User Tag List

Sayfa 8/11 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
202 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: Astra gsi Turbo

  1. #134
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı opeldostlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bitane 96 vardı beyaz bayaada uçuyordu , özgünüm sanırım sende bnm calı yi hatırlarsın ama çok iyi hazırlanması lazım üst ps lerde 4 çeker hep sorun heepppp az uraşmadım hakladım onuda ama aracı değiştirdim
    zaten bu araçlarla fazla uğraşmamanın sebebleri ise hem parça sıkıntısı (4x4 )hemde astraya uygulanan modifikasyon ile calıbradan alınan güç eşit bile olsa aradaki tonaj astraya dönmeyi cezbediyor


    evolarda 4x4 sbuarularda 4x4 9 saniyeleirn aldına iniyorlar rollingde onu bun geçiyorlar. istenildikten araştırdıktan sonra ne yapıcağıını bildikten sonra sorun yasanıcağınıa inanmıyorum
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #135
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMOBILIZER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgünnnnnnnnnnnn )))) Hatirliyormusun ankaraya Geldiginde AQUA MIST zamani
    Benim arabadan kiril kiril sesler geliyordu

    Ya iste Onlar 427 Nt nin vermis oldugu 4x4 kirilmis 2 cekere dusmus bir Calibra sesi idi

    Ozaman keske Binse idin Gormus olurdun Ucan Kalibra Daha AQUAMIST i TAKAMADIM BILIYORMUSUN?
    neden takamadın? + nesi kırılıyor bu 4x4 un nasıl sistemi Viscous deilmi ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  3. #136

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden takamadın? + nesi kırılıyor bu 4x4 un nasıl sistemi Viscous deilmi ?
    Takariz be Ozgun yakin zamanda
    Bizim araclardaki 4x4 pinomatik basinc unite destegi vs vs .Ben araci aldigimda 4x4 calisiyordu ama bakimlarini vs kacaklarini osunu busunu ogrenene kadar yanlis kullanimdan dolayi Kirdim .Sen geldiginde Daha yeni calisiyordu M supra hesapla iste Ozamandan beri birdaha kirilmadi .
    Ancak duzgun kullanim istiyor. Parcalar bakimli oldugu surece sorun yok. Anlik yuksek tork sadece yavru sanzumanin ust iki ana dislisini kiriyor . F28 e Bisey yapamassin :
    Ben o yuzden F20 icin soguk duruyorum.
    Arti Astra Roll icinmi hazirlandi ? Bide kullanicisi ne icin kullanacak.Miniks ve sen durumu daha iyi degerlendiririrsiniz ama hic olmaz ise ayna mahruti 3,58 yada 3,74 yada 3,94 Her secenegi var Kolay kolay al tak dene . 3,42 cok yuk aldigi icin Krang kafasindan da BEN KORKUYORUM HEP. Kadettim varken Atmosp. aracti Krang kafasini Koparmistim. Ya zamaninda paralari harcayip deneme yanilmalarla defalarca degistirdigimiz parcalari siz yasayin istemem.Bunlar sadece dostane tavsiyeler.Cok parami aldilar zamaninda Ozgun cok Yani kisacasi sanzumana azicik ehemiyet

    Aslinda Kadir (Chef olan Zaht) O uzun sure kosturdu kisa uzun vs vs Onunda Fikrini almak lazim . Bizim Emre Var Onunda fikrini almak lazim ( Yazarlar nasilsa)

  4. #137
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f20 şimdilk belki yeterlidir ama her turbo opelin sonu f28 oluyor, hem sağlamlık hemde yüksek süratler için ideal çünkü. kolay gelsin...
    F28 de sorunsuz değil hatta daha sorunlu özelliklede 2 senk. sürekli sorun çıkartacak araba 2 ye geçmeden devam edecek Sonra F28 i toplamak çok sıkıntılı..F20 ise peynir ekmek gibi..
    Sonra bu arabaya 320-330 hp olur dediğimde olmaz diyen arkadaşlara hatırlatma yapayım ankarada sinanın vectra orjinal k16turbo,yeşil enjektör,phase 3 chip ile 295hp yi o hali ile verdi..

  5. #138
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMOBILIZER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Takariz be Ozgun yakin zamanda
    Bizim araclardaki 4x4 pinomatik basinc unite destegi vs vs .Ben araci aldigimda 4x4 calisiyordu ama bakimlarini vs kacaklarini osunu busunu ogrenene kadar yanlis kullanimdan dolayi Kirdim .Sen geldiginde Daha yeni calisiyordu M supra hesapla iste Ozamandan beri birdaha kirilmadi .
    Ancak duzgun kullanim istiyor. Parcalar bakimli oldugu surece sorun yok. Anlik yuksek tork sadece yavru sanzumanin ust iki ana dislisini kiriyor . F28 e Bisey yapamassin :
    Ben o yuzden F20 icin soguk duruyorum.
    Arti Astra Roll icinmi hazirlandi ? Bide kullanicisi ne icin kullanacak.Miniks ve sen durumu daha iyi degerlendiririrsiniz ama hic olmaz ise ayna mahruti 3,58 yada 3,74 yada 3,94 Her secenegi var Kolay kolay al tak dene . 3,42 cok yuk aldigi icin Krang kafasindan da BEN KORKUYORUM HEP. Kadettim varken Atmosp. aracti Krang kafasini Koparmistim. Ya zamaninda paralari harcayip deneme yanilmalarla defalarca degistirdigimiz parcalari siz yasayin istemem.Bunlar sadece dostane tavsiyeler.Cok parami aldilar zamaninda Ozgun cok Yani kisacasi sanzumana azicik ehemiyet

    Aslinda Kadir (Chef olan Zaht) O uzun sure kosturdu kisa uzun vs vs Onunda Fikrini almak lazim . Bizim Emre Var Onunda fikrini almak lazim ( Yazarlar nasilsa)
    Okanım F28'e bişey yapamassın demişinde azmı 2vites sorunu yaşandı Haa sen yaşamadın çünkü sen haza beyefendisin Bence şanzuman için kasmasınlar..Baskı balata önemli bronz olursa oda götürür..Bu konuda ankaradaki arkadaşlar daha bilgili özellikle Serkan usta,sinan ve emre artık uzmanlaştılar,Özgür'de calibranın 4 çekerinden cam fitiline ezbere biliyor.Hilmi kafaya takılan bişey olursa sorarız Serkan ustaya

  6. #139

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yillar once baya bir oluyor sene 96 veya 97 idi o zaman bir arkadasla calibra 4x4 almistik. araba gayet duzgundu, kaldirima park ederken bir yerde, iki teker kaldirimda iki teker yolda, cart dedi 4 ceker arizalandi, 2 ceker kaldi araba.
    subaru evonun 4 cekeri 9 saniye alti gider dayanir ama opel 4 cekeri mumkun degil bence dayanmaz, ha nasil dayanabilir bir araba parasi da 4 cekere harcarsan belki. benim ankarada ki opelci arkadaslardan duydugum, kendileri onaylasin 400 hp nin 4 ceker icin limit oldugu. Dogrumudur?

  7. #140
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F20 şanzumanda ısrarlıyız cünkü inanılmaz iyi derece de ivmeeniyor su anda 570 cc enjektorlerimiz ve full race vacuum manifodumuz geldi 2 hafta sonra aracı tekrar sahibinden isteyecegiz ve bunları takıp tekrar ayarını yapıp basıncıda 0.8 bara alıp dyno cıktısını koyacagız ozamana kadarki şanzuman + Beyin + farklı şelr ne varsa tavsiye + eleştiri bekliyorum

    sonuçta bir forumdayız ve beraber ilerlicez inşallah bütün araçlarda tabiki
    F20 nin hızlanması hoşunuza gittiyse ve sırf bu yuzden değiştirmiyosanız bence hata olur. Çünkü F28 le oranlarında çok bir farklılık yok. F28 F20 nin 6. vites eklenmiş hali diyebiliriz.

    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F28 de sorunsuz değil hatta daha sorunlu özelliklede 2 senk. sürekli sorun çıkartacak araba 2 ye geçmeden devam edecek Sonra F28 i toplamak çok sıkıntılı..F20 ise peynir ekmek gibi..
    Sonra bu arabaya 320-330 hp olur dediğimde olmaz diyen arkadaşlara hatırlatma yapayım ankarada sinanın vectra orjinal k16turbo,yeşil enjektör,phase 3 chip ile 295hp yi o hali ile verdi..
    F28 in tek sorunu hızlı vites atarsan senkromeçler gider. Gerisinden sorun yaşamak cok zor..

    kadir abi sinanın setup ı bundan cok daha yuksekti. sonucta 1.2 civarı cont. basınc vardı o arabada. bu arabanın basıncı cok dusuk. O gucleri veremez. Artırılırsa ancak o zaman verebilir.

  8. #141
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yillar once baya bir oluyor sene 96 veya 97 idi o zaman bir arkadasla calibra 4x4 almistik. araba gayet duzgundu, kaldirima park ederken bir yerde, iki teker kaldirimda iki teker yolda, cart dedi 4 ceker arizalandi, 2 ceker kaldi araba.
    subaru evonun 4 cekeri 9 saniye alti gider dayanir ama opel 4 cekeri mumkun degil bence dayanmaz, ha nasil dayanabilir bir araba parasi da 4 cekere harcarsan belki. benim ankarada ki opelci arkadaslardan duydugum, kendileri onaylasin 400 hp nin 4 ceker icin limit oldugu. Dogrumudur?
    kaldırım çıkınca kırılcak kadar hassas değil sizinki biraz şans işi olmus baska bi sıkıntısıda vardı mutlaka. Ama 400 hp den sonra güçten dolayı kırılıyo evet.

  9. #142
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @khan bende orjinal olur demedim sadece yapılabilir bence dedim yani parçaları alınırsa o bu olursa dayanmazmı onu merak etttim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #143
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    opelle ilgilenen arkadaşların muhakkak bilgisi dahilindedir bende meraktan soruyorum. f28 şanzımanı araştırırken buldum bu bilgi ne kadar doğrudur?

    "The letter F stands for "F"ront-wheel-drive. Although the F28 is only used in AWD applications, the base transmission still remains a common FWD gearbox. The number 28 stands for the maximum torque capacity in Nm/10. 28 means that, the transmission is capable to transfer 280 Nm nominal torque on the input shaft.

    Compare: Actual transmission in Vauxhall/Opel Signum: F40 means: FWD transmission with torque capacity of 400 Nm."
    Failure is not an option.

  11. #144
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamamen hikaye diyebilirim Calibranın orjinal torku zaten 280 nm
    Ve F28 in önder çeker versiyonu diye birsey uretilmedi. F28 herzaman 4 ceker için uretildi fakat 2 ceker için kullanılabilme şansı mevcut ufak bir plate ile.

  12. #145
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ok.dir sağol bilgiler için.
    Failure is not an option.

  13. #146
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yillar once baya bir oluyor sene 96 veya 97 idi o zaman bir arkadasla calibra 4x4 almistik. araba gayet duzgundu, kaldirima park ederken bir yerde, iki teker kaldirimda iki teker yolda, cart dedi 4 ceker arizalandi, 2 ceker kaldi araba.
    subaru evonun 4 cekeri 9 saniye alti gider dayanir ama opel 4 cekeri mumkun degil bence dayanmaz, ha nasil dayanabilir bir araba parasi da 4 cekere harcarsan belki. benim ankarada ki opelci arkadaslardan duydugum, kendileri onaylasin 400 hp nin 4 ceker icin limit oldugu. Dogrumudur?
    Evet calibra nın 4 çekeri 400hp deilde 450hp max. O da, bu güçlerde de prob çıkarma olasılığı güçlü. Araba çok güsel ama Maalesef çok iii deil 4 çeker... Zaten iii olsaydı diğer modellerde önden çekere dönmezdi. Alman dostlarımız bile bunu kabul edio. F28 içinse iii şanzuman 550hp-600hpye kadar dayanabilio ama senkromeç problemi ben de duydum denildiği gibi, o yüzden yeni nesil gm şanzumanlara bakmak lazım. F23le asla senkromeç problemi yaşamadım, m32, f40 vs güsel seçenekler...

  14. #147
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse strese gerek kalmadı bızdekı snazuman F18
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #148
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı 34NVL80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Şehir
    CharlesBexOB
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seninkinin 400 beygir olduğunun kanıtı varmı lütfen koyarsan adam gibi bi dyno verili görelim bizde

    400hp diilki 310hp kit var 400 demedimki ben hiç evo310 yazıyorum hep haftaya vericem dynoyu

  16. #149

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    TÜRKİYE-ANKARA
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neyse strese gerek kalmadı bızdekı snazuman F18
    Amaninnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ))))))))) Ondan ivmelenme bukadar hissedilirrrrrrrrr ))
    Cok degerli bir sanzumandir.

    400 hplerde sorun yok hatta ve hatta 500 civarlarinda kullanan var ama Kalkisi abartmadan yapiyorlar. Icini maalesef extralamak lazim TBX in .
    Sadece Vitesi CIRTLATMAYACAGIZ cirtlatinca basliyor nane
    Zaten hep kirdigi yer TBX in icindeki ust ana iki disli...
    Buna ek . sonuda yagsiz vs vs vs Kisa yay takip tekerlek Toe larini orjinal hale getirmeden kullanmak KIRMAsina sans taniyor. Travers kayikliklari vs vs Bunlarin hepsi Duzgun olacak Bizim OZGUR gibi hic kirmazsiniz Ama ben 2 TBX 1 F28 Degistirdim.

  17. #150
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=IMOBILIZER;503032]Abi AK da sorun yasamadim hic Erhanin o sorunu yasamasini istemem miniklerinde o sorunu yasamasini istemem.
    Aslinda KS 700 O kapak cok dolgun ve guzel bir kapak KEKElerde de var . Cogu LET te KS400 ama KS 700 muthis.


    tamam işte benimkide kek edıtıon idi ks700 kapak işte o

  18. #151
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada okan miniks içinde bir not iletmemi rica etti: "aracın üzerinde anladığım kadarıyla f20 var. son dişli oranınız 3.42 mi? eğer öyleyse risk çok artıyor. yüksek basınçlarda f20 3.42 oranla mutlaka bir yerlerinden kırıyor. bununla ilgili bir şey düşünüyormusunuz yada f28 koyulacakmı? teşekkürler"[/QUOTE]


    prüzdirek ucu muhakkak kırar yüksek hızlarda yada ani seri kalkışlarda buna dikkat sonra emeğe yazık olmasın f20 de 750/800 den aşşa diil arkadaşlar

  19. #152
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evolarda 4x4 sbuarularda 4x4 9 saniyeleirn aldına iniyorlar rollingde onu bun geçiyorlar. istenildikten araştırdıktan sonra ne yapıcağıını bildikten sonra sorun yasanıcağınıa inanmıyorum
    ya özgünüm haklısında bu namussuzların parçaları öle he denildiğinde bulunmuyorki zaten 4x4 yüzünden tutmadıya calıbra 4 çekeri sesbi bu işte yoksa onlarında takviyelileri var ama maliyetini bi duysan ooofof

    şimdi f28 calıbraya 550 ps lik bir canavara dönüştüren belçikadaki arkadaşım ilk iş olarak 4 çekeri ve yavru şanzumanı extra modifikasyondan sonra motoru yüklemeye başladı ve 550 ps lik bir canavar anca o zaman sıkıntı çıkarmadı daha önceleri defalarca kırdığını oda belirtmişti bana istenirse nerelerine ne ekler yapılıyo bilgilerini yazarım buraya ama bu konu miniklerin f18 e dönmeleri ile f28 i kasmaya gerekte kalmamış gibi görünüyor
    miniks ler biz f28 derken 10 daha aşağı inerek f 18 e dönmüşler hadi hayırlısı ama ben opel tecrübeme dayanarak f 18 ile hiç olmaz diyorum net ve kesin kırmaması için bi etken kalıyo oda şans o zaman bu projeye yani f 18 i takma işlemine henüz başlamadı iseniz bari prüzdireği takviye kaynakla sağlamlaştırıp kırma olayını birazda olsa geciktirebilirsiniz
    ne diim dayanmayacak ama nacizane bilgi olsun die yazdım f 18 de son süratde düşecektir ama daha iyi hızlanacaktır saygılar
    işallah yanılırızda problemsiz işler şanzuman (ama zor)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •