bak ben onu unutmustumm sory
Printable View
S e giren cikamiyor:D
Viraji daire kabul edersek herturlu limit uzeri savrulur kanaatindeyim
Ben anlamadım pek ama önemli olan düzgün şekilde apex ile zaten virajın %100 tavan limitini zorlarsın yani zaten arac kaymaya başlarsa veya yalpalamaya yol tutuşu düşücek yavaşlıyacaktır buda drift e giriyor zaten kayarak donmeyle daha seri olunsaydı nascarda drift izlerdik :D
evet arkadaşınızın dediği şekilde araç yinede kopabilir ama kopmaya rağmen çokdaha kontrollu bi şekilde kayarak o virajdan tek parça çıkabilir :)
aynı hızda girip çıkmak birazdaha kontrolsüz olabilir diye düşünüyorum...
Soyle dusunmek lazim; virajin sadece 1 araba genisliginde oldugunu dusunup kesinlikle tek cizgi disinda bir cizgi donulemeyecek
O zaman 120'den bir gram daha hizli donemez orayi
konuya TR nin en iyi yol tutan saxosu sahibi Kemal i bekliyorum :D
Anladım kadarıyla 0-100 ü belli araba gibi viraj dönme hızı belli olcak arabanın siz bunun üstüne çıkabilir miyiz diyosunuz? muhtemelen viraja 100 le başlasan ortaya gelmeden 120 yi geçtiğinde o virajı alamıcan ortalardan sonra 120 geçsen fazladan bi şeridin varsa yırtarsın:D ama bişeyleri sabit almadan sağlıklı veri elde edemiceksiniz mesela viraj çizgisinden şaşmıcan ya belli zamanın olcak gibi???