Nurburgring te artik rekor turu atmak yasaklandi gibi bir haber var..
http://www.motorauthority.com/news/1...rd-attempt-ban
Nurburgring te artik rekor turu atmak yasaklandi gibi bir haber var..
http://www.motorauthority.com/news/1...rd-attempt-ban
Zeki dbn verisi 11.9 sn denmiş orayı anlayamadım cupra ile ağır jant olmasına rağmen kafa burun gidiyorsa cupra da 13 kusur se 100 200 honda nasıl 11.9 sn olmuş?
motor bloğu K20C yani bildiğimiz K20![]()
silindir kapağı direk enjeksiyon egzantrikler alt devir bandı için herşeyi farklıdır ama benim gördüğüm blok ve sanzuman k serisi ep3 fn2 birebir aynı tabi yanılıyorda olabilirim
ama sanki eskiye bir gönderme var gibi B18 B18A ve en iyisi B18C oluşu gibi
şimdi de K20C typer efsanelerinin motor numarası C dir
swap olayına gelirsek araç henüz USA de satışsa sunulmadı şahsen ben de almak için USA de satılmasını bekliyenlerdenim çünkü USA girmedem aftermarket parça bulmak zor olur hemde geliştirilmez
ingilterede beyine mudehale edilemediğini söylediler
4 enjektör mu 8 enjektormu bunu da bilmiyorum şayet eski tip DI lar gibi 4 enjektörse iş daha da zor
benim yeni motordan tek beklentim yakıt tasarrufu olur başka da bir şey olmaz honda zaten NA stock motor turbo yapınca 500 600 hp lere dayanan motorlar üretiyor bunun da dayanacağını düşünüyorum
şuan ki kurlar da ne swap yapmak ne fn2 yüklemek mantıklı değil yeni aracı alıp USA de satışa çıkmasını ve 1 2 sene stock binmeyi göze almak daha mantıklı
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Murat abi rodaj ne ara bitti
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
kimsenin niyetinin ezmek olduğunu sanmıyorum, tepkiler dediğim gibi objektif olmayan yorumlara oluyor.
Allah sahiplerine ağız tadıyla binmeyi nasip etsin diyelim.
diğer taraftan baktım 2 seçenek sunulmuş Almanya'da müşterilere, normal ve gt olarak.
s3 cupra ile aralarında fiyat olarak at ile deve yok,extra aksesuarlar fiyatların oynamasına neden oluyor sadece.
3 araç 33-40 bin Euro bandında oynuyorlar, bu da burada maddiyattan çok zevk meselesi alacaklarda belirgin etken oluşturur.
http://deapps.honda.de/php/car-confi...dex.php?step=1
http://konfigurator.seat.de/seat-cc/...?msk=1#carline
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa...V1S390|L5L5|XP
yokmu rolling videosu çılgınca kesiciye girmeler ,dış çekimler ?
Dr.ECU
Yazilanlari aksam okuyacagim.
Aksam instagram a hizlanma videolarini koyacagim.
Gecede dbn leri koyacagim,baska istek varsada yapayim.
Sanirim TC'de ilk typeR dbn ve roll yaptik,birazda buradan bakin. Elimizden gelen budur![]()
Spor araba manuel olur ne demek yaw. Motorsporlarında bütün yarış takımları en kötü sequential şanzıman kullanıyor. Onlar spor araba değil bunlar spor araba. Bir tek porsche 7 ile şanzıman çıkardı onda da satış rakkamları hüsran.
Yarış ve pedal eğitimi almamış herhangi biri bile pistte dsg şanzıman ile çok iyi dereceler alabilecekken düz şanzıman ile ne gibi süreler bekliyorsunuz da pistte bu araba daha iyi diyebiliyorsunuz. Bu arabanın frenleri çok iyi deniliyor. O fren gücünde siz acaba o hızda heel & toe yapabilecek misiniz acaba? DSG de sıkıntı yok vuruyorsun düşürüyor. Herkeste doğuştan yarışçı zaten herkes heel and toe yapabiliyor. Type R lar piste düşmeye başladığı zaman süreleri göreceksiniz zaten. DSG de elin her zaman direksiyonda her zaman araba kontrolün altında. Normal şanzımanda bir elin iki de bir vites üzerinde.
Manuel şanzımanın devri artık bitiyor kaset çalarlar nasıl bitti artık kaset çalar dediğin zaman bulamıyorsun. Üretim maliyeti cd den 5 kat fazla şu anda. Manuel viteste yakında o şekilde olacak. Üretim maliyetleri artacak çift sıralı şanzıman üretimi artacağı için üretim maliyetleri de düşecek.
IN BOOST WE TRUST
Cupra bence günlük kullanım ve amatör pist için efsanevi bir araba. Ring'de stationı bile 7.58 dönen; muhteşem DSG'li, hızlı, hafif bir araç.
VAG grubunun OBD'den paket yazılım ve high flow cat ile bile langadank 2 saatte 370 HP olma avantajlarına bile girmeye gerek yok. TR fiyatı da muhteşem.
(keşke benim olsa)
Ama bu TypeR kötü demek mi, bence değil. Yüzlerce parametrenin önemli olduğu bir sektörde, çoğu konu zevk ve subjektif kararla neticeleniyor. Ben pist için gidip Guiletta QV aldım.
Bu arada 200bin TL, 220bin TL S3 fiyatı yazmayın arkadaşlar, 91bin EUR proformayla eve yolladılar beni. Moralimi bozuyorsunuz, kapatın o konuyu![]()
Bu arada şu yazdıklarımdan büyük Honda düşmanı sanabilirsiniz. Alakası yok. Ama gerçekler ortada. Type R evet sanılan kadar kötü değil ama bence parasının arabası değil. DSG li cartlı curtlu Cupra 140 bin lira ama type R 190 bin duvarında. 4 çeker S3 ve Golf R ayarında. Buna karşıyım ben.
IN BOOST WE TRUST
@ Zero sizi zaten tebrik ediyoruz yürekten böyle objektif bir deneme sunduğunuz için. Sizin yerinizde olacak 10 vag kullanıcısından 1-2 sinin yapacağı türde bir hareketti hele ki böyle hararetli bir konuda.
Onda dsg var , biz ağırız vs demeye gerek yok artık. 2 araç stock halleri ile denendi düz yolda yanyana gidiyorlarmış.
İşin özü Cupra yıllardır üzerinde çalışılan bir motor ve şanzımanla tecrübe ile geldi , Honda ise ilk turbo type r ını yaptı.
Atmosferik hali ile düz yolda cupraya uzaktan bakamayan araç şimdi yan yana yürüyor, pistte daha iyi dereceler çıkartabiliyor bir kaç site kurcalarsanız görebilirsiniz.
Alabilecek gücü olan ve haftasonu arabası yapabilecek olan alsın güle güle binsin..
-Fırat
bu arada cupra dsg değil manuel olsaydı 10 bin tl civarı ucuz olacaktı
Ona da Ok. 24 bin lira fark sence akıl karı mı?
IN BOOST WE TRUST
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)