User Tag List

Sayfa 210/498 İlkİlk ... 110160200208209210211212220260310 ... SonSon
9446 sonuçtan 3.972 ile 3.990 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #3972
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaklasik 60 kilo agir typer ve dsg sanziman farki var, dsgnin bi arabayi nasil yuruttugu asikar,ayrica denenen leon rodajli kullanilan bi araba,rodaji bitmis acilmis bi typer daha farkli yuruyecektir.

    Typer 2 boy net gecseydi yine birseyle yazilcakti tu kaka ne typermis be arkadas
    210 sayfalık typer abi işte Aracın içinde ki kitapçığa gerek yok

  2. #3973
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet tatlı araba olmuş işte , sadece göklere çıkarmanın anlamı yok manasında söyledim DSG vardı hafifti vs. hondayı da tutan yoktu o zaman hafif yapsaymış dsg gibi şanzıman yapsaymış ne yapalım yani

  3. #3974

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki 30 hp farka rağmen başabaş gitmeleri bir yerlerde cupranın bişilerş daha iyi yaptığının göstergesidir. Tebrik etmek lazım bu açıdan. Ama insanlarda cupranın ilk denemede typera tır sokması gibi bir beklentisi vardı ondan başabaş gidince bu şekilde yorumlar yapıldı. Ayrıca olay çok net: 30hpnn hakkını verseydide typer a bu sefer aaa bak kliması soğutmuyomuş diyeceklerdi murat enginin yorumlarından sonra

  4. #3975
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomatik R kodlu arabami olur yaw ? Vitesi cakip yuruyemedikten sonra ? Biraz gercekci yorum yapin

  5. #3976
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.310
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    supersportlar M serisi araçlar bile otomatikken bu yorum komik olmuş bence. Manuel seçeneği koyarsın ayrı mevzu ama otomatik araba yapamıyor diye manuel çıkmış açık ve net. Her kusuru bi gediğine oturtuyosunuz konu honda olunca.

    f-458 ler aveler m6 m5 m4 bunlar araba değil tabi vitesi çakıp yürüyemiyorlar ne de olsa..

  6. #3977
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat abi'nin gece arayıp 'hadi gel' demesiyle ortalık bir anda hareketlendi.
    Pist için olan advan'ları söküp orjinalleri taktık ki eşit şartlar olsun diye. Öyle gitsek Murat abi'nin haberi dahi olmazdı.
    Yolda type-r benim tahmin ettiğimden hızlı bunu açık yüreklilikle söyleyebilirim. Murat abinin de maşallahı var yıllardır vites atıyormuş gibiydi.
    şekli şemali daha önce de dediğim gibi tam zıp çıktı, biraz genç işi hatta. 280hp cupra ile aynı yürümesine gelirsek, o 30hp nerede tam bilemiyorum

    bilinmesi gereken bir diğer önemli şey type-r'ın kadran hızı ile gps hızı birbirine çok yakın. video'ları izlerken bunu da göz önüne alın derim.
    ayrıca! hani korkmuştu insanlar ya type-r'dan hatta arabacı falan olamazdık. haberi aldık, jantları söküp orjinalleri taktık, Murat abinin yanına gittik.
    gördüğünüz gibi de kimse olan bitenden farklı bir şey söylemiyor. o 'hondacı' olupta diğer markalara sürekli çamur atanlar keşke, çok değil azıcık efendi ve ağırbaşlı olabilseydiniz.
    pistte görüşmek üzere.
    İyi de abi sen demedin mi araya direkler girer o olur bu olur diye ?

    Ben güncel bir vag kullanıcısı olarak tarafsız bakmaya çalışıyorum arada 30hp fark var kafa burun yürümüşler DSG vs 30hp gibi birşey olmuş.

    Sonuç olarak 2 araca da maşallah da kim gereksiz Honda övgüsü yaptı ?

    Herkes arabayı merak ediyor sonuçta.

    Benim şahsi fikrim pisste Standart leon cupra ile standar type-r karşılaşması olursa type-r önde olur.

    Bakın bu benim şahsi düşüncem.

    Herkese de keyifli sürüşler diliyorum.

  7. #3978
    cnzdmr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.458
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otomatik R kodlu arabami olur yaw ? Vitesi cakip yuruyemedikten sonra ? Biraz gercekci yorum yapin
    Valla Honda DSG gibi f1 sanzıman çıkarsa manuel den çok daha iyi olur.

    Hem pistte hem sehirde daha avantajlı.

  8. #3979
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat beyin kişisel çabaları ile yaptığı testi objektif bir şekilde aktardıktan sonra bile hondacı arkadaşların hala objektif olamaması ortada.
    ağırlık dsg vs derken aradaki 30 beygir fazlalık hala görmezden geliniyor,
    araçlar test edilirken bu beygirler çayırda mıydı diye insan sormadan edemiyor.

  9. #3980
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.277
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya şimdi biraz realistik olmakta fayda var diyelim
    Type r ın yurtdışı fiyatıda pahalı hani sadece TR de pahalı değil
    Yalnız TR de niye pahalı niye pahalı çok pahalı gibi sitemler çokta boşa değil İngilterede bu araç 30 Bin £ Türkiyede 180 Bin TL
    Adam İngilterede ayda 1000£ alıyor biz 1000 TL alıyoruz onlar 30 ayda alır biz 180 ayda alırız yahu düşünsenize 30 Bin TL ye Type r alıyosunuz ondan sonra İngiltere de sıra olmuş araç yetişmiyormuş ne olacakki Cupra 28 Bin TL olsa ulan 3-5 daha ekler Type r alırım dersiniz tabi veya her köşe başında Golf GTI-R görürsünüz bakkal arabası olarak
    "Type r pist için daha iyi " yahu biri bana sevabına Türkiye deki pist sayısı ve adlarını sayabilir mi ?
    Ve de İngiltere nin veya Amerikanın veya Japon yapmış ama hele bi sorun niye yapmış Type r ı kaç tane pisti varmış ?
    Durun ben araştırdım çokta kolay wikipedia yazmış ülke ülke
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._racing_tracks
    Bakın sadece Amerika için ayrı sayfalar var
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._United_States
    Ben çok önceden de yazdım zevk karar kişisel bi durumdur elbette ama biz forum da Türkiye deki araçlardan bahsediyorsak niye pahalı gibi yorumların normal karşılanmamasını bu Type r çok sert otomatik değil alınmaz denilince garipsenmesine hiç anlam veremiyorum bizim yol şartalarımızda bu güçteki fwd araç acayip saçma dedik garipsendik
    Tabikide ben sadece İstanbul parkta kullanmak için aldım diyende olabilir ben tipini beğendim o yüzden aldım diyende olabilir yahu Bi Allah ın kulu niye Type r aldın diyebilirmi biz garipsiyormuyuz veya Type r ın başarılarına gözümüzü mü kapatıyoruz
    sitenin adı techturkey.co.uk olsa idi bu yazıların hiç birini yazmazdık bu 200 küsürat sayfanın gidişatıda emin olun bambaşka olurdu..
    Ama biraz geniş pencere dende bakmakta yarar var

  10. #3981
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    supersportlar M serisi araçlar bile otomatikken bu yorum komik olmuş bence. Manuel seçeneği koyarsın ayrı mevzu ama otomatik araba yapamıyor diye manuel çıkmış açık ve net. Her kusuru bi gediğine oturtuyosunuz konu honda olunca.

    f-458 ler aveler m6 m5 m4 bunlar araba değil tabi vitesi çakıp yürüyemiyorlar ne de olsa..
    Benim gorusum degilmi ? Safkan yaris otomobili bence manueldir.
    Son olarak ilerleyen zamanlarda bolton nerelere gidecek typer hepimiz biliyoruz... Leonmus bilmemneymis gerek yok konusmaya

  11. #3982

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu dsg şanzuman heralde bir tek 1.6 TDI da ya da sadece bizim arabalar da fark etmiyor heralde ikiside aynı yürüyor çünkü

  12. #3983
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat beyin kişisel çabaları ile yaptığı testi objektif bir şekilde aktardıktan sonra bile hondacı arkadaşların hala objektif olamaması ortada.
    ağırlık dsg vs derken aradaki 30 beygir fazlalık hala görmezden geliniyor,
    araçlar test edilirken bu beygirler çayırda mıydı diye insan sormadan edemiyor.
    Sana soyle bir ornek vereyim, bir typer denememizde 75kilo surucu ile kafa kafaya giden typerlar arasinda 70 kiloluk surucu yerine 125 kiloluk surucu gectiginde degisim olan typer net 3 boy geriye dusuyordu buna ne dersin ? Arada sadece 50 kilo ile ? Imkansiz olamaz hayal urunu desene

  13. #3984

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DSG'yi bahane etmenini bi gereği yok yapabiliyorsa Honda'da yapsın koysun farkını ortaya.

    Bunun dışında da her şey beklediğim gibi.Bu araçları pistlerde görmek lazım.En iyi keyfi orda çıkar.Süre savaşları kesinlikle daha keyifli.

  14. #3985
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi de hangi yorumda Hondacılar Type r uçar dedi ?

    Kim ilçe boyu tır boyu direk boyu fark olacak dedi ? - Vag cılar bunu dedi. Bakın öyle değilmiş diyen Hondacıya objektif ol diyorsunuz bu ne mantıktır.

    Type R daha kaliteli demiyor kimse. Type r daha alınası araba diyen yok , tercihim bu olur diyen var.

    Arabaya şöyle kötü böyle kötü dediniz , bakın o kadar kötü değilmiş sırf Honda diye eleştirmeye gerek yokmuş diyoruz ne var bunda.
    -Fırat

  15. #3986
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burada bolca arabacı arkadaş varken birkaç sey sormak istiyorum ***** biz kullanıcıyız arabacı değil. Ben 18 hafif jantı çıkarttım tanesi 7 kg daha ağır olan(25,4kg) 19 inch oem jantları taktım gittim buradan anlaşılması gereken bu bir rolling değil araç görme denemesiydi geçme derdimiz olsa çıkarmadan gider güle oynaya geçerdim. 2.olarak 30 hp 50 nm fazlası olan type r ruhsatta 40 kilo civarı ağır ama ben Murat abiden min 25 kilo ağırımdır + yakıtım çok daha fazlaydı yani ağırlık dezavantajı yoktu bu sefer için type r ın. 3. Olarak dsg tamam hatasız ama powershift yapmış Murat abi ve kusursuz attı vitesleri dsg vites atışlarında ateşleme kestiğinden avantajı yok denecek kadar azdır bu denemede. Ben rollingci değilim zaten Murat abi çağırmasa asla çıkmazdım tanımadığın insanlarla o hızlarda riske ve ego yarışlarına girmeye ihtiyacım yok çünkü. Vites manueldeydi ve kesicide kendi atmasına bıraktım geçme derdim olmadığı için daha önce deneyip devir ayarlamaya bile çalışmadım. 200 e kadar denesek hadi derim adil değil ibrede 250+ görmüşüz 30 hp farkı göremedim açıkçası. İnsanlar objektif kıyas yapsın diye ağır jant gidip deneyen başkası varsa çıksın anlatsın bana bu işin incelikleri nedir öğretsin o zaman polemik değil yani amaç görmekti o yüzden yazıyorum bunları. Keşke herkes böyle denese. Birde Orçun için birşey yazayım, direk muhabbetine yüklenmenin lüzumu yok. O benim aracımda sürekli 18 lerle gezdi jantın tanesinden 7 kilonun farkını bilenler neden öyle bir öngörüde bulunduğunu az çok tahmin ederler bence. Type r ı çok beğendim tekrar söylüyorum beklediğimden daha başarılı. Polemiği bırakın bence pist günlerinde çıksınlarda izleyelim keyfini çıkartalım bu 310 hp lik canavarın. R+ ı için diyecek söz bulamıyorum günlük için normal modu bile sert bayağı. Hafta sonu falan için ideal bir hothatch kesinlikle.

  16. #3987
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana soyle bir ornek vereyim, bir typer denememizde 75kilo surucu ile kafa kafaya giden typerlar arasinda 70 kiloluk surucu yerine 125 kiloluk surucu gectiginde degisim olan typer net 3 boy geriye dusuyordu buna ne dersin ? Arada sadece 50 kilo ile ? Imkansiz olamaz hayal urunu desene
    peki o denemede araçlar arasında hp farkı var mıydı?
    30 hp 60kgyi tolere edemez mi?

  17. #3988
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.987
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Type R denilen aracın zaten karakteristiği kullanıcı için motorsiklet tadında araba olmasıdır. EP3'ün reklamını hatırlayın. Dolayısıyla otomatik vites, şahsi görüşüm Type R'ın mantığına ters.

  18. #3989
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kağıt üstündeki güç farklarına bu kadar takılmamak lazım özellikle vag grubunda çünkü genelde araçları lanse ettikleri güçten fazla çıkıyor dynolarda.
    Örneğin Cupranın fabrika verisi 280HP/350NM iken dynoda 298ps/382Nm çıkmış.https://www.youtube.com/watch?v=LLThRieXBkM
    Typer da aynı şekilde çıkabilir tabi bekleyip görmek lazım bazı şeyleri söylemek için erken..
    İki aracında Türkiye sitelerine Typer 1453kg,Cupra 1346Kg gözüküyor.Eğer bu değerler doğruysa arada 107Kg gibi ciddi bir ağırlık farkıda var.+DSG nin avantajı var.
    Bunları es geçmemek lazım tabi kimin iyi yürüyüp yürümediğine karar verirken.

  19. #3990
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnzdmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi de abi sen demedin mi araya direkler girer o olur bu olur diye ?

    Ben güncel bir vag kullanıcısı olarak tarafsız bakmaya çalışıyorum arada 30hp fark var kafa burun yürümüşler DSG vs 30hp gibi birşey olmuş.

    Sonuç olarak 2 araca da maşallah da kim gereksiz Honda övgüsü yaptı ?

    Herkes arabayı merak ediyor sonuçta.

    Benim şahsi fikrim pisste Standart leon cupra ile standar type-r karşılaşması olursa type-r önde olur.

    Bakın bu benim şahsi düşüncem.

    Herkese de keyifli sürüşler diliyorum.
    Ben pistte hala çok ısınacağını ve o direklerle karşılaşacağını düşünüyorum. Ama sonuçta daha piste çıkmadılar, bunu hafta sonu görürüz.
    Fanatizm falan yapmadığım için denk gittik diyebiliyorum, arabamız kesiklik yaptı kılı döndü demiyorum-demiyoruz.
    Yolda zaten ısınmayacağı için direkler giremezdi, ama açıkçası yolda bile denk gidebileceğini düşünmemiştim. Açıkça da belirttim tahminimden hızlıydı diye.
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •