User Tag List

Sayfa 4/11 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
202 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Astra gsi Turbo

  1. #58
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek mars saat gıbı masallah. 570cc ınjectors yolda. onlar gelsın ozmn daha net konsurum cold start ıcın. suan 310cc var...
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  2. #59
    On3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaw bu şanzuman 300 yapar gibi daha dogrusu 260 kmh yi 5100 gibi gördük 6500 dönüyor arac
    turbo arabada şanzumanı kıslatmak pek mantıklı degilki ama bir kilit olursa bu şanzumana ozaman süper olur

    zaten sahibi kalkış yapacagını sanmıyorum ailesi ile birlikte gezer diye tahmin ediyorum

    Zaten tek bir phase seçilmiş AEM fiyatı ile Remap fiyatları ortada.
    Sürekli setup değiştirilecek bir durum yok gibi gözüküyor.
    R-Turbo

  3. #60
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun projeniz..Bu araç 330hp.den aşşa çıkmaz Benzin regulatörü orjinal 3bar gibi duruyo değiştirmeyi düşünüyomusunuz ?..Buji kablosuda orjinal gibi ben splitfire 8.8mm takıp çokta memnun kalmıştım

  4. #61
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun projeniz..Bu araç 330hp.den aşşa çıkmaz Benzin regulatörü orjinal 3bar gibi duruyo değiştirmeyi düşünüyomusunuz ?..Buji kablosuda orjinal gibi ben splitfire 8.8mm takıp çokta memnun kalmıştım
    abi naptın 330 hp ne demek biliyosun GT25 le bu basıncta imkansız Ama daha ileriye gidilirse kollarla desteklendiginde guzel bir turboyla baya ilerlenir.. merakla bekliyorum

  5. #62
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dükkanın önünde gördüm gercekten güzel bi arac tamponda yoktu muhtesem görünüyor
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  6. #63
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi naptın 330 hp ne demek biliyosun GT25 le bu basıncta imkansız Ama daha ileriye gidilirse kollarla desteklendiginde guzel bir turboyla baya ilerlenir.. merakla bekliyorum
    Erhan calibranın orjinal turbosu,std.basınç phase3 chip,enjektör,intercool ile 290hp yakalanıyosa bence bunla 330 olur diye düşündüm bakalım nası olcek

  7. #64
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baya ugrasılmış belli. Tebrik ederim projeden dolayı. Değişik bir proje olmuş..

    Bu güçler için AEM e gerek yok aslında. orjinal let beyni ve tesisatı herzaman daha avantajlı olurdu. Let kollarına da gerek yok aslında xe ile let kolları aynı cunku.. 1.1 bar ın ustune cıkmanızı tavsiye etmem bu kollarla ve saplamalarla.
    turbo arabada elindeyse mafı iptal ediceksin edebiliyorsan reamap yapılabilirdi aynı fiyatlara ama hiçbitrşey yetmiyor o çipte haliyle iprenç olucaktı
    ITBl er yüzünden çok karmaşıklık yaşanıyor ama baya baya düzeldi sorunu 1-2 eksiği var oda hallolucak enjektyorler gelsin bunların dead time ları biraz kötü haytta baya kötü sewimli değiller gaz yamesi felan güzel ama sanzıman çok uzun ben olsam o aarabaya 30r takarım

    Birde EMS
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  8. #65
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan calibranın orjinal turbosu,std.basınç phase3 chip,enjektör,intercool ile 290hp yakalanıyosa bence bunla 330 olur diye düşündüm bakalım nası olcek
    olduğu idda ediliyor göremedik ucan calibraları
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #66
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan calibranın orjinal turbosu,std.basınç phase3 chip,enjektör,intercool ile 290hp yakalanıyosa bence bunla 330 olur diye düşündüm bakalım nası olcek
    bitmez o phase'ler stage'ler
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  10. #67
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Henüz hazırlanan calibra yok evet. Keşke olsa yaa. Şöyle söyleyem, biz de evo 310 eprom, yeni map sensörü değişiklliği, komle ekzost sistemi, benzin basınç reg.(4 bar olcek injector değişimine gerenk yok, 4 bar da yeterli işemeyi yapıo 400cm civarı) ve büyük intercoolerla 290-310hp arası mümkün. Stock motor ve turboyla. Bu araç 1barda 280-300hpleri çıkarır. Maf sensörü iptali konusunda da katılıyorum. Mümkünse iptal edilmesi iiidir...330hp çok zor k16yla...rebuild edilmediyse... Turbo Opelleri görmek güsel

  11. #68
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan calibranın orjinal turbosu,std.basınç phase3 chip,enjektör,intercool ile 290hp yakalanıyosa bence bunla 330 olur diye düşündüm bakalım nası olcek
    phase 3 chip ile basınc std kalmıyor ki? su an bu arac 0.4 bar basıyor daha ileride basınc arttıgında 300leri gorebilir ancak..

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo arabada elindeyse mafı iptal ediceksin edebiliyorsan reamap yapılabilirdi aynı fiyatlara ama hiçbitrşey yetmiyor o çipte haliyle iprenç olucaktı
    ITBl er yüzünden çok karmaşıklık yaşanıyor ama baya baya düzeldi sorunu 1-2 eksiği var oda hallolucak enjektyorler gelsin bunların dead time ları biraz kötü haytta baya kötü sewimli değiller gaz yamesi felan güzel ama sanzıman çok uzun ben olsam o aarabaya 30r takarım

    Birde EMS
    Bu motora yapılan uygulamalar arasıdna her turlu uygulamayı inceledim ve bende kendi gsi ım için parcalarımı hazırladım ve yakında baslıyorum turbo projesine.. bahsettiginiz gucler için kullanım kolaylıgı, yakıt ekonomisi, problemsizlik ve konfor konusunda genellikle let beyin tesisat kullanılır. daha uygun fiyata, problem cıkarma riski daha az orjinal turbolu bir motora sahip olmanın en guzel yolu da budur. Throttle Body ler sanırım onceden mevcuttu aracta.. Ustundeki enjektorler yuksek basıncta yeterli işemyi saglayabilir bahsettiginiz gucler için ama sature olmamak için guzel secim buyuk enjektor..

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olduğu idda ediliyor göremedik ucan calibraları
    Hızlı bi calibra mevcut değil TR de ama üstündeki C20LET Opelin en iyi motoru denilebilir ve yüksek güc cıkarmaması için hiçbir sebep yok

  12. #69
    RADEON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel araç güle güle kullanın

  13. #70
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.916
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun

  14. #71
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu motora yapılan uygulamalar arasıdna her turlu uygulamayı inceledim ve bende kendi gsi ım için parcalarımı hazırladım ve yakında baslıyorum turbo projesine.. bahsettiginiz gucler için kullanım kolaylıgı, yakıt ekonomisi, problemsizlik ve konfor konusunda genellikle let beyin tesisat kullanılır. daha uygun fiyata, problem cıkarma riski daha az orjinal turbolu bir motora sahip olmanın en guzel yolu da budur. Throttle Body ler sanırım onceden mevcuttu aracta.. Ustundeki enjektorler yuksek basıncta yeterli işemyi saglayabilir bahsettiginiz gucler için ama sature olmamak için guzel secim buyuk enjektor..

    Hızlı bi calibra mevcut değil TR de ama üstündeki C20LET Opelin en iyi motoru denilebilir ve yüksek güc cıkarmaması için hiçbir sebep yok
    hayırlı olsun öncelikle ama bence yanlış düşünüyorsun standalone hiçbir zaman kesinlikle orjinal ecudan çok daha basarılıdır


    üstündeki enhejtorler %90 larda .7 barda bence kesinlikle o enjektorler yetmez

    orjinal beyine cip yapmak la standalone ile program layıp yürütmek büyük farklar yaratır
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #72
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun öncelikle ama bence yanlış düşünüyorsun standalone hiçbir zaman kesinlikle orjinal ecudan çok daha basarılıdır


    üstündeki enhejtorler %90 larda .7 barda bence kesinlikle o enjektorler yetmez

    orjinal beyine cip yapmak la standalone ile program layıp yürütmek büyük farklar yaratır
    Standalone tabiki daha iyidir ona bir sözüm yok tabiki de fic ne zaman standalone oldu

    Astra GSI ın orjinal fuel rail i üzerinde bulunan regülatör 3 barlıktır. Enjektörlerinde 3 barda 241cc flowu vardır. Bahsettiginiz güçte yaklasık 4.5 barda calıstırılması lazım ama dedigin gibi gereksiz olur enjektorleri boşa zorlamak. büyük enjektor güzel secim 440cc lik yesil boschlar gayet iyi olur.

    Ama güzel bi sonuc alıcagınıza eminim.

  16. #73
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Standalone bağlanacak die biliorum. İnjector için stock calibra injectorleri yeterli verimi sağlar. Güsel bi proje olacağından eminim tekrar kolay gelsin...

  17. #74
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Standalone tabiki daha iyidir ona bir sözüm yok tabiki de fic ne zaman standalone oldu

    Astra GSI ın orjinal fuel rail i üzerinde bulunan regülatör 3 barlıktır. Enjektörlerinde 3 barda 241cc flowu vardır. Bahsettiginiz güçte yaklasık 4.5 barda calıstırılması lazım ama dedigin gibi gereksiz olur enjektorleri boşa zorlamak. büyük enjektor güzel secim 440cc lik yesil boschlar gayet iyi olur.

    Ama güzel bi sonuc alıcagınıza eminim.


    reagulatoru ayarlanabiliyor ben gerekenlere EMS yazdım Fic yazmadım bi bak istersen yukardaki msglarıma ki açık konuşim güzel bir piggyback bile çipten çok daha kullanılabilir yapar arabayı

    Calibra turbo enjektorleri kaç cc?


    4,5 barda çalıştırmak çok gereksiz olma polarizeyi çok daha güzel yapar limitleri dahilinde bir rakam 4.5 bar bir enjektor için
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #75
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Calibra 3 bar 350ccm civarı. 4 barda gerekeni verebilir. Ama tuner ın tercihi, chip konusunda katılıyorum özellikle piyasada copy epromlar çok fazla ve verimlilikleri yok. Sadece eprom değişikliğyle istenen güçler zor, o yüzden biz map sensorünüde değiştirioz...

  19. #76
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzerınde zten stock calıbra turbo enjektorlerı var ama yetmıy
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •