abi pek verimsiz olmuyor h22 de 12.5 cr vardı tüm band ta 15 hp ye yakın artış elde ettik skunk2 manifold üzerine benim speclere çok yakın specler bende markalar farklı birde itb var v8 sesi istiyorum![]()
abi pek verimsiz olmuyor h22 de 12.5 cr vardı tüm band ta 15 hp ye yakın artış elde ettik skunk2 manifold üzerine benim speclere çok yakın specler bende markalar farklı birde itb var v8 sesi istiyorum![]()
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
http://www.techturkey.com/forum/atmo...ller-cams.html
sayfanı boşa meşgul etmemek için sitede bi araştırayım dedim bu vtec killer için. paylaştığım linkte yorumları okudum da önce çıkan sonuç özgünün yazısının ardından vtec devrinin egzantrik ile ortadan kalkması ve her devirde vtec performansı almaktı dedim.
devam edip yorumları okuyunca toda vtec killer uyarısı gözüme çarptı tool'un yorumunda. RACING USE ONLY! Makes power from 5000rpm+ yazıyor yorumda ilk sayfada. o zaman ne farkı kalıyor ben bunu 5000+ da kullanıcaksam ?? yorumlarda zaten pek bilinçli değilmiş. nedir bu vtec killer bilal abi bi açıklar mısın mümkünse basit bir dille
edit: 5000+ performansı verir mi demek istemiş ???
schumi
dr.46
iron tyson
frank ' the chemist ' zane
Onatcım powerband denen bir olay var
hiç bir arac rolantide 500 hp olmaz illaki bir devre gelmesi lazım gerçek gücünü verebilmesi için
Vtec killer yapmanın mantıgı direk vtec gibi olması degil
Eger öyle olsaydı 106 ları vteclerin hiç geçememesi lazımdı![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Komple sistem uzunluğunu (borazanlar dahil)??. Dinamik cr niz nedir biliyormusunuz?
kötü güç değil komple bant derken egzantirik full güç ürettiği yerden başlayarak sona kadar 15 hp mi eğer öle ise 12.5 ten fazladır o cr kapak vs vs
Not:sırf cr ilede bitmiyo port dinamiği thorat dinamiği port cc vs vs h22 de 12.5 cr coğu yeri sıkıştırıyor bu saydıklarım vs vs vs gider.dinamik cr nizi sistem uzunluğunu tam sölerseniz hesaplanabilir..
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
egzanrtik lobe larım haala 3 adet, single değil. Vtec sistemine geri dönüşüm basit. vtec killer ile benim beklentilerim başka miniks hilminin söylediği gibi![]()
Dyno üzerinde deneyip görüceğiz. Günlük kullanımda ben çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum.
Failure is not an option.
tabikide onat yazdığın gibi, yine belirli bir devirde max hp ve tork una ulaşıcak.
vtec sisteminde 1 adet rocker arm ın ağırlığı 300gr.
vtec killer sistemde 1 adet rocker arm ın ağırlığı 150gr.
8 adet rocker arm olduğunu düşünürsek.
titanyum retainer niye kullanıyoruz? çelik retainer ile aralarında 7 gr fark var.![]()
Failure is not an option.
arabayı hafıfletmek ıcın yapıo vtec kıllerı baska sebebı yok. sokmeye kıyamıo nabsın motordan calıo
AHMET
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Hayir krankim 99mm K24utopik gelicek bisi yok ayni setupta 8500rpm donen cok var. Devir bandimizi gorelim de ona gore karar vericez artik
![]()
Failure is not an option.
kol piston hepsi ultra hafif seçilmiş volanda hafif 8500 üstü dönerler benceherşey içime siniyorda oem typer şanzımanına güven olmuyor, dogbox ucuz olsada herkes taksa
Efecim hafiflikten ziyade, r/s ratio , piston hizi, kol-krank acisi ve piston pim acisi hesaplamalara gore bir sorun teskil etmiyor. Silindir kapagindaki hafifletmeler ile devire yonelik bir problem yasamayacagimi dusunuyorum. Zaten ilk 8.5 donecek ben degilim dedigim gibi yurtdisinda ornegi cok var. Bakalim bitince gorucez. 8.5 dondugumuzde oem sanzimanda bir siknti cikacagini dusunmuyorum.
Failure is not an option.
Sanzimani katleden sey fazla cevrilen devir. Hedeflenen devirde o sanzimana birsey olmaz.
Hersey istedigin gibi olur umarim projende basarilar![]()
Pazar günü yapılan 6 saatlik ölçümler sonucu, pazartesi günü motoru toplamaya geçtik, Peak garage Serdar usta yine sanatını konuşturdu. Resimler sondan başa doğru oldu ama idare ediverin![]()
Geriye emme manifoldu kaynak ve kelebek-ray-enjektor sisteminin montajı kaldı.
Şanzımanın içi açılıp fd değiştireceğiz, 2. vites senkromeç değişicek. gerekli bakım ve kontrolleri yapılıcak.
Bir aksilik çıkmaz ise, bu hafta motoru üstüne atıp haftasonu marş yapmayı düşünüyoruz. Garajın yoğunluğuna bağlı plan program yapıcaz.
İyi seyirler. Maşallah ları içinizden derseniz sevinirim. Allah daha iyilerini cümlemize verir inşallah.
![]()
Failure is not an option.
maşALLAH fotolar güzel ellerinize sağlık bayram bayram çalıştınız
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)