Araba hakkında daha detaylı bir bilgi çıkmadı . Araba daha dün tanıtıldı son haliyle pist é bile çıkmadı henüz .
Bir araba VARSAYIM yapılarak türlü yollarla bu kadar mı boklanır onu anlamıyorum sadece . Kendi ayarındaki diğer arabaların konusu var mıydı bu kadar ? Bu kadar konuşulması bile helal dedirtir bir markaya . Ben markanın fanatiği değilim en sevdiğim markalar arasına girer sadece ama haksızlık edildiğini düşünüyorum şahsım adına .
Eğer böyle yaptıysa kaka honda böyle yaptıysa *** honda demek yerine . Her şey belli olduktan sonra hep beraber ya kaka deriz ya da kral honda yargısız infaz yapmayalım
imzasız..
Yav maksimum torku olan 400 nm yi 2500 devirde veriuor araba ve 7000 ceviriyor daha ne istiyorsunuz anlamiyorum.
cheap & fast = not reliable
reliable & cheap = not fast
fast & reliable = not cheap
Lotonun bana çıkmaması gibi bi ihtimal olmazsa perşembe sipariş geçiyorum
Bu arada top 100 pist süreleri burada : https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
Bu listede yer almadan rekor kırdı demek olmaz bence.
Evet devir olayı zaten yeterli kanıt. Motor altyapısı, kapağı devire uygun değilse gt30 dan büyük turbo sorun yaratmaya başlar zevk falan kalmaz.
Bundan 3 sene sonra eski yeni type-r denenecek. Turbo takılmış eski k20 ep3 yanından uzayıp gidecek. Nasıl Ep3 ün tadı fn2 de yoksa bu araçta aynı olacak bence.
Dediğim gibi inşallah yanılırım.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Beyler bir sorum var.Hayatımda hiç piste çık(a)madım, 150 hp den fazla bir araçlada gazlamadım.Marka fanatikliğimde çok fazla yoktur.Ama elimden geldiği kadar okur,araştırır, izlerim.Aklıma takılan nokta ep3 type r ile megane r26r ı, trophy r ile yeni type r ı karşılaştırmak ne kadar makul? Ben Type R ın direkt rakibinin Megane RS olduğunu düşünüyorum. R26R yada Trophy R değil.911 Carrera'nın rakibi ile GT3RS i karşılaştırmaya benziyor bence bu durum.Objektif olursak sevinirim, zira kimseye sataşma amaçlı yazmadım.Maksat muhabbet![]()
Dış tasarım güzel olmuş,hatta baya baya güzel olmuş.İç tasarım bana fazla apache geldi,umarım farklı renk kombinasyonları sunarlar.Ekran sonradan takma ama pioneer yada alpine gibi bi markadan seçildiyse eğer benim için tercih sebebi olur.Kilitli diferansiyel olmazsa olmazdı zaten.Eski atmosferiğin tadını birçok markada olduğu gibi veremeyeceğini düşünsemde günlük kullanım için 2500 rpm de 400nm tork güzel rakam.Umarım ring rekorunu çok abartmadan kırar da rekabetin devamı sağlanır.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Görünen oki turbo değişecek ama o kapak flowları runnerların durumu şuan için bilinmiyor.
2.0 turbo 300 hp acura ılx motoru
![]()
Abi bu motor R20A1 2.0lt 150hp atmosferik.
Bu arada günlerdir anlatmak istediğimi Sinan abi özetlemiş güzelce. filtre egzoz yazılım ile 500 ler hayal bence. 400-420 civarı bone stock limit olacak gibi. Turbosu bence bi tık daha büyük 2.0 lt tsi motordan, keza veriler de onu gösteriyor aslında Leon Cupra 265, max torku olan 350nm yi 1700-5300 devir arasında veriyor.
280 hp olan model de 1750 devirde veriyor.
http://www.seat.com.tr/modeller/yeni.../motorlar.aspx
Yapısal olarak tek parça değil ama kapak ne olur nasıl olur sinanın söylediği olacak yüksek ihtimal. Yazılımla egsozlada kimse 200 hp alacağını iddaa etmesin zaten 500 hp imkansız 400 olsun temiz temiz bin.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)