User Tag List

Sayfa 211/498 İlkİlk ... 111161201209210211212213221261311 ... SonSon
9446 sonuçtan 3.991 ile 4.009 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #3991
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Nurburgring te artik rekor turu atmak yasaklandi gibi bir haber var..


    http://www.motorauthority.com/news/1...rd-attempt-ban

  2. #3992

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zeki dbn verisi 11.9 sn denmiş orayı anlayamadım cupra ile ağır jant olmasına rağmen kafa burun gidiyorsa cupra da 13 kusur se 100 200 honda nasıl 11.9 sn olmuş?

  3. #3993
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki o denemede araçlar arasında hp farkı var mıydı?
    30 hp 60kgyi tolere edemez mi?
    Edebilir, sorun leon *** kaka degil, o baglamda arkadaslarin ezdigi typerda tu kaka degil, makara yapiliyordu vs

    Son olarak boltonlar cikinca zaten kimin ilerde olacagi belli, ben daha yazmam konuya, keske param olsada alabilsem typeri. Sahiplerinin kesesine bereket...

  4. #3994
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kağıt üstündeki güç farklarına bu kadar takılmamak lazım özellikle vag grubunda çünkü genelde araçları lanse ettikleri güçten fazla çıkıyor dynolarda.
    Örneğin Cupranın fabrika verisi 280HP/350NM iken dynoda 298ps/382Nm çıkmış.https://www.youtube.com/watch?v=LLThRieXBkM
    Typer da aynı şekilde çıkabilir tabi bekleyip görmek lazım bazı şeyleri söylemek için erken..
    İki aracında Türkiye sitelerine Typer 1453kg,Cupra 1346Kg gözüküyor.Eğer bu değerler doğruysa arada 107Kg gibi ciddi bir ağırlık farkıda var.+DSG nin avantajı var.
    Bunları es geçmemek lazım tabi kimin iyi yürüyüp yürümediğine karar verirken.
    Dyno hatalidir

  5. #3995
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zeki dbn verisi 11.9 sn denmiş orayı anlayamadım cupra ile ağır jant olmasına rağmen kafa burun gidiyorsa cupra da 13 kusur se 100 200 honda nasıl 11.9 sn olmuş?
    Abi ağır jantıyla cupranın dbn i 11.9 çıktı ki dbn için gitmedik aslında depo falan bayağı doluydu içinde eşyalar falan vardı

  6. #3996
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drsilence Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni motordan beklentin neler bende type s var.bu motor swap a deger mi yoksa fn2 alip yüklemek daha mi mantikli
    motor bloğu K20C yani bildiğimiz K20

    silindir kapağı direk enjeksiyon egzantrikler alt devir bandı için herşeyi farklıdır ama benim gördüğüm blok ve sanzuman k serisi ep3 fn2 birebir aynı tabi yanılıyorda olabilirim

    ama sanki eskiye bir gönderme var gibi B18 B18A ve en iyisi B18C oluşu gibi

    şimdi de K20C typer efsanelerinin motor numarası C dir

    swap olayına gelirsek araç henüz USA de satışsa sunulmadı şahsen ben de almak için USA de satılmasını bekliyenlerdenim çünkü USA girmedem aftermarket parça bulmak zor olur hemde geliştirilmez

    ingilterede beyine mudehale edilemediğini söylediler

    4 enjektör mu 8 enjektormu bunu da bilmiyorum şayet eski tip DI lar gibi 4 enjektörse iş daha da zor

    benim yeni motordan tek beklentim yakıt tasarrufu olur başka da bir şey olmaz honda zaten NA stock motor turbo yapınca 500 600 hp lere dayanan motorlar üretiyor bunun da dayanacağını düşünüyorum

    şuan ki kurlar da ne swap yapmak ne fn2 yüklemek mantıklı değil yeni aracı alıp USA de satışa çıkmasını ve 1 2 sene stock binmeyi göze almak daha mantıklı
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #3997
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat abi rodaj ne ara bitti
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #3998
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Edebilir, sorun leon *** kaka degil, o baglamda arkadaslarin ezdigi typerda tu kaka degil, makara yapiliyordu vs

    Son olarak boltonlar cikinca zaten kimin ilerde olacagi belli, ben daha yazmam konuya, keske param olsada alabilsem typeri. Sahiplerinin kesesine bereket...
    kimsenin niyetinin ezmek olduğunu sanmıyorum, tepkiler dediğim gibi objektif olmayan yorumlara oluyor.

    Allah sahiplerine ağız tadıyla binmeyi nasip etsin diyelim.

    diğer taraftan baktım 2 seçenek sunulmuş Almanya'da müşterilere, normal ve gt olarak.
    s3 cupra ile aralarında fiyat olarak at ile deve yok,extra aksesuarlar fiyatların oynamasına neden oluyor sadece.
    3 araç 33-40 bin Euro bandında oynuyorlar, bu da burada maddiyattan çok zevk meselesi alacaklarda belirgin etken oluşturur.

    http://deapps.honda.de/php/car-confi...dex.php?step=1

    http://konfigurator.seat.de/seat-cc/...?msk=1#carline

    http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa...V1S390|L5L5|XP

  9. #3999

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu rolling videosu çılgınca kesiciye girmeler ,dış çekimler ?
    Dr.ECU

  10. #4000
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nurburgring te artik rekor turu atmak yasaklandi gibi bir haber var..


    http://www.motorauthority.com/news/1...rd-attempt-ban
    Bu haber baya eski. Ring'de yeni düzenlemeler/iyileştirmeler yapıldıktan sonra yasak kaldırılacak.
    "life is too short to drive boring cars"

  11. #4001
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazilanlari aksam okuyacagim.
    Aksam instagram a hizlanma videolarini koyacagim.
    Gecede dbn leri koyacagim,baska istek varsada yapayim.
    Sanirim TC'de ilk typeR dbn ve roll yaptik,birazda buradan bakin. Elimizden gelen budur

  12. #4002

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Spor araba manuel olur ne demek yaw. Motorsporlarında bütün yarış takımları en kötü sequential şanzıman kullanıyor. Onlar spor araba değil bunlar spor araba. Bir tek porsche 7 ile şanzıman çıkardı onda da satış rakkamları hüsran.

    Yarış ve pedal eğitimi almamış herhangi biri bile pistte dsg şanzıman ile çok iyi dereceler alabilecekken düz şanzıman ile ne gibi süreler bekliyorsunuz da pistte bu araba daha iyi diyebiliyorsunuz. Bu arabanın frenleri çok iyi deniliyor. O fren gücünde siz acaba o hızda heel & toe yapabilecek misiniz acaba? DSG de sıkıntı yok vuruyorsun düşürüyor. Herkeste doğuştan yarışçı zaten herkes heel and toe yapabiliyor. Type R lar piste düşmeye başladığı zaman süreleri göreceksiniz zaten. DSG de elin her zaman direksiyonda her zaman araba kontrolün altında. Normal şanzımanda bir elin iki de bir vites üzerinde.

    Manuel şanzımanın devri artık bitiyor kaset çalarlar nasıl bitti artık kaset çalar dediğin zaman bulamıyorsun. Üretim maliyeti cd den 5 kat fazla şu anda. Manuel viteste yakında o şekilde olacak. Üretim maliyetleri artacak çift sıralı şanzıman üretimi artacağı için üretim maliyetleri de düşecek.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #4003
    mrbars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cupra bence günlük kullanım ve amatör pist için efsanevi bir araba. Ring'de stationı bile 7.58 dönen; muhteşem DSG'li, hızlı, hafif bir araç.
    VAG grubunun OBD'den paket yazılım ve high flow cat ile bile langadank 2 saatte 370 HP olma avantajlarına bile girmeye gerek yok. TR fiyatı da muhteşem.
    (keşke benim olsa)

    Ama bu TypeR kötü demek mi, bence değil. Yüzlerce parametrenin önemli olduğu bir sektörde, çoğu konu zevk ve subjektif kararla neticeleniyor. Ben pist için gidip Guiletta QV aldım.

    Bu arada 200bin TL, 220bin TL S3 fiyatı yazmayın arkadaşlar, 91bin EUR proformayla eve yolladılar beni. Moralimi bozuyorsunuz, kapatın o konuyu

  14. #4004

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada şu yazdıklarımdan büyük Honda düşmanı sanabilirsiniz. Alakası yok. Ama gerçekler ortada. Type R evet sanılan kadar kötü değil ama bence parasının arabası değil. DSG li cartlı curtlu Cupra 140 bin lira ama type R 190 bin duvarında. 4 çeker S3 ve Golf R ayarında. Buna karşıyım ben.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #4005
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ Zero sizi zaten tebrik ediyoruz yürekten böyle objektif bir deneme sunduğunuz için. Sizin yerinizde olacak 10 vag kullanıcısından 1-2 sinin yapacağı türde bir hareketti hele ki böyle hararetli bir konuda.

    Onda dsg var , biz ağırız vs demeye gerek yok artık. 2 araç stock halleri ile denendi düz yolda yanyana gidiyorlarmış.

    İşin özü Cupra yıllardır üzerinde çalışılan bir motor ve şanzımanla tecrübe ile geldi , Honda ise ilk turbo type r ını yaptı.
    Atmosferik hali ile düz yolda cupraya uzaktan bakamayan araç şimdi yan yana yürüyor, pistte daha iyi dereceler çıkartabiliyor bir kaç site kurcalarsanız görebilirsiniz.

    Alabilecek gücü olan ve haftasonu arabası yapabilecek olan alsın güle güle binsin..
    -Fırat

  16. #4006

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazilanlari aksam okuyacagim.
    Aksam instagram a hizlanma videolarini koyacagim.
    Gecede dbn leri koyacagim,baska istek varsada yapayim.
    Sanirim TC'de ilk typeR dbn ve roll yaptik,birazda buradan bakin. Elimizden gelen budur
    sıfırdan kalkabilirmisiniz, tutunma olayını merak ediyorum
    Dr.ECU

  17. #4007

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada cupra dsg değil manuel olsaydı 10 bin tl civarı ucuz olacaktı

  18. #4008
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada şu yazdıklarımdan büyük Honda düşmanı sanabilirsiniz. Alakası yok. Ama gerçekler ortada. Type R evet sanılan kadar kötü değil ama bence parasının arabası değil. DSG li cartlı curtlu Cupra 140 bin lira ama type R 190 bin duvarında. 4 çeker S3 ve Golf R ayarında. Buna karşıyım ben.
    160 küsura a satıldı abi bu type r lar . kur yükselince 190 olduysa onu bilemicem .

  19. #4009

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ona da Ok. 24 bin lira fark sence akıl karı mı?
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •