User Tag List

Sayfa 364/498 İlkİlk ... 264314354362363364365366374414464 ... SonSon
9446 sonuçtan 6.898 ile 6.916 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #6898

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu arabaya kaç kişi bindirdim bir tanesi de çıkıp gayet konforluymuş demedi. Kullanan arkadaşım günlük kullanıyor. 1.8 Civic Sporttan geçtiği için farkına varmadı sertliğinin. Golf 7R a binince anladı neyin konfor olduğunu. Baybars en çok güldüğüm yorumu yaptı araba R modu dışında bile bildiğin masa dedi. Amortisörleri kötü vs demiyorum. Yanlış anlaşılmasın amortisör range i hiç bitmiyor rahatsız etmiyor ama araba genel olarak sert bir araba. Amortisörleri gerçekten çok iyi ama konforlu denemez. Kullanıma el verişli denilebilir.
    R modu dışında konfor'una nası masa yorumu yapılır. anlamak zor. kisiden kisiye degisir sanırım. belki arabadan arabaya. almak isteyen gider test eder, konforuna bakar. Ben 2010 1.6 Civic Elegance'de kullandım. +R modu de-aktif ken bu 19 janta, ince lastige, süspansiyona, böyle bi spor araba olusuna ragmen ben Elegance ile aynı diyorum.

    alfa 159 cok sert bi araba. sonrasında STİ. zaten asiri sert. onlardan sonra bana kaymak gibi geldi. kalkıpda bu arabadan bmw, audi konforu bekleyemeyiz ama Sport bi araba olarak R modu bayag sert ama normal mod'da bana göre çok rahat. araba hem spor olsun, hem pist aracı olsun. hemde konforlu olsun diye bi dünya yok zaten.

    bu da hakan abi ile gecen hafta denememiz. ben zır stok.
    onda sadece Down pipe, 1.5 Bar yazılım ve İntercooler mevzut.
    sadece 5 bin lira harcama ile arabayı 75 hp + 10 boy hızlandırmak, 100-200'ünü 10 sn altına düşürmek güzel.
    Arabacı Ağır japon..

  2. #6899

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R modu dışında konfor'una nası masa yorumu yapılır. anlamak zor. kisiden kisiye degisir sanırım. belki arabadan arabaya. almak isteyen gider test eder, konforuna bakar. Ben 2010 1.6 Civic Elegance'de kullandım. +R modu de-aktif ken bu 19 janta, ince lastige, süspansiyona, böyle bi spor araba olusuna ragmen ben Elegance ile aynı diyorum.

    alfa 159 cok sert bi araba. sonrasında STİ. zaten asiri sert. onlardan sonra bana kaymak gibi geldi. kalkıpda bu arabadan bmw, audi konforu bekleyemeyiz ama Sport bi araba olarak R modu bayag sert ama normal mod'da bana göre çok rahat. araba hem spor olsun, hem pist aracı olsun. hemde konforlu olsun diye bi dünya yok zaten.

    bu da hakan abi ile gecen hafta denememiz. ben zır stok.
    onda sadece Down pipe, 1.5 Bar yazılım ve İntercooler mevzut.
    sadece 5 bin lira harcama ile arabayı 75 hp + 10 boy hızlandırmak, 100-200'ünü 10 sn altına düşürmek güzel.
    maşallah dolu olan ciddi hızlanmış.

  3. #6900
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.772
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    alfa 159 cok sert bi araba

    sadece 5 bin lira harcama ile arabayı 75 hp + 10 boy hızlandırmak, 100-200'ünü 10 sn altına düşürmek güzel.
    2007'den 2016 ya kadar 159'a bindik 159'a sert diyen ilk seni gördüm. Gayet konforlu bir araba. Yol tutuşuda o yumuşaklığına göre çok başarılı.

