tek mars saat gıbı masallah. 570cc ınjectors yolda. onlar gelsın ozmn daha net konsurum cold start ıcın. suan 310cc var...
tek mars saat gıbı masallah. 570cc ınjectors yolda. onlar gelsın ozmn daha net konsurum cold start ıcın. suan 310cc var...
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Hayırlı olsun projeniz..Bu araç 330hp.den aşşa çıkmazBenzin regulatörü orjinal 3bar gibi duruyo değiştirmeyi düşünüyomusunuz ?..Buji kablosuda orjinal gibi ben splitfire 8.8mm takıp çokta memnun kalmıştım
![]()
dükkanın önünde gördüm gercekten güzel bi arac tamponda yoktu muhtesem görünüyor![]()
www.vava.cars
Lapiztes mk7R
turbo arabada elindeyse mafı iptal ediceksin
edebiliyorsan reamap yapılabilirdi aynı fiyatlara ama hiçbitrşey yetmiyor o çipte haliyle iprenç olucaktı
ITBl er yüzünden çok karmaşıklık yaşanıyor ama baya baya düzeldi sorunu 1-2 eksiği var oda hallolucak enjektyorler gelsin bunların dead time ları biraz kötü haytta baya kötü sewimli değiller gaz yamesi felan güzel ama sanzıman çok uzun ben olsam o aarabaya 30r takarım![]()
Birde EMS![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Henüz hazırlanan calibra yok evet. Keşke olsa yaa. Şöyle söyleyem, biz de evo 310 eprom, yeni map sensörü değişiklliği, komle ekzost sistemi, benzin basınç reg.(4 bar olcek injector değişimine gerenk yok, 4 bar da yeterli işemeyi yapıo 400cm civarı) ve büyük intercoolerla 290-310hp arası mümkün. Stock motor ve turboyla. Bu araç 1barda 280-300hpleri çıkarır. Maf sensörü iptali konusunda da katılıyorum. Mümkünse iptal edilmesi iiidir...330hp çok zor k16yla...rebuild edilmediyse... Turbo Opelleri görmek güsel![]()
phase 3 chip ile basınc std kalmıyor ki? su an bu arac 0.4 bar basıyor daha ileride basınc arttıgında 300leri gorebilir ancak..
Bu motora yapılan uygulamalar arasıdna her turlu uygulamayı inceledim ve bende kendi gsi ım için parcalarımı hazırladım ve yakında baslıyorum turbo projesine.. bahsettiginiz gucler için kullanım kolaylıgı, yakıt ekonomisi, problemsizlik ve konfor konusunda genellikle let beyin tesisat kullanılır. daha uygun fiyata, problem cıkarma riski daha az orjinal turbolu bir motora sahip olmanın en guzel yolu da budur. Throttle Body ler sanırım onceden mevcuttu aracta.. Ustundeki enjektorler yuksek basıncta yeterli işemyi saglayabilir bahsettiginiz gucler için ama sature olmamak için guzel secim buyuk enjektor..
Hızlı bi calibra mevcut değil TR de ama üstündeki C20LET Opelin en iyi motoru denilebilir ve yüksek güc cıkarmaması için hiçbir sebep yok![]()
hayırlı olsun öncelikle ama bence yanlış düşünüyorsun standalone hiçbir zaman kesinlikle orjinal ecudan çok daha basarılıdır
üstündeki enhejtorler %90 larda .7 barda bence kesinlikle o enjektorler yetmez
orjinal beyine cip yapmak la standalone ile program layıp yürütmek büyük farklar yaratır
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Standalone tabiki daha iyidir ona bir sözüm yok tabiki de fic ne zaman standalone oldu![]()
Astra GSI ın orjinal fuel rail i üzerinde bulunan regülatör 3 barlıktır. Enjektörlerinde 3 barda 241cc flowu vardır. Bahsettiginiz güçte yaklasık 4.5 barda calıstırılması lazım ama dedigin gibi gereksiz olur enjektorleri boşa zorlamak. büyük enjektor güzel secim440cc lik yesil boschlar gayet iyi olur.
Ama güzel bi sonuc alıcagınıza eminim.
Standalone bağlanacak die biliorum. İnjector için stock calibra injectorleri yeterli verimi sağlar. Güsel bi proje olacağından eminim tekrar kolay gelsin...
reagulatoru ayarlanabiliyorben gerekenlere EMS yazdım Fic yazmadım bi bak istersen yukardaki msglarıma ki açık konuşim güzel bir piggyback bile çipten çok daha kullanılabilir yapar arabayı
Calibra turbo enjektorleri kaç cc?
4,5 barda çalıştırmak çok gereksiz olma polarizeyi çok daha güzel yapar limitleri dahilinde bir rakam 4.5 bar bir enjektor için
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Calibra 3 bar 350ccm civarı. 4 barda gerekeni verebilir. Ama tuner ın tercihi, chip konusunda katılıyorum özellikle piyasada copy epromlar çok fazla ve verimlilikleri yok. Sadece eprom değişikliğyle istenen güçler zor, o yüzden biz map sensorünüde değiştirioz...
uzerınde zten stock calıbra turbo enjektorlerı var ama yetmıy![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)