User Tag List

Sayfa 226/498 İlkİlk ... 126176216224225226227228236276326 ... SonSon
9446 sonuçtan 4.276 ile 4.294 arası

Konu: 2015 Typer

  1. #4276
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda type-r da torsiyon varsa arkada ucuza kaçılmış demektir..fotoları gördünüz yan çizmeyelim lütfen..

    eğerki önden çekişli hothatch araçlarda torsiyon iyi diyorsanız bence hatadasınız..cupra mk2 mk3 hep bağımsız ve gayetde iyi yol tutuyor.
    sway bar vs olayı tatlılaştırmak için söylediğiniz şeyler bence..

  2. #4277
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    watts için iyi bir video anlamak için

    konu dışı oluyor artık typerdan nerelere geldi olay
    Elleme Sekelesin...

  3. #4278
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı blackjack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda type-r da torsiyon varsa arkada ucuza kaçılmış demektir..fotoları gördünüz yan çizmeyelim lütfen..

    eğerki önden çekişli hothatch araçlarda torsiyon iyi diyorsanız bence hatadasınız..cupra mk2 mk3 hep bağımsız ve gayetde iyi yol tutuyor.
    sway bar vs olayı tatlılaştırmak için söylediğiniz şeyler bence..
    Olayı tatlılaştırmak değil autocar sitesinden testini okuyun , orada yazılanı söyledim.

    Gayet de iyi yol tutuyor diyorsunuz Cupra3 için fakat type r ı da kullanmış , pilotajı kabul görmüş birileri diyor ki TypeR ın arkası daha rijit ; Cupra daha kolay bırakıyor arkayı.

    Bu typeR ın arkası çukurdan geçince daha çok rahatsız edeceği gerçeğini değiştirmediği gibi konunun hothatch olduğunu ve istediği kadar sertleşsin odak noktanın saf sürüş zevki ve dinamikleri olması gerektiğini de değiştirmemelidir.
    -Fırat

  4. #4279
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gayet de iyi yol tutuyor diyorsunuz Cupra3 için fakat type r ı da kullanmış , pilotajı kabul görmüş birileri diyor ki TypeR ın arkası daha rijit ; Cupra daha kolay bırakıyor arkayı.
    Bir çok kullanıcı veya sürücü diyelim limitte bir anda kopup zor toplanan arkadan ise kontrollü kopan bir arkayı tercih eder ön çeker araçta, arkanın zamk olmasındansa ön tutunma çok daha önemli bence ön çeker araçlarda

  5. #4280
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    torsiyon ne zaman bağımsızdan iyi olmuş ya hu?
    videoyu izleyin bence çok iyi şekilde açıklıyorlar..
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  6. #4281

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüksek hız stabilitesi isteniyorsa arkanın stabilitesi önemli ancak daha yavaş virajlar çeviklik isteniyorsa (kontrollu) gelen arkanın faydası var., ortadan motorlu gibi davranması aslında en güzeli, şasenin başarısı oralarda ortaya çıkar nötr tepki vericek araç
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  7. #4282
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir sistem bir sistemden daha iyi diye bakmak ile büyük hata yaparsınız.
    Bu sistemleri birbiri içinde oluşturulmuş kombinasyonlar olarak düşünmek gerekiyor.
    Bir setup olarak düşünün.
    Honda; Motor, şasi, aktarma, süspansiyon kombinasyonunda ucuz ve eski bir sistem dahi olsa torsiyon ile ideal bir sonuç almış ki kullanılmış. Adamlar bilmiyor mu bağımsız koymayı.

  8. #4283
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir sistem bir sistemden daha iyi diye bakmak ile büyük hata yaparsınız.
    Bu sistemleri birbiri içinde oluşturulmuş kombinasyonlar olarak düşünmek gerekiyor.
    Bir setup olarak düşünün.
    Honda; Motor, şasi, aktarma, süspansiyon kombinasyonunda ucuz ve eski bir sistem dahi olsa torsiyon ile ideal bir sonuç almış ki kullanılmış. Adamlar bilmiyor mu bağımsız koymayı.
    Tamamda direksiyonun tasarım kötü o baya etkiliyor yol tutuşu!?
    25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
    23" Fiat 500e LaPrima
    23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  9. #4284

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    allahtan arka camları manuel yapmamış. gerçi yapmış olsa hepimiz biliyoruz ki " spor arabanın ruhuna uymaz elektrikli/elektronikli oyuncaklar" ile başlayan cümleler duyacaktık. Sonucta boru değil, koskoca hondanın bi düşündüğü olurdu bunun için.
    torsiyonla kimse yol tutmadığını söylemiyor ( valla ben derdim ama tek istisnası BSType-R) ama kalkıp bagımsızla kıyaslamaya gerek yok.