    2.0TFSI motorlarda aynı şekilde aynı rakamlara benzer güçleri hatta daha fazlasını alıyor bu arada bence bu bir başarı değil.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  4. #6901

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fdoganb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah dolu olan ciddi hızlanmış.
    hakan abinin araba hızlı fakat benimde o gece ilk vtec açışımdı
    kaç binde vites atacagımı ya da kaca kuracagımı dahi bileden çok acemice bastım
    belki uzmanı kullansa bu kadar fark olmazdı ama yine de bi fark olurdu elbet
    Arabacı Ağır japon..

  5. #6902

    Üyelik
    Mar 2016
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben günlük kullanıyorum hatta uzun yolda yaptım. Bir önceki aracım Golf 7 (R değil) 18" durban jant ve orjinal spor süspansiyon. Golf R'ı hiç sürmedim bilmiyorum ama mantıken 1.4tsi'dan daha serttir heralde.

    Type-R öyle çok sert, masa falan denilecek bir araç değil. Şu aptal plastik tümseklerde çok yavaşlamak gerekiyor yoksa arka taraf pat küt ediyor. Onun dışında beton tümsekler, yamalar, dalgalanmalar vs. yönünden rahatsız edici bir sertliği yok. Golf ne konforlu arabaydı demedim hiç. R Modunda evet araç gerçekten çok sertleşiyor ama normal modda o plastik tümsekler haricinde gayet konforlu sayılır.

    bu arada medya oynatıcıya navigasyon uygulaması kuran var mı? Vakit bulursam denicem. Araçta gps donanımı var, medya oynatıcı android ama installer'ı kilitlemişler, yurtdışı forumlarda sygic, yandex vs. kuranlar gördüm.

  6. #6903

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2007'den 2016 ya kadar 159'a bindik 159'a sert diyen ilk seni gördüm. Gayet konforlu bir araba. Yol tutuşuda o yumuşaklığına göre çok başarılı.

    2.0TFSI motorlarda aynı şekilde aynı rakamlara benzer güçleri hatta daha fazlasını alıyor bu arada bence bu bir başarı değil.
    bu interenete bakarak buldugum 3 haber & yorum lardan bi kaç tanesi

    Alfa 159'da spor otomobillerdekini aratmayacak derecede
    oldukça sert fakat bir o kadarda konforlu bir süspansiyon sistemi mevcut. Evet,
    spor, sert ve konfor kelimelerini aynı cümle içinde kullanabilmek aracın gerçek
    anlamda bu konuda başarılı olduğunun bir göstergesi
    Alfa Romeo 159’de kullanılan orta sertlikteki süspansiyon sistemi bu sınıftaki araçların birçoğundan daha sert. Yan destekleri çok iyi olan deri koltukların konforu çok iyi olsa da yoldan gelen darbeleri çok iyi sönümleyemeyen amortisörler nedeniyle başarılı bir konfor olgusundan bahsetmek mümkün değil.
    159 d sınıf bir araç olmasına rağmen gerek ağırlığından gerek ön düzendeki yapısından dolayı oldukça sert bir araçtır. Öyle her yola gelmez Alfa romeo'lar asfalt arabalarıdır eğer yolla kötü ve bozuksa konfor isteniyorsa ikinci plana atılmalıdır.
    neyse konu 159 değil. gerisini siz bilirsiniz işte typer bu öyle ya da böyle.
    yıllardır rolling arabası bu. kaç kere piste girecez ki
    saygılar
    Arabacı Ağır japon..

  7. #6904

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bu arabayı kullanıp, gazlayıp da hoşnut olmayacak arabacı nadir cıkacagını dusunuyorum.
    whatsap grubumuzda nice üst düzey spor araçları olupda, bu arabaya ayrı ilgi gösteren kişiler çok
    onu gectim 997 tt nickli engin bey di sanırım. tecrübe ettigi arabanın haddi hesabı yoktur ama
    günlerdir bu konuyu takip ediyor, bişeyler yazıyor, belli ki fk2, onun da sempatisini kazanmış
    saygılar
    Arabacı Ağır japon..

  8. #6905
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen oyle,daha ilk test ettigim gun arti ve eksikerini yazmistim. Sonra bu gordugum arti ve eksilerin Jason ile muhabbetimizde,birbirimizden haberimiz olmadan,ayni anda birbirimize ayni seyleri soylemistik.
    Alicagimi defalarca soylemistim. Birseyi begenmek o seyin hatasiz oldugu anlamina gelmez ki?
    Ha cok isteyen bastirsin parayi Gt3 yada 488 alsin.
    Benim guncel olarak tek degindigim husus,fiyatinin 15-20 dusuk olmasi gerektigi,okadar.

  9. #6906

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen oyle,daha ilk test ettigim gun arti ve eksikerini yazmistim. Sonra bu gordugum arti ve eksilerin Jason ile muhabbetimizde,birbirimizden haberimiz olmadan,ayni anda birbirimize ayni seyleri soylemistik.
    Alicagimi defalarca soylemistim. Birseyi begenmek o seyin hatasiz oldugu anlamina gelmez ki?
    Ha cok isteyen bastirsin parayi Gt3 yada 488 alsin.
    Benim guncel olarak tek degindigim husus,fiyatinin 15-20 dusuk olmasi gerektigi,okadar.
    türkiye standart'larına göre mi 15-20 ? yoksa avrupa fiyatının mı?
    İngiltere'de sıfır fiyatı 30.000 sterlin yazıyor. yani 125 bin TL
    Autoscout24 sitesinde ise sıfırları 35-44 bin euro arası değişiyor, ülkeden ülkeye.
    Bu araba bildigimiz FN2 ayarında düz bi typer olarak gelseydi, sadece kasa makyajı ile.
    ederi en fazla 100 bin lira olurdu. neden mi?
    cunku zaten boş aile arabası aynı hasa HB Civic FK1'LER 70-80 arası değişiyor...
    sence engin bey, bu arabada 100 bin lik düz typer'a nazaran
    extra 60-70 milyar olmasına değecek parça var mı? yok mu?
    bende aynı fikirdeydim bi 15-20 daha az olsa ideal olurdu.
    Arabacı Ağır japon..

  10. #6907

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fk2 Type R ın fabrikaya maliyeti 9000 Sterlin değildir sana o kadar söyliim. Megane RS Trophy'nin maliyeti 8600 Sterlin çünkü ve ayrıca Megane daki telemetri sistemi, akropovic egzoz ve ohlins amortisör Type R da yok. Standart Megane RS CUP maliyeti de 7500 Euro.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #6908
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ama sen olmayacak birseyi kistas aliyorsun...
    İngiltere fiyati buradaki fiyati belirlemez ki?
    Sonucta japon bir aracdan bahsediyoruz,yer yer isciligin standart alti oldugu bir aracdan. Turkiye alim gucune gore cok yuksek. Mesela Cupra ile ayni olmali,golf gti kaca birakiyorlar bilmiyorum yine o seviyelerde olmali...
    Tabi bu sahsi gorusum... Ki bayilerin elinde hala 2015 var,2017'ye 1,5 ay kaldi. Ozaman neden millet hucum etmiyor?
    Ki ilk parti ne guzel hemen satilmisti... Neyse,insallah euro daha patlamazda bugunleri mumla aramayiz...

  12. #6909

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım tamamdır.
    son birşey söyleyeyim buralarda bulunsun.
    2015'in fiyatı

    ARAC: 21.500 euro, yani 71.500
    %90 ÖTV + 63.500 TL
    KDV > 25.000 tl

    faturada yazanlar bunlar. yani 21.500 euro ya fabrikadan TR'e ithal ediliyor.
    Arabacı Ağır japon..

  13. #6910
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrika'dan ithal edildigini nerden biliyorsunuz?
    Yada soyle diyim,ithal beyannamesini girdunuz mu?
    Sizin fatura birsey ifade etmez,onu kistas almayin...

  14. #6911

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GC8 GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R modu dışında konfor'una nası masa yorumu yapılır. anlamak zor. kisiden kisiye degisir sanırım. belki arabadan arabaya. almak isteyen gider test eder, konforuna bakar. Ben 2010 1.6 Civic Elegance'de kullandım. +R modu de-aktif ken bu 19 janta, ince lastige, süspansiyona, böyle bi spor araba olusuna ragmen ben Elegance ile aynı diyorum.

    alfa 159 cok sert bi araba. sonrasında STİ. zaten asiri sert. onlardan sonra bana kaymak gibi geldi. kalkıpda bu arabadan bmw, audi konforu bekleyemeyiz ama Sport bi araba olarak R modu bayag sert ama normal mod'da bana göre çok rahat. araba hem spor olsun, hem pist aracı olsun. hemde konforlu olsun diye bi dünya yok zaten.

    bu da hakan abi ile gecen hafta denememiz. ben zır stok.
    onda sadece Down pipe, 1.5 Bar yazılım ve İntercooler mevzut.
    sadece 5 bin lira harcama ile arabayı 75 hp + 10 boy hızlandırmak, 100-200'ünü 10 sn altına düşürmek güzel.
    Eren 1,5 bar diye bi yazılım yok Taktın kafaya. Egzoz olmadan kısık ayar egzoz olunca açık ayar var belki daha da açılır ama zaman lazım.
    Ben şu ana kadar yazılım yaptığım araçlarda gt86 ve fk2 kadar güzel sonuç alınan araç görmedim. Bu yüzden her gt86 konusunda kesin yazılım yaptır yazarım.
    Fk2'de ise yazılımsız 310hp (gt86'da 200hp gibi gitmiyordu) gibi gitmiyor ilk aldığımda s3 sedan ile denemiştim 25 hp fazlama ve s3 ün 4 çeker dezavantajına rağmen ayıramamıştım. Fakat yazılım yaptıktan sonra 350hp oldu ve gerçekten 350hp gibi gidiyor.
    Aynı şeyi fk2'den 2 ay önce sattığım s3'de yazılım atıp denediğimde anca 1-2 boy kadar hızlanmıştı.

  15. #6912

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben normal modda kullandım hiç de sert gelmedi. hele coilover lı 2006 sti'dan sonra s500 long gibi hissettim

  16. #6913

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmetgurlek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben normal modda kullandım hiç de sert gelmedi. hele coilover lı 2006 sti'dan sonra s500 long gibi hissettim
    aslında burada algı farklılıkları görüşü etkiliyor. a3'ten golf'ten inip de type r'a binen birine çok sert gelmiş olabilir ama, sti'dan inip de binen benim gibi birine gayet yumuşak gelebilir. zira type r'a sert diyenlere 2006-2007 sti öneririm, rijit kasa neymiş test ederler...

  17. #6914
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben bel ve boyun fıtığı olan biriyim ben bile rahatsız olmuyorum hergün bahçeşehirden çerkezköye gidip geliyorum aşırı sert bi araba değil abartmanın alemi yok bence evet çukurlarda tümseklerde dikkat etmek gerekiyo ama 19" jantı olan hangi arabada gerekmiyo ki suvlar hariç +r modunu açınca evet gerçekten rahatsız edici oluyo ama ben şirket arabası gibi kullandığımdan onu açmaya gerekte duymuyorum bana normal halinin gücü yol tutuşu vs yetiyo

  18. #6915
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı şeyi fk2'den 2 ay önce sattığım s3'de yazılım atıp denediğimde anca 1-2 boy kadar hızlanmıştı.
    Yazılımı kim yapmışsa bir sıkıntı var demektir. 2.0tsi da stage 1 de dahil ciddi potansiyel var 1-2 boydan çok çok fazla alıyor.

  19. #6916

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılımı kim yapmışsa bir sıkıntı var demektir. 2.0tsi da stage 1 de dahil ciddi potansiyel var 1-2 boydan çok çok fazla alıyor.
    Stage konularından anlamıyorum yazılım ve kutu içi filtre vardı. Bana da sorunlu geldi ama kime sorduysam dört çeker arabada +30-40hp'de 2 boy normal dediler. hatta box'ta takmıştım gene 1-2 boy olduğunu @ACYV cem ile konuştuğumuzda da aynı şeyi söyledi. Denemeleri aynı gün aynı arabadan teslim aldığımız arkadaşımla yaptım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •