Edt.: Roll cage için daha önceki sayfalarda bu açıklama varmış kaynağı yeni görünce yazdım bende.
Beyler son sayfaların hepsinin okuyamadım ama 7.58 sn de bir video cut durumu var, tam dönerken, konuşuldu mu ? farkeden oldu mu ?
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Bu arada videoda, son hız yaptığı nokta aşağı eğimlidir , düzlükteki köprü civarı 270'e çıktığı nokta aşağı eğimli ( GT5 sağolsun)
The removal of equipment such as air conditioning, the front passenger seat and audio equipment offset the additional weight of a full roll cage (installed specifically for safety reasons and not to add rigidity).
Ağırlık farkını kompanset etmek, dengelemek için roll cage mi yapmışlar ahaha yeni görüyorumHakikaten komik olmuş, bir turbo isot koysalardı daha inandırıcı olurdu
Valla frame vs degil bildigin ışık bile degişmiş, başka bir tur' dan ekleme sanki. Var mı orayı detaylı analiz edebilecek teknik bilgi sahibi biri ? Frame farklılıgından fazlası gibi.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
tayfun'un vereceği tepkiyi, ne yapacağını kestiremdiği için honda şu anda yayınlamıyor süreyi, yoksa rekoru kırdılar.
detaylı olarak inceleyemedim program yok ofis bilgisayarımda ama gördügüm kadarıyla başka turdan eklenmiş. km saatine dikkatli bakıldığında da direksiyon pozisyonundan da anlaşılıyor zaten. ama süreyi çok etkileyecek bir edit olamaz çünkü zaten finish te yapılmış. 78 viraj içinden 81 km ye çıkmış sürat tam o noktada... kaç saniye yada salise kaybettirir pist sürelerini takip edenler daha detaylı yorum yapabilir.
Valla frame vs degil bildigin ışık bile degişmiş, başka bir tur' dan ekleme sanki. Var mı orayı detaylı analiz edebilecek teknik bilgi sahibi biri ? Frame farklılıgından fazlası gibi.[/QUOTE]
detaylı olarak inceleyemedim program yok ofis bilgisayarımda ama gördügüm kadarıyla başka turdan eklenmiş. km saatine dikkatli bakıldığında da direksiyon pozisyonundan da anlaşılıyor zaten. ama süreyi çok etkileyecek bir edit olamaz çünkü zaten finish te yapılmış. 78 viraj içinden 81 km ye çıkmış sürat tam o noktada... kaç saniye yada salise kaybettirir pist sürelerini takip edenler daha detaylı yorum yapabilir.
Yaz anasını satayım sonra insanlar tabi tepki gösterir. Beyler yüksek ihtimal bu video olacak başka video beklemeyin
http://www.otostil.com/civic-type-r-...ekorunu-kirdi/
Başlıklar atılmaya başlandı bile
http://www.bilsport.se/artikel/nu-ar...d-runt-ringen/
İki yıldır geliştirilen bir otomobil, Ring rekoru gelecek diye lanse edilen bir otomobilin (bence Ring kurtlar sofrası buraya ilk defa bu amaç ile geliyor ) rakiplerinin boş durmasını beklemek garip geliyor.
Benim fikrime göre bazı firmalar vardır Ring bunların arka bahcesidir. RenaultSport'ta bunlardan birisidir. Hale ki 7:50'lik video bana 20092daki GTR Corvette muhabbetini hatırlattı.
Bu arada dediğim gibi rekor kırılırsa cevap illa ki Rs'den gelecek demiyorum ben VW grubundan da bir atak bekliyorum.
Arka çamurluk dodiği hariç ben beğendim. 150.000-160.000 tl yi hatchback den bozma bir araca hayatta vermem ayrı konu.
Bu arada moral bozmak gibi olmasın ama K20-B16 ve F20c serisi motorların ne muhteşem motorlar olduklarını daha iyi anlayacakmışız gibi geliyor. Herkes, Honda 2.0 turbo yapınca, bolt-on 600-700 hp olacak sanıyor sanırım. Arkadaşlar atmosferik olarak güç almak için hepiniz biliyorsunuz ki üst kapağın ve emme manifoldunun tasarımı ve cfm değerleri çok önemlidir. Bu güzel tasarımların sayesinde turbo taktığımızda hiçbir firmanın yanından bile geçemeyeceği güçler elde edebiliyoruz. Onun için Hondalar çok hızlı oluyor. Vw-Ford-Peugeot da bu kapak tasarımlarını, bu emme manifoldu tasarımlarını yapsa onlarda atmosferik yüksek güçler üreten fabrika çıkışı araçlar yapabilirlerdi. Ama onlar ne yapıyor, farkı bir yol izleyip turbo beslemeye geçiş yapıyorlar. Ar-ge lerini turboya göre yapıyorlar. Şimdi Honda'da turboya geçiş yaptı. Sonuç olarak bana sorarsanız 2.0 tfsi yani Audi-Vw menşeili motorla aşağı yukarı aynı güçleri alacak. Yani artık gt30 tak 1 barda 500hp al falan hikaye. Type-R'da da 500 hp-600 hp almak için motor yapıp, emme alıp, kapak portlarıp birde 2.5 bar basmanız gerekecek. Aynı tfsi lardaki gibi. Tfsi ayarında bir makina olacak bence anlayacağınız. Ben Honda'nın, zamanında K20'ye F20c'ye harcadığı Ar-ge paralarını bu araca harcadığına inanmıyorum. Turbo takıp maliyet düşürdüler. Aynı zamanda emisyondan kurtardılar.
İnşallah ben yanılırımda muazzam bir motor yapmış olsunlar ama dediğim gibi tfsi teknolojisinden çok farklı birşey beklemeyin bence![]()
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Rusyada da benzer basliklar..
http://motor.ru/news/2015/03/03/typering/
eger aracın orasını burasını söküp agırlık ayagına cage takıp yaptıkları süreyse senelerdir bagrındıklarına yazık olmuş. 3 yaşındaki yigenime getirsem oda bile güler.
ben renault yada seat yada herhangibir süre kovalayan firma olsam kaale bile almam o halde alınnış süreyi
1881 - 193∞
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)