  10. #4285
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamda direksiyonun tasarım kötü o baya etkiliyor yol tutuşu!?
    ahsadhsuha olm bi git

  11. #4286
    oguz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Ordu/TURKIYE
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Siteden alanların hala paylaşmamasıda ilginç , detaylı bir inceleme görebılseydık keşke , pek çok kişinin de kafasındaki muallak durumlar bı nebze olsun gıderılır ateşler sönerdi otomobillerimiz bölümünde beklıyoruz )))
    keyfimiz paşada yok halimiz itten beter

  12. #4287

    Üyelik
    Oct 2014
    Yaş
    53
    Şehir
    adana
    Mesaj
    2.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok, torsiyon sistemi bağımsızdan her hangi bir şekilde yol tutuş için daha iyi diyecek adama ben sadece gülerim

    torsiyon sistemi daha hafif, daha kompakt, daha uygun ve bunlar bugün üreticiler için elbetde kritik noktalar, fakat iş spora,performansa gelince bağımsızın yeri doldurulamaz.


    buyrun EP3 ve yeni çıkan FN2 için top gear yorumu / videosu.

    lütfen tamamını izledikten sonra 3:45 ile 4:05 arası yorumları çok dikkatlice dinleyiniz.. başka bir şey demiyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8

  13. #4288
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Firmaların düşünme tarzına örnek yazıyorum;
    Hedeflenen performans değerleri çıkartılır. Bu değerlere en verimli şekilde nasıl ulaşılır diye hesaplanır.
    Maliyetleri 10 birime ayırırsak
    1. setup örneği:
    Motora 4 birim
    Süspansiyona 2 birim
    Şanzımana 3birim
    Şase geliştirmesi 1birim

    2. setup örneği:
    Motora 2 birim
    Süspansiyona 4 birim
    Şanzımana 1 birim
    Şase geliştirmesi 3birim

    Sonuç olarak bu iki farklı setup birbirine yakın perfomans ve süreler çıkardıysa. En ucuz hangisi ile firma onu yapacaktır.
    Firmanın kendine göre bir arge stratejisi vardır ve bunu sadece bu model için yapmaz, 10 senelik firma stratejisi çoktan bellidir.
    Dünyayı 10. kere yeniden keşfediyorlar her aracı yaparken. Çünkü geliştirme sadece ürün üzerinde olmaz, üretim süreci, prosesi, maliyeti, montajı, depolaması vs diye her alanda devam eder.

  14. #4289
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu spesifik bir aracın konusu. Tek araç üzerine konuşuyoruz , bağımsız süspansiyonlu Cupra dan iyi süreleri var aynı pistte. Sistemlerin kıyaslandığı bir konu değil yani bu.

    Bağımsız > Torsiyon ok. Buna hayır diyen yok günlük aracım 307 de torsiyon. Arkası sert, arka tekerleklerden teki çukura girsin komple sarsıyor aracı. İsterdim ki bağımsız olsun.

    Konuyu a dan alıp b ye götürmeye gerek yok yani..
    -Fırat

  15. #4290

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebeloghy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu spesifik bir aracın konusu. Tek araç üzerine konuşuyoruz , bağımsız süspansiyonlu Cupra dan iyi süreleri var aynı pistte. Sistemlerin kıyaslandığı bir konu değil yani bu.

    Bağımsız > Torsiyon ok. Buna hayır diyen yok günlük aracım 307 de torsiyon. Arkası sert, arka tekerleklerden teki çukura girsin komple sarsıyor aracı. İsterdim ki bağımsız olsun.

    Konuyu a dan alıp b ye götürmeye gerek yok yani..
    Burda a ctr ise sanırım b cupra oluyor. ilginç olmuş o yüzden mesajın.
    bununla birlikte ctr, standart haliyle binilecek bir araç olsa zaten bu denli popüler olmazdı. aracın potansiyeli burada asıl heyecan uyandıran şey. ancak bu haliyle ne yapılırsa yapılsın ya düz yolda o potansiyeli ortaya koyabilir ya da kaymak gibi zeminli virajlardan. motorun potansiyelini ortaya çıkartıp viraj içinde bi çukura denk gelirse, olacakları düşünemiyorum

  16. #4291
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karabağlardan gedize arkadaşıma gidiyodum. Renault bayii önünden geçerken sağıma bi baktım






    Bu HJ plaka mavi araç Ermat'ın sahibininmiş bu arada...
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  17. #4292
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    App hediye etseydiniz keşke.

  18. #4293
    zübeyir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    25/34
    Mesaj
    2.422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden türkiyedeki typerların öntampon lipinde kırmızı çizgi yok bilen varmı ???
    Scorpion TypeR

  19. #4294
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abiler arkadaşlar acil Cevap torsiyon iyimi kötümü ona göre birazdan viraj kasıcam

    Şaka bir yana bence artı ve eksileri var,
    -Maliyeti ucuz
    -Ayrıca arabayı hafifletiyor.

    Gelelim benim yorumlarıma.Eski aracım golf MK6 idi,Viraja girerdim direksiyonu çevirirdim öyle kayardık önden.Ayağımı gazdan çekincede hoop arabanın arkası Selamın Aleyküm diye gelmeye çalışırdı arkama.Golf MK6 bağımsız süspansiyona sahipti bu arada...

    Şimdiki aracım ise Torsiyon Golf7,Ben daha bu arabanın direksiyonu kırdığımda Golf6 gibi önden kaydığını hatırlamıyorum.Hatta size bir video çekeceğim kafama goproyu takıp arabanın çok değişik bir ESP sistemi var.Şöyle anlatayım ben size,Normal araçta ESC Menüsünden sadece ASR kapatılabiliyor sadece Golf R'da kapatılabiliyor.Neyse ABS Ecusu aynı olduğu için Golf7 R'ın kodunu yaparak tamamen ESP'yi kapatabiliyor yada Spor moda alabiliyorsunuz.


    -Normal herşey açıkken bildiğimiz Golf7
    -Spor moda aldığımda ise ASR kapanıyor,ESC Spor moda geçiyor ama müdahaleler devam.Yanlız bu modda şunu çok rahat hissediyorsunuz ASR kapalı olduğundan gaza abandınız önden kaydığını anladığı anda viraj yönünde arka tekeri küüt diye kitleyip bir bırakıyor ön değil direkt arkası geliyor.Yani ESP burda Kaymayı önlemekten ziyade arabanın dönmesini sağlıyor.
    -İşin garibi ESC komple kapalı arabanın arkası kaymadan aynı hızda dönebiliyorum.Dedim ya ESC Sporda ESP arabanın arkasını milim milim tırr diye fren yapıp oynamasını sağlıyor.Neden bilmiyorum Herşey kapalı daha zevksiz oluyor.


    Neyse Tayyar konusunun içinde 1.6 TDI golfle ettiğim için özür dilerim demek istediğim şu.

    *Golf6 bağımsız süspansiyon ama Golf7'nin torsiyonu açık ara daha iyi yol tutuyor onda bunu açıklıkla söyleyebilirim.Zaten çoğu test edenlerdende,pist sürelerindende anlayabilirsiniz...vs
    *İş Bağımsız/Torsiyondan çok şaside ve diğer başka şeylerde bitiyor.Golf7 bağımsız araçlara sahip arkadaşlarımda var,konfor olarak birazcık torsiyon sert.Sportiflik ve sürüş zevki için birşey diyemeceğim hiçbirini alıp deliler gibi (Esp'li şeker çocuk sürüşü) viraj kasmadım
    *Bağımsız golf6,Torsiyon Golf7'den daha konforlu bunuda açıkca belirtebilirim.Gerçi Golf6 Bağımsız Golf7'dende rahat ama neyse
    *Yani iş sadece süspansiyonla bitmiyor,Şasi ve yürüyen çok önemli.Kimi araç bağımsızdır ama torsiyon başka bir araç ondan daha iyi yol tutar bilemeyiz.

    Tayyara gelince bence bağımsız olsa daha iyi olurdu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •