User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
110 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Viraj soru

  1. #20
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S i 2 viraj olrak gormek lazim bu sorunn cevabi s den cikmaz ...
    bak ben onu unutmustumm sory
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  2. #21
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAH30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu soru ancak araba hiç kopmadan viraj dönülecek şartı üzerine sorulabilir , yoksa arkadaşlarınızın dediği doğru olur , mesela önden çekişli bir arabada o limit hızın üzerine çıkılırken araç arkadan kopsa bile o esnada halen ivmelendiği için bikaç ufak kontrayla atıyorum 130km hızla virajdan çıkılabilir
    Burada aracın arkası attığı zaman yavaşlama olmaz mı?

  3. #22
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S e giren cikamiyor
    Viraji daire kabul edersek herturlu limit uzeri savrulur kanaatindeyim

  4. #23

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    2.271
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben anlamadım pek ama önemli olan düzgün şekilde apex ile zaten virajın %100 tavan limitini zorlarsın yani zaten arac kaymaya başlarsa veya yalpalamaya yol tutuşu düşücek yavaşlıyacaktır buda drift e giriyor zaten kayarak donmeyle daha seri olunsaydı nascarda drift izlerdik

  5. #24
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burada aracın arkası attığı zaman yavaşlama olmaz mı?
    yoo neden olsun , sen hızlanmak istedikten sonra farketmez arkasının atması , ayağını gazdan çekersen yavaşlar tabi..

  6. #25
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet arkadaşınızın dediği şekilde araç yinede kopabilir ama kopmaya rağmen çokdaha kontrollu bi şekilde kayarak o virajdan tek parça çıkabilir

    aynı hızda girip çıkmak birazdaha kontrolsüz olabilir diye düşünüyorum...

  7. #26
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    U viraj olmaz u donus olur ki ozamanda kurallarkomple degisir
    Dedigim gibi virajdan viraja degisir bu soledigin ...
    O nedenle arkadasinda sende haklisiniz
    U virajı komik oldu evet çeyrek daire bir viraj gibi düşündük aslına bakılırsa ama bu olayı tekrar tartışmak gerek iki tarafında haklı yerleri var sanırsam.

  8. #27
    yearone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ornek verıyourm s vırajına kacla gırıyorsunuz kac km hızla cıkıyorsunuz sonuc burdan cıkar
    Yok kimse rakam vermiyor denemiştim bi konuda ben de
    セルカン+レーラ=愛

  9. #28
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fatih41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben anlamadım pek ama önemli olan düzgün şekilde apex ile zaten virajın %100 tavan limitini zorlarsın yani zaten arac kaymaya başlarsa veya yalpalamaya yol tutuşu düşücek yavaşlıyacaktır buda drift e giriyor zaten kayarak donmeyle daha seri olunsaydı nascarda drift izlerdik
    ama buradaki soruda zaman önemli değil , viraja giriş hızı önemli

  10. #29
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soyle dusunmek lazim; virajin sadece 1 araba genisliginde oldugunu dusunup kesinlikle tek cizgi disinda bir cizgi donulemeyecek

    O zaman 120'den bir gram daha hizli donemez orayi

  11. #30
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAH30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yoo neden olsun , sen hızlanmak istedikten sonra farketmez arkasının atması , ayağını gazdan çekersen yavaşlar tabi..
    Arkası attığı zaman araba çekişte zorlanacaktır ve yavaşlayacaktır gibi geliyor ama daha iyi bilen birisi açıklarsa daha iyi olur.

  12. #31

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soyle dusunmek lazim; virajin sadece 1 araba genisliginde oldugunu dusunup kesinlikle tek cizgi disinda bir cizgi donulemeyecek

    O zaman 120'den bir gram daha hizli donemez orayi
    eğer viraj ve durum buyken 121 bile olamaz sınır 121 sa tabi. cevap,durumlara göre değişiklik gösterir ef186 haklı

  13. #32
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soyle dusunmek lazim; virajin sadece 1 araba genisliginde oldugunu dusunup kesinlikle tek cizgi disinda bir cizgi donulemeyecek

    O zaman 120'den bir gram daha hizli donemez orayi
    haha benim arabanın enide boyuda aynı

  14. #33
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya TR nin en iyi yol tutan saxosu sahibi Kemal i bekliyorum
    Livestrong





  15. #34
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı İug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkası attığı zaman araba çekişte zorlanacaktır ve yavaşlayacaktır gibi geliyor ama daha iyi bilen birisi açıklarsa daha iyi olur.
    artık 50hplik arabalar kalmadı..Eğer ayağın gazdaysa tabiki yavaşlamaz

  16. #35
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşınızın dediği şekilde araç yinede kopabilir ama kopmaya rağmen çokdaha kontrollu bi şekilde kayarak o virajdan tek parça çıkabilir

    aynı hızda girip çıkmak birazdaha kontrolsüz olabilir diye düşünüyorum...
    Kontrol ve güvenlik açısında belki tehlikeli ama tehlikeyi hiçe sayıyoruz.

  17. #36
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladım kadarıyla 0-100 ü belli araba gibi viraj dönme hızı belli olcak arabanın siz bunun üstüne çıkabilir miyiz diyosunuz? muhtemelen viraja 100 le başlasan ortaya gelmeden 120 yi geçtiğinde o virajı alamıcan ortalardan sonra 120 geçsen fazladan bi şeridin varsa yırtarsın ama bişeyleri sabit almadan sağlıklı veri elde edemiceksiniz mesela viraj çizgisinden şaşmıcan ya belli zamanın olcak gibi???
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  18. #37
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soyle dusunmek lazim; virajin sadece 1 araba genisliginde oldugunu dusunup kesinlikle tek cizgi disinda bir cizgi donulemeyecek

    O zaman 120'den bir gram daha hizli donemez orayi
    Aslında çok güzel bir yerden yakaladınız olay tamda bu diyebilirim. 120nin üstüne hiç bir durumda çıkmaması gerek heralde böyle bir olayda. @ef186 da bu konuda yorum getirirse tekrar çok memnun olurum.

  19. #38
    İug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Bursa-Hannover
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Aykut106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım kadarıyla 0-100 ü belli araba gibi viraj dönme hızı belli olcak arabanın siz bunun üstüne çıkabilir miyiz diyosunuz? muhtemelen viraja 100 le başlasan ortaya gelmeden 120 yi geçtiğinde o virajı alamıcan ortalardan sonra 120 geçsen fazladan bi şeridin varsa yırtarsın ama bişeyleri sabit almadan sağlıklı veri elde edemiceksiniz mesela viraj çizgisinden şaşmıcan ya belli zamanın olcak gibi???
    Viraj çizgisinde şaşılmayacak şekilde dönülecek ekstra bir şerit olmayacak yani.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •