killer yapmanın mantıgı direk vtec gibi olması degil

    Eger öyle olsaydı 106 ları vteclerin hiç geçememesi lazımdı
    o zaman şu mudur moruk,

    aynen dediğim gibi vtec devrini ortadan kaldırıyor ama her aracın olduğu gibi bunda da belli bir devirde max hp ve tork'a ulaşıyor ?
    schumi
    dr.46
    iron tyson
    frank ' the chemist ' zane

  9. #66
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı onat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman şu mudur moruk,

    aynen dediğim gibi vtec devrini ortadan kaldırıyor ama her aracın olduğu gibi bunda da belli bir devirde max hp ve tork'a ulaşıyor ?
    tabikide onat yazdığın gibi, yine belirli bir devirde max hp ve tork una ulaşıcak.

    vtec sisteminde 1 adet rocker arm ın ağırlığı 300gr.

    vtec killer sistemde 1 adet rocker arm ın ağırlığı 150gr.

    8 adet rocker arm olduğunu düşünürsek.

    titanyum retainer niye kullanıyoruz? çelik retainer ile aralarında 7 gr fark var.
    Failure is not an option.

  10. #67
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı hafıfletmek ıcın yapıo vtec kıllerı baska sebebı yok. sokmeye kıyamıo nabsın motordan calıo

    AHMET
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #68
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8500 rev limit olucak efecim.
    f22c sanırım krankın yanlış mıyım abi?

    k24 krankla 8500 rpm ütopik geldi

    Hayırlı olsun bu arada

  12. #69
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Hayir krankim 99mm K24 utopik gelicek bisi yok ayni setupta 8500rpm donen cok var. Devir bandimizi gorelim de ona gore karar vericez artik
    Failure is not an option.

  13. #70
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kol piston hepsi ultra hafif seçilmiş volanda hafif 8500 üstü dönerler bence herşey içime siniyorda oem typer şanzımanına güven olmuyor, dogbox ucuz olsada herkes taksa

  14. #71
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Efecim hafiflikten ziyade, r/s ratio , piston hizi, kol-krank acisi ve piston pim acisi hesaplamalara gore bir sorun teskil etmiyor. Silindir kapagindaki hafifletmeler ile devire yonelik bir problem yasamayacagimi dusunuyorum. Zaten ilk 8.5 donecek ben degilim dedigim gibi yurtdisinda ornegi cok var. Bakalim bitince gorucez. 8.5 dondugumuzde oem sanzimanda bir siknti cikacagini dusunmuyorum.
    Failure is not an option.

  15. #72
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanzimani katleden sey fazla cevrilen devir. Hedeflenen devirde o sanzimana birsey olmaz.

    Hersey istedigin gibi olur umarim projende basarilar

  16. #73
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Pazar günü yapılan 6 saatlik ölçümler sonucu, pazartesi günü motoru toplamaya geçtik, Peak garage Serdar usta yine sanatını konuşturdu. Resimler sondan başa doğru oldu ama idare ediverin

    Geriye emme manifoldu kaynak ve kelebek-ray-enjektor sisteminin montajı kaldı.

    Şanzımanın içi açılıp fd değiştireceğiz, 2. vites senkromeç değişicek. gerekli bakım ve kontrolleri yapılıcak.

    Bir aksilik çıkmaz ise, bu hafta motoru üstüne atıp haftasonu marş yapmayı düşünüyoruz. Garajın yoğunluğuna bağlı plan program yapıcaz.

    İyi seyirler. Maşallah ları içinizden derseniz sevinirim. Allah daha iyilerini cümlemize verir inşallah.




































































    Failure is not an option.

  17. #74
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilal insanı bindiği arabadan soğutuyorsun .Maşallah.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  18. #75
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşALLAH fotolar güzel ellerinize sağlık bayram bayram çalıştınız
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  19. #76
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    PPR Engineering race port design

    Before




    After


    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •